UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Mä palaan nyt vielä niihin järkkyihin instakommentteihin sen verran, että yllätyin miten paljon ne kommentit oli nimenomaan naisilta (naisoletetuilta). Jopa enemmän kuin miehiltä. Osa ihan hysteerisinä siellä. En tosin tiedä, miksi edes kuvittelin, että paleaktivistit ois jotenkin enimmäkseen miehiä. Väärä käsitys joka tapauksessa. Mutta enpä muista vastaavaa fanaattisuutta nähneeni missään pitkään aikaan. Ja tuolla fanaattisuuden määrällä on tosiaan voinut jotain uhkailujakin artisteille lähteä, en edes osaa kuvitella miten järkyttävää paskaa ne on saaneet tolta siiveltä.
Mä en ole yhtään yllättynyt, että on paljon naisia.
Onko täällä muuten kukaan gaymies velä heittänyt mielipidettä Teemusta & Henristä, hot or not?
Vierailija kirjoitti:
Mä palaan nyt vielä niihin järkkyihin instakommentteihin sen verran, että yllätyin miten paljon ne kommentit oli nimenomaan naisilta (naisoletetuilta). Jopa enemmän kuin miehiltä. Osa ihan hysteerisinä siellä. En tosin tiedä, miksi edes kuvittelin, että paleaktivistit ois jotenkin enimmäkseen miehiä. Väärä käsitys joka tapauksessa. Mutta enpä muista vastaavaa fanaattisuutta nähneeni missään pitkään aikaan. Ja tuolla fanaattisuuden määrällä on tosiaan voinut jotain uhkailujakin artisteille lähteä, en edes osaa kuvitella miten järkyttävää paskaa ne on saaneet tolta siiveltä.
Joo mä kommentoin kans yhteen juttuun ja eiköhän tullut heti kommenttia, miten yököttävää ja hirveää on, että kehtaan kokea iloa ja riemua No Rulesista ja siitä, että Suomi lähtee viisuihin. Oon onneksi kovissa liemissä keitetty, niin ei jaksa hetkauttaa, mutta voin vaan kuvitella millaista kommenttia ovat saaneet ykstiyisviestillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mä kommentoin kans yhteen juttuun ja eiköhän tullut heti kommenttia, miten yököttävää ja hirveää on, että kehtaan kokea iloa ja riemua No Rulesista ja siitä, että Suomi lähtee viisuihin. Oon onneksi kovissa liemissä keitetty, niin ei jaksa hetkauttaa, mutta voin vaan ku
Tän takia en kommentoi julkisesti omalla nimellä. Täällä on mukavampi kirjoittaa.
Toivottavasti täällä pysyy hyvä fiilis pojat on ansainneet kannustusta ja rakkautta!
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee, kun Töllötuomareidenkin uusimmassa jaksossa puhutaan vain Win95Manista, ikään kuin hän olisi yksin edustamassa Suomea. Miksi aina unohdetaan toinen osapuoli, Henri? Katri ja Katja tsemppasivat painostuksen kohteeksi joutunutta Teemua ja toivoivat Teemun tietävän miten paljon iloa hän tuottaa kaikille. Toivoivat myös kovasti voimia Teemulle lisääntyvään julkisuuteen ja viisurumbaan. Entäs Henri? Hänelle julkisuus on paljon vieraampi juttu kuin Teemulle. Miksi Henriä kohdellaan kuin ilmaa...
Henry on vain fiittaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mä kommentoin kans yhteen juttuun ja eiköhän tullut heti kommenttia, miten yököttävää ja hirveää on, että kehtaan kokea iloa ja riemua No Rulesista ja siitä, että Suomi lähtee viisuihin. Oon onneksi kovissa liemissä keitetty, niin ei jaksa hetkauttaa, mutta voin vaan ku
No täällä saat iloita ja riemuita :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gunillakin säväytti enemmän kuin meidän kotikutoinen esitys....
Gunilla tanssijat olivat oikeita namupaloja.
Taattua Gunillaa haluta komeita miehiä mukaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni kansainvälinen viisufani kommentoi vihaisesti tuota windowsmanin hamas-politikointi wiwibloggsin instassa :( Harmi jos sahaavat omaa oksaansa sillä.
Aivan varmasti sahaavat. Tämä (joidenkin) Israel-viha on ihmeellinen pohjoismainen erityispiirre. Ehkä Irlanti ja välillä tuntuu että Hollanti lisänä.
Ja Mistä tietävät? Suomalaiset kertoo kaiken?
Epäsuosittu mielipide ehkä: En kaipaa yhtään poliittista mielipidettä esiintyjiltä.
Toki,jotain venäjän sodan tukijaa en todellakaan haluaisi nähdä.Saati äänestäisi.Mutta enpä sitä tietäisi,jos sitä ei itse avoimesti kertoisi.
Esimerkiksi pidin Selänteestä,kunnes se keksi twitterin. Sen jälkeen kunnioitus laski.
Huomenta ja mukavaa uutta päivää kaikille No Rulesin tahdissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla kateissa ajatus semifinaalin valinnoista.
Suomi ekassa semissä.
Semifinaalissa valitsee vain kansalaiset, jolloin parhaat äänimäärät ratkaisevat.
Tämä olisi selvä asia. Mutta saavatko kaikki äänestää semifinaaleissa, paitsi tietysti ei omaa maata? Maksajamailla on rajoituksia kummassa semissä saavat äänestää.
Ymmärtääkseni saa äänestää siinä semissä missä oma maa kisaa. Eli me suomalaiset saamme äänestää siinä semissä missä Suomi esiintyy
Suomen semissä äänestävät siinä kisaavien maiden lisäksi Ruotsi, Britit ja Saksa.
Mä myöhään illalla vasta katselin instaa.
Enkä löytänyt jotain juttuja tai niitä kommentteja mitä tänne oli laitettu. Onko umk tms.poistanut jonkun julkaisun? Tai kommentteja?
Oli aika vähän kommentteja itse asiassa. Tänne kirjoitetun perusteella oli kamal mylly käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi ekassa semissä.
Semifinaalissa valitsee vain kansalaiset, jolloin parhaat äänimäärät ratkaisevat.
Tämä olisi selvä asia. Mutta saavatko kaikki äänestää semifinaaleissa, paitsi tietysti ei omaa maata? Maksajamailla on rajoituksia kummassa semissä saavat äänestää.
Ymmärtääkseni saa äänestää siinä semissä missä oma maa kisaa. Eli me suomalaiset saamme äänestää siinä semissä missä Suomi esiintyy
Suomen semissä äänestävät siinä kisaavien maiden lisäksi Ruotsi, Britit ja Saksa.
Suomen semi on suomalaisten kannalta mielenkiintoinen. Mukana ovat mm Ukraina (!), Kroatia ( mahd, Rim tim tagi dim), Slovenia, Irlanti, Liettua, Australia, Puola, Serbia, Luxemburg, Kypros ja suurista maista Ruotsi ja Uk. Puheet teleäänten ykkössijasta voi unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole yhtään yllättynyt, että on paljon naisia.
Artisteja kiusaavissa enemmistö ON naisia. (Profilointia suorittaessani huomasin, että kaikki ns. elämänkoulun suorittaneita..)
Vierailija kirjoitti:
Mä myöhään illalla vasta katselin instaa.
Enkä löytänyt jotain juttuja tai niitä kommentteja mitä tänne oli laitettu. Onko umk tms.poistanut jonkun julkaisun? Tai kommentteja?
Oli aika vähän kommentteja itse asiassa. Tänne kirjoitetun perusteella oli kamal mylly käynnissä.
Täällä liioitellaan ja paisutellaan aina, oli asia mikä hyvänsä. Kaikki eri mieltä olevat kommentit ovat herkästi hyökkäyksiä, järkyttäviä, uhkaavia jne.
Vierailija kirjoitti:
Henri on pulleahko homomainen jopa naisellinen eikä ainakaan vakuuttanut laulutaidoillaan eikä äänellään minua.
Tuossa piileekin Henrin viehätys. Mukavanoloinen nuori mies, jokaisen äidin unelmavävy. Laulutaidoiltaan täysin pro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henri on pulleahko homomainen jopa naisellinen eikä ainakaan vakuuttanut laulutaidoillaan eikä äänellään minua.
Tuossa piileekin Henrin viehätys. Mukavanoloinen nuori mies, jokaisen äidin unelmavävy. Laulutaidoiltaan täysin pro.
Voitaisiinko jättää esiintyjien persoonat rauhaan ja keskittyä itse musiikkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voida. Kehua saa aina!!! Jos kehuminen laukaisee joissakuissa vastareaktion niin on syytä tarkastella itseään ja miettiä mistä se johtuu,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi ekassa semissä.
Suomen semi on suomalaisten kannalta mielenkiintoinen. Mukana ovat mm Ukraina (!), Kroatia ( mahd, Rim tim tagi dim), Slovenia, Irlanti, L
Suomi saanee eniten pisteitä Islannista, Ruotsista, Briteistä ja Saksasta ja ehkä jotain Australiasta. Muista maista on nihkeämpää. Islannista ja ehkä Ruotsista voisi tulla jopa 12 p, mutta Briteillä on enemmän sympatioita Irlantia ja Australiaa kohtaan ja Saksassa asuu paljon puolalaisia ja muutakin semissä kilpailevien maiden diasporaa. Ukrainalaisia asuu paljon monessakin semin maassa ja heillä on todella hyvä biisi, joten todennäköisesti Ukraina voittaa semin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voida. Kehua saa aina!!! Jos kehuminen laukaisee joissakuissa vastareaktion niin on syytä tarkastella itseään ja miettiä mistä se johtuu,
Kaikkien mielestä Henri ei ole ihana ja jokaisen äidin unelmavävy, ilmeisesti haluat kovasti että juuri nämä ihmiset kertovat täällä mielipiteensä?
Teemu kuulostaa livenä paremmalta kuin studioversiossa. Miehekkäämmältä.