Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
16141/20622 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut jo kuukauden aivan ihastunut Henriin. Musavideossa oli jo hot, mutta reaktiovideo viimeistään sulatti mun sydämen.  Viime viikko vähän koetteli sitä, mutta kyllä hän on nyt osoittanut hienoa henkistä kanttia lähtemällä viisuihin. Syötävän suloinen, taitava ja ihana. Ja se kiltti ja vähän ujo olemus, joka sitten lavalla ja musavideolla vaihtuu itsevarmaksi heittäytyjäksi! Rakastan! 

Vierailija
16142/20622 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollut jo kuukauden aivan ihastunut Henriin. Musavideossa oli jo hot, mutta reaktiovideo viimeistään sulatti mun sydämen.  Viime viikko vähän koetteli sitä, mutta kyllä hän on nyt osoittanut hienoa henkistä kanttia lähtemällä viisuihin. Syötävän suloinen, taitava ja ihana. Ja se kiltti ja vähän ujo olemus, joka sitten lavalla ja musavideolla vaihtuu itsevarmaksi heittäytyjäksi! Rakastan! 

Sama täällä! Se oli menoa heti musavideon myötä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16143/20622 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En äänestänyt heitä poliittisen aktivismin takia. Äänestin, koska tuovat mahtavat bileet Eurooppaan, levittävät iloa ja kivaa mieltä, tuovat universaalia sanomaa hyvällä biisillä ja molemmat ovat muuten tosi symppiksiä. Kai tämä sitten nyt täytyy hyväksyä, että poliittinen aktivismi on hinta, mikä täytyy maksaa, että osallistuvat viisuihin.

Saahan ihmisellä mielipiteitä olla, mutta jos rikkovat EBU:n sääntöjä tieten tahtoen, niin saavat maksaa sakot omasta pussistaan. Islantilaisilta voi kysäistä miten meni niinku omasta mielestä se Hatari-bändin pale-protesti. Ylen verovaroista ei enää latin latia näille moraaliposeerajille ja muille dilledong-tyypeille. Moskova nauraa partaansa koko skaballe 

Saiko Hatari aikanaan sakot? Ei kyllä minun verorahoistani ainakaan tarvi maksella mitään sakkoja!

Vierailija
16144/20622 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli rakkautta ensi silmäyksellä, ja varsinkin ensi nuotista, minkä Henri ihanalla äänellään lauloi 😘😍 Rakastan myös! 🥰🥰🥰

Vierailija
16145/20622 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku laittaa esc-jury arvostelukriteerit tähän? En löydä taas millään netistä.

Viime vuodelta: https://thateurovisionsite.com/2023/04/12/eurovision-2023-voting-rules/

50% of the votes from each competing country will be determined by a jury vote. A national jury is selected by the participating broadcaster, and comprises of 5 people, including a chairperson. According to the EBU guidelines, members of a jury should have a solid musical/artistic background and relevant professional experience (with proven track record) that justifies their appointment. This may include singers, musicians, choreographers, dancers, music critics, lyricists, composer, or other TV or radio professionals.

Each member of the jury ranks all competing songs in the show to which they are allocated. Their individual scores are then converted into a a score from 12 downwards, decreasing exponentially.

Kiitti! Ekasta ei taida herua montaa pistettä.

Tokassa on potentiaalia, riippuu mitä esitetään.

Kolmannesta pitäisi tulla pisteitä.

Kokonaisuus, hmm, hankala sanoa miten jury laittais, kai tuo plussalle menis?

Vierailija
16146/20622 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku lupasi katsoa jakson Ryhmä Hauta, jos Teemu ja Henri päättävät lähteä. Onko lupaus jo lunastettu? ;D

Vierailija
16147/20622 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinhan suomalaiset urheilijat ilmoittavat etteivät osallistu Pariisin kisoihin koska Israel osallistuu? 

Vierailija
16148/20622 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku lupasi katsoa jakson Ryhmä Hauta, jos Teemu ja Henri päättävät lähteä. Onko lupaus jo lunastettu? ;D

Katsoja luvut räjähtävät 😁

Vierailija
16149/20622 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku laittaa esc-jury arvostelukriteerit tähän? En löydä taas millään netistä.

Viime vuodelta: https://thateurovisionsite.com/2023/04/12/eurovision-2023-voting-rules/

50% of the votes from each competing country will be determined by a jury vote. A national jury is selected by the participating broadcaster, and comprises of 5 people, including a chairperson. According to the EBU guidelines, members of a jury should have a solid musical/artistic background and relevant professional experience (with proven track record) that justifies their appointment. This may include singers, musicians, choreographers, dancers, music critics, lyricists, composer, or other TV or radio professionals.

Each member of the jury ranks all competing songs in the show to which they are allocated. Their individual scores are then converted into a a

Pitää ottaa huomioon, että vain kymmenen parasta voi ylipäänsä saada pisteitä, siksi en odota Suomelle juurikaan jurypisteitä. Siellä on jo nyt niin monta parempaa biisiä ja monesta ei ole vielä tietoa.

Vierailija
16150/20622 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ottaa huomioon, että vain kymmenen parasta voi ylipäänsä saada pisteitä, siksi en odota Suomelle juurikaan jurypisteitä. Siellä on jo nyt niin monta parempaa biisiä ja monesta ei ole vielä tietoa.

Totta. Finaalissa pitää olla hyvä, see me slay! 😇 

Vierailija
16151/20622 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, kun kundit iähtee Malmööseen. He voittivat jo Suomessa. Ruotsissa ei niin väliä sijoituksella. No rules on tämän kesän hittibiisi festareilla. Se riittää. Makeet tyypit. 

Vierailija
16152/20622 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tvssä oli hilary clintonin haastattelu ja sieltä katsomosta repäisi nuori nainen ja mies ja alkoivat rääkyä ja kiljua palestiinan hyväksi. Kauheaa on tämä rääkyminen. ESC2024 on varmaan katsomossa rääkyjiä, jotka häiritsevät ohjelmaa.

Se on nyt yleistynyt tv-lähetyksissä joissa on katsomo.

Ulkolaisilla foorumeilla on jo ollut lietsontaa että Israelin esityksen aikana yleisö olisi paskanjäykkänä eikä aplodeja, ainoastaan buuausta.

Kuinka lapsellista, onneksi aina löytyy myös Israelista pitäviä.

Vierailija
16153/20622 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Henrin ikäinen heteromies ja en minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa koe Henriä kohtaan mutta onhan hänessä jotain erikoisen miellyttävää. 

Vierailija
16154/20622 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko että pääsevät finaaliin kun mukana on myös hyviä biisejä.

Vierailija
16155/20622 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kansainvälinen viisufani kommentoi vihaisesti tuota windowsmanin hamas-politikointi wiwibloggsin instassa :( Harmi jos sahaavat omaa oksaansa sillä.

Vierailija
16156/20622 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhoja Teemu ja Henri on?

Vierailija
16157/20622 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vasta nyt mitä olivat kirjoittaneet instoihinsa. Minusta teksti oli sellainen, että älkää kirjoitelko meille viestejä asiasta, me halutaan nyt tehdä musiikkihommia. Toivottavasti asia ei tule enää sen enempää esiin heidän toiminnassaan viisujen aikana.

Vierailija
16158/20622 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päättivät mennä mukaan pystyäkseen harjoittamaan poliirtista-aktivismia isolla pelikentällä. Voi räkä. Onkohan ollut ihan alkuperäinenkin agenda tehdä joku kantaaottava performance?  Miksi kuvataiteilija-dj muuten haluaisi Euroviisuihin?

Täällä lähtee jutut aina hirveälle laukalle. Eipäs nyt heti pillastuta, vaikka kuinka tekisi mieli leikkiä jotain draamaa. Tuo lausunto oli tietysti pakko muotoilla niin, että sieltä pale-aktivisteilta ei tulis ihan täyslaidallista sontaa ja uhkauksia niskaan, vaan ikään kuin lepytelläkseen sitäkin puolta pitää esittää, että asiaa ei unohdeta. Mä ennustan, että lopulta nuo poliittiset kuviot jää hyvin vähäisiksi. Saattaa olla kynsissä taas paleliput, mikä on mun puolesta ihan ok, se on niin pientä, ja ehkä aluksi kevyesti virittelevät jotain artistien yhteistä vetoomusta, mutta se kuopataan sitten vähin äänin. Sanokaa mun sa

Näin se toivon mukaan menee.

Vierailija
16159/20622 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanhoja Teemu ja Henri on?

Teemu -85 ja Henri -94

Vierailija
16160/20622 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin vasta nyt mitä olivat kirjoittaneet instoihinsa. Minusta teksti oli sellainen, että älkää kirjoitelko meille viestejä asiasta, me halutaan nyt tehdä musiikkihommia. Toivottavasti asia ei tule enää sen enempää esiin heidän toiminnassaan viisujen aikana.

Joo, sanoivat että haluavat nyt keskittyä musiikkiin ja esitykseen 👌

Ketju on lukittu.