UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Aika moni kansainvälinen viisufani kommentoi vihaisesti tuota windowsmanin hamas-politikointi wiwibloggsin instassa :( Harmi jos sahaavat omaa oksaansa sillä.
Aivan varmasti sahaavat. Tämä (joidenkin) Israel-viha on ihmeellinen pohjoismainen erityispiirre. Ehkä Irlanti ja välillä tuntuu että Hollanti lisänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että ei voitettu viime vuonna. Ties mitä nuo hullut aktivistit täällä tekisi, kun pelkkä kisaan osallistuminen aiheuttaa noin paljon vihaa. Ajatelkaa, jos pitäisi järjestää viisut.
Tosiaan, hyvä pointti!! Ei siitä mitään tulis, kun pale-aktivistit estäis mielenosoituksilla koko viisut varmaan.
Johan ne osoittivat mieltään UMKta vastaan. Laimeaksi jäi.
Gunillakin säväytti enemmän kuin meidän kotikutoinen esitys....
Minulla kateissa ajatus semifinaalin valinnoista.
Suomi ekassa semissä.
Semifinaalissa valitsee vain kansalaiset, jolloin parhaat äänimäärät ratkaisevat.
Tämä olisi selvä asia. Mutta saavatko kaikki äänestää semifinaaleissa, paitsi tietysti ei omaa maata? Maksajamailla on rajoituksia kummassa semissä saavat äänestää.
Vaikka rakastan Henriä, niin kehutaas Teemua kans välillä! Hän hoiti kans tosi hyvin omat osuutensa live-esityksessä, kuulosti aika lailla samalta kuin studioversiossa. Lisäksi hänen nostatuksensa ja huutonsa välissä toimii super hyvin. Teemun koikkelehtiminen ja ilmeet lavalla on kerrassaan hauskaa seurattavaa. :D
Ne finaalin asiantuntijat pitäisi julkistaa. Finaalissa olisi tärkeää julkaista jos listoissa on vain 5 nimeä.
Näin ainakin Saksan, maakohtaisessa tässä kun Isaak valittiin, ulkomaanraatien nimilistat on julkaistu.
Miten oli Suomen nimilistat, ne eivät ole salaisia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kateissa ajatus semifinaalin valinnoista.
Suomi ekassa semissä.
Semifinaalissa valitsee vain kansalaiset, jolloin parhaat äänimäärät ratkaisevat.
Tämä olisi selvä asia. Mutta saavatko kaikki äänestää semifinaaleissa, paitsi tietysti ei omaa maata? Maksajamailla on rajoituksia kummassa semissä saavat äänestää.
Ymmärtääkseni saa äänestää siinä semissä missä oma maa kisaa. Eli me suomalaiset saamme äänestää siinä semissä missä Suomi esiintyy
Vierailija kirjoitti:
Vaikka rakastan Henriä, niin kehutaas Teemua kans välillä! Hän hoiti kans tosi hyvin omat osuutensa live-esityksessä, kuulosti aika lailla samalta kuin studioversiossa. Lisäksi hänen nostatuksensa ja huutonsa välissä toimii super hyvin. Teemun koikkelehtiminen ja ilmeet lavalla on kerrassaan hauskaa seurattavaa. :D
Teemun ääni on ihanan möreä! :D
Henri on pulleahko homomainen jopa naisellinen eikä ainakaan vakuuttanut laulutaidoillaan eikä äänellään minua.
Miksi tuosta edes piti uutisoida ulkomailla? Jos Yle ei olisi tehnyt lausuntoa (myös enkuksi), tuskin kukaan (pl. Viro) olisi tästä poliittisesta jahkailusta edes tiennyt. Tuo vähän syö sitä ulkomaalsisten saamaa kuvaa No Rulesista, jonka luulivat olivat pelkkään iloon ja hauskanpitoon keskittyvä show ja juuri siksi monien suosikki.
Häiritsee, kun Töllötuomareidenkin uusimmassa jaksossa puhutaan vain Win95Manista, ikään kuin hän olisi yksin edustamassa Suomea. Miksi aina unohdetaan toinen osapuoli, Henri? Katri ja Katja tsemppasivat painostuksen kohteeksi joutunutta Teemua ja toivoivat Teemun tietävän miten paljon iloa hän tuottaa kaikille. Toivoivat myös kovasti voimia Teemulle lisääntyvään julkisuuteen ja viisurumbaan. Entäs Henri? Hänelle julkisuus on paljon vieraampi juttu kuin Teemulle. Miksi Henriä kohdellaan kuin ilmaa...
Henri on tässä klipissä erityisen suloinen. :3
https://www.instagram.com/reel/C3LtaDUtilj/?igsh=MXdsMGM0Mnl5NGttbw==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollut jo kuukauden aivan ihastunut Henriin. Musavideossa oli jo hot, mutta reaktiovideo viimeistään sulatti mun sydämen. Viime viikko vähän koetteli sitä, mutta kyllä hän on nyt osoittanut hienoa henkistä kanttia lähtemällä viisuihin. Syötävän suloinen, taitava ja ihana. Ja se kiltti ja vähän ujo olemus, joka sitten lavalla ja musavideolla vaihtuu itsevarmaksi heittäytyjäksi! Rakastan!
Sama täällä! Se oli menoa heti musavideon myötä!
Olen Henrin ikäinen heteromies ja en minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa koe Henriä kohtaan mutta onhan hänessä jotain erikoisen miellyttävää.
Tää oli mielenkiintoinen kommentti! Ehkä se on joku karismajuttu.
Vierailija kirjoitti:
Pilven esityksessä taisi olla parisen tahtia Menolippua, vai kuinka?
Kyllä ja erittäin alleviivatusti, selvä parodiabiisihän se on. Siksi vähän ihmetyttää miksi se julkaistaan virallisesti (= sillä myös tienataan rahaa). Luulisi, että kun ollaan täysin tarkoituksella lainattu toista biisiä ja nyt se päätetään vielä kaupallistaa, niin siihen liittyisi myös tekijänoikeuskiemuroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollut jo kuukauden aivan ihastunut Henriin. Musavideossa oli jo hot, mutta reaktiovideo viimeistään sulatti mun sydämen. Viime viikko vähän koetteli sitä, mutta kyllä hän on nyt osoittanut hienoa henkistä kanttia lähtemällä viisuihin. Syötävän suloinen, taitava ja ihana. Ja se kiltti ja vähän ujo olemus, joka sitten lavalla ja musavideolla vaihtuu itsevarmaksi heittäytyjäksi! Rakastan!
Sama täällä! Se oli menoa heti musavideon myötä!
Olen Henrin ikäinen heteromies ja en minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa koe Henriä kohtaan mutta onhan hänessä jotain erikoisen miellyttävää.
Tää oli mielenkiintoinen kommentti! Ehkä se on joku karismajuttu.
Käärijällä myös uskomaton karisma vaikka ei perinteisellä tavalla komea. Silti niin hot! Sama näis miehissä. Henri on hot ja Teemu myös 🔥
Vierailija kirjoitti:
Henri on tässä klipissä erityisen suloinen. :3
https://www.instagram.com/reel/C3LtaDUtilj/?igsh=MXdsMGM0Mnl5NGttbw==
Ihana Henri. Toivottavasti Keisteri antaisi jatkossa tilaa ja puheenvuoroja myös kaverilleen. Teemu vaikuttaa aika dominoivalta. Ei tee sitä tietenkään tarkoituksella, hän vaan on niin innoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Gunillakin säväytti enemmän kuin meidän kotikutoinen esitys....
Gunilla tanssijat olivat oikeita namupaloja.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee, kun Töllötuomareidenkin uusimmassa jaksossa puhutaan vain Win95Manista, ikään kuin hän olisi yksin edustamassa Suomea. Miksi aina unohdetaan toinen osapuoli, Henri? Katri ja Katja tsemppasivat painostuksen kohteeksi joutunutta Teemua ja toivoivat Teemun tietävän miten paljon iloa hän tuottaa kaikille. Toivoivat myös kovasti voimia Teemulle lisääntyvään julkisuuteen ja viisurumbaan. Entäs Henri? Hänelle julkisuus on paljon vieraampi juttu kuin Teemulle. Miksi Henriä kohdellaan kuin ilmaa...
Sen ohjelman voi jättää omaan arvoonsa.
Mä palaan nyt vielä niihin järkkyihin instakommentteihin sen verran, että yllätyin miten paljon ne kommentit oli nimenomaan naisilta (naisoletetuilta). Jopa enemmän kuin miehiltä. Osa ihan hysteerisinä siellä. En tosin tiedä, miksi edes kuvittelin, että paleaktivistit ois jotenkin enimmäkseen miehiä. Väärä käsitys joka tapauksessa. Mutta enpä muista vastaavaa fanaattisuutta nähneeni missään pitkään aikaan. Ja tuolla fanaattisuuden määrällä on tosiaan voinut jotain uhkailujakin artisteille lähteä, en edes osaa kuvitella miten järkyttävää paskaa ne on saaneet tolta siiveltä.
Ja niin sen pitäisikin olla, että saavat keskittyä musiikkiin ja esitykseen! Heidät on valittu euroviisuedustajiksi, ei poliittisiksi vaikuttajiksi tai aktivisteiksi. Pommittakoot aktivistit sitten vaikka Yleä ja Ebua, mutta Teemu ja Henri pitää tässä asiassa jättää rauhaan.