UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Keitäköhän nuo muut artistit ovat, joiden kanssa aikovat kohdistaa painetta? Käsittääkseni vain Norja, Islanti ja Suomi ovat Israelin osallistumista vastaan ainakin näkyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Juntti iskelmää juntti suomalaisille!!!!
Väärin, Sara ei voittanut paskaiskelmänsä kanssa.
Ysäridance voitti.
Vierailija kirjoitti:
Taidan kohta korkata yhden oluen tämän ilosanoman kunniaksi ja katsoa muutaman reagointivideon, niistä tulee hyvälle tuulelle.
Vapise Ruotsi toukokuussa kun ysärikolmikko (lasken munan kolmikon jäseneksi, onhan se melkein kuin elävä ole siellä lavalla kun aukeaa) pelmahtaa lavalle!
Suomi pärjää tänä vuonna loistavasti viisuissa.
Siellä on Ruotsin Abba-showta järkyttämässä Windows95man, 5Miinust ja toivottavasti Baby Lasagna omilla bileillään. Onhan heilläkin toki vastineensa... Norjalaiset Marcus ja Martinus? Katsotaan mistä Euroviisut jää tänä vuonna mieleen 😏 skumppa aukeaa tänään minullakin.
He edustavat Suomea. Suomi ei tue barbaareja ja terrorismia.
Itse äänestin Saraa ja Cyan Kicksia, mutta siitä huolimatta Windows95manin voitto oli mulle ihan ok. Esityshän on hauska ja hyvä ja biisikin ihan kelpo, varsinkin kertsi Henrin hyvin laulamana. UMK:a seuraavina päivinä katsoin videota ja kuuntelin biisiä useamman kerran ja aloin innostua kunnolla, mutta nyt viikon mittaisen epäröinnin aikana innostukseni lässähti, eikä ole enää huvittanut kuunnella No Rulesia, ja aloin toivoa, että artisti vaihtuisi. Tänään, kun tuli ilmoitus, että Keisteri ja Henri lähtevät Euroroviisuihin ja sisällyttävät edustajuuteensa ban Israel - aktivismin, tuli pettynyt olo. Ei mahda mitään.
Silence I say this is my time my stage!!
838 tuhatta jo! Ja Henri on kyllä niin kuumis, sorry not sorry! 🔥🤷🏼😍 Kommenteissa paljon kehuja, kyllä muutkin tykkää!
Vierailija kirjoitti:
He edustavat Suomea. Suomi ei tue barbaareja ja terrorismia.
Käsittääkseni Yle ei myöskään vastusta Israelin osallistumista. Edustajat on valittu sinne äänestäjien rahoilla verovaroin pidetyssä tapahtumassa, joten heillä pitäisi olla mun mielestä sama linja Ylen kanssa. Toivottaa rauhaa vain kaikille. Ja sitten kaikki politikointi pois.
Hei te vikisijät voitte tehdä oman ketjun jossa ilmaisette pettymystänne ja jauhatte politiikkaa. Tää vois olla hyvän mielen ketju? 🥳💐🔥
onpas täällä paljon zionisteja
Vierailija kirjoitti:
Vouhkaajat olivat jotain vihervassarihiekkaapimpissäfeministejä, joita ärsytti että mies voitti ja olisi pitänyt saada nainen itkuvirtensä kanssa esittämään vahvaa vaikka ääni ei ole vahva ja laulaa ulosteesta.
Olen itse onnellinen, että No rules voitti viikko sitten enkä ole lähtenyt median spekulaatioihin mukaan. Hyvä bilebiisi, joka erottuu joukosta tänä vuonna.
Terveisin normaali, naisellinen nainen, joka on tasa-arvon kannattaja toisin kuin kiihkoilijafeministit
Ei vtu miten nolo tuo sun kommentti on... Ihan älyvapaata vetää tähänkin väkisin joku vastakkaisasettelu feministit vs. muut tähän. Itse luokittelen itseni feministiksi, ja äänestin Win95mania, eikä tullut kyllä pieneen mieleenkään äänestää jotain Saraa vain siksi, että se on nainen, siis mitä hittoa nyt oikeesti? Eihän näillä asioilla ole mitään tekemistä keskenään. Mikä ihmisiä oikein vaivaa nykyään? Ihan sairasta touhua.
Vierailija kirjoitti:
Hei te vikisijät voitte tehdä oman ketjun jossa ilmaisette pettymystänne ja jauhatte politiikkaa. Tää vois olla hyvän mielen ketju? 🥳💐🔥
Tämän ketjun aiheena on UMK ja täällä kai saa ilmaista kaikenlaisia näkemyksiä ja mielipiteitä, kunhan ne liittyvät euroviisuihin ja Uuden musiikin kilpailuun. Mä olen ollut alun alkaen kova No Rules -fani ja oon tosi iloinen, että he lähtevät, mutta kyllä mua silti vähän harmittaa tämä politikointi, kun en heitä sen takia sinne äänestänyt. Ei kaikilla tämä ole joko tai, vaan sekä että.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on UMK-ketju, jossa voi keskustella kaikesta UMK:uun liittyvästä. Politiikka on tullut tähän ketjuun mukaan vain sen takia, koska osa kilpailijoista ml. euroviisuedustajamme ovat tuoneet sen niin vahvasti esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun aiheena on UMK ja täällä kai saa ilmaista kaikenlaisia näkemyksiä ja mielipiteitä, kunhan ne liittyvät euroviisuihin ja Uuden musiikin kilpailuun. Mä olen ollut alun alkaen kova No Rules -fani ja oon tosi iloinen, että he lähtevät, mutta kyllä mua silti vähän harmittaa tämä politikointi, kun en heitä sen takia sinne äänestänyt. Ei kaikilla tämä ole joko tai, vaan sekä että.
Okei mutta kauanko tästä täytyy jauhaa? Eikö voida hetki iloita ja jauhaa sitten taas jos tulee jotain uutta? Eivät osoita mieltään ainakaan juuri nyt.
Munamiehen uusi tuleminen jeeeee
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tämä fanitus. Mun mielestä ihan pska biisi ja mauton esitys.
Miten ihmisille nykyään on niin vaikeaa ymmärtää, että se oma mielipide ei ole mikään absoluuttinen totuus. Oletko myös aina ääneen ihmettelemässä, kun joku tykkääkin sellaisesta ruoasta, josta sitä et tykkää? Esim minä en pidä kahvista, mutta enpä kyllä ole sitä missään ihmettelemässä, että miten voi muut tykätä kun MUN MIELESTÄ se on pahaa. Että on se kyllä kumma, miten muut tykkää, kun minä en, huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei mutta kauanko tästä täytyy jauhaa? Eikö voida hetki iloita ja jauhaa sitten taas jos tulee jotain uutta? Eivät osoita mieltään ainakaan juuri nyt.
Saatte te ihan rauhassa iloita ja itsekin olen iloinnut, ei sitä kukaan vielä pois. Mutta ei tämä ole kai ketju, jossa on otsikkona "UMK - vain positiivisuus sallittu" ja jossa pitää vain olla yhtä mieltä asioista.
Siis esitystähän ei voi katsoa nauramatta ! Ihmiset kaipaa just tämänlaista viihdettä tähän totiseen maailman aikaan. Edes muutamaksi minuutiksi voi unohtaa sodat ym. ahdistavan ja VAIN NAURAA :D ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis esitystähän ei voi katsoa nauramatta ! Ihmiset kaipaa just tämänlaista viihdettä tähän totiseen maailman aikaan. Edes muutamaksi minuutiksi voi unohtaa sodat ym. ahdistavan ja VAIN NAURAA :D ihanaa.
Edustajat tosin itse tuntuvat sotaa paljon miettivän.
Katsopas vaikka 20 ensimmäistä ulkomaalaisten reagointia tubesta (niitä tulee joka päivä monta kymmentä).... hassua että ulkomailla lähes jokainen rakastaa Windows95mania. Onkohan koko maailma täynnä juntteja? Muutama nyrpeä ihminen toki löytyy täältä jotka haluaisivat kiehnätä pahassa olossa ja paskassa ja ovat mielestään muitten yläpuolella "hyvän musiikkimakunsa" (hah!) kanssa.
Enemmistö hymyilee ja haluaa kivaa fiilistä hyvästä ysäribiisistä.