Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuume

Vierailija
04.06.2023 |

Olen 22v ja minulle on puolen vuoden sisällä tullut vauvakuume. Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/12 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tuo?

Vierailija
4/12 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
5/12 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi hyvä mies jonka kanssa tehdä vauva. Itsellänikin alkoi vauva kuume 22v. Sitten kaksi seuraavaa miestä jonka kanssa seurustelin tekivätkin lopulta vauvan toisen naisen kanssa. Pääsin vihdoin yrittämään vauvaa 26v nykyisen poikaystäväni kanssa. Nyt ollaan vuosi yritetty ja nyt 27v ei vieläkään merkkiäkään vauvasta kiitos pcos:n ja raudanpuutteen🙃 (paitsi yksi kemiallinen raskaus ehkä oli, mutta en ole ihan varma siitä)

Tuntuu hölmöltä että olen 22v lähtien tehnyt kaikkeni vauvan saamiseksi, eikä minulla vieläkään ole vauvaa. Että suosittelen että kannattaa alkaa tekemään heti elämän valintoja vauvan eteen, koska silti ei ole mitään takeita että vauvaa välttämättä saisi pian tai koskaan.

Vierailija
6/12 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä vauvakuume tuntuu? Mielenkiinnosta kysyn

Vierailija
7/12 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi miestä, mene naimisiin ja hanki lapsi.

Vierailija
8/12 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä vauvakuume tuntuu? Mielenkiinnosta kysyn

Siltä että ajattelee vauvaa kokoajan ja itkee joka päivä kun sitä ei ole. Ja on sydämessä pakottava tarve saada pieni suloinen vauva hoidettavakseen. Ja haluaa sisustaa kotia ja ostaa vauvan vaatteita. Ja suunnitella mitä kaikkea sitten vauvan/lapsen kanssa tekisi.

Ja kun näkee vauvoja tai raskaana olevia naisia tulee epäonnistunut olo ihmisenä. Ja ei pysty näkemään tulevaisuuttaan, muuta kuin että vauva/lapsi olisi osana sitä. Ajatus tulevaisudesta ilman vauvaa/lasta saa suunnittelemaan itsemurhaa. Ja on pelko että oma keho on liian viallinen vauvan luomiseen.

Vierailija
9/12 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku yhdenyön hyvätuloinen mies. Saat lapsen ja sit otat kunnon elarit muksusta 🙂

Vierailija
10/12 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi joku yhdenyön hyvätuloinen mies. Saat lapsen ja sit otat kunnon elarit muksusta 🙂

Toimii vaan jos AP:lla (ja kyseisellä miehellä) on hyvä hedelmällisyys. Ja 1/5 ihmisestä iästä riippumatta on vaikeuksia tulla raskaaksi, että omaa hedelmällisyyttä ei voi tietää etukäteen ennen kuin on yrittänyt vauvaa

Vierailija
11/12 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki nyt ensin kunnianhimoinenkoulutus-kuume ja sen jälkeen uradraivikuume. Katsele vauvakuumeita myöhemmin.

Vierailija
12/12 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki nyt ensin kunnianhimoinenkoulutus-kuume ja sen jälkeen uradraivikuume. Katsele vauvakuumeita myöhemmin.

Mikä estää että molemmat kuumeet olisivat samaan aikaan? Niin minulla on ainakin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi