UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tämä fanitus. Mun mielestä ihan pska biisi ja mauton esitys.
Katsopas vaikka 20 ensimmäistä ulkomaalaisten reagointia tubesta (niitä tulee joka päivä monta kymmentä).... hassua että ulkomailla lähes jokainen rakastaa Windows95mania. Onkohan koko maailma täynnä juntteja? Muutama nyrpeä ihminen toki löytyy täältä jotka haluaisivat kiehnätä pahassa olossa ja paskassa ja ovat mielestään muitten yläpuolella "hyvän musiikkimakunsa" (hah!) kanssa.
Enemmistö hymyilee ja haluaa kivaa fiilistä hyvästä ysäribiisistä.
Kannattaisi ehkä tutkia ulkomaalaisten reagointeja muittenkin maitten biiseihin. Kaikille biiseille näyttää löytyvän rakastajia, jopa omia inhokkeja näyttää moni pitävän winnerinä ja bängerinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päättivät mennä mukaan pystyäkseen harjoittamaan poliirtista-aktivismia isolla pelikentällä. Voi räkä. Onkohan ollut ihan alkuperäinenkin agenda tehdä joku kantaaottava performance? Miksi kuvataiteilija-dj muuten haluaisi Euroviisuihin?
Täällä lähtee jutut aina hirveälle laukalle. Eipäs nyt heti pillastuta, vaikka kuinka tekisi mieli leikkiä jotain draamaa. Tuo lausunto oli tietysti pakko muotoilla niin, että sieltä pale-aktivisteilta ei tulis ihan täyslaidallista sontaa ja uhkauksia niskaan, vaan ikään kuin lepytelläkseen sitäkin puolta pitää esittää, että asiaa ei unohdeta. Mä ennustan, että lopulta nuo poliittiset kuviot jää hyvin vähäisiksi. Saattaa olla kynsissä taas paleliput, mikä on mun puolesta ihan ok, se on niin pientä, ja ehkä aluksi kevyesti virittelevät jotain artistien yhteistä vetoomusta, mutta se kuopataan sitten vähin äänin. Sanokaa mun sa
Luulen ja toivon samoin. Siksi en jaksa tästä vängätä enempää. Asian vois mun mielestä jo kuopata kun äijät ei itsekään nyt enempää tuo esille. Ja hyvä niin. Tulisipa pian jotain kontenttia harkoista tai jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopas vaikka 20 ensimmäistä ulkomaalaisten reagointia tubesta (niitä tulee joka päivä monta kymmentä).... hassua että ulkomailla lähes jokainen rakastaa Windows95mania. Onkohan koko maailma täynnä juntteja? Muutama nyrpeä ihminen toki löytyy täältä jotka haluaisivat kiehnätä pahassa olossa ja paskassa ja ovat mielestään muitten yläpuolella "hyvän musiikkimakunsa" (hah!) kanssa.
Kannattaisi ehkä tutkia ulkomaalaisten reagointeja muittenkin maitten biiseihin. Kaikille biiseille näyttää löytyvän rakastajia, jopa omia inhokkeja näyttää moni pitävän winnerinä ja bängerinä.
Onneksi joukossamme on aina vähintään yksi Debbie Downer 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päättivät mennä mukaan pystyäkseen harjoittamaan poliirtista-aktivismia isolla pelikentällä. Voi räkä. Onkohan ollut ihan alkuperäinenkin agenda tehdä joku kantaaottava performance? Miksi kuvataiteilija-dj muuten haluaisi Euroviisuihin?
Täällä lähtee jutut aina hirveälle laukalle. Eipäs nyt heti pillastuta, vaikka kuinka tekisi mieli leikkiä jotain draamaa. Tuo lausunto oli tietysti pakko muotoilla niin, että sieltä pale-aktivisteilta ei tulis ihan täyslaidallista sontaa ja uhkauksia niskaan, vaan ikään kuin lepytelläkseen sitäkin puolta pitää esittää, että asiaa ei unohdeta. Mä ennustan, että lopulta nuo poliittiset kuviot jää hyvin vähäisiksi. Saattaa olla kynsissä taas paleliput, mikä on mun puolesta ihan ok, se on niin pientä, ja ehkä aluksi kevyesti virittelevät jotain artistien yhteistä vetoomusta, mutta se kuopataan sitten vähin äänin. Sanokaa mun sa
Kiitos, tämä helpotti mun oloa! Alan itsekin uskoa tähän ja ehkä haen kans illaksi oluen tai pienen kuohuvan, kun tämä muuten niin valloittava kaksikko ja biisi lähtee viisuihin. T: Yksi faneista, joka on täällä kokenut ristiriitaisia fiiliksiä tästä politikoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tiedotteessa sanottiin, että he keskittyvät nyt musiikkiin ja esitykseen, joten toivottavasti se pitää paikkansa. Tuskinpa noista artistien yhteisvetoomuksista edes ollaan muualla kiinnostuneita kuin Islannissa ja Norjassa.
Windowsman pilasi viisukevään tuomalla politiikan ykköseksi. Voi olla henk..koht mitä mieltä vain mutta pitikö sotkea politiikka tähän. Itsekkäitä typeryksiä ovat kun ottivat tällaisen oikeuden itselleen.
Baby Lasagnan uusi video on ilmestynyt. Mistä tämän vuoden lehmäinnostus on lähtenyt, kun myös Mahmoodin videolla on lehmiä.
Kyllä tää nyt kuulkaa lähtee tästä nousuun! Kokoajan tulee positiivisia kommentteja sinne videoonkin. Itse oon sen katsonut 2 kertaa tänään, töiden lomassa. Ja kuunnellut 5 kertaa.
Se biisi tuo ILOA! Se on energinen, hassu, tarttuva ja aivan selvä hitti. Uskoisin että vaikkei toki oo CCC:n veroinen, niin No Rules tulee olemaan myös lasten suosikki.
En usko että perjantaina siinä Puoli Seitsemän -ohjelmassa puhuvat politiikkaa, vaan kyllä siinä keskitytään muuhun kevyempään - ihan jo sen jakson kuvauksenkin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en näe No Rules! biisissä tai esityksessä mitään junttia ?! What!! Mikä siinä on junttia?
Onko niin, että ne jotka juntiksi sitä väittää ovat omasta mielestään muiden yläpuolella, vaikka hekin ovat vain tasamaan tallaajia. Roolinsa rakentaneet ja jääneet sen vangiksi koska se on heille turvallisinta siten. Eivät uskalla irrotella pelätessään näyttävänä juntilta. Juuri heille No Rules! biisin sanat sopivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis esitystähän ei voi katsoa nauramatta ! Ihmiset kaipaa just tämänlaista viihdettä tähän totiseen maailman aikaan. Edes muutamaksi minuutiksi voi unohtaa sodat ym. ahdistavan ja VAIN NAURAA :D ihanaa.
Edustajat tosin itse tuntuvat sotaa paljon miettivän.
Todellakin ,niin me kaikki . Mutta muutaman minuutin voi nauraa ,siitä oli kysymys .Ymmärsit varmaan. Kyllä esiintyjä latautuu esitykseensä ja nauttii sen muutaman minuutin , hekin saavat olla hyvällä päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
&n
Reagoijat harvemmin lyttäävät täysin mitään kappaletta, koska sitten kaikki fanit olisivat kimpussa, ei tulisi tykkäyksiä, eikä kanavalle uusia tilaajia. Yleensä löydetään ainakin jotain hyvää sanottavaa jokaisesta biisistä. Mutta kyllähän sen usein kasvoista näkee, mikä on todellinen mielipide. Winkkarin show on hauska, jotkut pitävät siitä enemmän, toiset vähemmän. Tämän tyyppinen huumori ei pure kaikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä lähtee jutut aina hirveälle laukalle. Eipäs nyt heti pillastuta, vaikka kuinka tekisi mieli leikkiä jotain draamaa. Tuo lausunto oli tietysti pakko muotoilla niin, että sieltä pale-aktivisteilta ei tulis ihan täyslaidallista sontaa ja uhkauksia niskaan, vaan ikään kuin lepytelläkseen sitäkin puolta pitää esittää, että asiaa ei unohdeta. Mä ennustan, että lopulta nuo poliittiset kuviot jää hyvin vähäisiksi. Saattaa olla kynsissä taas paleliput, mikä on mun puolesta ihan ok, se on niin pientä, ja ehkä aluksi kevyesti virittelevät jotain artistien yhteistä vetoomusta, mutt
Musta myös tuntuu että tuo yhteisvetoomus tulee jäämään täysin suutariksi, ei siihen osallistu loppujen lopuksi kuin ehkä Islanti. Ei muille maille tämä ole niin "sydämen asia" kuin jostain ihmeen syystä muutamalle Pohjoismaalle, tai niissäkin maissa lähinnä pikku joukkiolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka haluatte jauhaa politiikkaa, voisitte tosiaan tehdä sille oman keskustelun.
Edustajathan tässä haluavat jauhaa politiikkaa. Se oli tiedotteessakin ensimmäisenä mainittu.
Jauhakoot, ne on mielipideasioita ja voin helposti sellaiset ohittaa. Kunhan muistavat pääasian;laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä lähtee jutut aina hirveälle laukalle. Eipäs nyt heti pillastuta, vaikka kuinka tekisi mieli leikkiä jotain draamaa. Tuo lausunto oli tietysti pakko muotoilla niin, että sieltä pale-aktivisteilta ei tulis ihan täyslaidallista sontaa ja uhkauksia niskaan, vaan ikään kuin lepytelläkseen sitäkin puolta pitää esittää, että asiaa ei unohdeta. Mä ennustan, että lopulta nuo poliittiset kuviot jää hyvin vähäisiksi. Saattaa olla kynsissä taas paleliput, mikä on mun puolesta ihan ok, se on niin pientä, ja ehkä aluksi kevyesti virittelevät jotain artistien yhteistä vetoomusta, mutt
Welcome to the bright side 💛 -eri
No rules, it's how I live
How I find the wind beneath my wings
It's how I learned to fly
(Let's go) no rules
In the heat of the night, in the thrill of the fight
I don't even care what's wrong or right
It's how I live my life, no rules
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää nyt kuulkaa lähtee tästä nousuun! Kokoajan tulee positiivisia kommentteja sinne videoonkin. Itse oon sen katsonut 2 kertaa tänään, töiden lomassa. Ja kuunnellut 5 kertaa.
Se biisi tuo ILOA! Se on energinen, hassu, tarttuva ja aivan selvä hitti. Uskoisin että vaikkei toki oo CCC:n veroinen, niin No Rules tulee olemaan myös lasten suosikki.
En usko että perjantaina siinä Puoli Seitsemän -ohjelmassa puhuvat politiikkaa, vaan kyllä siinä keskitytään muuhun kevyempään - ihan jo sen jakson kuvauksenkin perusteella.
Kulissikierros kiinnostaa, toivottavasti tosiaan laittavat muutenkin kaikkea kulissien takaista materiaalia.
Multa oli menny ohi että win95man teki AMA:n redditissä (ask me anything): https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/19dsduq/im_windows95man_an…
Oli jo kuukausi sitten.
Tuolla Ylen Uutisten kommenteissa instassa on nyt usea vihainen aktivisti vaatimassa, että Yle vetää edustajansa pois viisuista. On Mona Blingiä, Emmi Nuorgamia, Hussein Al-Tae yms. Ja kommenteilla satoja tykkäyksiä. Hitto että tekisi mieli kommentoida kans tuonne. Yle ja edustajamme eivät tee mitään väärää osallistuessaan viisuihin!
Tänään finaali esitys katsottu jo 41 000 kertaa 👍🏻
Täällä lähtee jutut aina hirveälle laukalle. Eipäs nyt heti pillastuta, vaikka kuinka tekisi mieli leikkiä jotain draamaa. Tuo lausunto oli tietysti pakko muotoilla niin, että sieltä pale-aktivisteilta ei tulis ihan täyslaidallista sontaa ja uhkauksia niskaan, vaan ikään kuin lepytelläkseen sitäkin puolta pitää esittää, että asiaa ei unohdeta. Mä ennustan, että lopulta nuo poliittiset kuviot jää hyvin vähäisiksi. Saattaa olla kynsissä taas paleliput, mikä on mun puolesta ihan ok, se on niin pientä, ja ehkä aluksi kevyesti virittelevät jotain artistien yhteistä vetoomusta, mutta se kuopataan sitten vähin äänin. Sanokaa mun sanoneen.