Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
5441/20622 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara on UMK:n paras laulaja. Ja biisi aiheuttaa kylmiä väreitä. Eli siis Sara viisuihin.

Ei ole paras laulaja, ei ole aiheuttanut minulla

Vierailija
5442/20622 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt kuumisteluketjua, mutta halusin vain todeta, että miten toi Henri onnistuu olemaan niin hlvetin kuuma tossa reaktiovideollakin, vaikka on vähän silleen ujona. Niin syötävän söpö, huhh!

Sori tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5443/20622 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohis,mutta ei kuitenkaan. Enemmän huomio.

(Ja tr igger w arning,kuten nykyään varmaan pitäisi tällaisten eteen laittaa.)

Mietin miten "kauhuissaan" ihmiset on nykyään muka sanoituksista.

Ja muistelin omaa lapsuuttani. Olen syntynyt kasarilla.

Limudiscoissa soi "tahdon rakastella sinua"

Hausmyllyn "mikä siinä mustassa viehättää,onko mustalla valkoista pidempää"

Nyt syöksyy sukkula Venukseen

Raptorin " faijasi mukaan kimppaan,olenkin jo kyllästynyt pelkkään p imppaan, pienenä eno minut aina r******, jos en antanut, seinään paiskasi".

Kysyin vielä äidiltäni, miten noi biisit meni silloin läpi, siis ihan lapsilla/teineillä ja hän sanoi,ettei niitä ajateltu. Eikä niitä ajateltukaan. 

Noiden rinnalla aika kevyet sanat kyllä joka ikisessä umk biisissä. Niistäkun on täällä valitettu.

(Toki raptori ei ole ehdolla euroviisuihin). Mitenköhän me

Hyvä huomio. Itsekin olen ihmetellyt täällä turhanpäiväistä kauhistelua biisien sanoista.

Vierailija
5444/20622 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löytänyt kuumisteluketjua, mutta halusin vain todeta, että miten toi Henri onnistuu olemaan niin hlvetin kuuma tossa reaktiovideollakin, vaikka on vähän silleen ujona. Niin syötävän söpö, huhh!

Sori tästä.

En ollut siis ainoa joka ajatteli samaa, mut en kehdannut kirjottaa tänne. Ja toi nahkatakki pukee häntä! :D

Vierailija
5445/20622 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jonkun mielestä edes jossain kappaleessa jotai spesiaalia ja hyvää?  Taitaa  todellakin tulla finaaliton vuosi vaihteeksi.

Huonommillakin on menty finaaliin Suomen kohdalla. Jos livet onnistuu, niin en pelkäisi finaalipaikan puolesta. Finaalissa tuskin kärkisijoja tulee, mutta voi mennä ihan mukavasti silti siellä.

Onhan tuolla jo ainakin kolme-neljä biisiä jo, jotka kaikki menee heittämällä top-5:een. Ja sitten se No Rules!, jolla saadaan 0 pistettä, jos tänä vuonna halutaan sitä.

Valintoja, valintoja ;DDDDD

-winner-

18 alapeukkua eikä yhtää yläpeukkua ;D Pelottavan hyvin toimii käänteinen psykologia No Rules! -fanien joukossa ;D Ettei vaan olisi niitä laumana määkiviä Leijonia ;DDDD

-winner-

Vierailija
5446/20622 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara on UMK:n paras laulaja. Ja biisi aiheuttaa kylmiä väreitä. Eli siis Sara viisuihin.

Totta. Henri Piispanen on UMK:n paras laulaja.

Vierailija
5447/20622 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppui vertailu viime vuoteen. Menen juhlimaan kenraaliin uutta euroviisusesonkia 🥳 mä en ole edes surullinen jos ja kun Suomi ei voita. Toivon vain hyviä bailuja. No vähän pääsee oksennus Abba-teemasta mutta..

Vierailija
5448/20622 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raptorin " faijasi mukaan kimppaan,olenkin jo kyllästynyt pelkkään p imppaan, pienenä eno minut aina r******, jos en antanut, seinään paiskasi".

Kysyin vielä äidiltäni, miten noi biisit meni silloin läpi, siis ihan lapsilla/teineillä ja hän sanoi,ettei niitä ajateltu. Eikä niitä ajateltukaan. 

Noiden rinnalla aika kevyet sanat kyllä joka ikisessä umk biisissä. Niistäkun on täällä valitettu.

Ja Irwinin biisisanoituksissakaan ei kai aikanaan ollut mitään erikoista?

Myös Mikko Alatalo lauloi, että "rahaa on niin paljon, ettei p*skalle taivu" ja "kyllä sitä nyt ollaan niin n-------"

Tai Juicen "mussoliini perusdiini"?

Freukkareiden "b---i Johannesburgista"

Eeki Mantereen Viktor Kallborrek -hahmo?

Frank Papan keinorusketus ja "kosketelkaa toisianne"

Ja vielä niinkin äsken kuin Marja Tyrni -hahmokin koettiin hauskana... ja nyt vaivaudutaan kiusallisesti ylikliseisestä  Winkkarimiehestä...

O tempore, o mores!

-winner-

ja kirsikkana kakun päälle, eihän näitä sanoja saa siis täälläkään kirjoittaa ilman jotain kiertotietä ;DDD

Vierailija
5449/20622 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule nimimerkki winner, sulla on jotenkin aika ärsyttävän omahyväinen tyyli sun viesteissä. Aliarvioit muita palstalaisia. Siksi saat alapeukkuja.

Vierailija
5450/20622 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa lyödä tiskiin sanoja kuten: ruotsalaiset, raadit, katsojien ylivoimainen suosikki, Loreen, ellei keksi tai ellei ole mitään muuta sanottavaa.

Ruotsalaisten raatien ja katsojien ylivoimainen suosikki Loreen ei taaskaan keksinyt mitään sanottavaa kappaleensa Tattoon plagiointikeississä.

härifroon tvättas på rallysvenska!

-winner-

Vierailija
5451/20622 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule nimimerkki winner, sulla on jotenkin aika ärsyttävän omahyväinen tyyli sun viesteissä. Aliarvioit muita palstalaisia. Siksi saat alapeukkuja.

Eli jos käytännössä toimii kuten Win95man kehottaa No rules!, niin tuleekin alapeukkuja ;D Hmmmm....

Oon paskana.

-winner-

Vierailija
5452/20622 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiotahan täällä moni kirjoittaja hakee.

Vierailija
5453/20622 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Henri Piispanen on UMK:n paras laulaja.

Laulajien taso ei sitten ole tänä kovin korkea, jos näin on.

Vierailija
5454/20622 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On syytä lopettaa paskan jauhaminen. Näin ala-arvoisia sanoja ei käytä muut maat. Ja paska on kultti sana meillä ei muualla.

Ja ajatelkaa tuon laajan haukkumisen sijaan, mitä myönteistä on biiseissä. Sillä yksi niistä valitaan ja meidän on KANNUSTETTAVA sitä biisiä. Ulkomaat tulkitsevat näitä alentavia kirjoituksia totena. Siis nämä eivät ole lekkiä muualla maailmalla.

Kannustakaa ja ottakaa hyvät asiat esille. Minun suosikkini on ehdottomastii No Rules ja olen sen kannalla, iloa ja mielihavää siinä biisissä.

Sitten vielä on julkeaa korottaa ulkomaalaiset biisit parhaimmiksi ja olettaa niiden voittavan ja samalla omia haukkua. Oman biisin alentamista en hyväksy mikä se sitten onkaan.

Ulkomailla asuva.

Eli jos ja kun suomalaiset valitsevat edustajaksi inhokkini Paskanan, minun on pakko hehkuttaa sitä, koska olen suomalainen?

Tietysti.

Jos oot leijona, joka määkii. Jos sulla on oma hehku, glow, no rules! ja sus on kerroksii, niin tietysti vaan tanssit maanisesti Paskana-demoniesi kanssa ja hyväksyt, että kaikki mielipiteet on väärii.

-winner-

Vierailija
5455/20622 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa lyödä tiskiin sanoja kuten: ruotsalaiset, raadit, katsojien ylivoimainen suosikki, Loreen, ellei keksi tai ellei ole mitään muuta sanottavaa.

Ruotsalaisten raatien ja katsojien ylivoimainen suosikki Loreen ei taaskaan keksinyt mitään sanottavaa kappaleensa Tattoon plagiointikeississä.

härifroon tvättas på rallysvenska!

-winner-

Itse asiassa jos verrataan raatieäänien ja yleisöäänien suhdetta, Loreen ei ollut viime vuonna eniten raatiäänistä "hyötynyt"  kilpailija. Finaalissa oli kilpailijoita, joiden äänistä yli 90% tuli raadeilta, yhdellä melkein kaikki pisteet olivat raatien antamia. 

Vierailija
5456/20622 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää mummot ja papat muistelemaan hurjaa nuoruuttanne ja sen ajan musiikkia johonkin muualle, pliiiiis!

Vierailija
5457/20622 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää Nublu on älyttömän mielenkiintoinen artisti ja jos kiinnostaa niin suosittelen tutustumaan biiseihin. Minä ka ja Kastehein ainakin vaikutti minuun. ( Ymmärrän kohtalaisesti viron kieltä).

Niin ja tietysti Universum!! Jonka kertsi on seksikäs ainakin Nublun äänellä.

Vierailija
5458/20622 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan huomiota. Huudan tyhjiöön.

-wiener-

Vierailija
5459/20622 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt aloin kuvitella uudelleenkasattua Raptoria Suomen viisuedustajana. Se kuitenkin on rap-bändeistä parhain. Herää aamukymmeneltä varhain.

Vierailija
5460/20622 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olette perustelleet miten lapsena kuuntelitte musiikkia törkeillä sanoituksilla (ja kyllä, myös minä kuuntelin), niin mitä tästä opin...

= saattaisin tykätäkin paskanasta JOS olisin lapsi.

Ketju on lukittu.