UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On syytä lopettaa paskan jauhaminen. Näin ala-arvoisia sanoja ei käytä muut maat. Ja paska on kultti sana meillä ei muualla.
Ja ajatelkaa tuon laajan haukkumisen sijaan, mitä myönteistä on biiseissä. Sillä yksi niistä valitaan ja meidän on KANNUSTETTAVA sitä biisiä. Ulkomaat tulkitsevat näitä alentavia kirjoituksia totena. Siis nämä eivät ole lekkiä muualla maailmalla.
Kannustakaa ja ottakaa hyvät asiat esille. Minun suosikkini on ehdottomastii No Rules ja olen sen kannalla, iloa ja mielihavää siinä biisissä.
Sitten vielä on julkeaa korottaa ulkomaalaiset biisit parhaimmiksi ja olettaa niiden voittavan ja samalla omia haukkua. Oman biisin alentamista en hyväksy mikä se sitten onkaan.
Ulkomailla asuva.
Eli jos ja kun suomalaiset valitsevat edustajaksi inhokkini Paskanan, minun on pakko hehkuttaa sitä, koska olen suomalainen?
Ymmärsit oikein, joten valitkaa tarkkaan kenet haluatte.
Odotin noita reaktiovideoita, mutta aikamoisia tuppisuita on kaikki. No, sehän riittää että oman kappaleensa osaavat esittää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun olette perustelleet miten lapsena kuuntelitte musiikkia törkeillä sanoituksilla (ja kyllä, myös minä kuuntelin), niin mitä tästä opin...
= saattaisin tykätäkin paskanasta JOS olisin lapsi.
You're the one who's childish and opinionated here. Just admit you're too old for this shit.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Kuule nimimerkki winner, sulla on jotenkin aika ärsyttävän omahyväinen tyyli sun viesteissä. Aliarvioit muita palstalaisia. Siksi saat alapeukkuja. myös näppäinvirheeseen. Voi sinua mitä teet.
On totta, ihan oikein kirjoitit. winner oli aluksi uskottav, mutta nyt hän tarttuu ivallisesti
Tänä vuonna ei onnistuneet edes reaktiovideot, muusta puhumattakaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Menkää mummot ja papat muistelemaan hurjaa nuoruuttanne ja sen ajan musiikkia johonkin muualle, pliiiiis!
"Niih, ku me teinit pompitaan Winkkarimiehen tahtiin ku sen musa on niin uutta ja ennenkuulumatonta ;D Get over it, boomers!"
-winner-
Toivon että Jesse voittaa. Ja koska hän ei aio osallistua, YLE päättää että Suomi vetäytyy kisasta kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule nimimerkki winner, sulla on jotenkin aika ärsyttävän omahyväinen tyyli sun viesteissä. Aliarvioit muita palstalaisia. Siksi saat alapeukkuja. myös näppäinvirheeseen. Voi sinua mitä teet.
On totta, ihan oikein kirjoitit. winner oli aluksi uskottav, mutta nyt hän tarttuu ivallisesti
Vaikuttaa käyvän vähän jo ylikierroksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen muuttuu ajan mittaan ihmisten silmissä sankarista roistoksi tai vapaustaistelijasta diktaattoriksi. Siinä on silti jokin kehityskaari nähtävissä, toisin kuin ihmisissä, jotka ovat kymmenistä tai sadoista kommenteistaan huolimatta pelkästään "vierailijoita." Puuttuu uskallus, vaikka itse helposti heitetään lokaa niskaan sen anonymiteetin takaa.
-winner-
No kyllä minusta tänä(kin) vuonna nämä musiikkivideot ovat todella onnistuneita ja keränneet paljon kehuja ulkomaillakin, oli biiseistä mitä mieltä vain. Live-esitykset ratkaisevat paljon ja tänä vuonna on useita kokeneita live-esiintyjiä. Reaktiovideo oli minustakin hölmösti leikattu olen siitä samaa mieltä.
Sen takia vaikenette ja vähättelette mm. MG.tä, kun ette kestä Vox Populin heittämää rehellistä maailmankuvaa itsestänne netissä.
Jos pitäisi edes kuitata anopalstalla oma kommentti nimimerkillä, niin ei riitä uskallus ;D ja sitten jos siitä hiemankin vinkkaa, niin onkin vaan "ivallinen" ja "ylimielinen"
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna ei onnistuneet edes reaktiovideot, muusta puhumattakaan. :D
Ihan onnistunut reaktiovideo oli. Luultavasti ovat halunneet siitä lyhemmän kuin aiemmin, että se on kompakti näytettäväksi finaalin aikana.
Tosi kiva, että UMK:ssa tehdään tällainen reaktiovideo. Muualla vastaavaa ei ole.
Anteeksi, kun menee sivuraiteille, mutta "winner", minä ilmoitin ylläpidolle, että kirjoittelet täällä sivut täyteen provosoivia viestejä. Toivon, että ketju pysyy hyväntuulisena ja _muutkin_ pääsisivät kommentoimaan. Ihan joka asiaan sinun (eikä minun tai kenenkään muunkaan) ei tarvitse ottaa kantaa.
Siis tiesikö nää jo toisten osallistujien nimet noita biisejä kuunnellessaan? Kun osa sanoo semmosella "tietävällä" äänensävyllä jotenkin noi "hei onks tää nyt se Siipola" tai "tää on Jesse Markin" ihan kuin ne olisivat jo tienneet kaikki muut osallistujat, tai jotenkin tuli semmonen tunne tota videota katsellessa. Eikös aiemmin ollut niin että artistit eivät tienneet toisistaan vielä ton reagointivideon kuvausten aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomiotahan täällä moni kirjoittaja hakee.
Muttei kaikilla ole kanttia olla muita kuin "vierailijoita", vaikka selkeästi näkee peukutuksista ja kommenteista, ketkä ovat minkäkin biisiehdokkaan taustajoukkoja.
Samoin täydellinen hiljaisuus tiettyjen kappaleiden kohdalla kertoo, mitä ehdokkaista pelätään, joten ne yritetään vaieta kuoliaaksi.
-winner-
Mitä täällä sitten pelätään? Vain Sexmanesta ollaan täällä enimmäkseen hiljaa. Liian tylsä.
Mikä ihme eipäs juupas -tappelu täällä on käynnissä? Eikö osata keskustella asiallisesti ja hyvässä hengessä biiseistä ja esiintyjistä? Mun mielestä taso on tänä vuonna hyvä ja kova samoin kuin viime vuonnakin, nyt ei vaan nouse esiin sellaista selkeää super-voittajaa, joka pesisi kaikki muut, kuten viime vuonna Käärijä oli. Ja silti viime vuonnakin oli tosi hyviä myös muut.
Itse en itke, voittipa skaba kuka hyvänsä, koska kaikissa biiseissä on paljonkin potkua. Mulle silti Sinin Kuori mua on ehdoton nro 1. Mutta olenkin se tyyppi, joka on aina ekana tanssilattialla heilumassa, ehkä sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt kuumisteluketjua, mutta halusin vain todeta, että miten toi Henri onnistuu olemaan niin hlvetin kuuma tossa reaktiovideollakin, vaikka on vähän silleen ujona. Niin syötävän söpö, huhh!
Sori tästä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5435247/umk-2024-fiilistely-official
kyllä lähtee!!!
Minultakin jo eka kommentti sensuroitu siellä ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Siis tiesikö nää jo toisten osallistujien nimet noita biisejä kuunnellessaan? Kun osa sanoo semmosella "tietävällä" äänensävyllä jotenkin noi "hei onks tää nyt se Siipola" tai "tää on Jesse Markin" ihan kuin ne olisivat jo tienneet kaikki muut osallistujat, tai jotenkin tuli semmonen tunne tota videota katsellessa. Eikös aiemmin ollut niin että artistit eivät tienneet toisistaan vielä ton reagointivideon kuvausten aikana?
Viime vuoden hauskimpia juttuja oli Benjamin kommentti Robinin biisin: Go girl!
Ja mitähän nää artistit ovat tuumanneet kun se "Yle-tädin lista" vuoti, tuli mieleen että tiesivätkö sitten tuota kautta varmuudella toiset osallistujat, vai esiteltiinköhän toisilleen jo ennen tätä vuotoa
Ikärasismia, jos vanhempi henkilö ei saa olla paskana. Ei tämä ole pelkästään teinien maailma.
-winner-