UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Moniko noista on industrial planteja? Cyan kicks ja tuo Siipola ainakin
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavaa sinänsä, jos ihmisen tavoite pienestä lapsesta lähtien on nousta kaikkien ihailemaksi ja palvomaksi tähdeksi.
Eikös samansuuntaisia haaveita ollut Käärijälläkin, Robinilla ja monella muulla. Unelmia kohti kannattaa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavaa sinänsä, jos ihmisen tavoite pienestä lapsesta lähtien on nousta kaikkien ihailemaksi ja palvomaksi tähdeksi.
Miksi tuollainen pahantahtoisuus ja kitkerä voimakas kateus?
Vierailija kirjoitti:
Moniko noista on industrial planteja? Cyan kicks ja tuo Siipola ainakin
Industry plant siis 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös samansuuntaisia haaveita ollut Käärijälläkin, Robinilla ja monella muulla. Unelmia kohti kannattaa mennä.
Joillakin se haave on vain potenssiin sata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollainen pahantahtoisuus ja kitkerä voimakas kateus?
Menin ja luin rouvan facebook juttuja.
Eipä kyllä kiinnosta tämä ketju,kun näköjään täällä vain jauhetaan pa* kaa artisteista.
Lopeta se Saran somen seuraaminen.
Ja ei, en itse tykkää biisistä enkä haluaisi sitä viisuihin (olen Windows95 tai ck puolella)
Mutta tuo viesteistä ilmenevä suorastaan pakkomielteinen haukkuminen ei ole ihan tervettä.
Oletkohan sama,joka alussa haukkui Susannan videolla, pukeutumista myöten?
T: nainen 40
Vierailija kirjoitti:
Eipä kyllä kiinnosta tämä ketju,kun näköjään täällä vain jauhetaan pa* kaa artisteista.
Ja ei, en itse tykkää biisistä enkä haluaisi sitä viisuihin (olen Windows95 tai ck puolella)
Mutta tuo viesteistä ilmenevä suorastaan pakkomielteinen haukkuminen ei ole ihan tervettä.
Kenen Susannan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä tietää, että viisu on hyvä, kun ihokarvat nousee pystyyn ja tulee kylmiä väreitä. UMK24 biiseistä ainoastaan Saran biisi saa aikaan tämän reaktion. Paskana Malmöön siis!
Entäs kun kylmät väreet tulevat myötähäpeästä eikä halua myötistellä enää Malmössä?
Samat tunnelmat, jättäisin esityksen katsomatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siipolan somepäivityksissä hän kehuu koko ajan itseään, on ykkönen siellä, ja kakkonen täällä, kiitoksia on tullut sadoittain ja kehumista vieläkin enemmän --- en voisi edes kuvitella että Käärijä julkaisisi itsestään tuollaisia jorinoita, vaikka palkintoja on tullut ja kiitosta vieläkin enemmän.
Julkaisi Käärijäkin vastaavia tietoja ja hehkutti innoissaan. Sai paljon anteeksi, kun oli kovin inhimillinen ja samaistuttava.
Suomessa ei olla totuttu iloitsemaan menestyksestä, kun joku voi pahastua.
En tiedä miten paljon Käärijä hehkutti somessaan sijoituksia tai kehuja UMK-aikoina verrattuna Siipolaan nyt, kun en silloin seurannut asiaa, mutta ainakin viimeisen 8 kuukauden aikana Käärijän somessa on itse asiassa ollut erittäin vähän mitään omien saavutustensa esilletuontia. Kun se saa jonkun palkinnon tulee yleensä yksi kiitospäivitys, loppuunmyydyistä keikoistaan ja kultalevyistä se ei mainitse koskaan, ja kun Käärijä jakaa fanien keikkaklippejä se yleensä valikoi ne jossa itsellään on tyyliin silmät ristissä rähmällään lavalla tai vatsa pömpöttää mahdollisimman paljon.
Olen samaa mieltä kanssasi että Suomessa ollaan nihkeitä iloitsemaan muiden menestyksestä, ja Siipola ei tee mitään väärää jakaessaan omaa ja muiden iloa, mutta olen eri mieltä vertauksesta Käärijään joka tosiaan on hyvin maltillinen ja yleensä jopa itseivallinen UMK:n jälkeisestä menestyksestään.
Tämän ketjun saravihaajan ansiosta ääneni menee Saralle. Koskettava biisi, taitava ja upeaääninen laulaja.
Nyt päästään katsomaan kun artistit reagoivat toistensa biiseihin.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Siipolan somessa kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen. Molemmat tänään 😂
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun saravihaajan ansiosta ääneni menee Saralle. Koskettava biisi, taitava ja upeaääninen laulaja.
Voi mikä yllätys!
Siipolan (tuntuu että kirjotan ton nimen aina väärin) kappale on ok, sanat vähän hassut ja esittäjä melko edustava. Mutta tuotanto on omituinen, miksi lauluraita on noin prosessoitu? Varsinkin jos kappaleen idea on olla "kipeä" ja persoonallinen. Kuulostaa ihan kuin laulaja olisi äänittänyt osionsa jossain peltitynnyrissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Siipolan somessa kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen. Molemmat tänään 😂
Ja mä en ole käynyt kertaakaan,kun ei kiinnosta,eikä ole suosikkini.
Anna olla.
Käyn katsomassa niitä,joista tykkään. Jos jaksan.
Olen aina ihmetellyt ihmisiä,joilla.joku pakkomielle haukkua toisia anonyymina netissä. Sitten varmaan menevät tuonne toiselle palstalle kirjoittamaan miten kamalaa esim.kiusaaminen on.
Tekopyhiä olette.
Ja käärijästä vielä: itseasiassa kirjoitti esim.somessa,että käykää äänestämässä sitä,kun oli se joku kilpailu,ja sitten voittikin sen. En muista enää nimeä, mutta joku palkinto se oli.
Itse äänestän Windows95 jos live onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Nyt päästään katsomaan kun artistit reagoivat toistensa biiseihin.
No Siipola ainakin tykkää kiroilla. Ei ole ihme että biisinsä on se mikä on.
Vierailija kirjoitti:
Siipolan somepäivityksissä hän kehuu koko ajan itseään, on ykkönen siellä, ja kakkonen täällä, kiitoksia on tullut sadoittain ja kehumista vieläkin enemmän --- en voisi edes kuvitella että Käärijä julkaisisi itsestään tuollaisia jorinoita, vaikka palkintoja on tullut ja kiitosta vieläkin enemmän.
Just tämä ja sitten ne Siipolan helkutin typerät ja teennäiset ilmeet, korostaa sitä omaa tyytyväisyyttään...