UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cyan kiksillä on ruotsalaiset säveltäjät mukana. Ja se myös kuuluu. En halua mitään ruotsalaista tuotetta viisuihin tyyliin Saara Aallon Monsters.
Ymmärrän ton, mutta äänestän silti heitä, jos kokonaispaketti lopuksi onnistuu parhaiten heillä (ei tiedä vielä, mikä toimii finaalissa). Ruotsalainenhan on tekemässä esitystä joka tapauksessa, valittiin kuka vain.
Niin, ruotsalainen Benke Rydmanhan on ollut UMK:n ja Suomen viisuedustajien lavashow'sta vastaavassa tiimissä mukana jo pari vuotta eli Käärijänkin menestyksekkään viisuesityksen takana oli vahvasti ruotsalaista viisuosaamista.
Vierailija kirjoitti:
Paskana on on ainoa noista joka jäänyt itselle korvamadoksi.
Tuosta ei mulla jäänyt mitään mieleen, erikoista ulinaa
Todennäköisesti äänestän Vox populia. Se ei välttämättä ole ykkössuosikki, mutta kilpailun kannalta tekisin niin. Jos sattuu olemaan äänissä lähimpänä Paskaa... Harmi ettei miinusääniä saa antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkaansa, ei varmaan kukaan ottanut Käärjiää alkuvaiheessa vakavissaan😁
Olet todella väärässä. Tiesin ekasta kuuntelupäivästä lähtien, että tää on parasta mitä Suomi voisi ikinä lähettää.
Viittaus Käärijän humoristisuuteen, joka on olennainen osa koko hahmoa - humoristisuus toimi viime vuonna, ja miksi se ei toimisi tänä vuonnakin (No Rules)!
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti äänestän Vox populia. Se ei välttämättä ole ykkössuosikki, mutta kilpailun kannalta tekisin niin. Jos sattuu olemaan äänissä lähimpänä Paskaa... Harmi ettei miinusääniä saa antaa.
Äänestäisit siis taktisesti.
Siipola laittanu Facebook musasivuilleen julkasun, kun noussut nyt Spotifyn Suomen Top 50 listalla 2 sijalle. Mut kuva joka siellä on hänestä, niin vaatteet senkun vähenee, tai no eihän nuota voi edes vaatteiksi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todella väärässä. Tiesin ekasta kuuntelupäivästä lähtien, että tää on parasta mitä Suomi voisi ikinä lähettää.
Viime vuoden umk-ketju on hullua luettavaa, kun yli sata ensimmäistä sivua itketään, valitetaan ja pelätään, että Robin valitaan. Joku valitti CCC:n julkistamista odotellessaan, ettei tykkää, kun Käärijä esiintyy niin usein ilman paitaa. Sitten CCC julkaistiin ja se oli menoa sen jälkeen!
"Tuli ihan puskista mut Käärijä meni suoraan muiden ohi ykköspaikalle. Oikeesti ihan sairaan hyvä biisi!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuoden umk-ketju on hullua luettavaa, kun yli sata ensimmäistä sivua itketään, valitetaan ja pelätään, että Robin valitaan. Joku valitti CCC:n julkistamista odotellessaan, ettei tykkää, kun Käärijä esiintyy niin usein ilman paitaa. Sitten CCC julkaistiin ja se oli menoa sen jälkeen!
"Tuli ihan puskista mut Käärijä meni suoraan muiden ohi ykköspaikalle. Oikeesti ihan sairaan hyvä biisi!"
Kaiken kukkuraksi Robinin esityksestä tykkäävät mielipiteet poistatettiin tosi usein! Ehdin lukea ja sitten ei löytynytkään. Saman ilmiön näin Umk videon alla! Haukkuminenkin aloitettiin jo hyvissä ajoin ENNEN videon julkaisua. Eli ei jäänyt kovin hyvä kuva Käärijän ja ehkä Benjaminin kannattajista. Vaikka itsekin jouduin Käärijän imuun.
Vierailija kirjoitti:
Siipola laittanu Facebook musasivuilleen julkasun, kun noussut nyt Spotifyn Suomen Top 50 listalla 2 sijalle. Mut kuva joka siellä on hänestä, niin vaatteet senkun vähenee, tai no eihän nuota voi edes vaatteiksi sanoa.
Vaatteet vähenee mutta täytteet lisääntyy. Joko tällä on Onlyfans pystyssä?
Vierailija kirjoitti:
Itse kun kuuntelin nyt viikon töitten alkumusiikiksi UMK-listan, niin yllättäen Cyan Kicks kuulosti jotenkin raikkaimmalta, kun oli Spotify-listan lopussa. Olen ajatellut, että se on vähän sellainen turhan varma ja ei niin erottuva biisi, kun ekoilla kuuntelukerroilla siitä ei jäänyt juuri mitään mieleen. Nyt taas tuntui kivalta, ettei siinä ollut paljonkaan mitään kikkailuja, vaikka onhan siinäkin se tekoälykohta f-f-f-follow-me.
Videon ja sanoitusten teema on sellainen, että moni eurooppalainen jättää äänestämättä. Lordi oli hienovaraisempi ja muutoin täyttä huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Siipola ole joku entinen kouluhäirikkö ja ongelmateini, joka tilittää nykyään jokaisessa biisissä sitä ettei häntä ihailtu ja palvottu tarpeeksi Laihialla?
"Miks ette palvo mua tarpeeks, laihialaiset?
OON PASKANA"
Vierailija kirjoitti:
Minäkin oon tullut tulokseen, että ehkä jopa kannattaa taktikoida näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kun kuuntelin nyt viikon töitten alkumusiikiksi UMK-listan, niin yllättäen Cyan Kicks kuulosti jotenkin raikkaimmalta, kun oli Spotify-listan lopussa. Olen ajatellut, että se on vähän sellainen turhan varma ja ei niin erottuva biisi, kun ekoilla kuuntelukerroilla siitä ei jäänyt juuri mitään mieleen. Nyt taas tuntui kivalta, ettei siinä ollut paljonkaan mitään kikkailuja, vaikka onhan siinäkin se tekoälykohta f-f-f-follow-me.
Videon ja sanoitusten teema on sellainen, että moni eurooppalainen jättää äänestämättä. Lordi oli hienovaraisempi ja muutoin täyttä huumoria.
Blind Channel ei halunnut voittaa. Ehkä ne keskarit ja sanoitukset oli harkittua:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Siipola ole joku entinen kouluhäirikkö ja ongelmateini, joka tilittää nykyään jokaisessa biisissä sitä ettei häntä ihailtu ja palvottu tarpeeksi Laihialla?
OON PASKANA"
Ei ole häirikkö, vaan ADHD:stä kärsinyt. Kunnes sai diagnoosin ja sopivat lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko itseksesi palstalla jutteleva kateellinen paskakana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta kateellinen mistä ja kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta kateellinen mistä ja kenelle?
Minäkin olen aivan eri 😉 Mutta ketä tarkoitit?
Siipola on Pohjanmaalta, mutta kirjoittaa somessa aitoon "hesa-tyyliin" vai sanoisiko "sarasieppi-tyyliin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OON PASKANA"
Ei ole häirikkö, vaan ADHD:stä kärsinyt. Kunnes sai diagnoosin ja sopivat lääkkeet.
On tunnustanutkin häiriköineensä ja rötöstelleensä. Ei menneisyyttä voi väittää muuksi vaikka "selitys" olisikin ADHD. Kumma kun ADHD ei kuitenkaan tee kaikkien käytöksestä paskaa.