Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
4421/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös toi Sinin lookki oo aika kyseenalainen kun kv mediassa hän nyt ratsastaa poc leimalla?? Sinihän on kalmankalpea ilman feikkirusketusta ja meikkiä. Ihan tarkoituksella on koittanut hakea tumman ihmisen piirteitä stailauksellaan. 

Oon miettinyt ihan samaa. :D Redditissäkin joku ylisti kun musta vahva nainen vihdoin UMK:ssa. En tiedä raaskiiko noille kertoa.

Apua, musta vahva nainen!! 😂😂😂

Mikä on poc? 

People of colour. ( eli värilliset , ei-valkoiset)

Vierailija
4422/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää miten päinvastaisesti täällä on ymmärretty tuo Vox populi -kappale. Ei tarvi kuin katsoa video, niin tietää, että biisissä naureskellaan juurikin sinne kaninkoloon eikä toisinpäin. Fox News, Tony Robbins, 1984, kuukävely, jne...

Siinähän haukuttiin suomalaisia! Ootte mukas leijonia, vaikka sanotte bää.

No näinhän se on lampaita on suomalaiset,vellihousuja rassukoita. Katsotaan taas mitä mielenosoituksessa saadaan aikaiseksi. Eiköhän se ole tämä lain sallima 2 tuntia jonka aikana saa huutaa ja meluta ja sitten on mentävä kotiin. Ottaisitte oppia ranskasta,siellä saavat tahtonsa läpi mielenosoittajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4423/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalaiset tummapiirteiset näytä juuri koskaan latinoilta vaikka hiukset olisi tummat ja silmät ruskeat. Ihonsävy on yleensä ihan vaalea kuitenkin. 

Vierailija
4424/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oottakaapa vaan kun Sini vetää umk-finaalissa hemopäräyttävän pianosoolon, niin slaaayyy girl! My queen <3 Suut loksahtaa auki Sinin pianistitaidoista! Leija!

Se piano-osuus on vähän niinku kymmensormijärjestelmällä yrittäisi kirjoittaa nopeasti onionii ja sitten tulee jfijae0riyu3öf

:D

-winner-

Vierailija
4425/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vox populin sanoma on ylimielinen tai typerä. Ivataan suomalaisia ja demokratiaa. Hyvin on mennyt Putskun ideologia verenkiertoon. Muutenkin sellainen Mäntästä kerron miten aidosti on asenne. Joku WM ja Sini ja VK on mitäänsanomattomia mutta MG aiheuttaa vilunväristyksiä.

Et ole selvästi edes tajunnut koko kappaleen ideaa. 🤦

Vierailija
4426/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wiwibloggs ei vihaa suomenkielistä musiikkia vaan massatuotettua k-pop masinointia mitä suomesta tulee paljon. TÄYSIN eri asia, älkää vääristelkö toisten sanoja 

Mitä massatuotettua k-pop -musaa Suomesta tulee paljon? Mainitse artisteja ja bändejä? En tiennyt, että meilläkin tehdään k-poppia ja kiinnostaisi kuulla minkälaista. Ja miten Wiwibloggsin jäsenet on noin sisällä Suomen musaskenessä? 

Muakin kiinnostaisi nää mystiset Suomen masinoimat k-popit. 

Vierailija
4427/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös toi Sinin lookki oo aika kyseenalainen kun kv mediassa hän nyt ratsastaa poc leimalla?? Sinihän on kalmankalpea ilman feikkirusketusta ja meikkiä. Ihan tarkoituksella on koittanut hakea tumman ihmisen piirteitä stailauksellaan. 

Oon miettinyt ihan samaa. :D Redditissäkin joku ylisti kun musta vahva nainen vihdoin UMK:ssa. En tiedä raaskiiko noille kertoa.

Mikä on poc? 

Ei hitsi jos jossain luullaan Sinia mustaksi naiseksi. 😀 Vähän kuin Kardashianeja on paheksuttu joskus että "esittävät" tummaihoista.

Vierailija
4428/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Studioversioiden perusteella tämä on Vox Populin ja Paskanan välinen kisa. Mulle käy ehdokkaana kumpi vaan, jos live onnistuu yhtään.

-winner-

Vierailija
4429/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Sara, pidetäänkö häntä etnisenä? Hiuksetkin oli larinokiharoilla.

Vierailija
4430/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suomalaiset tummapiirteiset näytä juuri koskaan latinoilta vaikka hiukset olisi tummat ja silmät ruskeat. Ihonsävy on yleensä ihan vaalea kuitenkin. 

Hmm, mun kotiseudulla on aika tavallista varsinkin miehillä ihan talvellakin semmonen "rusehtava" ihonsävy 🤔 Ehkä hekin siis voisivat nyt muodikkaasti liittyä POC-kerhoon? 

Toivottavasti Siniä ei nyt canceloida ton latinolarpin takia! 

Vierailija
4431/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta taso on näin huono. Äänestetään Jesse Markin voittoon.

Vierailija
4432/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sitten SVT:n sivuilta ne biisien julkaisupäivät Ruotsissa tai ainakin milloin ne esitetään telkkarista.

Joku kysyi, eikö löydy team sexmane laisia. Minä tykkään eniten hänestä, vaikka linnan jatkoilla ei vakuuttanut. Mutta tää Mania on hyvä ja ainut näistä ehdokkaista, minkä jaksan kuunnella ilman sitä loppuis jo - ajatusta.

Ihan hyviä biisejä nää on kaikki kumminkin. 

Vierailija
4433/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä raaskin. Kun vain näen sellaisen kommentin niin kerron totuuden että "you have been fooled."

Vierailija
4434/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wiwibloggs ei vihaa suomenkielistä musiikkia vaan massatuotettua k-pop masinointia mitä suomesta tulee paljon. TÄYSIN eri asia, älkää vääristelkö toisten sanoja 

Mitä massatuotettua k-pop -musaa Suomesta tulee paljon? Mainitse artisteja ja bändejä? En tiennyt, että meilläkin tehdään k-poppia ja kiinnostaisi kuulla minkälaista. Ja miten Wiwibloggsin jäsenet on noin sisällä Suomen musaskenessä? 

Eikös Nylon Beatin Rakastuin mä luuseriin ainakin jossain vaiheessa ollut joku hitti sillä suunnalla? Olisi varmaan voittanut Viisutkin, jos olisi ollut Suomen ehdokkaana.

-winner-

Vierailija
4435/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluun Miglun ja Nublun viisuihin

Mä haluun Kallen vessaan.

Vierailija
4436/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko alunperäinen kommentoija linkata tänne tuon Wiwibloggsin videon, missä noin puhutaan? Minä en nimittäin usko koko juttuun ennen kuin itse näen ja kuulen?

Vierailija
4437/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on poc? 

Ei hitsi jos jossain luullaan Sinia mustaksi naiseksi. 😀 Vähän kuin Kardashianeja on paheksuttu joskus että "esittävät" tummaihoista.

&nbsp

No se korjattiin jo, että tummahiuksinen. Olisihan se jo aikamoista jos puolet esiintyjistä olisi tummaihoisia.

Vierailija
4438/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vox populissa toteutetaan verenperinnön putinismia! 😡

Vierailija
4439/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin sitten SVT:n sivuilta ne biisien julkaisupäivät Ruotsissa tai ainakin milloin ne esitetään telkkarista.

Joku kysyi, eikö löydy team sexmane laisia. Minä tykkään eniten hänestä, vaikka linnan jatkoilla ei vakuuttanut. Mutta tää Mania on hyvä ja ainut näistä ehdokkaista, minkä jaksan kuunnella ilman sitä loppuis jo - ajatusta.

Ihan hyviä biisejä nää on kaikki kumminkin. 

Täällä toinen, jonka suosikki näistä seitsemästä on Mania.

Vierailija
4440/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku linkata tänne myös ne väitetyt tr ansf obiset ja blm-vastaiset twiitit? En usko niihin. Jos ne olis totta, siitä olis tullut takuulla mediakohu.

Ketju on lukittu.