UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää miten päinvastaisesti täällä on ymmärretty tuo Vox populi -kappale. Ei tarvi kuin katsoa video, niin tietää, että biisissä naureskellaan juurikin sinne kaninkoloon eikä toisinpäin. Fox News, Tony Robbins, 1984, kuukävely, jne...
Siinähän haukuttiin suomalaisia! Ootte mukas leijonia, vaikka sanotte bää.
No näinhän se on lampaita on suomalaiset,vellihousuja rassukoita. Katsotaan taas mitä mielenosoituksessa saadaan aikaiseksi. Eiköhän se ole tämä lain sallima 2 tuntia jonka aikana saa huutaa ja meluta ja sitten on mentävä kotiin. Ottaisitte oppia ranskasta,siellä saavat tahtonsa läpi mielenosoittajat.
Ei suomalaiset tummapiirteiset näytä juuri koskaan latinoilta vaikka hiukset olisi tummat ja silmät ruskeat. Ihonsävy on yleensä ihan vaalea kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Oottakaapa vaan kun Sini vetää umk-finaalissa hemopäräyttävän pianosoolon, niin slaaayyy girl! My queen <3 Suut loksahtaa auki Sinin pianistitaidoista! Leija!
Se piano-osuus on vähän niinku kymmensormijärjestelmällä yrittäisi kirjoittaa nopeasti onionii ja sitten tulee jfijae0riyu3öf
:D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vox populin sanoma on ylimielinen tai typerä. Ivataan suomalaisia ja demokratiaa. Hyvin on mennyt Putskun ideologia verenkiertoon. Muutenkin sellainen Mäntästä kerron miten aidosti on asenne. Joku WM ja Sini ja VK on mitäänsanomattomia mutta MG aiheuttaa vilunväristyksiä.
Et ole selvästi edes tajunnut koko kappaleen ideaa. 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wiwibloggs ei vihaa suomenkielistä musiikkia vaan massatuotettua k-pop masinointia mitä suomesta tulee paljon. TÄYSIN eri asia, älkää vääristelkö toisten sanoja
Mitä massatuotettua k-pop -musaa Suomesta tulee paljon? Mainitse artisteja ja bändejä? En tiennyt, että meilläkin tehdään k-poppia ja kiinnostaisi kuulla minkälaista. Ja miten Wiwibloggsin jäsenet on noin sisällä Suomen musaskenessä?
Muakin kiinnostaisi nää mystiset Suomen masinoimat k-popit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös toi Sinin lookki oo aika kyseenalainen kun kv mediassa hän nyt ratsastaa poc leimalla?? Sinihän on kalmankalpea ilman feikkirusketusta ja meikkiä. Ihan tarkoituksella on koittanut hakea tumman ihmisen piirteitä stailauksellaan.
Oon miettinyt ihan samaa. :D Redditissäkin joku ylisti kun musta vahva nainen vihdoin UMK:ssa. En tiedä raaskiiko noille kertoa.
Apua, musta vahva nainen!! 😂😂😂
Mikä on poc?
People of colour. ( eli värilliset , ei-valkoiset)
Ei hitsi jos jossain luullaan Sinia mustaksi naiseksi. 😀 Vähän kuin Kardashianeja on paheksuttu joskus että "esittävät" tummaihoista.
Studioversioiden perusteella tämä on Vox Populin ja Paskanan välinen kisa. Mulle käy ehdokkaana kumpi vaan, jos live onnistuu yhtään.
-winner-
Entäs Sara, pidetäänkö häntä etnisenä? Hiuksetkin oli larinokiharoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei suomalaiset tummapiirteiset näytä juuri koskaan latinoilta vaikka hiukset olisi tummat ja silmät ruskeat. Ihonsävy on yleensä ihan vaalea kuitenkin.
Hmm, mun kotiseudulla on aika tavallista varsinkin miehillä ihan talvellakin semmonen "rusehtava" ihonsävy 🤔 Ehkä hekin siis voisivat nyt muodikkaasti liittyä POC-kerhoon?
Toivottavasti Siniä ei nyt canceloida ton latinolarpin takia!
Kerta taso on näin huono. Äänestetään Jesse Markin voittoon.
Löysin sitten SVT:n sivuilta ne biisien julkaisupäivät Ruotsissa tai ainakin milloin ne esitetään telkkarista.
Joku kysyi, eikö löydy team sexmane laisia. Minä tykkään eniten hänestä, vaikka linnan jatkoilla ei vakuuttanut. Mutta tää Mania on hyvä ja ainut näistä ehdokkaista, minkä jaksan kuunnella ilman sitä loppuis jo - ajatusta.
Ihan hyviä biisejä nää on kaikki kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös toi Sinin lookki oo aika kyseenalainen kun kv mediassa hän nyt ratsastaa poc leimalla?? Sinihän on kalmankalpea ilman feikkirusketusta ja meikkiä. Ihan tarkoituksella on koittanut hakea tumman ihmisen piirteitä stailauksellaan.
Oon miettinyt ihan samaa. :D Redditissäkin joku ylisti kun musta vahva nainen vihdoin UMK:ssa. En tiedä raaskiiko noille kertoa.
Minä raaskin. Kun vain näen sellaisen kommentin niin kerron totuuden että "you have been fooled."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wiwibloggs ei vihaa suomenkielistä musiikkia vaan massatuotettua k-pop masinointia mitä suomesta tulee paljon. TÄYSIN eri asia, älkää vääristelkö toisten sanoja
Mitä massatuotettua k-pop -musaa Suomesta tulee paljon? Mainitse artisteja ja bändejä? En tiennyt, että meilläkin tehdään k-poppia ja kiinnostaisi kuulla minkälaista. Ja miten Wiwibloggsin jäsenet on noin sisällä Suomen musaskenessä?
Eikös Nylon Beatin Rakastuin mä luuseriin ainakin jossain vaiheessa ollut joku hitti sillä suunnalla? Olisi varmaan voittanut Viisutkin, jos olisi ollut Suomen ehdokkaana.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun Miglun ja Nublun viisuihin
Mä haluun Kallen vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko alunperäinen kommentoija linkata tänne tuon Wiwibloggsin videon, missä noin puhutaan? Minä en nimittäin usko koko juttuun ennen kuin itse näen ja kuulen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, musta vahva nainen!! 😂😂😂
Mikä on poc?
Ei hitsi jos jossain luullaan Sinia mustaksi naiseksi. 😀 Vähän kuin Kardashianeja on paheksuttu joskus että "esittävät" tummaihoista.

No se korjattiin jo, että tummahiuksinen. Olisihan se jo aikamoista jos puolet esiintyjistä olisi tummaihoisia.
Vox populissa toteutetaan verenperinnön putinismia! 😡
Vierailija kirjoitti:
Löysin sitten SVT:n sivuilta ne biisien julkaisupäivät Ruotsissa tai ainakin milloin ne esitetään telkkarista.
Joku kysyi, eikö löydy team sexmane laisia. Minä tykkään eniten hänestä, vaikka linnan jatkoilla ei vakuuttanut. Mutta tää Mania on hyvä ja ainut näistä ehdokkaista, minkä jaksan kuunnella ilman sitä loppuis jo - ajatusta.
Ihan hyviä biisejä nää on kaikki kumminkin.
Täällä toinen, jonka suosikki näistä seitsemästä on Mania.
Voisko joku linkata tänne myös ne väitetyt tr ansf obiset ja blm-vastaiset twiitit? En usko niihin. Jos ne olis totta, siitä olis tullut takuulla mediakohu.