UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Jesse Markinin valinta ja mukana pitäminen on täydellinen epäonnistuminen Yleltä. Tässäkin keskustelussa jotkut jankkaa sivutolkulla tappamisesta, sodasta ja terrorismista, vaikka tämän musiikkikilpailun pitäisi olla niitä nykyään harvoja paikkoja, jossa ei tarvitsisi koko ajan miettiä maailman kauheuksia, vaan voisi edes vähän iloita ja fiilistellä jotain.
Ei ole Markinin vika jos täällä yksi spämmää aamusta iltaan, tuota samaa on monessa muussakin ketjussa. Ilmoittakaa poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, että olen nyt iloinen, että tämä No Rules on mukana. Olen varmaan lähes 100 kertaa kuunnellu ja se vain paranee kerta kerralta.
Onnea ja 110 % uskoa itseenne Windows95man ja Henri Piispanen finaaliin. Hyvä tulee!
Nyt on suosikki, kiitos
Eikö sulla ollut mitään muuta tekemistä kuin kuunnella tuota?
Taustamusana soi.... saan paljon aikaan, kun biisi on energinen. Siivosin omakotitalon ja puhdasta tuli. Kiitos Win95 ja Henri💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ Mikäs se oikeuttaa Hamasin touhut?
Ei mikään. Mutta Hamas ei ole kisoissa, eikä pitäisi olla Israelinkaan.
Eipähän tuota vielä tiedä, vaikka Hamas olisikin mukana kisoissa, tosin ei laulupuolella vaan paukkupuolella. Viime kuussahan tuli ilmi, että Hamas oli suunnitellut iskua Tukholman Israelin suurlähetystöön.
Myös Tanskassa ja Saksassa on otettu kiinni useita henkilöitä, jotka ovat suunnitelleet terrori-iskuja ja joilla on yhteydet Hamasiin.
Tulin vain ilmoittamaan, että taisin saada jonkinlaisen aivo-orgasmin katsoessani ekaa kertaa No rules -musavideota. That's how good it is! Biisikin ihan sairaan kova. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuo 5 eka biisiä on melkoista geneeristä radioshaibaa, yksikään noista ei tulisi pärjäämään esc:ssä tänä vuonna. Kaikki toivo 2 vimppabiisin varassa siis...
Kauheasti täällä viime vuonna Tattootakin parjattiin geneeriseksi shaibaksi, ja aika hyvinhän tuo pärjäsi.
Tattoo oli ja on geneeristä shaibaa ja viime vuonna kuin Putinin pressanvaalivoitto. Julistettiin voittajaksi kuukausia ennen pelkän naaman perusteella ja voitti jollain muulla kuin kansan äänillä ;D
-winner-
Paljon Loreen tarvitsi kansankin ääniä voittoonsa. Ilman niitä olisi jäänyt kirkkaasti kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi, että olen nyt iloinen, että tämä No Rules on mukana. Olen varmaan lähes 100 kertaa kuunnellu ja se vain paranee kerta kerralta.
Onnea ja 110 % uskoa itseenne Windows95man ja Henri Piispanen finaaliin. Hyvä tulee!
Nyt on suosikki, kiitos
Tästä taisi tulla minunkin suosikkini, mikäli jäljellä olevat eivät sitten yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Tulin vain ilmoittamaan, että taisin saada jonkinlaisen aivo-orgasmin katsoessani ekaa kertaa No rules -musavideota. That's how good it is! Biisikin ihan sairaan kova. Ei mulla muuta.
Call me what you may, see if I care, see me SLAY!!
Olen samaa mieltä, siis tää on aivan tykki, ei voi mitään.
Enää ei tarvita edes viinaa vapautumiseen. Mikä kaunis jatkumo huikealle viime keväälle! Rakastettavat, aidot miehet, Käärijä ja Winman. Tekevät rennosti mitä tykkäävät. Se on jotenkin vaan niin vastustamatonta.
Win95man. Ei hitto. Vaikeahan tuota on vastustaa, vaikka yrittäisi. Tykkään todella myös tuon Henrin äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Jesse Markinin valinta ja mukana pitäminen on täydellinen epäonnistuminen Yleltä. Tässäkin keskustelussa jotkut jankkaa sivutolkulla tappamisesta, sodasta ja terrorismista, vaikka tämän musiikkikilpailun pitäisi olla niitä nykyään harvoja paikkoja, jossa ei tarvitsisi koko ajan miettiä maailman kauheuksia, vaan voisi edes vähän iloita ja fiilistellä jotain.
Ei ole Markinin vika jos täällä yksi spämmää aamusta iltaan, tuota samaa on monessa muussakin ketjussa. Ilmoittakaa poistoon.
Taitaa täällä olla useampikin, jotka osallistuvat tuohon keskusteluun. Outohan se olisi, jollei asia olisi kirvoittanut kommentteja Jessen ilmoituksen jälkeen ja tulee jatkossakin kirvoittamaan, jos hänestä puhutaan potentiaalisena viisuartistina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuo 5 eka biisiä on melkoista geneeristä radioshaibaa, yksikään noista ei tulisi pärjäämään esc:ssä tänä vuonna. Kaikki toivo 2 vimppabiisin varassa siis...
Kauheasti täällä viime vuonna Tattootakin parjattiin geneeriseksi shaibaksi, ja aika hyvinhän tuo pärjäsi.
Tattoo oli ja on geneeristä shaibaa ja viime vuonna kuin Putinin pressanvaalivoitto. Julistettiin voittajaksi kuukausia ennen pelkän naaman perusteella ja voitti jollain muulla kuin kansan äänillä ;D
-winner-
Paljon Loreen tarvitsi kansankin ääniä voittoonsa. Ilman niitä olisi jäänyt kirkkaasti kakkoseksi.
Ilman mm. Mika Newton - V Plenu tai Pont Aeri - Flying Free -biisejä ei olisi ollut edes koko kisassa ;D
Ei nää ihan vuodessa unohdu, vaikka aika paljon on näköjään hakutuloksiakin siivottu netistä vuoden sisällä ;D
https://www.helsinkitimes.fi/culture/23572-controversy-surrounds-eurovi…
JA TÄLLÄ EI OLE EDES MITÄÄN TEKEMISTÄ KÄÄRIJÄN TOISEKSI JÄÄMISEN KANSSA. SIELLÄ RYÖSTETTIIN IHAN JOKAINEN MUUKIN VIIME VUODEN KISAAJA.
-winner-
Vox Populin klippi oli vuotanut nettiin. En ehtinyt kuulla sitä kun se oli jo otettu pois. Jodelista löysin linkin ja kommentteja.
Siis onhan tän vuoden kappaleet ihan surkeita viime vuoteen verrattuna. Millaistahan kuraa ne UMK:n ulkopuolelle jääneet ovat tänä vuonna olleet, jos nää on ollut parhaat vaihtoehdot....
Vierailija kirjoitti:
Vox Populin klippi oli vuotanut nettiin. En ehtinyt kuulla sitä kun se oli jo otettu pois. Jodelista löysin linkin ja kommentteja.
miten sitä kommentoitiin?
Windows95man joutuu siis vaihtamaan nimensä, jos voittaa karsinnan, ja kappaleen taustalla kuultavista kotkan kiljaisuista päätellen on silloin Wingman.
En kyllä ymmärrä tätä windowsmanin hehkutusta alkuunkaan. Tuollaista musa oli joskus ysärillä, jos en väärin muista ja ymmärrän kyllä että ysäri on ja on ollut jo jonkin aikaa nosteessa, mutta itselleni todella kulunutta. Biisi on samaa tasapaksua ja yllätyksetöntä teknohumppaa alusta loppuun. En ole vielä kertaakaan jaksanut kuunnella biisiä kokonaan, useista yrityksistä huolimatta. Viime vuonna oli monta hyvää, tänä vuonna ei tähän mennessä vielä yhtä ainutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lähettää viime vuoden Kuumaan biisin. Ei sillä voittoa tulisi, mutta lähtisi laadukas, hyvin laulettu kappale, jossa kivat sanat ja joka herättää tunteita, ja jää hyvä mieli.
no mä oisin viime vuonna voinut lähettää kuumaan, benjaminin eikä ois ollut edes paha mieli. Keirakin ois mennyt mutta sais vielä hakea muutaman vuoden esiintymiskokemusta ennen.
ja voi erika ja bess miksi me ei saatu nähdä teitä viisuissa :,( Paljon hyviä biisejä on mennyt kankkulan kaivoon tässä suhteessa.
Erikan ja Bessin pilasi järkyttävä live.
Eli käytännössä rouvat itse.
Jep. Erika nyt on mitä on, entinen tangokuningatar, Dannyn exä ja kainalokarvojen puolestapuhuja, wannabe-Kikka. Mutta sitä Bessin menestystä en ole ikinä voinut käsittää. Kunnon lähiöbaarimusaa lähiöbaarin vakkariasiakkaan näköiseltä wt-pimulta.
Kyllä toi no rules on sellainen, että volyymia isommalle, jos radiossa soi. Toivottavasti live on hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Ruotsalaisissa lehdissä oli juttua jo silloin kun Melodifestivaalien voittaja ei edes ollut selvillä, että Tattoo voittaa koko viisut Liverpoolissa.
Jesse Markin on tottunut laulamaan ja. räppäämään englanniksi, Henri Piispanen ei ja eron huomaa.