UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lähettää viime vuoden Kuumaan biisin. Ei sillä voittoa tulisi, mutta lähtisi laadukas, hyvin laulettu kappale, jossa kivat sanat ja joka herättää tunteita, ja jää hyvä mieli.
no mä oisin viime vuonna voinut lähettää kuumaan, benjaminin eikä ois ollut edes paha mieli. Keirakin ois mennyt mutta sais vielä hakea muutaman vuoden esiintymiskokemusta ennen.
ja voi erika ja bess miksi me ei saatu nähdä teitä viisuissa :,( Paljon hyviä biisejä on mennyt kankkulan kaivoon tässä suhteessa.
Erikan ja Bessin pilasi järkyttävä live.
Odotapa vaan jälkiparkumisen määrää, kun nämä tämän vuoden esiintyjät kuullaan ja nähdään livenä ;D
-winner-
Kyllä nuo 5 eka biisiä on melkoista geneeristä radioshaibaa, yksikään noista ei tulisi pärjäämään esc:ssä tänä vuonna. Kaikki toivo 2 vimppabiisin varassa siis...
Kyllähän siellä videolla windows-miehen pinkit stringit tai tangat jo vilahtikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin itse tykästynyt Ranskan Slimaneen ennen kuin kävi ilmi että hän on viisuissa. mm. Chez toi oli soinut omalla soittolistalla. Mutta euroviisubiisi Mon Amour ei kyllä napannut yhtään jostain syystä. Aivan turhan mahtipontista vaikeroivaa tekotaiteellista ölinää. Sori :D. Harmi.
Tekotaiteellista ölinää? Tuollainen laulu pitääkin tuutata kunnolla ja on siinä monta herkempääkin kohtaa. Ranskan tämän hetken suosituin laulaja.
Slimane on kyllä tosi kova laulaja, mutta minun makuuni hänen biisinsä on tylsähkö ja turhan pateettinen. Kaikki kunnialle laulajalle, mutta minulla on sellainen kutina, ettei Ranska ihan terävimpään kärkeen tuolla biisillä nouse, varsinkin jos Italia lähettää Diodaton kunnon italopowerballadilla tai ehkäpä Il Volon hakemaan revanssia v. 2015 kolmossijalleen. Hehän ovat myös tämän vuoden San Remossa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän siellä videolla windows-miehen pinkit stringit tai tangat jo vilahtikin.
Eiköhän se ollut tarkoituskin ja ajoitus harkittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lähettää viime vuoden Kuumaan biisin. Ei sillä voittoa tulisi, mutta lähtisi laadukas, hyvin laulettu kappale, jossa kivat sanat ja joka herättää tunteita, ja jää hyvä mieli.
no mä oisin viime vuonna voinut lähettää kuumaan, benjaminin eikä ois ollut edes paha mieli. Keirakin ois mennyt mutta sais vielä hakea muutaman vuoden esiintymiskokemusta ennen.
ja voi erika ja bess miksi me ei saatu nähdä teitä viisuissa :,( Paljon hyviä biisejä on mennyt kankkulan kaivoon tässä suhteessa.
Odotapa vaan jälkiparkumisen määrää, kun nämä tämän vuoden esiintyjät kuullaan ja nähdään livenä ;D
-winner-
mua ei oikeestaan kiinnosta koska ei oo mitään biisiä mitä voitaisiin pilata johon oisin ihastunut. on siis ihan neutraali olo tän suhteen
Kuinka moni ois bailannut innoissaan, jos venäjä olisi ollut viime vuonna mukana? Niinpä. Ei lahtareira viisuihin. Ääni Jesselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli käytännössä rouvat itse.
+ ylen jäätävä lavastus ja koreografia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin itse tykästynyt Ranskan Slimaneen ennen kuin kävi ilmi että hän on viisuissa. mm. Chez toi oli soinut omalla soittolistalla. Mutta euroviisubiisi Mon Amour ei kyllä napannut yhtään jostain syystä. Aivan turhan mahtipontista vaikeroivaa tekotaiteellista ölinää. Sori :D. Harmi.
Tekotaiteellista ölinää? Tuollainen laulu pitääkin tuutata kunnolla ja on siinä monta herkempääkin kohtaa. Ranskan tämän hetken suosituin laulaja.
Slimane on kyllä tosi kova laulaja, mutta minun makuuni hänen biisinsä on tylsähkö ja turhan pateettinen. Kaikki kunnialle laulajalle, mutta minulla on sellainen kutina, ettei Ranska ihan terävimpään kärkeen tuolla biisillä nouse, varsinkin jos Italia lähettää Diodaton kunnon italopowerballadilla tai ehkäpä Il Volon hakemaan revanssia v. 2015 kolmossijalleen. Hehän ovat
Il Volo!!! Jee!! Heillehän kävi Käärijät, olivat yleisön suosikkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Slimane on kyllä tosi kova laulaja, mutta minun makuuni hänen biisinsä on tylsähkö ja turhan pateettinen. Kaikki kunnialle laulajalle, mutta minulla on sellainen kutina, ettei Ranska ihan terävimpään kärkeen tuolla biisillä nouse, varsinkin jos Italia lähettää Diodaton kunnon italopowerballadilla tai ehkäpä Il Volon hakemaan revanssia v. 2015 kolmossijalleen. Hehän ovat
Voi voi, Suomen mahikset voittoon laskee entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni ois bailannut innoissaan, jos venäjä olisi ollut viime vuonna mukana? Niinpä. Ei lahtareira viisuihin. Ääni Jesselle.
ERO: Venäjä hyökkäsi Ukrainaan.
Israel hyökkäsi Gazaan sen jälkeen kun Hamas oli tehnyt laajuudeltaan 9/11 verrattavissa olevan terrori-iskun Israeliin jos verrataan Israelin kokoa valtiona. Gazassa on edelleen panttivankeja
siis mitkä mahikset voittoon?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuo 5 eka biisiä on melkoista geneeristä radioshaibaa, yksikään noista ei tulisi pärjäämään esc:ssä tänä vuonna. Kaikki toivo 2 vimppabiisin varassa siis...
Kauheasti täällä viime vuonna Tattootakin parjattiin geneeriseksi shaibaksi, ja aika hyvinhän tuo pärjäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheasti täällä viime vuonna Tattootakin parjattiin geneeriseksi shaibaksi, ja aika hyvinhän tuo pärjäsi.
Olihan se mutta laulajana oli sentääs ev-legenda Lortsu ja esitys oli helevetin näyttävä
Ei kukaan jaksa Siipolaa tänä vuonna kun viime vuonna oli jo balladiemäntä voittamassa.
Ei mitään viisufiilistä:
viime vuoden vääryys
israel
huonot biisi
täysin blaah vuosi siis.
windows95man ylivoimasesti paras
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ERO: Venäjä hyökkäsi Ukrainaan.
Israel hyökkäsi Gazaan sen jälkeen kun Hamas oli tehnyt laajuudeltaan 9/11 verrattavissa olevan terrori-iskun Israeliin jos verrataan Israelin kokoa valtiona. Gazassa on edelleen panttivankeja.
Hamasin touhut ei oikeuta tappamaan tuhansia lapsia ja naisia.
Minusta Saran tai CK:n biiseillä olisi hyvillä esityksilla potentiaalia päästä ainakin top kymppiin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Saran tai CK:n biiseillä olisi hyvillä esityksilla potentiaalia päästä ainakin top kymppiin.
noilla ei päästä edes finaaliin asti.
Eli käytännössä rouvat itse.