Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin kertoa miehelleni mustasukkaisuudesta - Sai hirveät raivarit

Vierailija
01.10.2023 |

Minua on petetty pahasti. Exällä oli puolenvuoden suhde toisen kanssa ja tää toinen oli muka meidän molempien ystävä. Nyt yritin ottaa puheeksi nykyisen miesystäväni kanssa, että omat tunteeni ovat varmasti ylireagointia, mutta koen mustasukkaisuutta tilanteissa joissa minua ei huomioida ja että jos hän vaikka on juttelemassa naispuolisen ystäväni kanssa eikä näytä huomaavan ollenkaan minua, niin tunnen mustasukkaisuutta. Tarkoituksena oli selvittää asiaa ja avata tunteitani hänelle, niin hän sai välittömästi raivarit ja alkoi huutaa. On nyt mököttänyt ja ilkeillyt minulle tästä monta tuntia, miten minä olen sairas. Ihan suoraan sanottuna en tiedä itsekään kumpi tässä on enemmän sekaisin.

Kommentit (202)

Vierailija
1/202 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen reaktio.

Vierailija
2/202 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläköhän tavalla "otit puheeksi"? Jos olit syyttävä ja yritit sysätä oman ongelmasi miehen vastuulle ja rajoittaa hänen toimintaa ja ihmissuhteita niin ymmärrän miehen reaktion, vaikka se ei niin mukava ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/202 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläköhän tavalla "otit puheeksi"? Jos olit syyttävä ja yritit sysätä oman ongelmasi miehen vastuulle ja rajoittaa hänen toimintaa ja ihmissuhteita niin ymmärrän miehen reaktion, vaikka se ei niin mukava ollutkaan.

En ollut syyttävä, vaan tarkoitus oli puhua ainoastaan itsestäni ja että minua auttaisi, jos myös minua huomioidaan. Eikö tuollainen ole silti vähän ylimitoitettu reaktio rauhalliseen keskusteluun. Jos kerron, että asia mietityttää. - ap

Vierailija
4/202 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan aviomiehillä on naisystäviä ollut, läheisiäkin.

Vierailija
5/202 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan aviomiehillä on naisystäviä ollut, läheisiäkin.

Ei mun miehellä.

Vierailija
6/202 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole oikea reaktio. Ette varmaan ole olleet pitkään yhdessä? Vai onko hänellä tapana suuttua sulle kun kerrot epävarmuuksistasi?

Anteeksi kun sanon, mutta tuo suuttuminenhan on klassinen pettämisen merkki 😬

Ei kuitenkaan ok, jos et ollut syyttävä.

Vierailija
7/202 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Ennen seuraavaa suhdetta yritä löytää BetterHelpistä asiantunteva terapeutti minkä kanssa pääset rakentamaan tervettä itsetuntoa ja irtaantumaan menneistä. Terapia maksaa 40-90e/kk

Vierailija
8/202 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän olisi ymmärtänyt sua, jos rakastaisi oikeasti...

Vierailija
9/202 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan..Ensihätän löydät puhelin numeroita esim.Mieli Ry ,fi. sivusto.

Vierailija
10/202 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen empatiakyky aina tätä luokkaa?

Jotkut ottaa sen henkilökohtaisena hyökkäyksensä, jos yritetään kertoa miltä jokin asia tuntuu ja tulee tarve hyökätä päälle.

Oletko kysynyt miksi mies on ilkeä?

Vierailija
11/202 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole oikea reaktio. Ette varmaan ole olleet pitkään yhdessä? Vai onko hänellä tapana suuttua sulle kun kerrot epävarmuuksistasi?

Ihmisillä on tapana suuttua sellaisista asioista, joiden he tietävät olevan totta, ja jonka toinen nostaa aina uudelleen esille. Ja tietenkin sellaisista, joista toinen tuntuu kehittävän riidan vaikka yksinään, eli jos sen saman asian jankutus ei lopu.

Jos siis epäilet häntä nyt ensimmäistä kertaa, ja hän raivostuu, hänellä on todennäköisesti jotain salattavaa.

Vierailija
12/202 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntäheikki.

Vierailija
13/202 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen exä oli kuin sinä: hänet piti huomioida aina ja kaikkialla, koska muuten tuli paha mieli. Veli jätti tuon naisen mummin hautajaisten jälkeen: veli puhui 65v ikäiselle kummitädilleen ja naisystävä sai ahdistuskohtauksen, kun ei ollut veljen elämän keskipiste.

Vierailija
14/202 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten miehellä itsellään on aiempaa kokemusta sairaalloisen mustasukkaisesta tyttöystävästä ja säikähti että hänellä onkin nyt samanlainen.

Vierailija
15/202 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten miehellä itsellään on aiempaa kokemusta sairaalloisen mustasukkaisesta tyttöystävästä ja säikähti että hänellä onkin nyt samanlainen.

Oiskohan asiasta voinut kertoa ja keskustella haukkumisen sijaan?

Vierailija
16/202 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä koet mustasukkaisuutta ja ratkaisu tähän on se, että mies ei puhu kenellekään vai sittenkin se, että sinä muutut ja opettelet hyväksymään sen, että puhuminen ei ole synonyymi pettämiselle?

Totta kai mies sinulle suuttui: hän oli jutellut naisystävällesi, yrittänyt olla ystävällinen ja sitten sinä ryhdyt syyttämään miestä siitä, että tekonsa aiheutti sinussa mustasukkaisuusreaktion. Eli mies kuuli sinun sanovan, että hän on tehnyt jotain väärin ja siksi sinä reagoit noin. Ei mies kuullut selittelyäsi siitä, että sinä olet ylipäätään omistushaluinen.

Vierailija
17/202 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytit kunnon red flagin miehellesi!. Jos nainen ottaa jälkikäteen puheenaiheeksi, että mies ei saisi edes jutella naisen ystävän kanssa ja alkaa valitus, että sinua siinä olisi pitänyt huomioda, niin tuossa kyllä varoituskellot soi miehellä ja kovaa! Ensimmäisiä merkkiä sairaalloisesta mustasukkaisuudesta!

Vierailija
18/202 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu että jotain jätetään kertomatta. Miten se sun mustasukkaisuus oireilee?

Vierailija
19/202 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei IKINÄ pidä tyytyä mustasukkaiseen naiseen. Sellaiset naiset ovat syöpä.

Vierailija
20/202 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILman muuta kannattaa epäillä miestä pettämisestä, kun hän juttelee muille. Aika pian mies huomaa, että olet tosissasi ja lähtee, ei tuollaista jatkuvaa epäilemistä kestä kukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän