23 vuotta saman miehen kanssa, en enää jaksa anella hellyyttä kun en sitä saa.
Siinähän se tuli sanottua. Avioliitto vuosituhannen vaihteesta, kaksi lasta, omakotitalo, farmariauto ja kultainen noutaja. Neljään vuoteen tuo mies ei ole halunnut mitään läheisyyttä eikä seksiä. Viime keväänä ajattelin, että nyt oikeasti yritän pelastaa tämän kuolleen avioliiton ja teen kaikkeni että läheisyys palaisi tähän suhteeseen. Vokottelin, kiehnäsin, huolehdin hänestä, silittelin, pussailin, hakeuduin kainaloon ja pyysin seksiä. No joo, sainkin seksiä jokusen kerran, mutta eipä se ollut hänen taholtaan kovin innostunutta.
Olen ulkoisesti hyvän näköinen, nuorempana kauniiksi kruunattukin, nyt normaalipainoinen, huolehdin itsestäni, meikkaan, kuntoilen ja olen johtavassa asemassa isossa pörssiyhtiössä. Siis ainakin olen isossa kuvassa ihan ok. Vaan kun ei miestä kiinnosta.
Tänä iltana tuli jotenkin se kulminaatiopiste, että en enää jaksa rukoilla hellyyttä enkä läheisyyttä. Olkoon. Että jos sitten haen sitä jostakin muualta (mistä?), jos jostakin saisi. Olen jo puoli vuosisataa vanha, enkä tästä nuorene, joten jos jotakin haluan, niin varmaan pitää toimia.
Mutta olen elänyt siinä ajatusmaailmassa, että avioliitossa ei petetä, vaan ollaan uskollisia loppuun saakka. Vaan nyt olen miettinyt, että miksi. Miksi ihmeessä uhraan elämäni ihmiselle, joka ei minua halua. Olemme puhuneet, MINÄ olen kysynyt ja puhunut ja ja ja. Vaan hän on kuulemma onnellinen, ei halua muita, haluaa elää tässä ja nyt. Mutta en minä jaksa jos ei ole mitään hellyyttä, ei kainaloa johon mennä, ei suukkoja, ei sen syvempääkään.
Olenko siis rikollinen jos joskus löytäisin jonkun, joka ottaisi kainaloon ja välittäisi?
Kommentit (359)
Ukko kyllästynyt sinun olemattomiin kärpäslätkätisseihin vai onko ne niin pitkät että roikkuu polvissa asti ja pillu on väljä kuin seitsemän leivän uuni? Ei ihme että menee seksihalut.
kuuntelen usein youtubesta Lady Colin Campbell'in podcasteja. Hän on historjoitsija ja aatelisnainen. Hän sanoi, että rahapiireissä ja hienostosuvuissa on tavattoman yleistä että avioliitto on käytännössä vain "sosiaalinen konstruktio".
Eli hyvin monet vanhemmat 50v. pariskunnat ovat yhdessä vain mukavuus- ja käytännönsyistä mutta hakevat sitä lempeä ja rakkautta muista osotteista.
Sinä olet siis 50v. nainen. Eiköhän se ole aivan sama, mitä nainen tuossa iässä puuhailee. Ei sinun menemisesi enää kenellekkään kuulu.
Et ole perhettä perustamassa ja lapsia hankkimassa.
Anna miehesi tehdä mitä tykkää ja tee sinä mitä tykkäät. Voitte silti asua yhdessä kuin sisko ja veli, välittää toisistanne ja huolehtia toisistanne, ajatella toisianne sydänystävinä.
Vierailija kirjoitti:
Ukko kyllästynyt sinun olemattomiin kärpäslätkätisseihin vai onko ne niin pitkät että roikkuu polvissa asti ja pillu on väljä kuin seitsemän leivän uuni? Ei ihme että menee seksihalut.
Onko sun vaimolla tekotissit?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
Voi voi miten paljon me mieskunta olemme menettäneet!
Vai onko kyse vain matalasta testosteronitasosta? (Katso Yleltä Hormonit, joku viimeisimmistä jaksoista niin tiedät mistä puhutaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otaksun, että yhtenä syynä voi olla se, että olet johtavassa asemassa isossa pörssiyhtiössä. Asemassasi ei voi olla mikään pikku kisu, joka herättäisi puolisossasi hellimishaluja ja tarvetta antaa turvaa. Olet ehkä pikemminkin kersantti Karolina -tyyppiä ja saat sen kaltaista reipasta toveruutta miehesi taholta. Miksi et voisi tyytyä tähän? Viisikymppisenä on vaikea löytää kunnon miestä, joka haluaisi alkaa hellimään sinua aivan vilpittömästi. Kaikenlaisia oman eden tavoittelijoita saattaa löytyä.
On kai niitäkin miehiä, jotka innostuvat näistä kersantti karoliinoista. Ap:n pitäisi vaihtaa sellaiseen.
Luulen, että viisikymppisenä voi sanoa, että se juna meni jo. Nyt puhaltavat uudet tuulet. Miettikää nyt itse. Minkä ikäiset ihmiset herättävät teissä helliä tunteita, lasketaan pois lapset ja vanhukset. Mihin ikään asti ihminen on suloisimmillaan, siis sellaisena, jonka haluat käpertyvän kainaloosi. Erikseen ovat tietenkin nämä kaukoidän tyttäret, jotka ovat pieniä ja suloisia aina, mutta nyt on kysymys suomalaisesta naisesta.
Aijjai.. taidan olla siis onnekas! Olen 56v ja mieheni rakastaa ja hellii minua edelleen 24 vuoden avioliiton jälkeen ja kertoo kuinka ihana ja haluttava olen.
Ja tämä liittyy ketjun aiheeseen niin miten?
Eron paikka. Mikäli haluat olla onnellinen,
miksi olet vankilassa vieläkin vaikka koko ajan sellien ovet ovat auki eli miksi et vaan lähde...
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
Transu31
Korjasin
Status, kuviteltu tai todellinen, estää monia ihmisiä eroamasta. Kehottaisin kuvittelemaan itsensä 80-vuotiaana. Mitä se 80-vuotias nainen tai mies haluaisi sanoa nykyiselle itselleen? Mitä se vanha ihminen ajattelee elämästään.
Vierailija kirjoitti:
kuuntelen usein youtubesta Lady Colin Campbell'in podcasteja. Hän on historjoitsija ja aatelisnainen. Hän sanoi, että rahapiireissä ja hienostosuvuissa on tavattoman yleistä että avioliitto on käytännössä vain "sosiaalinen konstruktio".
Eli hyvin monet vanhemmat 50v. pariskunnat ovat yhdessä vain mukavuus- ja käytännönsyistä mutta hakevat sitä lempeä ja rakkautta muista osotteista.Sinä olet siis 50v. nainen. Eiköhän se ole aivan sama, mitä nainen tuossa iässä puuhailee. Ei sinun menemisesi enää kenellekkään kuulu.
Et ole perhettä perustamassa ja lapsia hankkimassa.Anna miehesi tehdä mitä tykkää ja tee sinä mitä tykkäät. Voitte silti asua yhdessä kuin sisko ja veli, välittää toisistanne ja huolehtia toisistanne, ajatella toisianne sydänystävinä.
tavallaan toi sama ilmiö on jo pesiytynyt suomalaiseen keskiluokkaan.....!!.
Jaa mikä moraalittomuus? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki rakastaja! Eroaminen ei kannata. Itselläni on rakastaja, eikä omatunto kolkuta yhtään.
Haluan nauttia tästä ainoasta elämästäni, tässä ja nyt.Nautit miehen rahoista ja vieraasta seksistä?
Näinhän ne naiset aina tekevät.
Jos olisin tuon luntun mies niin jättäisin välittömästi kun se on niin saakelin ruma,ettei miehellä seiso ees muna kuin viinalla pumpattuna..
On siinä sitkeä mies kun koittaa täyttää vaimonsa tarpeet vaikka se vaatiikin hitosti viinaa ja pimeän huoneen onnistuakseen.
Naisen sietäisi olla kiitollinen eikä valittaa!
Vierailija kirjoitti:
Ja mä mietin kuinka mä ratsastin
Kuinka autossa jo liikkuvassa sua halusin
Otin tietoisen riskin kun hairahdin
Olin vanha nainen hunningolla
Olin vanha nainen hunningolla
Olet vanha homo tunkiolla 🎶
Täällä yli 40 vuotta saman miehen kanssa, kaksi lasta, omakotitalo, farmariauto ja noutaja. Hellyyttä ja suukottelua meillä päivittäin ja seksiä pari kertaa viikossa. Ei ole tarvetta haikailla minnekään. Olen onnellinen.
Älä eroa jos et halua. Miehellesi seksitön kaverisuhde ilmeisesti sopii hyvin.
Olet hoitanut naisen virkasi. Olet kasvattanut lapsesi aikuisiksi, ollut äiti, antanut miehelle seksiä ja hellyyttä ym.
Enää et ole vastuussa lapsistasi, miehesi ei syty seksuaalisuudestasi tai tarvitse hellyyttäsi.
Ainoa naisen rooli mikä sinulla on jäljellä, on olla miehellesi "mutsivaimo" eli paijjata ja passata.
Et ole ainoa vanhempi nainen, joka hakee seksiä ja romantiikkaa muualta.
En nyt puhu näistä "terheistä ja tainoista" jotka uhoavat ip. lehdissä "seksuaalisesta renesanssistaan" ja tusinasta äijästä viikossa, vaan merkityksellisestä salasuhteesta, eli elämän jakamisesta kahden miehen kanssa.
Toinen on aviomiehesi, jolle annat sitä mitä hän haluaa ja toinen on salainen rakastajasi, joka antaa sinulle, mitä sinä haluat ja tarvitset.
Ainoa ongelma on, että älä jää koukkuun äläkä rakastu, jos miehellä on vaimo. Mies ei eroa! Hän tuntee vahvaa velvollisuutta vaimoaan kohtaan ja ei halua aikuisten lasten inhoavan häntä. Hän ei halua joutua suvun paariaksi.
Poikamies puolestaan haluaa sinut omakseen ja voi tulla likaista jälkeä...
Vierailija kirjoitti:
Täällä yli 40 vuotta saman miehen kanssa, kaksi lasta, omakotitalo, farmariauto ja noutaja. Hellyyttä ja suukottelua meillä päivittäin ja seksiä pari kertaa viikossa. Ei ole tarvetta haikailla minnekään. Olen onnellinen.
Seksi teidän iässä on jo terveysriski, sydän saattaa pysähtyä orgasmin tullessa. Joten vähemmän seksiä, tai ei ainakaan orgasmiin asti. Muutenkin seksihommat kannattaa unohtaa siinä viidenkympin jälkeen, ei siinä iässä ole enää halua, eikä haluttava.
Vierailija kirjoitti:
Oliko pakko pilata hyvä itkupotkuraivari ketju iloisella asialla?? Oliko oikeesti!!
Aika jännä kun muija kertomansa mukaan ihan okei mut miestä ei kiinnosta sekstaa yhtään vaik seksii olis saatavilla.
Sitten jotkut miehet valittaa ettei saa naista eikä seksiä millään.
Nainen nyt vaan on parhaimmillaan 35-45 ikäisenä ja sille nyt ei vaan mitään voi.
T31