Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkeekö teidän miehet koskaan?

Vierailija
30.09.2023 |

Meillä eilen 4-vuotias tyttö tuli hädissään sanomaan, että isi itkee keittiössä. Menin katsomaan, niin sipulia mies siellä pilkkoi ja kyynelkanavat oli auki. Sitten selitettiin tytölle mistä oli kyse.

Muuten mieheni ei kyllä juurikaan itke. Edellisen kerran näin hänen itkevän siskonsa hautajaisissa. Itkeekö teidän muiden miehet kuinka usein?

Kommentit (168)

Vierailija
21/168 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännissä itkee ja silloin tirautti muutaman kyyneleen selvinpäin kun meidän lapsi syntyi.

Oman lapsen syntyessä varmaan kaikilla miehillä menee roska silmään. Näin olen kuullut.

Vierailija
22/168 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetistelee kahdesta syystä, ajatellessaan sotaa ja isoäitiään. Se on mielestäni ihan sopivasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/168 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että mieheni ei edes osaa itkeä. Varmaan pelästyisin pahoin, jos hän joskus itkisi.

Vierailija
24/168 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkee useammin kuin minä ja pidän siitä avpimuudesta ja herkkyydestä

Vierailija
25/168 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Hänen isänsä kuoli. Sanoi ettei muista milloin olisi viimeksi itkenyt silloin kun kysyin.

Vierailija
26/168 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosimies ei itke koskaan!

Onhan se toki parempi hukuttaa ne tunteet viinaan ja kohdella muita sekä itseään väärin kun itkeä normaalina tuntevana ihmisenä.

Ei itku ole mikään tunne eikä itkusta ole tutkitusti mitään hyötyä - päinvastoin itkeminen vapauttaa stressihormonia mistä on vain haittaa.

https://yle.fi/a/3-7532538

Vierailija
27/168 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies, nyt jo ex-mies itki, kun jäi kiinni pettämisestä. Tajusi siinä, että menettää nyt perheensä.

Vierailija
28/168 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei itke. En kestäisi, jos mies olisi samanlainen herkkis kuin minä.

Vierailija
29/168 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilon kyyneleitä näin miehellä viimeksi, kun toteutettiin hänen seksifantasia. Surusta en muista mieheni itkeneen vuosiin.

Vierailija
30/168 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadehdin kovasti miehiä, jotka eivät koskaan itke. Tämä on sellainen ominaisuus, joka itseltä puuttuu. Olen itkenyt esim. työpaikalla ja se hävettää. Ei pysty aina itkemään piilossa muiden katseilta, kun se itku vaan tulee. T. Itkupilli nainen

Mä oon itkeny töissä, koulussa, bussissa, kotona, kaverilla ja ihan joka helen paikassa, eikä mua hävetä yhtään. Asentees on ainoo ongelma :D

Vierailija
31/168 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta yhdessä, ei ole itkenyt. Kerran riitelyn sovinnon jälkeen silmät kostui, lemmikin kuollessa ja isänpäivälahjaa avatessa myös.

Vierailija
32/168 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännissä itkee ja silloin tirautti muutaman kyyneleen selvinpäin kun meidän lapsi syntyi.

Oman lapsen syntyessä varmaan kaikilla miehillä menee roska silmään. Näin olen kuullut.

Miehenä ja isänä sanon, että olet oikeilla jäljillä.

Vierailija
33/168 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itkenyt, montakin kertaa ja syystä. 

Vierailija
34/168 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipulin pilkkomista ja kyyneitä ei voi sanoa itkuksi niin kuin se ymmärretään. Silloin kyse on kemiasta, koska sipulista vapautuu happoa, jota silmämme pyrkii suojaamaan muodostamalla kyynelkalvon.

Vierailija
35/168 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt mieheni itkevän. Olemme olleet yhdessä 20 vuotta.

Vierailija
36/168 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei itke. En kestäisi, jos mies olisi samanlainen herkkis kuin minä.

Miksi et kestäisi? Kai miehillä on yhtälainen oikeus itkuun.

Vierailija
37/168 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei itke vaan murahtaa jotta: "P*rkele!" ja alkaa tehdä jotain asialle joka harmittaa.

Vierailija
38/168 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ehkä kaksi kertaa kun mies on itkenyt seurassani. Tämä siis 8 kk aikana. Tosin silloin ei itke vuolaasti, mutta kyynelehtii vähän.

On kyllä itkenyt omien sanojensa mukaan pari kertaa tässä itsekseen, kun on ollut paha olla.

Mulla on aika herkkä mies, eikä haittaa yhtään. On tosi empaattinen ja kun ei tarvi kätkeä tunteitaan jos on herkkä, niin eipähän patoudu.

Vierailija
39/168 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan miehen itku ja naisen pieru vähän samanlaisia asioita? Molempia kyllä tapahtuu, muttei kovin usein kumppanin nähden.

Vierailija
40/168 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotta yhdessä ja vielä en ole nähnyt edes päällepäin näkyvää liikutusta. Vain tyyneyttä, vetäytymistä tai sulkeutumista. On nähty syntymää ja kuolemaa, mutta ei edes kiiltelyä silmäkulmassa.

Myönnän, että jos nyt aloittaisi alusta, saattaisin etsiä vähemmän psyykkisesti vaurioituneen puolison kuin mitä nuorena tajusin.