Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä miesten yksinäisyys johtuu

Vierailija
28.09.2023 |

Periaatteessa toiset miehet kehoittaa heittämään verkot jo valmiiksi juosten kustuun suhdeviritelmään. Deittailun aikana ei pitäisi tulla pakottavaa tarvetta pusertaa itsestään joka kerta ulos vuosisadan näyttelijä suoritusta. Ensivaikutelma täytyy (totta kai!) luoda, mutta jos esitys vain jatkuu silloin pitää pysähtyä miettimään onko suhde aito. Tajuan kyllä ettei miesten ole helppoa saada treffejä. Kuitenkin näytteleminen kuluttaa. Näyttelemiseen käytetyn energian olisi voinut hyödyntää opiskeluun,itsensä kehittämiseen tai työnhakuun. Mun mielestä jokainen ansaitsee terveitä ihmissuhteita joihin voi nojautua niin iloissa sekä suruissa. Jätän alle miesyhteisöissä pyöriviin videoihin.

%3D

%3D

Kommentit (144)

Vierailija
81/144 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon on elatusmaksuja laistavia miehiä joidenka siitokset maksavat veronmaksajat. 

Ainoa todiste isyydestä on valehtelevan naisen sana joka ei isyystestiin suostu kun onhan isyystestin vaatiminen henkilökohtainen loukkaus naistakohtaa joka pitää poistaa. Naiset kun valehtelua ei lopeta niin mies ei voi olla koskaan varma omasta isyydestä.

Vierailija
82/144 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että ne istuu kotona hikikomerossa katsomassa tuubista tommosta tuubaa eikä käy ihmisten ilmoilla ja opi ihmisten tavoille.

Oho! Vasta toinen viesti oli aggressiivinen miesvihapurkaus! Kun näin ketjun otsikon, en olisi arvannut näin ymmärtäväistä sävyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/144 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että miehet eivät mene terapiaan korjaamaan huonoa itsetuntoaan ja parantamaan lapsuudentraumojaan, eivät opettele sosiaalisia taitoja ja syyttävät ongelmistaan kaikkia muita kuin itseään. Naisena en voi käsittää tätä. Oma nuori aikuisuuteni on mennyt juuri noiden asioiden korjaamiseen, joten minkä ihmeen takia tyytyisin mieheen, joka ei arvosta itseään vaan odottaa minun parantavan hänet? Ei kiitos. Jos minä huolehdi itsestäni, niin haluan myös aikuisen miehen, joka huolehtii itsestään, en mitään mieslasta, joka kuvittelee parisuhteen olevan joku lääke masennukseen.

Vierailija
84/144 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä puhutaan miehistä siten kuin yksinäisyys koskettaisi suurinta osaa miehiä? Se ei nimittäin koske, vaan suurimmalla osalla miehistä on ihan normaalit sosiaaliset verkostot.

Eihän tähän asiaan saa mitään järkevää ratkaisua kun osaa miehistä koskettava ongelma yleistetään koskettamaan kaikkia miehiä ja sitten se vielä jollain ihmeellisellä tavalla käännetään naisten viaksi. Taas tulee väkisin mieleen, ettei täälläkin huutavia miehiä oikeasti kiinnosta kenenkään yksinäisyys, vaan motiivi tähänkin on netin anonymiteetin turvassa kiukuttelu.

Vierailija
85/144 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että miehet eivät mene terapiaan korjaamaan huonoa itsetuntoaan ja parantamaan lapsuudentraumojaan, eivät opettele sosiaalisia taitoja ja syyttävät ongelmistaan kaikkia muita kuin itseään. Naisena en voi käsittää tätä. Oma nuori aikuisuuteni on mennyt juuri noiden asioiden korjaamiseen, joten minkä ihmeen takia tyytyisin mieheen, joka ei arvosta itseään vaan odottaa minun parantavan hänet? Ei kiitos. Jos minä huolehdi itsestäni, niin haluan myös aikuisen miehen, joka huolehtii itsestään, en mitään mieslasta, joka kuvittelee parisuhteen olevan joku lääke masennukseen.

Tämä juuri. Kukaan ei selviä yksin, mutta toisaalta kukaan toinen ei voi ratkoa ja hoitaa ongelmiasi puolesteasi. Avun hakeminen ja vastaanottaminen on aina omalla vastuulla.

Oma miesystäväni sanoi minulle, kun aloimme lyhyen tuntemisen jälkeen kiinnostumaan enemmänkin toisistamme, että olipa hyvä että tapasi minut tässä vaiheessa kun on saanut omat sisäiset asiansa siihen kuntoon, että voi kuvitella muodostavansa ihmissuhteen. Hän oli keskittynyt vaikeiden nuoruusvuosien jälkeen laittamaan asiansa kuntoon ja oppimaan tuntemaan todellisen itsensä. Ja nämä itsekehityksen vuodet todellakin kannattivat, koska hän on aivan uskomaton tapaus :)

Vierailija
86/144 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ongelmani johtuvat pitkälti lapsuudesta ja nuoruudesta. Vanhemmat eivät olleet minua varten, vaan minä olin vanhempia varten, tästä seurasi liian iso taakka liian nuorelle pojalle. Kelle minä olisin voinut puhua? Jos minun pitää kannatella aikuisia vanhempiani, siihen vielä koulukiusaaminen päälle ja syrjäytymisen kierre oli valmis. Mitään ei opetettu vaan kaikki piti opetella itse. Kaiken joudun vielä itse korjaamaan, koska se on minun vastuullani eli mikään ei ole muuttunut. En itse halua parisuhdetta koska olen edelleen vihainen niin monesta asiasta ja uskon että tulen olemaan perustunteeltani vihainen koko loppuelämäni.

Tunteitani en voi muuttaa, mutta voin vaikuttaa mitä teen tunteistani saamalla energialla ja voin sanoa että vihalla saa paljon aikaan.

Vierailija
87/144 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten? No esim tinderistä ja vääristyneistä luuloista. Hyvin tyypillistä miehille on se että kaikille kelpaa vaan se langanlaiha kaikkeista kaunein ja muita ei edes huomata. Jos naisella on hiemankin läskiä niin ei kelpaa suhteeseen. Tai jotain muuta mistä juuri kyseinen mies ei pidä. Lisäksi se että ei siedetä että naisella on mitään omia mielipiteitä. Eletään fantasiamaailmassa missä ollaan jenkkiräppäreitä joille miljoona on taskuraha ja naisia tulee joka tuutista. Kaikki naiset hylätään ja ihmetellään että hupsista vieläkin elellään yksin. Hhmm...mistäköhän johtuisi.

N26

Älä nyt sössötä tuollaista roskaa.

Vierailija
88/144 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen mies on jäänyt vaille naisen aloitetta. Epäreiluudesta tulee myös paha mieli.

Nainen on nainen ja miehen ei kuulu odotella naisen aloitetta.

Nainen ei itse päätä mitä hänessä saa arvostaa, vaan sen tekee mies.

Vierailija
89/144 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä on yrittää keskustella, kun viestit poistatetaan kun jollain vissiin kalikka kalahtaa?

Vierailija
90/144 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat ongelmani johtuvat pitkälti lapsuudesta ja nuoruudesta. Vanhemmat eivät olleet minua varten, vaan minä olin vanhempia varten, tästä seurasi liian iso taakka liian nuorelle pojalle. Kelle minä olisin voinut puhua? Jos minun pitää kannatella aikuisia vanhempiani, siihen vielä koulukiusaaminen päälle ja syrjäytymisen kierre oli valmis. Mitään ei opetettu vaan kaikki piti opetella itse. Kaiken joudun vielä itse korjaamaan, koska se on minun vastuullani eli mikään ei ole muuttunut. En itse halua parisuhdetta koska olen edelleen vihainen niin monesta asiasta ja uskon että tulen olemaan perustunteeltani vihainen koko loppuelämäni.

Tunteitani en voi muuttaa, mutta voin vaikuttaa mitä teen tunteistani saamalla energialla ja voin sanoa että vihalla saa paljon aikaan.

Tähän sanon, että samanlaisesta taustasta itsekin olen kotoisin (tosin nainen) ja terapiaan kannattaa mennä. Mutta tutustu sellaiseen kirjaan ensin kuin C-PTSD From Surviving to Thriving, Pete Walker on kirjailija. Se on triggeröivä, eli aika hitaasti kannattaa käydä läpi. Mutta siitä oli itselleni alkuun paljon hyötyä, että ymmärsin mistä omalla kohdallani oli kyse. Sitten kannattaa mennä traumaterapiaan, ja terapeuttia etsiessäsi kannattaa kysyä, että ovatko erikoistuneet C-PTSD:n hoitamiseen.

Viha toimii joo motivoivan voimana jonkun aikaa, mutta usein se kohdistuu vääriin ihmisiin lopulta, ja estää terveet ihmissuhteet. Se saastuttaa sinut sisältäpäin, ja sehän on kaltoinkohtelun koko tavoite. Ansaitset käsitellä nuo asiat läpi, jotta motivaatiosi elämässäsi voisi jatkossa olla rakkaus itseäsi ja muita kohtaan, ei viha.

Vierailija
91/144 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten? No esim tinderistä ja vääristyneistä luuloista. Hyvin tyypillistä miehille on se että kaikille kelpaa vaan se langanlaiha kaikkeista kaunein ja muita ei edes huomata. Jos naisella on hiemankin läskiä niin ei kelpaa suhteeseen. Tai jotain muuta mistä juuri kyseinen mies ei pidä. Lisäksi se että ei siedetä että naisella on mitään omia mielipiteitä. Eletään fantasiamaailmassa missä ollaan jenkkiräppäreitä joille miljoona on taskuraha ja naisia tulee joka tuutista. Kaikki naiset hylätään ja ihmetellään että hupsista vieläkin elellään yksin. Hhmm...mistäköhän johtuisi.

N26

Olen tuollainen nainen jolla kysyntää riittää liiaksikin, ja voitte kuvitella millaiset miehet ovat tulleet minua iskemään myös Tinderin ulkopuolella. Tinderissä match-listani on käytännössä lähelle miesmallitasoisia miehiä, mutta tuolla kadulla joku -anteeksi vaan- hintelä nörtti tai juntti saattaa tulla kysymään treffeille ja oikeasti kuvittelee että lähtisin. Välillä nää miesten lähestymiset on niin absurdeja että mietin olenko jossain piilokamerassa, jossa testataan reaktioitani.

Vierailija
92/144 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat luonnollisesti taipuvaisempia yksinäisyyteen/yksin olemiseen/itsenäisyyteen. Sinänsä ei mitään uutta siinä. Mutta koen, että nyky-yhteiskunnassa tätä tapahtuu entistä enemmän, koska moni mies ei löydä merkityksellisyyttä elämästään. Miehille on tärkeää olla kunnianhimoinen, löytää tavoite, jota kohti työskennellä. Nykyään ihmiset kokevat maailman merkityksellisempänä, nihilistisempänä ja ilman korkeampia tavoitteita ja hyveitä. Tämä vaikuttaa erityisen kielteisesti miehiin. Sanoisin että yhteiskunta on muutenkin nykyään suunniteltu enemmän naisten tarpeisiin. Moni mies kokee, ettei vallitseva ilmapiiri ole suotuisa hänen hyvinvointinsa tai kykyjensä kehittämisen kannalta.

Feministinen ideologia on myös johtanut tilanteeseen, että naiset pyrkivät aiempaa enemmän pariutumaan vain korkealaatuisimpien miesten kanssa. Seurauksena moni vähemmän viehättävä mies jää ilman. Menneisyydessä taas seurustelu oli järjestetympää ja käytännönläheisempää sen sijaan, että mentiin tunteiden ja libidon mukana. Tuolloin useampi löysi kumppanin.

Vierailija
93/144 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Olen tuollainen nainen jolla kysyntää riittää liiaksikin, ja voitte kuvitella millaiset miehet ovat tulleet minua iskemään myös Tinderin ulkopuolella. Tinderissä match-listani on käytännössä lähelle miesmallitasoisia miehiä, mutta tuolla kadulla joku -anteeksi vaan- hintelä nörtti tai juntti saattaa tulla kysymään treffeille ja oikeasti kuvittelee että lähtisin. Välillä nää miesten lähestymiset on niin absurdeja että mietin olenko jossain piilokamerassa, jossa testataan reaktioitani.

Useilla (korostan taas tätä useilla, ei kaikilla, jottei tarvitsisi jonkun taas loukkaantua miesvihasta) on se miespeili, joka saa heidät uskomaan olevansa se taivaan lahja kaikille naisille. Samahan se on tuossa nuorempien naisten metsästämisessä. Vahdataan niitä vuosikymmeniä nuorempia ja oletetaan että on mahdollisuuksia. Itse jätin juuri tämmöisen 20-30 vuotta nuorempia somessa vahtaavan viisikymppisen. Ja mites kävi, minulle ilmaantui ihailija joka on 20-30 vuotta minua vanhempi. Olkoon, ei kiinnosta miehet enää.

Vierailija
94/144 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Useilla (korostan taas tätä useilla, ei kaikilla, jottei tarvitsisi jonkun taas loukkaantua miesvihasta) on se miespeili, joka saa heidät uskomaan olevansa se taivaan lahja kaikille naisille. Samahan se on tuossa nuorempien naisten metsästämisessä. Vahdataan niitä vuosikymmeniä nuorempia ja oletetaan että on mahdollisuuksia. Itse jätin juuri tämmöisen 20-30 vuotta nuorempia somessa vahtaavan viisikymppisen. Ja mites kävi, minulle ilmaantui ihailija joka on 20-30 vuotta minua vanhempi. Olkoon, ei kiinnosta miehet enää.

Miehillä tuntuu iästä täysin riippumatta olevan naisen ihannehaarukka teineistä lähtien sinne muutama vuosi itseä nuorempiin. Sitten ihmetellään kun jäädään yksin. Naisilla kun se ikähaarukka on oma ikä+-5 v.

Vierailija
95/144 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen mies on jäänyt vaille naisen aloitetta. Epäreiluudesta tulee myös paha mieli.

Nainen on nainen ja miehen ei kuulu odotella naisen aloitetta.

Nainen ei itse päätä mitä hänessä saa arvostaa, vaan sen tekee mies.

Eikö kaikilla miehillä ole normaalia kykyä arvostaa toisia ihmisiä vaan erikseen he joutuvat keksimään syitä siihen? No ei ihme että sellaiset miehet jää yksin.

Vierailija
96/144 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä on väärä foorumi, mutta osansa on silläkin, että riittävän tasokkaita naisia on yllättävän vähän tarjolla. Ja tasokkuuteen on ulkonäöllä merkitystä vain terveellisten elintapojen verran. Yllättävän kevyillä eväillä uskoo moni nainen olevansa juuri se oikea miehelle, joka on koko aikuisikänsä opiskellut, edennyt työelämässä, hoitanut terveyttään ja pitänyt itsensä hyvässä kunnossa, hankkinut riittävän varallisuuden, sivistänyt itseään jne.

Vierailija
97/144 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat luonnollisesti taipuvaisempia yksinäisyyteen/yksin olemiseen/itsenäisyyteen. Sinänsä ei mitään uutta siinä. Mutta koen, että nyky-yhteiskunnassa tätä tapahtuu entistä enemmän, koska moni mies ei löydä merkityksellisyyttä elämästään. Miehille on tärkeää olla kunnianhimoinen, löytää tavoite, jota kohti työskennellä. Nykyään ihmiset kokevat maailman merkityksellisempänä, nihilistisempänä ja ilman korkeampia tavoitteita ja hyveitä. Tämä vaikuttaa erityisen kielteisesti miehiin. Sanoisin että yhteiskunta on muutenkin nykyään suunniteltu enemmän naisten tarpeisiin. Moni mies kokee, ettei vallitseva ilmapiiri ole suotuisa hänen hyvinvointinsa tai kykyjensä kehittämisen kannalta.

Feministinen ideologia on myös johtanut tilanteeseen, että naiset pyrkivät aiempaa enemmän pariutumaan vain korkealaatuisimpien miesten kanssa. Seurauksena moni vähemmän viehättävä mies jää ilman. Menneisyydessä taas seurustelu oli järjestetympää ja käytännönläheisempää sen sijaan, että mentiin tunteiden ja libidon mukana. Tuolloin useampi löysi kumppanin.

Juurihan tuossa yllä kaunis nainen kertoo miten piilokameratason miehet yrittää iskeä häntä kaduilla ja toreilla. Olen melkoisen varma ettei piilokameratason naiset yritä iskeä komeimpia miehiä. Silti te jaksatte nalkuttaa naisille miten naiset kurkottaa ylemmäs.

Vierailija
98/144 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka väittää että yksinäinen olen? En kaipaa parisuhdetta. Pärjännyt hyvin myös taloudessa. En kaipaa toista saman katon alle asumaan. Sopii että kaveri (mies) käy välillä peittoa heilauttamassa.

Vierailija
99/144 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt kun ei sillä ole sulle mitään merkitystä?

Vierailija
100/144 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä kannata puhua yksinäisyydestä, jos kuitenkin tarkoitetaan pillun puutetta. Miehillä on ihan samat mahdollisuudet pitää hyvät välit vanhempiinsa, sisaruksiinsa, serkkuihinsa, setiin, täteihin ja enoihin sekä ystäviinsä ja kavereihinsa kuin naisillakin.

Mistä muuten johtuu, että aina kun joku nainen tälläkin palstalla valittelee yksinäisyyttään, niin lopulta niistä jutuista paljastuu että kyseiseltä naiselta löytyy poikaystävä/aviomies? Usein myös välit vanhempiin ja sisaruksiin. Kerrotko hänellekin, että kasvata akka pallit.

Koska yksinäisyys ei ole mikään ominaisuus vaan tunne. Ei se että on suhteessa tarkoita ettei voisi olla yksinäinen jos ei ole yhteyttä siihen suhteen toiseen osapuoleen.

Siksi ei pitäisi sekoittaa yksinäisyyttä siihen ettei saa seksiä.

Sinä et tiedä mitään, jos kuvittelet että pillun paneminen on se tunne, joka yksinäisiltä miehiltä puuttuu. Tunne peniksessä siis. Koska miehillä ei ole muita tunteita.

Luulen että miesten yksinäisyys johtuu paljolti juuri tästä ajatuksesta. Miehelle on hyväkin antaa julmat pakit. Ei ylpisty liikaa, eikä se pahalta tunnu, kun ei miehellä ole tunteita. 

Seksi on aivan valtava hyväksynnän osoitus miehelle. Ei se pillun paneminen, vaan se että nainen haluaa harrastaa seksiä juuri sinun kanssa. Se tuottaa aivan valtavasti mielihyväenergiaa miehen järjestelmään. Tai en minä tiedä, kun en ole tuolla tavalla koskaan tullut hyväksytyksi. Enkä koskaan maksullisellakaan ole siitä syystä käynyt, kun tulisi varmaan vaan huonompi olo itsestäni.

Ehkä vielä joskus yhteiskuntammekin hyväksyy että miehetkin ovat tuntevia olentoja, eikä vain kiimaisia seksirobotteja.

Mitä aiot tehdä tänä viikonloppuna, jotta joku nainen saisi ylipäänsä mahdollisuuden haluta seksiä kanssasi? Tinderöidä? Onko se tähän mennessä tuottanut tulosta? Jos ei, niin mikä juuri nyt on toisin, mikä on muuttunut?