Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä miesten yksinäisyys johtuu

Vierailija
28.09.2023 |

Periaatteessa toiset miehet kehoittaa heittämään verkot jo valmiiksi juosten kustuun suhdeviritelmään. Deittailun aikana ei pitäisi tulla pakottavaa tarvetta pusertaa itsestään joka kerta ulos vuosisadan näyttelijä suoritusta. Ensivaikutelma täytyy (totta kai!) luoda, mutta jos esitys vain jatkuu silloin pitää pysähtyä miettimään onko suhde aito. Tajuan kyllä ettei miesten ole helppoa saada treffejä. Kuitenkin näytteleminen kuluttaa. Näyttelemiseen käytetyn energian olisi voinut hyödyntää opiskeluun,itsensä kehittämiseen tai työnhakuun. Mun mielestä jokainen ansaitsee terveitä ihmissuhteita joihin voi nojautua niin iloissa sekä suruissa. Jätän alle miesyhteisöissä pyöriviin videoihin.

%3D

%3D

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mielenkiintoista lukea miesten kommentteja tästä asiasta.

Sen ymmärrän, että joku Allun kaltainen jää yksin, koska hänhän on erittäin epävakaa ja itseään säälivä persoona.

Mutta ihmettelen kyllä, miksi niin moni ns. normimies on yksin. Luulenkin, että usealla on kyse siitä että se yksinäisyys tarkoittaa seksiseuran puutetta, eikä niinkään sitä, ettei muuta ihmisten välistä kontaktia olisi.

Eikä siinä mitään väärää ole, kukapa meistä ei kaipaisi toisen fyysistä kosketusta, totta hitossa siitä saa hyvän olon.

Mutta pelkkä seksin puute on aivan eri asia kuin yksinäisyys; se, ettei ole kirjaimellisesti ketään- ei perhettä, ei työkavereita, ei hyvänpäiväntuttua eikä edes kaljakaveria kenen kanssa voisi aikaansa viettää. Sellaisia ihmisiä on oikeasti vähän.

Aika monet miehet jää yksin omasta halustaan, osa miehistä tykkää olla yksin.

Minä olen mies ja olen yksinäinen omasta halustani. Seksiä viimeksi olen harrastanut noin 10 vuotta sitten, pystyn elämään ilman seksiä.

Haluja minulla on paljon mutta niitä haluja helpotan omalla kädelläni tosi usein.

M32

Tässä on se ero, että sinä olet tyytyväinen tilanteeseesi. Ja hyvä niin. 

Nämä erilaiset incel-ruikuttajat ovat ihan eri asia.

M45

Vierailija
142/144 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
144/144 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni siitä, etten osaa olla kovin aloitteellinen ikäisteni naisten suhteen. Jotenkin tuntuu häiritsevältä, että vastapuoli ryhtyy usein flirttailemaan heti ensisanoillansa. Haen nimittäin aitoa rakkautta, en panokumppaneita. Tosin tällä sosiaalisella taidottomuudellani heitä kohtaan en löydä kumpaakaan.