Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä miesten yksinäisyys johtuu

Vierailija
28.09.2023 |

Periaatteessa toiset miehet kehoittaa heittämään verkot jo valmiiksi juosten kustuun suhdeviritelmään. Deittailun aikana ei pitäisi tulla pakottavaa tarvetta pusertaa itsestään joka kerta ulos vuosisadan näyttelijä suoritusta. Ensivaikutelma täytyy (totta kai!) luoda, mutta jos esitys vain jatkuu silloin pitää pysähtyä miettimään onko suhde aito. Tajuan kyllä ettei miesten ole helppoa saada treffejä. Kuitenkin näytteleminen kuluttaa. Näyttelemiseen käytetyn energian olisi voinut hyödyntää opiskeluun,itsensä kehittämiseen tai työnhakuun. Mun mielestä jokainen ansaitsee terveitä ihmissuhteita joihin voi nojautua niin iloissa sekä suruissa. Jätän alle miesyhteisöissä pyöriviin videoihin.

%3D

%3D

Kommentit (144)

Vierailija
121/144 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma valinta! en koe yksinäisyyttä taakkana vaan päinvastoin. rahat säästyy, kämppä pysyy siistinä, oon onnellinen kun asiat hoituu ilman turhaa riitelyä.

Vierailija
122/144 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma jo vuosikymmenen yksinäisyys johtuu lähinnä omista virheistäni elämäni varrella. Teini-iässä työnsin kaikki kaverini pois elämästä masennuksen takia, tästä lähti spiraali tielle huonolle koska yksin olo lähinnä lisäsi vain masennusta. Haaveena on ollut aina löytää vaimo ja perustaa perhe vaikkakin takaraivossa valitettavasti kummitteli ajatus että miten tämä voi olla edes mahdollista minun kaltaiselle ihmiselle? Nyt yli 10vuotta kestänyt yksinäisyys on täysin romuttanut jo valmiiksi heikolla pohjalla olevan itsetunnon ja oman arvon tunteen joka johtaa siihen että en ole kykenevä edes juttelemaan naisille. Naiset eivät ole velkaa minulle mitään enkä vihaa naisia, rakastan naisia, mutta kyseinen rakkaus tappaa minut sisältä kun en ole kykenevä sitä ilmaisemaan kenellekkään. Vuodet valuu ohitse ja tiedostan että mahdollisuudet onnelliseen elämään alkavat olevat pienemmät. Kukaan ei kysynyt, halusin vain lähinnä avata yhden ihmisen tarinan, oman tarinani.

Tv. mies 29v

Sä voit aloittaa joka päivä alusta. Älä turhaan kanna noin raskasta taakkaa mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/144 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 53 vuotias mies en ole koskaan etsinyt naista sillä tarkoituksella että minun pitäisi pariutua. Olen ollut 4 vuotta avoliitossa, 23 vuotta naimisissa, ja aikuis iällä yhteensä ehkä pari vuotta sinkkuna. Nyt taas ollut pari vuotta avoliitossa. Kaikki suhteet on vaan alkanut satunnaisista tapaamisista, milloin missäkin tilanteessa ja milloin missäkin paikoissa, eikä ne ole olleet just niitä perinteisimpiä kohtaamis- tai tapaamispaikkoja. En ole ikinä etsinyt mitään tai ketään. Asiat vaan vie elämässä.

Kai minä olen sitten sosiaalinen ja minua on helppo lähestyä, ja alan helposti keskustelemaan? Ei kai siihen tarvita sen ihmeellisempää. Enkä luultavasti ole mikään komein yksilö mieheksi. Hyvin tavallinen mies minkälaisia mahtuu 15 tusinaan.

Vierailija
124/144 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma jo vuosikymmenen yksinäisyys johtuu lähinnä omista virheistäni elämäni varrella. Teini-iässä työnsin kaikki kaverini pois elämästä masennuksen takia, tästä lähti spiraali tielle huonolle koska yksin olo lähinnä lisäsi vain masennusta. Haaveena on ollut aina löytää vaimo ja perustaa perhe vaikkakin takaraivossa valitettavasti kummitteli ajatus että miten tämä voi olla edes mahdollista minun kaltaiselle ihmiselle? Nyt yli 10vuotta kestänyt yksinäisyys on täysin romuttanut jo valmiiksi heikolla pohjalla olevan itsetunnon ja oman arvon tunteen joka johtaa siihen että en ole kykenevä edes juttelemaan naisille. Naiset eivät ole velkaa minulle mitään enkä vihaa naisia, rakastan naisia, mutta kyseinen rakkaus tappaa minut sisältä kun en ole kykenevä sitä ilmaisemaan kenellekkään. Vuodet valuu ohitse ja tiedostan että mahdollisuudet onnelliseen elämään alkavat olevat pienemmät. Kukaan ei kysynyt, halusin vain lähinnä avata yhden ihmisen tarinan, oman tarinani.

Tv. mies 29v

Tsemppiä. Mahdollisuudet onnelliseen elämään ei ole pienemmät, älä anna yhteiskunnan painostaa tuollaiseen ajatteluun. Monille nuori aikuisuus on tosi vaikeaa, ja se motivoi hakeutumaan avun piiriin ja työstämään itseään. Toivon, että löydät keinot käsitellä kipuasi ja keinoja luoda yhteyttä ihmisiin. Kuulostat juuri sellaiselta ihmiseltä, joita itse asiassa meistä kaikki tarvitsisi aidosti enemmän elämäämme. Kiinnostaisiko vaikka pari podcast-ehdotusta? Tätäkään ei kukaan kyllä kysynyt, mutta mun on aina pakko päästä pätemään. Being Well on ainakin tosi hyvä. Käsittelee mielenterveyden eri alueita, miten luoda itselleen paremman elämän, miten työstää kipua, miten luoda ihmissuhteita jne. Sitten on sellainen kuin Third Eye Drops, ja se on... En tiedä kiinnostaako jungilainen filosofia ja sellainen filosofinen hörhöily yhtään, mutta se käsittelee sellaisia isompia kysymyksiä elämästä ja tietoisuudesta ja luovuudesta jne. Mutta joo, siis ilmaisia oikeasti laadukkaita resursseja löytyy paljon, jos haluaa lähteä työstämään itseään. Uskon, että potentiaalia sinussa on paljon, ja maailmassa on paikka sinulle. Toivottavasti uskallat lähteä sitä etsimään.

Vierailija
125/144 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, 53 vuotias mies en ole koskaan etsinyt naista sillä tarkoituksella että minun pitäisi pariutua. Olen ollut 4 vuotta avoliitossa, 23 vuotta naimisissa, ja aikuis iällä yhteensä ehkä pari vuotta sinkkuna. Nyt taas ollut pari vuotta avoliitossa. Kaikki suhteet on vaan alkanut satunnaisista tapaamisista, milloin missäkin tilanteessa ja milloin missäkin paikoissa, eikä ne ole olleet just niitä perinteisimpiä kohtaamis- tai tapaamispaikkoja. En ole ikinä etsinyt mitään tai ketään. Asiat vaan vie elämässä.

Kai minä olen sitten sosiaalinen ja minua on helppo lähestyä, ja alan helposti keskustelemaan? Ei kai siihen tarvita sen ihmeellisempää. Enkä luultavasti ole mikään komein yksilö mieheksi. Hyvin tavallinen mies minkälaisia mahtuu 15 tusinaan.

Ei se pelkkä niitä näitä keskustelu riitä. Olet selvästi keskivertoa komeampi tai karismaattisempi (vaikka toisin väität) jos naiset hakeutuvat seuraasi ja tekevät aloitteen yhteiselle ajanvietolle.

Kyllä minäkin voin jutella ja nykyään juttelenkin naisten kanssa erilaisissa tilanteissa ja paikoissa, mutta jos en tee todella selkeää aloitetta omalta puoleltani niin keskusteluna se jatkuu kunnes jompikumpi jatkaa matkaa.

Vierailija
126/144 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yksinäisyys johtuu varmaankin siitä etten liiku oikein missään missä näen muita ihmisiä.

Käyn töissä,olen kotona,käyn kaupassa,kesällä mökkeilen ja harrastan lenkkeilyä luonnossa.

Työpaikka on ainoa paikka missä juttelen muille ihmisille.

M33

Vierailija
127/144 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän meillä on yksinäisiä miehiä sitä parempi. 99% yksinäisistä miehistä on ansainnut kohtalonsa ja nyt ovat jostain syystä alkaneet luomaan narratiivia, jossa yksinäinen mies on muka uhri tai hänelle pitäisi antaa sympatiaa. Ei se näin ole. Miehet ovat ylivoimaisesti etuoikeutetuin joukko, joka ei hyväksy etuoikeuttaan vaan pyrkivät uhriasemaan. Miehet sortavat naisia ja vähemmistöjä, käyttäytyvät väkivaltaisesti eivätkä välitä muista kuin itsestään. Sitten tällaiset miehet ihmettelevät, kun jäävät yksin.

Hyvä mies ei jää yksin. Yksinäisyys on aina ansaittua.

Kyllä mä miehenä olen tehnyt sen huomion, että hyvin moni hyvä mies jää yksin ihan siksi, että enemmistö suomalaisista naisista on ihan sekopäisiä ja sairaita elukoita. Itse olen onneksi osannut laittaa luun kurkkuun moisille, mutta moni mukava, normaali ja lempeä mies taatusti on mieluummin ilman naista, kuin jonkun tyypillisen suomihirmun alistettavana.

Jos puhuu naisista noin ja tietenkään mitenkään perustelematta niin ehkä on parempi tosiaan olla ilman. Ei olis terapiakaan pahitteeksi.

Vierailija
128/144 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoton mies kirjoitti:

Naiset on niinku paljon nirsoja. Tavis naisille ei kelpaa tavis mies. Naiset harvoin haluaa edes tutustua samantasoisiin miehiin. Sen huomaa kun tinderissa yrittää osumaa tavis pullukka naisen kanssa niin ei tule mitään ei naista kiinnosta.

Et sinä Allu edelleenkään mikään tavis ole. Kyllähän naisistakin löytyy oppimishäiriöisiä, epävakaita, mahakkaita, velkaisia ja pienituloisia, eivätkä hekään ole ihan taviksia vaan hieman reppanoita.

Mä en naisena voisi seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa.

Vierailija
129/144 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet jäävät yksin, joilla on epärealistinen kuva itsestään. Usein esim. nostettu jalustalle lapsuudessa ja siten kasvatettu ylemmyydentuntoiseksi kontrolloijaksi. Saattavat kyllä saada aikaan parisuhteen/ -suhteita, mutta ne eivät kestä. Kukaan nainen ei jaksa olla kehuautomaattina ja palvelijana aikuiselle lapselle.

Vierailija
130/144 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkkejä en todellakaan avaa koska jokaisella on oikeus myös haavoittuvuuteen ja toisesta videosta en edes sano mitään. 

Ei se ole helppoa kaikilla naisillakaan löytää seuraa. On mielikuva että miehille asetetaan ihmeellisiä oletuksia ja samalla feidataan kättelyssä jos tinder tms deittiapissa ei naama miellytä tai kuva on jollain tavalla vääränlainen, vaikka ihmisessä ei itsessään olisi mitään "vikaa". Hirveän pinnalliseksi mennyt koko deittikulttuuri. 

Se on mennyt pinnalliseksi siksi, että useimmat eivät halua nähdä lainkaan vaivaa sen tutustumisen eteen.

Toisin sanoen, se ensimmäinen valinta tehdään sen ulkonäön perusteella, eikä edes vaivauduta ajattelemaan sen pitemmälle. Koska "meressä on loputtomasti kalaa". Ei ole.

Vakavaa suhdetta etsivä mies kyllästyy äkkiä jatkuviin pakkeihin, ja jää - enemmän tai vähemmän vapaaehtoisesti - pois "markkinoilta".

Useimmat naiset odottavat, että mies tekee aloitteen. Aina. Naiset sitten valitsevat mieleisensä siitä varsin pienestä miesjoukosta, jotka ovat jatkuvasti "markkinoilla". Eli niistä seuraavaa kaatoa etsivistä apinoista, joilla aivot eivät enää toimi, koska kaikki veri on pakkautunut jalkoväliin.

Sitten julistavat kaikki miehet sioiksi.

Jaa vaatimukset kumppanilta vaan nousevat.

Eksponentiaalisesti. Suhteettomasti.

Kunnes "tavallinen" mies ei enää pärjää.

Kun häntä ei ole enää olemassa näille naisille.

Vierailija
131/144 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se pelkkä niitä näitä keskustelu riitä. Olet selvästi keskivertoa komeampi tai karismaattisempi (vaikka toisin väität) jos naiset hakeutuvat seuraasi ja tekevät aloitteen yhteiselle ajanvietolle.

Kyllä minäkin voin jutella ja nykyään juttelenkin naisten kanssa erilaisissa tilanteissa ja paikoissa, mutta jos en tee todella selkeää aloitetta omalta puoleltani niin keskusteluna se jatkuu kunnes jompikumpi jatkaa matkaa.

Pah, ei tarvitse olla komea tai karismaattinen. Eikä hän sanonut ettei tee itse aloitetta sen alkukeskustelun jälkeen?

Kyllä minä ihmettelen miksi ex-miesystävällenikin niitä aloitteita on tehty, kun lukee tämän palstan ruikutuksia.

Noh, tein minäkin kyllä. Se oli semmoinen sopivan taviksen näköinen, ei mitenkään komea, eihän semmoinen minulle olisi uskollinen, itse mietin kyllä että kouluja käynyt sen verran että tuskin kelpaisin... kunnes selvisi että elämäntapatyötön.

Somessa urheileva luontoihminen, ammatit ovat näkösällä, kai ne naiset lähestyvät kun ajattelevat ettei ainakaan ole työnvieroksuja alkkis, ja urheilee. No, eivät voi enempää väärässä olla, sitä se juuri on.

Mutta siis, viisikymppisissä kai niin paha pula kunnon miehistä että naiset käyvät ihan kiinni kuin sika limppuun, jos sellaiseksi luulevat, oli ulkonäkö mitä tahansa. Se "kunnon miehen" kuvan valheellisuus tulee esiin sitten myöhemmin.

Vierailija
132/144 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on oma valintansa.  Kun ei puhuta muille mitään, ei vastata kun joku puhuu, ei oteta kontaktia kun muut ihmiset ottaa ja ilmaisee huolta ja välittämistä, vaaditaan muilta kykyä lukea ajatuksia. Ei mennä mihinkään mukaan minne pyydetään ja mikä oleellisinta ei huomata lainkaan miten ympärillä on 10 ihmistä pitämässä huolta ja välittämässä. Silti ollaan vain yksinäistä ganstaa maailmassa, jossa kukaan ei välitä. Ihan oikeasti nyt.

Vierailija
133/144 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mielenkiintoista lukea miesten kommentteja tästä asiasta.

Sen ymmärrän, että joku Allun kaltainen jää yksin, koska hänhän on erittäin epävakaa ja itseään säälivä persoona.

Mutta ihmettelen kyllä, miksi niin moni ns. normimies on yksin. Luulenkin, että usealla on kyse siitä että se yksinäisyys tarkoittaa seksiseuran puutetta, eikä niinkään sitä, ettei muuta ihmisten välistä kontaktia olisi.

Eikä siinä mitään väärää ole, kukapa meistä ei kaipaisi toisen fyysistä kosketusta, totta hitossa siitä saa hyvän olon.

Mutta pelkkä seksin puute on aivan eri asia kuin yksinäisyys; se, ettei ole kirjaimellisesti ketään- ei perhettä, ei työkavereita, ei hyvänpäiväntuttua eikä edes kaljakaveria kenen kanssa voisi aikaansa viettää. Sellaisia ihmisiä on oikeasti vähän.

Aika monet miehet jää yksin omasta halustaan, osa miehistä tykkää olla yksin.

Minä olen mies ja olen yksinäinen omasta halustani. Seksiä viimeksi olen harrastanut noin 10 vuotta sitten, pystyn elämään ilman seksiä.

Haluja minulla on paljon mutta niitä haluja helpotan omalla kädelläni tosi usein.

M32

Vierailija
134/144 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan naisista.

Vierailija
135/144 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäiset miehet on naisten pahin uhka koska itsenäisille miehille riittää oma käsi aidon naisen sijaan. Naisethan on niitä jotka eniten haukkuu ja kiusaa itsenäisiä miehiä.

Vierailija
136/144 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsenäiset miehet on naisten pahin uhka koska itsenäisille miehille riittää oma käsi aidon naisen sijaan. Naisethan on niitä jotka eniten haukkuu ja kiusaa itsenäisiä miehiä.

Jos naisia on tarjolla niin mies kyllä luopuu aika äkkiä siitä kädestään. Ihan eri tilanne naisten kohdalla.

Vierailija
137/144 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan sen verran vastavuoroisuutta, että ensin pitää syntyä katsekontakti. Jos mies näyttää ystävällisesti ja helposti lähestyttävältä, niin hyvä. Hyvin usein vain se on umpimielinen vilkaisu ja selän kääntäminen. Tuon selvemmin ei tarvitse kertoa, että ei kiinnosta.

Vierailija
138/144 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikaillaan, he**ritellaan, vähätellään ja alistetaan, sitten ihmetellään miksi on yksinäistä...

En ole ikinä tehnyt mitään noista.

Fiksu lahjakas ihminen mutta saa vain sairastaa, jätetään tahallaan yksin silkkaa välinpitämättömyyttä.

Hienoa tämä suomalainen ostrakismi, maailman huippuluokkaa.

Kun olet väsyny olet väsyny , tätä ei tajuta? (ja se on somaattista, eikä mitään muuta)

-

Terveisiä pahoinvointialueelta

Vierailija
139/144 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloituksessa puhutaan yksinäisyydestä kun on kyse parisuhteen puutteesta? Onko aloittajalla siis kaikki ihmissuhteet hakusessa vai vain puoliso?

Vierailija
140/144 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten yksinäisyys johtuu siistä, että nämä ovat sellaisia saakelin onnettomia vellihousuja, joilla ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja yms. 

Ei kai tuollaisia vinkujia kukaan jaksa katsoa.