Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä miesten yksinäisyys johtuu

Vierailija
28.09.2023 |

Periaatteessa toiset miehet kehoittaa heittämään verkot jo valmiiksi juosten kustuun suhdeviritelmään. Deittailun aikana ei pitäisi tulla pakottavaa tarvetta pusertaa itsestään joka kerta ulos vuosisadan näyttelijä suoritusta. Ensivaikutelma täytyy (totta kai!) luoda, mutta jos esitys vain jatkuu silloin pitää pysähtyä miettimään onko suhde aito. Tajuan kyllä ettei miesten ole helppoa saada treffejä. Kuitenkin näytteleminen kuluttaa. Näyttelemiseen käytetyn energian olisi voinut hyödyntää opiskeluun,itsensä kehittämiseen tai työnhakuun. Mun mielestä jokainen ansaitsee terveitä ihmissuhteita joihin voi nojautua niin iloissa sekä suruissa. Jätän alle miesyhteisöissä pyöriviin videoihin.

%3D

%3D

Kommentit (144)

Vierailija
41/144 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tuntuu olevan jokin konsensus naisten keskuudessa, että suuri osa miehistä on vain niin huonoja ettei kelpaa. Mutta aina kun astun ulos ja näen naisia, niin aika tavallista läpsyttelijää tulee enimmäkseen vastaan. Monella ylipainoa, selvästi puuttuu terveellisiä elintapoja jne. Eivätkö naiset näe samoja puutteita naisissa mitä miehissä?

Mitä puutteita? Naiset ovat objektiivisesti arvioiden miehiä parempia kumppaneita. Huolehtivat miehiä paremmin henkisestä ja fyysisestä hyvinvoinnistaan, kiinnittävät enemmän huomiota ulkonäköönsä, ovat miehiä huomaavaisempia, epäitsekkäämpiä ja positiivisempia. Miehet puolestaan ovat väkivaltaisia, itsekkäitä ja puhumattomia. Alkoholi ja epäterveellinen ruoka maistuu. Miehet eivät osallistu tasavertaisesti kodin eikä omien lastensa hoitoon.

Kysyn vielä: mitkä naisten puutteet?

Vierailija
42/144 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä oma iloinen valinta!

Tomoffi land.

Muuttakaa tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/144 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi paljon yksinäisempiä jos ei "esittäisi" eli pyrkisi olemaan parempi.

Vierailija
44/144 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kannata puhua yksinäisyydestä, jos kuitenkin tarkoitetaan pillun puutetta. Miehillä on ihan samat mahdollisuudet pitää hyvät välit vanhempiinsa, sisaruksiinsa, serkkuihinsa, setiin, täteihin ja enoihin sekä ystäviinsä ja kavereihinsa kuin naisillakin.

Vierailija
45/144 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ristiriitaista. Täällä toitotetaan, että nykymies ei kaipaa naista elämäänsä. Ja sitten toisaalta nämä samat tyypit ovat yksinäisiä. Päättäkää jo mitä haluatte ja lopettakaa uhriutuminen. Ja kun olette päättäneet mitä haluatte, menette määrätietoisesti sitä kohti. Naiset ei voi ratkaista tätä kehittelemäänne ongelmaa puolestanne.

Miehen täytyy olla hyvä mies että löytää platonisia tai rakkaudellisia suhteita. Naiselle riittää että on nainen. 

Vierailija
46/144 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotku miehet jäävät jurottamaan yksin kämppäänsä pelien ja typerien rinkirunk kausvideoiden ääreen ja sitten havahtuvat yhtäkkiä ihmettelemään miksi miehet ovat yksinäisiä.

No, eivät ole. Normaalit miehet eivät ole yksinäisiä, heillä on ystäviä ja terveitä ihmissuhteita. Oikea kysymys ei siis ole miksi miehet ovat yksinäisiä, vaan miksi jotku miehet eristäytyvät yhteiskunnasta?

Ne kotiinsa jurottamaan jääneet miehet ovat niitä sosiaalisesti kömpelöitä poikia, joita sinä pidit epänormaaleina jo yläasteella.

Vierailija
47/144 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ruma mies ja oli tosi vaikeaa löytää nainen. Aluksi ei käynyt ollenkaan flaksi, mutta kun ajoin hiukset pois näytin vähän The Shieldin Michael Chiklisiltä ja aloin saada huomiota. Tämä oli siis tilanteessa jossa olin harrastuksissa aktiivinen opiskelija-aktiivi ja kävin noin 4 iltana viikossa radalla.

Ensimmäisen naisen tapasin yhdistystoiminnan kautta, toinen luuli minua toiseksi mieheksi ja halusi silti suhteeseen ja vaimon sain koska minulla oli tosi söpö koira eli yhteisen harrastuksen kautta. Käytin parisuhteen hankkimiseen aikaa varmaan 5000 tuntia. Olen kielitaitoinen ja matkustellut sekä aika pidetty seuramies. 

Sanoisin että kaikki tuo aika oli muusta pois. Jos olisin halunnut menestyä jossakin se olisi jäänyt tekemättä enkä nyt koe olevani varsinaisesti missään taivaassa. Sanoisin siis että jos ei käy tuuri niin on pakko tehdä arvovalinta ja paljon raakaa työtä. Eikä missään nimessä pidä odottaa että nainen hyväksyy sinut omana itsenäsi, vaan antaa suhteen alkaa ja sitten siinä kiimahöyryissä vähän avata kuka on ja antaa toisen joko ottaa tai jättää.

Sanoisin että iso osa miehistä on sinkkuja, koska he uskoivat että asia järjestyy itsestään vaikka onni on kovaa työtä ja läsnäoloa.

Vierailija
48/144 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä kannata puhua yksinäisyydestä, jos kuitenkin tarkoitetaan pillun puutetta. Miehillä on ihan samat mahdollisuudet pitää hyvät välit vanhempiinsa, sisaruksiinsa, serkkuihinsa, setiin, täteihin ja enoihin sekä ystäviinsä ja kavereihinsa kuin naisillakin.

Mistä muuten johtuu, että aina kun joku nainen tälläkin palstalla valittelee yksinäisyyttään, niin lopulta niistä jutuista paljastuu että kyseiseltä naiselta löytyy poikaystävä/aviomies? Usein myös välit vanhempiin ja sisaruksiin. Kerrotko hänellekin, että kasvata akka pallit.

Vierailija
49/144 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksinäiset miehet pystyisivät tarjoamaan näitä terveitä ihmissuhteita toisilleen, he eivät tuntisi itseään yksinäisiksi.

Vierailija
50/144 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä muuten johtuu, että aina kun joku nainen tälläkin palstalla valittelee yksinäisyyttään, niin lopulta niistä jutuista paljastuu että kyseiseltä naiselta löytyy poikaystävä/aviomies? Usein myös välit vanhempiin ja sisaruksiin. Kerrotko hänellekin, että kasvata akka pallit.

Koska yksinäisyys ei ole mikään ominaisuus vaan tunne. Ei se että on suhteessa tarkoita ettei voisi olla yksinäinen jos ei ole yhteyttä siihen suhteen toiseen osapuoleen.

Siksi ei pitäisi sekoittaa yksinäisyyttä siihen ettei saa seksiä.

Vierailija
51/144 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistä itsestään se johtuu jos ovat yksinäisiä. Suuri osa miehistä on liian huonoja naisille. Sulkeutuneita, puhumattomia, itsekkäitä ja vihamielisiä. Miksi nainen, joka ei ole mitään noista, sietäisi tuollaista?

Ei auta vaikka olis kuinka mukava jos ei näytä Jason Mimosalta. Naiset sietävät vaikka minkälaista tolloa, kunhan mies on komea (Momoa).

Veikkaisin että se MIMOSA aiheuttaa lähinnä huvittuneisuutta.

Vierailija
52/144 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan aika veikeä juttu. Eka kerran yläasteen liikuntatunnin jälkeen suihkussa.

Siinä kätteli niitä karvattomia pikku naperoita, mitä ne piilotteli.

Itse olin kuitenkin nussinu jo naista siinä vaiheessa ja karvat oli.

Ap

Onhan se veikeää että jäit luokallesi noin monta kertaa.

Vierailija
53/144 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoton mies kirjoitti:

Naiset on niinku paljon nirsoja. Tavis naisille ei kelpaa tavis mies. Naiset harvoin haluaa edes tutustua samantasoisiin miehiin. Sen huomaa kun tinderissa yrittää osumaa tavis pullukka naisen kanssa niin ei tule mitään ei naista kiinnosta.

Ja sinullekin tämän varmasti kertoi toiset miehet sen sijaan että olisit tuntunut naisiin. Ei ole ihme että olet yksin.

Vierailija
54/144 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistä itsestään se johtuu jos ovat yksinäisiä. Suuri osa miehistä on liian huonoja naisille. Sulkeutuneita, puhumattomia, itsekkäitä ja vihamielisiä. Miksi nainen, joka ei ole mitään noista, sietäisi tuollaista?

Luettelit juuri ne yksinäisyyden aiheuttamat vaikutukset.

Ja jos nainen on niin saatanan tyhmä ettei ole kiinnostunut asiallisesta miehestä koska liikaa vatsaa tai väärän väriset hiukset, niin silloin ei ole miehessä vika. 

Ja jos nainen on niin saatanan tyhmä... T:isomahainen asiallinen mies

Muistin juuri miksi minua viehättää hoikat miehet

Vierailija
55/144 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoton mies kirjoitti:

Naiset on niinku paljon nirsoja. Tavis naisille ei kelpaa tavis mies. Naiset harvoin haluaa edes tutustua samantasoisiin miehiin. Sen huomaa kun tinderissa yrittää osumaa tavis pullukka naisen kanssa niin ei tule mitään ei naista kiinnosta.

Et sinä Allu edelleenkään mikään tavis ole. Kyllähän naisistakin löytyy oppimishäiriöisiä, epävakaita, mahakkaita, velkaisia ja pienituloisia, eivätkä hekään ole ihan taviksia vaan hieman reppanoita.

Vierailija
56/144 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska yksinäisyys ei ole mikään ominaisuus vaan tunne. Ei se että on suhteessa tarkoita ettei voisi olla yksinäinen jos ei ole yhteyttä siihen suhteen toiseen osapuoleen.

Siksi ei pitäisi sekoittaa yksinäisyyttä siihen ettei saa seksiä.

Sinä et tiedä mitään, jos kuvittelet että pillun paneminen on se tunne, joka yksinäisiltä miehiltä puuttuu. Tunne peniksessä siis. Koska miehillä ei ole muita tunteita.

Luulen että miesten yksinäisyys johtuu paljolti juuri tästä ajatuksesta. Miehelle on hyväkin antaa julmat pakit. Ei ylpisty liikaa, eikä se pahalta tunnu, kun ei miehellä ole tunteita. 

Seksi on aivan valtava hyväksynnän osoitus miehelle. Ei se pillun paneminen, vaan se että nainen haluaa harrastaa seksiä juuri sinun kanssa. Se tuottaa aivan valtavasti mielihyväenergiaa miehen järjestelmään. Tai en minä tiedä, kun en ole tuolla tavalla koskaan tullut hyväksytyksi. Enkä koskaan maksullisellakaan ole siitä syystä käynyt, kun tulisi varmaan vaan huonompi olo itsestäni.

Ehkä vielä joskus yhteiskuntammekin hyväksyy että miehetkin ovat tuntevia olentoja, eikä vain kiimaisia seksirobotteja.

Vierailija
57/144 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kehota ketään kasvattamaan palkeja, mutta jos sukupuolesta riippumatta ihmisellä on ystäviä, kavereita ja muita läheisiä iyhmissuhteiuta, huomautan kyllä, että ethän sinä ole oikeasti yksinäinen. Se, ettei saa pimppaa tai munaa, ei ole yksinäisyyden merkki. Rahalla saa sekä pimppaa että munaa, mutta ei se  yksinäisyyttä poista. Ykisnäisyys on sitä, ettei kukaan ihminen välitä sinusta etkä ole kenellekään tärkeä. Pimppa ja muna ei liity asiaan mitenkään.

Vierailija
58/144 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkkejä en todellakaan avaa koska jokaisella on oikeus myös haavoittuvuuteen ja toisesta videosta en edes sano mitään. 

Ei se ole helppoa kaikilla naisillakaan löytää seuraa. On mielikuva että miehille asetetaan ihmeellisiä oletuksia ja samalla feidataan kättelyssä jos tinder tms deittiapissa ei naama miellytä tai kuva on jollain tavalla vääränlainen, vaikka ihmisessä ei itsessään olisi mitään "vikaa". Hirveän pinnalliseksi mennyt koko deittikulttuuri. 

#notallwomen

Vierailija
59/144 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ruma mies ja oli tosi vaikeaa löytää nainen. Aluksi ei käynyt ollenkaan flaksi, mutta kun ajoin hiukset pois näytin vähän The Shieldin Michael Chiklisiltä ja aloin saada huomiota. Tämä oli siis tilanteessa jossa olin harrastuksissa aktiivinen opiskelija-aktiivi ja kävin noin 4 iltana viikossa radalla.

Ensimmäisen naisen tapasin yhdistystoiminnan kautta, toinen luuli minua toiseksi mieheksi ja halusi silti suhteeseen ja vaimon sain koska minulla oli tosi söpö koira eli yhteisen harrastuksen kautta. Käytin parisuhteen hankkimiseen aikaa varmaan 5000 tuntia. Olen kielitaitoinen ja matkustellut sekä aika pidetty seuramies. 

Sanoisin että kaikki tuo aika oli muusta pois. Jos olisin halunnut menestyä jossakin se olisi jäänyt tekemättä enkä nyt koe olevani varsinaisesti missään taivaassa. Sanoisin siis että jos ei käy tuuri niin on pakko tehdä arvovalinta ja paljon raakaa työtä. Eikä missään nimessä pidä odottaa että nainen hyväksyy sinut omana itsenäsi, vaan antaa suhteen alkaa ja sitten siinä kiimahöyryissä vähän avata kuka on ja antaa toisen joko ottaa tai jättää.

Sanoisin että iso osa miehistä on sinkkuja, koska he uskoivat että asia järjestyy itsestään vaikka onni on kovaa työtä ja läsnäoloa.

Siis olet laskenut tunnit, paljonko parisuhteen hankkimiseen on mennyt aikaa! Suhtaudut kyllä niin kylmästi parisuhteeseen, että huh huh, olen aika lailla sanaton. Säälittää jo vähän vaimosi. Ja tuo söpö koira, se on varmaan ollut hyvä puheenaihe, mutta kyllä vaimosi on sinuun rakastunut ihan kokonaisuudessaan. Minusta on muutenkin todella putkiaivoinen ajatus, että jollain yhdellä ominaisuudella saa naisen, on se sitten koira, ulkonäkö tai hyvä ammatti.

Miesten ja naisten ero vaikuttaa olevan kumppaninetsimisessä se, että miehet mennä paukuttaa ku raivopäät ja tekee kaikkensa, että "nyt se nainen jostain ja heti". Sitten tietysti petytään, kun ei vaivannäkö tuotakaan tulosta.

Mä naisena elän elämääni ja katselen siinä sivussa, löytyiskö miestä. Mulla on joka tapauksessa rakennettuna hyvä oma elämä, vaikkei sitä miestä löytyisikään. Eikä se siitä ole kiinni, etteikö saisi seksiä, vaan mä suhtaudun sen oikean löytämiseen harvinaisena asiana, joka ei toki tapahdu ikinä. Tämän vuoksi naiset vähän hymähtelevät tasoteorialle, koska oikeastaan ainoa kriteeri on rakastumisen tunne. Voit olla vaikka kuinka rikas ja komea, mutta jos en rakastu sinuun, niin meistä ei paria tule. (Toki nuorempana rikkaan ja komean flirttailu olisi voinut imarrella) 

En mä nyt tiedä siitä kovasta työstä, mun neuvo miehille on, että menkää sosiaalisiin tilanteisiin ja oppikaa. Mahdollisuudet tavata moninkertaistuvat verrattuna tinderiin ja lisäksi opitte puhumaan ihmisille ja opitte naisistakin jotain. Mutta jos koet, että tämä aika on muusta pois, niin olisit vaan käyttänyt aikasi siihen muuhun, tienannut paljon ja hankkinut kivan itätytön. Kylmän rationaaliseen ajattelutapaasi sopiva ratkaisu.

Vierailija
60/144 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen mies on jäänyt vaille naisen aloitetta. Epäreiluudesta tulee myös paha mieli.