Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekikö odottajat " syntiä" joulupöydässä...?

Vierailija
26.12.2006 |

Täällä päässä upposi maksapasteijaa ja vähän punkkuakin glögissä. Vähänkö villiä ;-)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Pikkujouluissa söin palan graavilohta ennen kuin muistin, että se oli kiellettyjen listalla.

Vierailija
2/2 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua tympäisee nämä odottajien " vähänkö olen paha, söin/join sitä sun tätä vaikka olen raskaana" -jutut. Ehkä sinusta, ap, on coolia olla piittaamatta suosituksista, ja mikäs siinä, kukin meistä saa kicksinsä omalla tavallaan ja oma on syntymätön lapsesi, mutta on lapsellistakin lapsellisempaa yrittää glorifioida sitä punkunjuontiaan millään tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän