Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun 6kk vauva kirkuu...

Vierailija
08.01.2007 |

Mietin tässä että onko normaalia kun vauva kirkuu meillä. Ei siis itke eikä kitise vaan kirkuu. Ei ole nälkä, ei märkä vaippa, on laulettu ja leikitty ja ei halua nukkuakaan. Kirkuuko jollakin toisella ja kuuluuko se vaan tähän kehitykseen vai teenkö jotakin väärin? Jokeltelun kyllä tunnistan. Onko jotakin ääniharjoittelua? Eka lapsi kun on niin oon kaikesta ihan pihalla kuin lumiukko...Toki neiti tekee hampaita, liittyiskö siihen? Eikö niiden silloinkin pitäis itkeä. Välillä menee korvat. Help?



-minä-

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin tyttö muutaman kuukauden iässä (kamala kun unohtuu) keksi tuon kirkumisen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi