Lue keskustelun säännöt.
Auton lämmitys taloyhtiöissä: meneekö se asukkaan omaan sähkölaskuun vai kuuluko vastikkeeseen?
Kommentit (2)
autopaikkamaksu sisältää lämmityskulut, mut sitä ei erikseen makseta kannattaa tarkistaa isännöitsijältä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jotkut taloyhtiöt perivät tietyn saman summan lämmityskaudella vuokranmaksun yhteydessä jolla sitten katetaan tolpan sähkönkulutus. Jotkut laskuttavat todellisen käytön mukaan. Tarkista taloyhtiöstäsi tai vuokrasopimuksestasi mikä käytäntä heillä/teillä käytössä. Tai kysy naapurilta?