Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoko kukaan alkoholia etätöissä?

Vierailija
25.09.2023 |

Oli pakko ottaa muutamat huikat lievittämään ahdistusta ja viime yön unettomuutta. Nyt on ihan ok olo ja pystyy ehkä keskittymään töihinkin. Humalajuominen ei kiinnosta.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä juon ja myös lähitöissä.

Vierailija
42/72 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei joisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo minä koko ajan, paskaa näpyttelen koneelle ja ryyppän kukaan ei huomaa helppoa hommaa yämä höpötyö.

Vierailija
44/72 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä moniko tekee täyden työpäivän ollessaan "etätöissä"?

Vierailija
45/72 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta kohta oltu etätöissä pääosin. Krapulapäiviä on usein. Mutta ei julkisella puolella ketään haittaa.

Vierailija
46/72 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta harvoin saatan ottaa lasin viiniä perjataina kun kello on alkaa olla puoli neljä ja lopettelen viimeiset hommat nopsaan samalla.

Sama jos olen etäpäivytystyksessä (it-ala) niin voin ottaa myös yhden lasillisen, joskus mennään ihan työpäivän jälkeen työporukalla ja kunhan ei enempää ota ja pystyy hoitamaan hommat kun niitä tulee niin ok kaikille. Muut juomat sitten alkoholittomana ja niistä pidänkin yleensä enemmän.

Vierailija
47/72 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitin kerran kahviin vähän konjakkia kun odotin että pomo soittaa ja kertoo YT -neuvotyelujen  tuloksesta.

Vierailija
48/72 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä alkoholismin merkkinä siyä että juo selviytyäkseen jostain normaalista hommasta. Alkoholi kuuluu ennemmin sellaisiin hetkiin että haluaa irtautua arjesta ja rentoutua. Ei tehdä palkkatöitään. Kannattaa hakea apua ajoissa.

Vierailija
49/72 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ennen oli kaikki paremmin. Ja tämä ei ole sarkasmia. Usein töissä tuli viivyttyä yhteen kahteen yöllä ja tietokoneohjelmia testaillessa ja julkaisujen raakaversioita kirjoittaessa kirjoituspöydän laatikosta löytyvä toimistopullo ja kahvinurkkauksen jääkaapissa majailleet limppu ja voipaketti antoivat puhtia pitkiin päiviin. Palkka tuli 7,5 tunnista mutta töissä tuli oltua yleensä 12 - 15 tuntia. Ei sitä ilman viskiä olisi jaksanut.

Vierailija
50/72 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolla on sen verran tiukka seula sekä työn määrässä että laadussa, ettei tulisi mieleenikään naukkailla mitään edes iltaisin, saati sitten työaikana. Tilannehuoneessa seurataan kappalemääriä viikoittain ja jos on halu pitää saavuttamansa palkkataso, ei ole varaa yhtään pelleillä. 

Vierailija
51/72 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä olen saanut ahditukseen lääkkeitä lääkäriltä. Juuri uusi reseptin kun olin vastaanotolla.

Vierailija
52/72 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juon alkoholia vain viikonloppuisin tai lomilla. En ikinä arkena.

Ei toikaan ole tervettä. Vaikuttaa arkeen toi viikonlopun juominen ihan kehon biomekaniikassa. Menee päiviä toipua moisesta. Et jois. Ei kannata.

Kannabis on paljon miedompi, jos sun on pakko päätä sekottaa. En kyllä suosittelisi sitäkään, mutta jos on pakko ja sulla on jotain traumoja ilmeisesti? 

Miks satutat itseäs?

Vierailija
53/72 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod

Vierailija
54/72 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä olen saanut ahditukseen lääkkeitä lääkäriltä. Juuri uusi reseptin kun olin vastaanotolla.

Saahan niitä mielialalääkkeitä vaikka repullisen. Sellaisia lääkkeitä mistä olisi apua ei saa.

Vierailija
55/72 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon, mutta ihan samalla tavalla juon myös lähitöissä.

Sama. Työt luistaa.

Vierailija
56/72 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokeiltu. Aamuisin ei niinkään mutta iltapäivällä pari tai muutama. Kun työt ei edistyneet koko päivän aikana niin lääkkeeksi. Alkuun se oikeasti toimi mutta myöhemmin ei.

Vierailija
57/72 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan niitä mielialalääkkeitä vaikka repullisen. Sellaisia lääkkeitä mistä olisi apua ei saa.

Niihin hyviin ja toimiviin lääkkeisiin kuulemma kehittyy addiktio.

Vierailija
58/72 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on aivan ehdottomasti kielletty.Jos pomo saa tietää se lopputili moro ja näkemiin.

Ei ole lopputili vaan ohjaus työterveydenhoitoon. 

Vierailija
59/72 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttu joi, ja oli sitten Zoom palaverissa kännissä, ja sai potkut.

Minulla oli tölkissä vissyä ja avasin sen palaverin aikana. Mikrofoni oli unohtunut auki.

Vierailija
60/72 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ennen oli kaikki paremmin. Ja tämä ei ole sarkasmia. Usein töissä tuli viivyttyä yhteen kahteen yöllä ja tietokoneohjelmia testaillessa ja julkaisujen raakaversioita kirjoittaessa kirjoituspöydän laatikosta löytyvä toimistopullo ja kahvinurkkauksen jääkaapissa majailleet limppu ja voipaketti antoivat puhtia pitkiin päiviin. Palkka tuli 7,5 tunnista mutta töissä tuli oltua yleensä 12 - 15 tuntia. Ei sitä ilman viskiä olisi jaksanut.

Meillä oli viinakaappi toimistolla  :) .     noh,ehkä parempi että siitä luovuttiin. 

Onhan tuota etätöitä tehty pattayalla baaritiskillä yms. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä