Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen neitsyt ja häpeä

Vierailija
24.09.2023 |

Onko muita samassa tilanteessa? Olen reilusti yli kolmekymppinen nainen enkä ole koskaan harrastanut seksiä ja häpeän kokemattomuuttani. Mitä ajattelisit, jos olisit kanssani treffeillä ja asia tulisi puheeksi?

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä, ja olen yli nelikymppinen. Häpeän silmät päästäni, mutta minkäs teet..

Vierailija
2/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤭 tsihi. Ei siinä mitään noloa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini on kohta 70v. neitsyt

Vierailija
4/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä ihan mukava kokemus panna jotain neitsytukkoa, kun ei ole sellaista kokemusta. t. Nainen 

Vierailija
5/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Olin neitsyt viikko sitten vielä, mutta kävin 150€ hintaisella panolla thaihieronnassa.

En ole enää kokematon.

-kilttimies 36v

Vierailija
6/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinun pitäisi aloittaa murrosikäisenä seksi, jos et halua?

Eihän tuossa ole mitään häpeämistä. 

Vierailija
7/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätini on kohta 70v. neitsyt

Onko mun täti myös? Mun suvussa on yks nainen, joka on aina ollut miehetön. Muistan, kun se tuli muutaman kerran hame päällä niin mietittiin, onko se miehen löytänyt. 

Vierailija
8/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Olin neitsyt viikko sitten vielä, mutta kävin 150€ hintaisella panolla thaihieronnassa.

En ole enää kokematon.

-kilttimies 36v

Siistisikö tuollainen kilttimiehen kielenkäyttöä? Tuuppa mulle hoitoon, niin menee puhekyky. Sellaiset kyydit. 

Vierailija
9/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole enää kokematon.

-kilttimies 36v

Toivottavasti ei tullu hiviä.

Ties ketä nuo panee eikä se kondomi ole 100% suoja.

Vierailija
10/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivahan se olisi löytää parisuhteeseen yli kolmekymppinen nainen, joka on myös neitsyt, kuten minäkin.

Vierailija
11/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä, ja olen yli nelikymppinen. Häpeän silmät päästäni, mutta minkäs teet..

Ei tarvii hävetä. Maailma on täynnä pervoja, jotka haluaa panna neitsyttä. 

Vierailija
12/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemattomuus naamasta näy. Ja vaikea kuvitella ensitreffejä, joissa jutellaan siitä, minkä verran on harrastanut tai ollut harrastamatta seksiä. Eihän se ole asia, josta tutustuttaessa puhutaan.

Vierailija
13/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä neitsyyttäni, korjaan sanosin miehenä mieluummin poikuuttani häpeä mutta en myöskään tapaa korostaa ja alleviivata sitä. Itse asiassa en ole monelle asiasta maininnut ja kertonut.- Enemmän kuin häpeää koen tosinaan tuskaa siitä, että miksi juuri minun kohtaloni on ollut se, joka ei ole päässyt kokemaan ja tuntemaan toista ni-in intiimisti, että voisin sanoa poikuuteni menneen.

Vierailija
14/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole enää kokematon.

-kilttimies 36v

Toivottavasti ei tullu hiviä.

Ties ketä nuo panee eikä se kondomi ole 100% suoja.

Voipi olla naapurin muorilla samat pöpöt, jos naapurin ukko on käynyt samassa hoidossa. 

Vierailija
15/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole varmaan ongelma. Joitakin hävettää jos ei ole koskaan seukannut normaalisti tai kunnollisen miehen kanssa. Eikä ole mitään tulossakaan. Eikö ole lapsiakaan tai koiraa, minitaloa. Yksityisasioita silti.

Vierailija
16/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon sisko meni hautaansa neitsyenä. Ei kaikkia korkata koskaan 🤷

Vierailija
17/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivahan se olisi löytää parisuhteeseen yli kolmekymppinen nainen, joka on myös neitsyt, kuten minäkin.

Tällainen muuten ns. normaali eli ei vakavasti somaattisesti tai psyykkisesti sairas nainen on lähinnä yksisarviseen verrattava löytö. Tietysti aseksuaalit on asia erikseen, mutta eipä sieltä taida paljoa aktiivisuutta irrota asian suhteen muutenkaan.

Vierailija
18/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkku on päälle nelikymppinen ja tiedän, että on neitsyt. Ei kestä edes, jos mies koskettaa.

Vierailija
19/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40+ ja mieheni on ainut seksikumppanini. Tapasin hänet yli 3-kymppisenä ja meillä on lapsia. Ikävä kyllä liittomme ei enää ole onnellinen ja uskon, että olisi muita joiden kanssa seksi tuntuisi paremmalta. Harmittaa tässä turhautumisen keskellä, että kokemusta hyvästä seksielämästä ei ole eikä sitä ole näköpiirissä.

Toisaalta elämäni on ollut hyvin mielenkiintoista ja olen kokenut paljon. Seksitön elämä ei ole sama asia kuin elämätön elämä.

Vierailija
20/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kokemattomuus naamasta näy. Ja vaikea kuvitella ensitreffejä, joissa jutellaan siitä, minkä verran on harrastanut tai ollut harrastamatta seksiä. Eihän se ole asia, josta tutustuttaessa puhutaan.

Eihän sitä suoraan kysytä. Se olsi moukkamaista,. Mutta ainakin moni nainen on ollut kiinnostunut tietämään parisuhdehistoriaani ja kun sitten olen rehellisesti ja avoimesti kertonut asianlaidan, niin vaikka moni on osannuyt ottaa asian ainakin ulkosiesta käytöksestä päätellen rauhallisesti, niin osalta olen saanut vastaavsti aika piikikkäitä ja hämmentäviä kommentteja takaisin. - Luultavasti olisin saattanut selvitä vähemmällä, jos olisin pikkasen valehdellut. Mutta ketä minä tuolloin huijaisin? - Miksi edes haluaisin kumppanikseni hänet, joka ei haluaisi hyväksyä menneisyyttäni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi