Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuinen neitsyt ja häpeä

Vierailija
24.09.2023 |

Onko muita samassa tilanteessa? Olen reilusti yli kolmekymppinen nainen enkä ole koskaan harrastanut seksiä ja häpeän kokemattomuuttani. Mitä ajattelisit, jos olisit kanssani treffeillä ja asia tulisi puheeksi?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi häpeät? Menetin neitsyyden kolmekymppisenä, koska vasta silloin parisuhde tuli ajankohtaiseksi. Kesti puolisen vuotta ennen kuin menin sänkyyn ekan kerran. Jos mies on vakavissaan, hän ei kiirehdi. Ennen tätä suhdetta lelut auttoivat puutteeseen. Nyt parisuhteessa välillä on seksiä kolmekin kertaa päivässä. :) Sopivaa kumppania kannattaa seuloa.

Miksikö? - En ole Ap vaan edellä kirjoittanut mies. - Häpeän omaa kokemattomuutani, ehkä siksi, että jotenkin se., että ei ole päässyt ja saanut harrastaa seksiä tosien kanssa painaa ajatukset alas, koska se saa kysymään, että miksi minulle on käynyt niin?

- Elänkö muutenkin omissa harhoissani ja luuloissani? - Toki varmaan suurin osa meistä elää enemmän ja vähemmän omassa kuplassaan.

Mutta tarkoitan, että elänkö sellaisessa kuplassa, jota en tiedosta mutta, joka minun oikeasti pitäsi tiedos

Musta sä olet kyllä typerä jos häpeät kokemattomuuttasi. Minua nolottaisi ja ehkä hävettäisikin jos kokemattomana alkaisin yksiin  s e l l a i s e n  kokemattoman kanssa josta sittemmin käykin ilmi että hän on hävennyt kokemattomuuttaan. 

Vierailija
102/106 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, älä häpeä mitään. Pidä itseäsi uniikkina harvinaisuutena. Mulla oli nuorena jo kauhea häpeä neitsyydestä ja 19-vuotiaana sen menetin. Nyt yli nelikymppisenä kadun mun yhdenillanjuttuja, koska en nauttinut niistä, harrastin kun luulin että niin kuuluu tehdä. Pidempiä suhteita en kadu.

Ja tarkennan, ettei mun mielestä yhdenillanjutuissa ei ole mitään väärää, moraalitonta enkä tosiaan tuomitse ketään vaikka niitä olisi ollut sata. Mutta jos ei tykkää eikä nauti niin ei ne sitten ole just mulle oikein. Me ollaan näemmä kaikki hyvinkin erilaisia seksin suhteen. Katso rauhassa, mitä elämä sulle tuo äläkä kiirehdi mihinkään :)

Helppohan se on 19-vuotiaana seksiä harrastaneen sanoa noin. Ei uniikissa harvinaisuutena olemisessa OLE YHTÄÄN MITÄÄN HIENOA! Eri asia, jos kyseessä on jokin tavoiteltava asia, olet esim. maailman paras juoksija tai

Voihan se olla itselle surullista ja tuskallista mutta EI sitä nyt syytä ole mitenkään hävetä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ei tarvi hävetä ja se on suorastaan kultaa miehen silmissä joka arvostaa perinteisiä arvoja ja haluaa seksiä ainoastaan avioliitossa. Kukaan mies ei oikeasti halua parisuhteeseen naista joka on hässinyt koko kylän kanssa.

Vierailija
104/106 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kanssa 31v ja neitsyt. Vähän sellainen olo, etten koskaan löydä ketään. Ei siis kiinnosta seksi satunnaisten kanssa, vaan potentiaalisen pitkäaikaisen kumppanin kanssa.

No ei sitä ole syytä aloittaa sen potentiaalisenkaan kanssa vaan vasta sitten kun se potentiaalinen on sinetöity siksi pitkäaikaiseksi tarkoitetuksi kumppaniksi.

Vierailija
105/106 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n painoindeksi?

Vierailija
106/106 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummon sisko meni hautaansa neitsyenä. Ei kaikkia korkata koskaan 🤷

Onneksi ei sentään mummosi. Se on pienestä kii Sori, oli pakko! 🤭