Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen neitsyt ja häpeä

Vierailija
24.09.2023 |

Onko muita samassa tilanteessa? Olen reilusti yli kolmekymppinen nainen enkä ole koskaan harrastanut seksiä ja häpeän kokemattomuuttani. Mitä ajattelisit, jos olisit kanssani treffeillä ja asia tulisi puheeksi?

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkku on päälle nelikymppinen ja tiedän, että on neitsyt. Ei kestä edes, jos mies koskettaa.

No siis, osa näistä neitsytsukulaisistahan on kaappilesboja.

Vierailija
82/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kanssa 31v ja neitsyt. Vähän sellainen olo, etten koskaan löydä ketään. Ei siis kiinnosta seksi satunnaisten kanssa, vaan potentiaalisen pitkäaikaisen kumppanin kanssa.

Mulla oli kans tuollainen olo nuorempana. Sitten 25-vuotiaana annoin ensimmäiselle, joka osoitti kiinnostusta. Ei siitä mitään tullut. Nyt jälkeenpäin viisaampana ja kypsempänä kaduttaa, koska ei se ollut mikään hyvä kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkku on päälle nelikymppinen ja tiedän, että on neitsyt. Ei kestä edes, jos mies koskettaa.

No siis, osa näistä neitsytsukulaisistahan on kaappilesboja.

Ja onhan aseksuaalejakin ollut aina

Vierailija
84/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ongelmat on ihmisillä. Seksiä saa ostettua ja monet saa ihan ilmaiseksikin.

Vierailija
85/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisenä miehenä olen yhä teknisesti neitsyt, vaikka etenkin parikymppisenä pääsin sänkyyn monta kertaa ja vientiä oli. Olen siis neitsyt, mutta en katkera. Neitsyyteni ei johdu tarjonnan puutteesta.

Vierailija
86/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummon sisko meni hautaansa neitsyenä. Ei kaikkia korkata koskaan 🤷

Mistä tiedät, sanoiko itse niin? Esim.se ettei seurustele ikinä, ei tarkoita että olis neitsyt.

Vierailija
87/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummon sisko meni hautaansa neitsyenä. Ei kaikkia korkata koskaan 🤷

Mistä tiedät, sanoiko itse niin? Esim.se ettei seurustele ikinä, ei tarkoita että olis neitsyt.

Eri, mutta joillekinhan tämä on oikein ylpeyden aihe. Itsekin tiedän vanhan ihmisen mikä piti itseään parempana kun oli neitsyt.

Vierailija
88/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti tuon hoitaa pois jos hävettää, käy vaikka maksullisessa jollle voit ilman häpeää kertoa tilanteesta.

Vierailija
89/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni oli 36-vuotias neitsyt, kun tapasimme. Täysin neutraali asia minulle.

Vierailija
90/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37 v. ja neitsyt, enkä häpeä tippaakaan, koska olen aseksuaali.

Vierailija
91/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolompaa olis   olla  kaiken kokenut

Vierailija
92/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 23 kun neitsyys meni ja hävetti hirveästi kun en tiennyt ketään muuta saman ikäistä joka olisi vielä neitsyt. Nyt 9 vuotta myöhemmin en enää muista tai ymmärrä mikä siinä tarkalleen hävetti.

Vierailija
93/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo kanssa yli 30 enkä koskaan ole seurustellut kenenkään naisen kanssa. En mä sitä enää jaksa edes hävetä tai pitää minään ongelmana. Ehkä n. parikymppisenä vielä häpeilin vähän asiaa, mutta enää vuosiin en.

Vierailija
94/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivahan se olisi löytää parisuhteeseen yli kolmekymppinen nainen, joka on myös neitsyt, kuten minäkin.

Tällainen muuten ns. normaali eli ei vakavasti somaattisesti tai psyykkisesti sairas nainen on lähinnä yksisarviseen verrattava löytö. Tietysti aseksuaalit on asia erikseen, mutta eipä sieltä taida paljoa aktiivisuutta irrota asian suhteen muutenkaan.

Aseksuaalisuus ei tarkoita sitä etteikö deittailu voisi kiinnostaa. Moni aseksuaali haluaa parisuhteen ja etsii sitä aktiivisesti. Moni myös harrastaa seksiä kumppanin kanssa.

Vierailija
95/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kanssa 31v ja neitsyt. Vähän sellainen olo, etten koskaan löydä ketään. Ei siis kiinnosta seksi satunnaisten kanssa, vaan potentiaalisen pitkäaikaisen kumppanin kanssa.

Olet parasta vaimomateriaalua sinusta tulee hyvä vaimo jollekin onnekkaalle miehelle🥇

Oksettava asenne.

Vierailija
96/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista kannata hävetä. Sitä paitsi eihän sitä ole mikään pakko kertoa kenellekään. Jos kaverit kysyy, niin voit myhäillä itseksesi arvoituksellisesti tai sanoa, ettet puhu seksielämästäsi kavereiden kanssa. Jos tapaat mahdollisen kumppanin, niin ei sillekään ole pakko kertoa. Jos on joku entinen häntäheikki tai naispuolinen vastine kyseessä, niin en varmaan itsekään kertoisi. Toisaalta en tiedä kannattaako sellaisen kanssa lähteä suhteeseen, jolle ei tuota asiaa voi kertoa. Olen ollut yli 20 vuotta yhdessä puolisoni kanssa, enkä vieläkään ole kertonut hänelle mitään entisestä seksielämästäni tai sen vähyydestä. En halunnut ja olisi kannattanut tajuta, että se jo itsessään on yhdenlainen varoitusmerkki. Hullua, että tämä on vieläkin tämmöistä. Luulin, että tämmöinen asenne jäi ysärille.

Eikö ole vähän riskialtista olla kertomatta mahdolliselle kumppanille? Siis näin naisen näkökulmasta ajattelen. Pelottaisi jos se mies ei osaisi olla yhtään varovainen.

Mä en kertonut, olin yli 20 kun neitsyys meni. En nähnyt kertomattomuudessa mitään riskiä, enkä edes ajatellut silloin koko asiaa. Mies taisi itse tilanteessa aika nopeasti tajuta että olen kokematon, ainakin varovaisuudesta päätellen. En olisi voinut saada parempaa kokemusta.

Vierailija
97/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyydessä ei ole mitään hävettävää, olitpa sitten nainen tai mies. Ei se tosin ole mikään pröystäilyn arvoinenkaan aihe, lähinn neutraali.

Vierailija
98/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivahan se olisi löytää parisuhteeseen yli kolmekymppinen nainen, joka on myös neitsyt, kuten minäkin.

Filippiineiltä löytyy.

Ja Suomesta. Tässäkin ketjussa on monta yli kolmekymppistä neitsyttä.

Vierailija
99/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole häpeä. Harrastat sitten kun se oikea löytyy. Sehän on vaan hienoa,ettei harrastele irtosuhteita.

Vierailija
100/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut puoli vuotta ilman naista, niin lasketaanko se jo neitsyyden uudelleen menettämiseksi? Itselläni oli puolen vuoden väli pari vuotta sitten, ja eka kerran täysi ikäisenä.

M52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme