IS: hallitus rikkoo leikkauksilla ihmisoikeuksia.
Hallitus rikkoo leikkauksilla jo ihmisoikeuksia, asiantuntija sanoo https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009864887.html
Hallitus ei piittaa tavallisten suomalaisten ihmisoikeuksista.
Kommentit (1010)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jostain pitäs leikata niin voitas alottaa niistä työnhaluttomien työttömien käsistä jotka käy joka veronmaksulla mun taskulla
Sun sormet pitäisi leikata pois niin et jatkossa kirjoittelisi näin paskoja provoja tänne...
Siinä heti taas väkivaltainen vassari tyytymässä väkivaltaan kun tuilla ei enään eletä kuninkaan tasolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä Purran ja Urpon märät unelmat, köyhien leikkauksista kaatuvat. Ostan köyhänä lähihoitajana pullon shampanjaa, kun Purra ja Orpo joutuvat eroamaan. 😂😂😂
Ehei. Kyllä tässä lopulta käy aivan toisin. Nyt ihan ymmärrettävästi monella elämäntapatyöttömällä on paha mieli. Tuet laskee ja siitä syntyy paine työntekoa kohtaan. He kokevat sen pakottamisena, mitä se omalla tavallaan onkin. Eihän se ole kivaa vuosien kotonaolon jälkeen lähteä paistamaan porilaisia 19-vuotiaille känniääliöille baarien sulkemisajan jälkeen ja saada siitä vain jonnin verran enemmän, kuin joutilaana olosta. Mutta kun ei sitä järjestelmää alun alkaenkaan siihen suunniteltu, että kotona voi olla jos työt on omasta mielestään "paskaa".
Mutta kyllä se lusikka vielä siihen kauniiseen käteen löytyy ja työt alkaa maistumaan. Alun kiukut kun on kiukuteltu, niin moni näistä täällä valittavista on sitten töissä. Koirat haukkuu mutta karavaani kulkee. Tämä menee kuten siinä vanhassa totuudessa: "Tullessani tänne minulla oli mukanani kaksi säkkiä. Toisessa suklaata ja toisessa paskaa. Nyt arvon herrat ja rouvat, suklaat on syöty".
2027 Demarit ottavat vaalivoiton ja Tanskan mallin mukaisesti rikkaiden verokeplottelu lopetetaan ja nämä ökyilevät vapaamatkustajat laitetaan maksamaan enemmän veroa kuten Tanskassa. Samalla persujen paskasakkki kokee sinisten kohtalon. Mahtaa harmittaa.
Ehkä meidän pitäisi säästää koulutuksesta, kun lukee jonnejen argumentointia taas. Teidänki perse maksanu yhteiskunnalle satoja tuhansia ja silti noin äärimmäistä tyhmyyttä ei ihan joka päivä näe.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se talous sillä kasvaa, että saadaan ihmisten tileillä lisää rahaa seisomaan tyhjänpanttina. Ja sen jälkeen ihmetellään, miksi näpistely ja varkaudet lisääntyvät.
Teillä "köyhillä" toimettomilla tuntuu olevan rajattomasti energiaa miettiä, kuinka paljon te pystytte tekemään elättäjillenne kiusaa ja minkälaisia jopa henkirikoksia pystytte veronmaksajia kohtaan tekemään, jos ette pääse enää vapaasti heidän pankkitileilleen mylläämään.
Saman energian kun käyttäisitte siihen työnhakuun ja tuottaisitte jotain siihen yhiseen pussiin vaihteeksi itsekin, niin voitaisiin tässä maassa saada edes terveydenhoito vihdoin kuntoon. Mutta itsekäs paska ei mieti muuta kuin miten pystyisi työtä välttämään ja omaa napaansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jostain pitäs leikata niin voitas alottaa niistä työnhaluttomien työttömien käsistä jotka käy joka veronmaksulla mun taskulla
Sun sormet pitäisi leikata pois niin et jatkossa kirjoittelisi näin paskoja provoja tänne...
Siinä heti taas väkivaltainen vassari tyytymässä väkivaltaan kun tuilla ei enään eletä kuninkaan tasolla
"Kuninkaan tasolla"
Trollotiloo ja 0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä Purran ja Urpon märät unelmat, köyhien leikkauksista kaatuvat. Ostan köyhänä lähihoitajana pullon shampanjaa, kun Purra ja Orpo joutuvat eroamaan. 😂😂😂
Ehei. Kyllä tässä lopulta käy aivan toisin. Nyt ihan ymmärrettävästi monella elämäntapatyöttömällä on paha mieli. Tuet laskee ja siitä syntyy paine työntekoa kohtaan. He kokevat sen pakottamisena, mitä se omalla tavallaan onkin. Eihän se ole kivaa vuosien kotonaolon jälkeen lähteä paistamaan porilaisia 19-vuotiaille känniääliöille baarien sulkemisajan jälkeen ja saada siitä vain jonnin verran enemmän, kuin joutilaana olosta. Mutta kun ei sitä järjestelmää alun alkaenkaan siihen suunniteltu, että kotona voi olla jos työt on omasta mielestään "paskaa".
Mutta kyllä se lusikka vielä siihen kauniiseen käteen löytyy ja työt alkaa maistumaan. Alun kiukut kun on kiukuteltu, niin moni näistä täällä valittavista on sitten töissä. Koirat haukkuu mutta karavaani kulkee. Tämä menee kuten siinä vanhassa totuudessa: "Tullessani tänne minulla oli mukanani kaksi säkkiä. Toisessa suklaata ja toisessa paskaa. Nyt arvon herrat ja rouvat, suklaat on syöty".
Tässä käy lopulta niin että muuttoliike maasta ulos kasvaa niin ettei teidän buumereiden eläkkeitä ole kukaan täällä maksamassa eikä hoitokodeissa teitä hoitamassa. Sitä saa mitä tilaa.
Stalin-setä nauraa pilvenreunalla kun kommunismi toteutuu Suomessa ja vieläpä porvarien toimesta. On meillä outo oikeisto. Sinisen värin alta paljastuu tulenpunainen Stalinisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen valmis tarvittaessa vaikka tap pamaan jonkun mikäli viimesijainen tukeni aiotaan viedä. Vankilassa on mukavat oltavat, lämmintä ja katto pään päällä sekä ruokaa! Ennemmin vankilassa kuin kadulla. Kun tekee väkivaltarikoksen, pääsee istumaan valtion hotelliin ainakin pariksi kolmeksi vuodeksi...
Voi kun työttömät merkitttäisiin jotenkin kunnolla niin voisi aina kuorma-autolla ajaa yhden kerrallaan liiskaksi pois kuormittamasta veronmaksajia. Työttömän elättäminen on aivan yhtä hyödytöntä kuin narkomaaniin eli mitään hyvää näistä ei kenellekään seuraa.
Voi kun kaltaisesti paskakasan saisi laillisesti ampua tai puukottaa
Te köyhät ette muuta osaa. Aina rikkaan nähtyään te vaan haluatte tappaa sen. Ette näe rikasta ihmisenä. Te syytätte rikkaita tunteettomiksi mutta olette itse samanlaisia.
Te rikkaat haluaisitte tappaa köyhät nälkään ja ajaa kadulle, itse olette vielä pahempia. Te ette näe köyhää ihmisenä, näette vain hyödyttömän yhteiskunnan taakan jonka pitäisi kuolla pois systeemiä rasittamasta.
Teille on ihan oma erityinen paikka siellä helvetissä. Kannattaa sinunkin lukea Raamattua ja opetella nöyrtymistä ennen kuin seisot viimeisellä tuomiolla tekemässä Kaikkivaltiaalle tiliä. Siinä ei omaisuus auta :)
Olen ateisti mene pelottelemaan helvetillä niitä nälkään kuoleviä köyhiä
Vierailija kirjoitti:
Haluaako sinimusta hallitus oikeasti Suomeen luokkasodan ja verta kentälle? Siltä alkaa vaikuttaa. Ajetaan jo valmiiksi tiukoilla olevat ihmiset katkeamispisteeseen ja sen ohi
Sitten voi alkaa veri lentää ja myös Kokoomuslainen, joka kuvitteli perheineen olevansa turvassa, ei olekaan...
Ja meitä samanmielisiä on paljon. Halutaanko ottaa uusiksi 1918? Suomessa on aika paljon heitä joilla ei ole enää mitään menetettävää ja halutaan viedä tuhkatkin pesästä.
Tulee vielä kostautumaan herroille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko pösilöt että sosiaaliturva turvaa pääasiassa yhteiskuntarauhaa. Ei ole kovin turvallista missään jos palautetaan viidakon lait. Minulle se käy koska en ole ensimmäinen joka kaatuu vaikka en viimeinenkään!
Miksi teillä ei ole yhtä valtavaa poltetta ja motivaatiota mennä siitä vaikka nytkin ulos keräämään pulloja? Teidän tukia kun leikataan, silloin kyllä polte ja motivaatio kasvaa mennä pihalle tekemään hommia! Olisi vain kiva kun tuo ei kohdistuisi väkivallan ja tuhon muodossa viattomiin ihmisiin, vaan vaikkapa siihen työntekoon ja pullojen keräämiseen, ihan mihin tahansa muuhun.
Tuo nyt vain on totuus millaiseksi yhteiskunta helposti muuttuu, kun teet siellä ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Tietysti he käyttävät kaiken intonsa ja tarmonsa asioihin, joista on heille hyötyä. Siihen varmasti kuuluu pullojenkin keräys, mutta myös sellaisia asioita kuten esimerkiksi huumebisnes. Miksi tällaiset ihmiset välittäisivät yhteiskunnasta, kun kerran yhteiskunta ei heistäkään välitä? Osaatko vastata siihen?
2027 Demarit voisivat laittaa porvareille maastapoistumisveron niin loppuu se vapaamatkustaminen.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti kukaan ei ota kantaa siihen, että täysipäiväistä työtä tekevä ihminen tarvitsee silti valtion avustuksia pystyäkseen elämään. Kuka kusi hommansa näin pahasti?
Päivähoitomaksut voisi olla kuten Keski-Euroopassa eli 1000 e/kk, silloin päiväkodissa voitaisiin maksaa kunnon palkkaa työntekijöille. Tosin silloin myös vaadittaisiin jotain muuta kuin känykän räpeltämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuninkaan tasolla"
Trollotiloo ja 0/5
Sinä olet oikean elämän trolli. Viet meiltä rahaa ja valitat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen valmis tarvittaessa vaikka tap pamaan jonkun mikäli viimesijainen tukeni aiotaan viedä. Vankilassa on mukavat oltavat, lämmintä ja katto pään päällä sekä ruokaa! Ennemmin vankilassa kuin kadulla. Kun tekee väkivaltarikoksen, pääsee istumaan valtion hotelliin ainakin pariksi kolmeksi vuodeksi...
Voi kun työttömät merkitttäisiin jotenkin kunnolla niin voisi aina kuorma-autolla ajaa yhden kerrallaan liiskaksi pois kuormittamasta veronmaksajia. Työttömän elättäminen on aivan yhtä hyödytöntä kuin narkomaaniin eli mitään hyvää näistä ei kenellekään seuraa.
Voi kun kaltaisesti paskakasan saisi laillisesti ampua tai puukottaa
Te köyhät ette muuta osaa. Aina rikkaan nähtyään te vaan haluatte tappaa sen. Ette näe rikasta ihmisenä. Te syytätte rikkaita tunteettomiksi mutta olette itse samanlaisia.
Te rikkaat haluaisitte tappaa köyhät nälkään ja ajaa kadulle, itse olette vielä pahempia. Te ette näe köyhää ihmisenä, näette vain hyödyttömän yhteiskunnan taakan jonka pitäisi kuolla pois systeemiä rasittamasta.
Teille on ihan oma erityinen paikka siellä helvetissä. Kannattaa sinunkin lukea Raamattua ja opetella nöyrtymistä ennen kuin seisot viimeisellä tuomiolla tekemässä Kaikkivaltiaalle tiliä. Siinä ei omaisuus auta :)
Olen ateisti mene pelottelemaan helvetillä niitä nälkään kuoleviä köyhiä
Ateisti joutuu helvettiin, usko tai älä...Ainakin teitä on nyt varoitettu
Ylpeys käy lankeemuksen edellä ja sen sinäkin tulet vielä kokemaan jos et laske ylpeää katsettasi maahan ja nöyrry Herran edessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuninkaan tasolla"
Trollotiloo ja 0/5
Sinä olet oikean elämän trolli. Viet meiltä rahaa ja valitat
Niin vien ja jatkossa vieläkin enemmän. Siinähän uliset ja rääyt että mene töihin. Vituttaako kun olen eläkkeellä? Ei tarvitse mennä töihin enää koskaan
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi antaa kunnon opetus noille kokkaripaskoille niin tajuaisivat mitä siitä seuraa jos Suomi ajetaan Amerikan malliin...Mikäli minun eläke vietäisiin niin sen viejä saisi katua syntymäänsä
Saat ilmeisesti päästäsi työkyvyttömyyseläkettä. Suljetut osastot takaisin
Sekin vielä, koittakaa nyt pukkuhiljaa uskoo että ne leikkauset tukee ja siihen ei teidän tukipummien vinkuna auta nyt on otettava vastuu omasta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi ensinnäkin ymmärtää, että narratiivi laiskottelevista työttömistä on huuhaata. Meillä ei ole suurtyöttömyyttä sen takia, vaan siksi ettei TÖITÄ OLE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä todellakin on ihmisoikeus-rikkomus, kun pudotetaan tuet niin pieniksi että ei niillä voi Pärjätä.
Jos nämä menevät läpi, valitan ihmisoikeus-tuomioistuimeen.
MENE TÖIHIN.
Ajatteleppa tätä skenaariota: töitä ei ole, mutta sosiaaliturva lopetetaan. Mitä tekee henkisesti epävakaa ihminen tässä tilanteessa? Se saattaa alkaa ryöstelemään ja tap pamaan toisia ihmisiä. Henkisesti epävakaita yksilöitä on tässäkin maassa. Luuletko sinä etuoikeutettu olevasi turvassa?
Luulit väärin. Sinä olet tulilinjalla sinä missä kuka tahansa muu, kun epävakaa ihminen ajetaan nurkkaan ja hänen tukensa katkaistaan. Se olet sinä tai sinun lapsesi kuka voi joutua kadulla puu kotetuksi.
Miettikääpä sitä kaikki te "mene töihin" huutelijat
Miksi 60-luvulla ei ollut noin? Ei ollut asumistukia, jos ei ollut varaa maksaa vuokraa, pääsi kunnan huoneisiin - hyvinkin 5-henkinen perhe kaksioon ja kaikki oli tyytyväisiä. Ei silloin saanut automaattisesti toimeentulotukea eikä silti ryöstelty tai tapettu. Sellainen oli 1918 vasemmiston harrastuksena, sitten he lähtivät Venäjälle tekemään hienoa sosialistista valtiota ja päätyivät Siperiaan tai hautaan.
Kysymys kuuluu miten voi olla laillista maksaa työstä niin pientä palkkaa ettei sillä tule toimeen? Koittakaa nyt päättää onko se työssäkäyvä kussut hommansa vai olisiko parempi sittenkin olla kokonaan työtön. Ette itsekään tiedä mitä haluatte.