Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: hallitus rikkoo leikkauksilla ihmisoikeuksia.

Vierailija
23.09.2023 |

Hallitus rikkoo leikkauksilla jo ihmisoikeuksia, asiantuntija sanoo https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009864887.html

Hallitus ei piittaa tavallisten suomalaisten ihmisoikeuksista.

Kommentit (1010)

Vierailija
1/1010 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin on ihmisoikeus-rikkomus, kun pudotetaan tuet niin pieniksi että ei niillä voi Pärjätä.

Jos nämä menevät läpi, valitan ihmisoikeus-tuomioistuimeen.

Vierailija
2/1010 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään oikeuksissa lue että muiden ihmisten pitää elättää sellaisia, jotka eivät tee mitään saman yhteiskunnan eteen.

Mä olen sitä mieltä että verojen maksu pitää olla korvamerkittyä, saat jos maksat veroja, niitä palveluja ja niin paljon etuuksia kuin sinulle kuuluu, jos taas et tee mitään ja olet vain saaja osapuolena, ei sinulle silloin kuulu mitään, edes sitä sairaanhoitoa.

Tai lopetetaan kokonaan verojen maksu, jokainen tulkoon toimeen omillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1010 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään oikeuksissa lue että muiden ihmisten pitää elättää sellaisia, jotka eivät tee mitään saman yhteiskunnan eteen.

Mä olen sitä mieltä että verojen maksu pitää olla korvamerkittyä, saat jos maksat veroja, niitä palveluja ja niin paljon etuuksia kuin sinulle kuuluu, jos taas et tee mitään ja olet vain saaja osapuolena, ei sinulle silloin kuulu mitään, edes sitä sairaanhoitoa.

Hyvin sanottu.

Vierailija
4/1010 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä lapsiakin pitää tehtailla muiden elätettäväksi?

Vierailija
5/1010 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saamapuolella oleva äityliini itki Hesarissa, että nyt ei rahat sitten enää riitä säästämiseen ja varallisuuden kartuttamiseen. Siis pitäisikö heidän säästöt maksaa muiden veronmaksajien kukkarosta. Tässä kiteytyy hyvin vasemmiston aate. 

Vierailija
6/1010 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian vähän ihmisiä täällä ja näin me kohdellaan niitä ketkä täällä olevat, taitavat kohta ihmiset kohta lähteä täältä kuten ennen vanhaan mutta tällä kertaa huoltosuhde menee aivan järkyttävään kuntoon

Vierailija
7/1010 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu.

Sinunkin veroillasi maksetaan mm. maanteiden ylläpitoa, opettajien ja poliisien palkkaa, mutta tosiaan unohdin, että ette oikeistolaiset tarvitse mitään yhteiskunnalta...

Vierailija
8/1010 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömien lapset voi vaikka jakaa mainoksia. Illat ja viikonloput on vapaata koulusta/päiväkodista.

Vierailija
9/1010 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkalla ei tarvitse tulla toimeen, mutta tukiakaan ette enää saa... Eli ei vaan tarvitse tulla enää toimeen. Koti ja syöminen taitaa nykyään olla vain varakkaampien etuoikeus. 

Vierailija
10/1010 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu.

Työttömyyskorvauksistakin maksetaan veroa...

Olen elämäni aikana ollut niin työssä kuin työttömänä, joten en katso niin yksisilmäisesti asioita kuin ne joilla on aina ollut työpaikka. Vaarallinen ajattelumaailma, voi pudota korkealta jos yhtäkkiä työt lähteekin alta.

Vierailija
11/1010 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja korona-ajan rajoitukset liikkua uudenmaan rajan ulkopuolelle tapaamaan vanhempiaan ei?

Vierailija
12/1010 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömien lapset voi vaikka jakaa mainoksia. Illat ja viikonloput on vapaata koulusta/päiväkodista.

Turhaa roskaa. Turhaa työtä. Osta osta. Kuluta kuluta.

Vierailija
13/1010 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halitus: Meille ihmisoikeudet ei ole este eikä hidaste.

Vierailija
14/1010 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja korona-ajan rajoitukset liikkua uudenmaan rajan ulkopuolelle tapaamaan vanhempiaan ei?

Tärkeintä ei ole henkilökohtaisesti kokemamme vääryys, vaan hyvä persuviha.

Vierailija
15/1010 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä riko.

Vierailija
16/1010 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten tehtävä ei ole elättää vanhempiaan. Lasten tehtävä on olla lapsia ja myöhemmin keskittyä hankkimaan itsellen koulutus ja ammatti. 

Vierailija
17/1010 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta niitä ei rikota, vaan ne poistetaan, kun tarpeeksi sählätään.

Vierailija
18/1010 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole mikään asiantuntija, vaan etjärjestön edunvalvoja. Ainoa työ ajaa työhaluttomien etuja.

Vierailija
19/1010 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hätää orpo luo suomeen ensi vuonna kolme miljoonaa työpaikkaa

Vierailija
20/1010 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asiantuntija taas joku patakommunisti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi