Voiko henkilövaaka menettää luotettavuutensa
Kuinka usein olet vaihtanut henkilövaa'an uuteen ja miten vanha vaaka sinulla on nyt ?
Kommentit (22)
Totta kai voi. Mulla on kolme vaakaan talossa, ikivanha manuaalivaaka, joka täsmää uusimman ja tarkimman kanssa suht hyvin, mutta löytyy myös n. 5 tai 6 vuotta vanha digitaalivaaka, joka näyttää ihan mitä sattuu. Sen kanssa voi ottaa kolme kertaa painon peräkkäin ja tulokset ovat 52.0, 58.2 ja 55.4 kiloa. Siitä voi arpoa sitten voittavan numeron :)
Noissa on hajoavia osia kuitenkin, ei siellä tarvitse kun jonkun anturin mennä vähän virheasentoon.
Housut on paras vaaka, samoin peili. Jos naama näyttää pesuvadilta eikä nappi menen kiinni, niin...
Jopa sairaalan vaaka saattaa näyttää väärin.
Ai että voiko mekaaninen laite mennä rikki? No enpä usko, en ole ainakaan koskaan kuullut sellaisesta.
Minä luulin, että Suomessa kaikki olisivat käyneet edes peruskoulun, mutta ilmeisesti ei.
Henkilövaaka osaa olla epäluotettava ja epärehellinen. Vääristää tahallaan numeroita ilkeyttään.
Mun vaaka oli ollut selkäni takana tekemisissä yhden vierailulla olleen ystävän kanssa. En vaan pystynyt luottamaan enää! Heitin sen menemään. Nyt uusi vaaka johon luotan. Jonkin aikaa olin kokonaan ilman vaakaa ja käsittelin asiaa ennen kuin olin valmis tuohon uuteen.
Mullakin oli tumma ulkomaalainen vaaka. Alussa oli tosi ihanaa, kehui joka käynnillä upeaksi jne. Osoittautui myöhemmin epäluotettavaksi. Nyt kotimainen vaalea vaaka joka ei puhu, mutta on luotettava. En vaihtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Housut on paras vaaka, samoin peili. Jos naama näyttää pesuvadilta eikä nappi menen kiinni, niin...
Sinulla näyttää olevan tarkennettua tietoa asiasta, ei kai vaan sinun perse ole kuin ladon ovi ja naama kuin metsäsialla ?
Vierailija kirjoitti:
Ai että voiko mekaaninen laite mennä rikki? No enpä usko, en ole ainakaan koskaan kuullut sellaisesta.
Minä luulin, että Suomessa kaikki olisivat käyneet edes peruskoulun, mutta ilmeisesti ei.
Miksi autot, joissa nykyisin on enempi elektroniikkaa kuin aiemmin hajoaa, miksi digilaitteet hajoaa. Osta köysi ja painu sinne peruskoulun katolle ja hyppää alas, vidun turhake!
Vierailija kirjoitti:
Henkilövaaka osaa olla epäluotettava ja epärehellinen. Vääristää tahallaan numeroita ilkeyttään.
Mun vaaka on jo 30 vuotta vanha, joten ei ehkä ole enää ilkeyttään epäluotettava, vai mitä?
Mistä olette löytäneet luottavan ja hyvännäköisen vaa'an?
Mun digivaaka horisee jos se on matolla tai epätasaisella alustalla.
Kovalla ja tasaisella näyttää oikein.
Jopa ihan ohut matto on huono alusta.
Vieterivaakassa vieteri venyy ja alkaa aikanaan näyttää pienempiä lukemia.
Mulla näyttää vaaka aina ihan väärin. Näytöllä on aina 20 kg liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla näyttää vaaka aina ihan väärin. Näytöllä on aina 20 kg liikaa.
Tämä on aika yleinen vika vaakoissa.
Matolla punnittaessa paino vääristyy alaspäin.
Jos vaakaa painaa suuremmalla voimalla kuin mitä se on suunniteltu kestämään, niin aivan varmasti näyttää mitä sattuu sen jälkeen.
Mallista riippuen yleisimmät rajat taitaa olla 110, 125 ja 140 kg. Tarkista manuaalista.
vaikuttaako patterien ikä tarkkuuteen?
Denialistit eivät lakkaa yllättämästä koskaan.