Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat lojaalempia kavereilleen kuin kumppanilleen?

Vierailija
22.09.2023 |

Voisiko tämä olla myös syy siihen, miksi naiset haluavat olla mieluummin miehen kavereita kuin kumppaneita?

Kommentit (663)

Vierailija
561/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan olemassa aika paljonkin miehiä, joille naiset eivät ole ihan oikeita ihmisiä. Osaavat kyllä käyttäytyä usein ihan hyvin naisten seurassa, mutta pohjimmiltaan se on opittu tapa ja teatteria.

Siskonpedissä on ollut tästä muutamakin oikein hyvä kärjistys.

Vierailija
562/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaihtuu, ystävät säilyy. PArisuhteelle sopiva pituus on 0,5-6 vuotta, ystävyyssuhteelle 10-90 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jakaa nykynaisen todennäköisesti sadan muun miehen kanssa, joten miksi tulisi olla lojaali?

Tämä on kylläkin naisten yleinen ongelma. Nainen joutuu jakamaan miehen monien muiden naisten kanssa. Yleensä mies on myös tautien tartuttaja.

Olet muuten oikeassa tossa jälkimmäisessä lauseesta. Miesten takia ihmisillä esiintyy aids- ja hiv-tartuntoja.

Vierailija
564/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverit ei mäkätä joka asiasta.

Eikö miesporukoissa nimenomaan veetuilla joka asiasta koko ajan? :D

Sotket nyt asioita.

Nalkuttaminen ja hyväntahtoinen herjan heitto ovat täysin eri asioita.

Herjanheitto ei ole koskaan hyväntahtoista vaan loukkaavaa nimenomaan kipeisiin.asioihin iskevää.

Älä sinä rupea määrittelemään mikä on hyvän tahtoista ja mikä ei, se asia ei ulkopuolisille kuulu mitenkään ja yksikään nainen ei ymmärrä miesten ajattelu tapaa

No pysy niiden miestesi kanssa missä oletkin. Mene parisuhteeseen miehen kanssa. Ei tarvitse vauvapalstalla määkiä etteivät naiset ymmärrä ajattelutapaasi.

Vierailija
565/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on oikeasti helppoja pitää tyytyväisinä.

Vain kolme asiaa mitä mies haluaa naiselta kuulla niin kaikki menee hyvin ja mies on tyytyväinen.

1. Miten työpäivä meni?

2. Onko nälkä,mitä haluat syödä?

3.haluatko että polvistun tai menenkö kontilleni?

Thats it.

Jos haluat olla palveleva alistettu maksullinen, niin se on sinun valintasi. Tasa-arvoinen parisuhde tuo ei ole.

Mies pyytää kolmea asiaa joka on naisten mielestä hirveä tasa-arvo ongelma mutta siinä naisen omassa kilometrin mittaisessa vaatimus listassa ei ole mitään tasa-arvo ongelmia?

Toivomuslistassani on vain yksi: Aviomiehen kidutusmurha. Tämä on siis sinun mielestäsi vaatimaton ja tasa-arvoinen toive? Toiveitahan on vain yksi.

Vertaat tuota ruoanlaittoon ja "kuinka päivä meni" kysymykseen?

Lienee yleistä naisille.

Ei mutta oikeasti hyvä tietää että naisille kokkaaminen on liikaa. Samaten kuulumisten vaihtaminen. Sitten pitäisi enää keksiä mihin mies oikein haluaisi teitä parisuhteeseen.

Vertaan sitä alistamiseen ja seksuaaliseen tekoon pakottamiseen. Sitähän se miehen kotiorjana ja patjana olo on, ei mitään muuta. Voit laittaa vaikka anustapin keittiönpöytään kiinni, mennä kontillesi ja hoidella itsesi siinä. Ei siihen naista tarvita.

Oma käsi riittää, ei me naisten metodeja tarvita.

Mutta nauti koirasi nussittavana olemisesta. 

Voi harmi kun olen aseksuaali, ei kiinnosta nussiminen edes animen tai alienin kanssa.

Miksi sitten räksytät täällä asioista joista sinulla ei ole mitään tietoa tai kokemusta  :)

Tai no, kyllähän me syy sille tiedetään, mutta kerro sinä.

Mitä jos sinä miettisit miksi ne halut eivät koskaan heränneet? "Mene kontillesi" jne. Aivan.

Tuo on ihan sun enon juttu. Älä meitä muita syytä asiasta.

Muta kerro nyt miksi sä räksytät ketjussa jossa sinulla ei ole mitään annettavaa?

Juuri siksi, että en anna. Olemalla persereikiä luonteeltanne, te itse estätte pillunsaamisenne, ymmärtäkää se. Teistä EI voi pitää, ei sitten millään, te olette niin hirveitä. Siis lakatkaa olemasta hirveitä. Olkaa rakastettavia, niin ehkä joku nainen kohdistaa vastarakkautta (myös fyysistä) teitä kohtaan.

Ehkäpä ette itse ole sen arvoisia? Pillinsaaminen? Luuletko että se on joku juttu? Vuonna 2023 sä selität jotain "saamisesta" ?

Voi pientä miesvihaajaa. Miehet eivät enää loiki ja tee sirkustemppuja miellyttääkseen vulvallisia. Ei ole meiltä pois jos naiset jäävät ilman lapsiaan. Lapset ovat ainoa asia mihin naiset pystyvät itse, mutta sekin jää kokematta  :D

Nauran kaikille lapsettomille naisille. Sen yksinäisyyden ja kivun näkee silmistä ja kuolleesta hymystä.

Ei pidä kirjoittaa antamisesta sitten, mikäli ei halua vastausta antamisen pohjalta.

Heteronaiset ovat heteromiehiä tyytyväisempiä sinkkuuteensa, 61 prosenttia vastanneista naisista ilmoitti olevansa onnellinen sinkkuna; miesvastaajilla vastaava luku oli 49 prosenttia.

Minä olen vela ollut teinistä saakka, enkä ole suostunut avioliittoon, seksiin tai lapsiin omasta valinnastani. En missään tapauksessa ole koskaan halunnut synnyttää. Minua on kosittu kolme kertaa, joista kaksi oli oikein varakkaita miehiä. Olen onnellinen asuessani yksin, mutta en suinkaan ole yksinäinen. Älä sotke näitä kahta asiaa. Säälin monia naisia, esim. lapsuudenystävääni, joka vuosikymmen vuosikymmenen jälkeen omistautuu "rakkaudelle" ja miehille, on jokaisessa suhteessaan joutunut väkivallan kohteeksi ja yhä suu ilmaa maiskutellen haaveilee rakkaudesta. Onneksi on edes miesten välillä älynnyt erota vähäksi aikaa. Ei hän ole ollut onnellinen miestensä kanssa, vaan itkenyt todella paljon heidän takiaan.

Minä en ole näinä vuosina itkenyt yhtään kertaa, vaan nauttinut vapaudestani ja hyvästä olosta.

Mitä outoja täällä kirjotellaan

Monta onnellista paria tiedän jotka on sitoutuneet toisilleen, lapsilla on ollut turvalliset vakavaraiset, harkitsevat ja kannustavat vanhemmat.

Ei väkivaltaa eikä pettäviä puolisoita, vaan ihan normiarkea, välillä matkustelevat ulkomailla, joskus risteilevät tai käyvät perheenä Lapisssa. Osalla etelä-Euroopassa kakkoskoti.

Jotain ikisinkulla murhetta, kun täytyy korostaa, että ihan varakkaitakin kosijoita on ollunna.

No, kivapa niin, ei varmaan, kun vuodet kuluu, ole niin kova juttu varakkaat kosijat, kun lähihoitaja tulee vaippoja vaihtamaan ja sanoo jaa jaa, ja jatkaa työtänsä.😳

Varakkuus on mainittu siksi, että rahalla ei voi ostaa naista, kuten tällä palstalla aina väitetään. Korostathan itsekin matkustelua niin kuin se olisi positiivinen asia, ei se ole.

Aika harva pitää omat vanhempansa kotona hoidettavana. Kyllä ne lapsia saaneet vanhukset ovat ihan samojen jaa jaa-hoitajien hoidon varassa. Lapsilla ja lapsenlapsilla harvoin aikaa soitella ja vielä harvemmin aikaa käydä piipahtamassa. Naisten elinikä on joka tapauksessa pidempi, joten miehetkin ovat kuolleet jo kauan ennen.

Tutkimukset kuitenkin puhuvat sen puolesta, että naiset ovat avioliitoissaan onnettomampia kuin miehet.

"Naiset ovat onnellisempia ilman miestä tai lapsia, väittää onnellisuusprofessori. Naimattomat, lapsettomat naiset näyttäisivät olevan kaikista onnellisin ihmisryhmä. Näin ainakin väittää onnellisuusprofessoriksikin tituleerattu Paul Dolan, London School of Economics -yliopiston käyttäytymistieteen professori. Naimisissa oleva nainen kuolee hänen mukaansa nuorempana kuin naimaton. Hänen mukaan kaikkein onnellisimpia ja terveimpiä ovat ne naiset, joilla ei ole lapsia tai aviopuolisoa."

Väärinkäsitysten Tonava.

Pointti oli, että vakavaraisenakin voi elää ihan hyvää elämää sitoutuneena perheeseen ja lasten kasvatukseen.

Ei ole kyse kenenkään ostamisesta.

Kokemuksesta tiedän, että varakkaat paiskii paljon töitä, ja ne matkat ja vähät lomat pyhitetään perheelle. Onko siinä jotain väärää?

Totta kai on myös se trash-jengi, velkavetoinen porukka mukarikkaita jotka...No, jääkööt kertomatta.

Huomaa, alkuperäinen kirjoittaja halusi korostaa varakkaita kosijoitansa, passiivisagressiivista hyvesignaliointia, "onpa ollu rikkaita miehiä mulla, potkasin pois mokomat, kun olivat niin rikkaita"

Sääli, olisi voinut saada ihan hyvän elämän,, ja varmasti nämä miehet ovat jatkaneet omaa elämäänsä. Perhettäkin varmaan tullut, life goes on...

Vierailija
566/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jakaa nykynaisen todennäköisesti sadan muun miehen kanssa, joten miksi tulisi olla lojaali?

Tämä on kylläkin naisten yleinen ongelma. Nainen joutuu jakamaan miehen monien muiden naisten kanssa. Yleensä mies on myös tautien tartuttaja.

Olet muuten oikeassa tossa jälkimmäisessä lauseesta. Miesten takia ihmisillä esiintyy aids- ja hiv-tartuntoja.

Totta toinen puoli. Naisilla on kuitenkin tilastollisesti enemmän kumppaneita elämän aikana. Eli naiset levittää sukupuolitauteja enemmän heterosuhteissa. Aids ja hiv tartunnathan esiintyvät Suomessa lähinnä homojen ja narkkarien keskuudessa.

Vierailija
567/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain kolme asiaa mitä mies haluaa naiselta kuulla niin kaikki menee hyvin ja mies on tyytyväinen.

1. Miten työpäivä meni?

Thats it.

Jos haluat olla palveleva alistettu maksullinen, niin se on sinun valintasi. Tasa-arvoinen parisuhde tuo ei ole.

Mies pyytää kolmea asiaa joka on naisten mielestä hirveä tasa-arvo ongelma mutta siinä naisen omassa kilometrin mittaisessa vaatimus listassa ei ole mitään tasa-arvo ongelmia?

Toivomuslistassani on vain yksi: Aviomiehen kidutusmurha. Tämä on siis sinun mielestäsi vaatimaton ja tasa-arvoinen toive? Toiveitahan on vain yksi.

Lienee yleistä naisille.

Ei mutta oikeasti hyvä tietää että naisille kokkaaminen on liikaa. Samaten kuulumisten vaihtaminen. Sitten pitäisi enää keksiä mihin mies oikein haluaisi teitä parisuhteeseen.

Vertaan sitä alistamiseen ja seksuaaliseen tekoon pakottamiseen. Sitähän se miehen kotiorjana ja patjana olo on, ei mitään muuta. Voit laittaa vaikka anustapin keittiönpöytään kiinni, mennä kontillesi ja hoidella itsesi siinä. Ei siihen naista tarvita.

Voi harmi kun olen aseksuaali, ei kiinnosta nussiminen edes animen tai alienin kanssa.

Miksi sitten räksytät täällä asioista joista sinulla ei ole mitään tietoa tai kokemusta  :)

Mitä jos sinä miettisit miksi ne halut eivät koskaan heränneet? "Mene kontillesi" jne. Aivan.

Muta kerro nyt miksi sä räksytät ketjussa jossa sinulla ei ole mitään annettavaa?

Juuri siksi, että en anna. Olemalla persereikiä luonteeltanne, te itse estätte pillunsaamisenne, ymmärtäkää se. Teistä EI voi pitää, ei sitten millään, te olette niin hirveitä. Siis lakatkaa olemasta hirveitä. Olkaa rakastettavia, niin ehkä joku nainen kohdistaa vastarakkautta (myös fyysistä) teitä kohtaan.

Ehkäpä ette itse ole sen arvoisia? Pillinsaaminen? Luuletko että se on joku juttu? Vuonna 2023 sä selität jotain "saamisesta" ?

Voi pientä miesvihaajaa. Miehet eivät enää loiki ja tee sirkustemppuja miellyttääkseen vulvallisia. Ei ole meiltä pois jos naiset jäävät ilman lapsiaan. Lapset ovat ainoa asia mihin naiset pystyvät itse, mutta sekin jää kokematta  :D

Nauran kaikille lapsettomille naisille. Sen yksinäisyyden ja kivun näkee silmistä ja kuolleesta hymystä.

Ei pidä kirjoittaa antamisesta sitten, mikäli ei halua vastausta antamisen pohjalta.

Heteronaiset ovat heteromiehiä tyytyväisempiä sinkkuuteensa, 61 prosenttia vastanneista naisista ilmoitti olevansa onnellinen sinkkuna; miesvastaajilla vastaava luku oli 49 prosenttia.

Minä olen vela ollut teinistä saakka, enkä ole suostunut avioliittoon, seksiin tai lapsiin omasta valinnastani. En missään tapauksessa ole koskaan halunnut synnyttää. Minua on kosittu kolme kertaa, joista kaksi oli oikein varakkaita miehiä. Olen onnellinen asuessani yksin, mutta en suinkaan ole yksinäinen. Älä sotke näitä kahta asiaa. Säälin monia naisia, esim. lapsuudenystävääni, joka vuosikymmen vuosikymmenen jälkeen omistautuu "rakkaudelle" ja miehille, on jokaisessa suhteessaan joutunut väkivallan kohteeksi ja yhä suu ilmaa maiskutellen haaveilee rakkaudesta. Onneksi on edes miesten välillä älynnyt erota vähäksi aikaa. Ei hän ole ollut onnellinen miestensä kanssa, vaan itkenyt todella paljon heidän takiaan.

Minä en ole näinä vuosina itkenyt yhtään kertaa, vaan nauttinut vapaudestani ja hyvästä olosta.

Monta onnellista paria tiedän jotka on sitoutuneet toisilleen, lapsilla on ollut turvalliset vakavaraiset, harkitsevat ja kannustavat vanhemmat.

Ei väkivaltaa eikä pettäviä puolisoita, vaan ihan normiarkea, välillä matkustelevat ulkomailla, joskus risteilevät tai käyvät perheenä Lapisssa. Osalla etelä-Euroopassa kakkoskoti.

Jotain ikisinkulla murhetta, kun täytyy korostaa, että ihan varakkaitakin kosijoita on ollunna.

No, kivapa niin, ei varmaan, kun vuodet kuluu, ole niin kova juttu varakkaat kosijat, kun lähihoitaja tulee vaippoja vaihtamaan ja sanoo jaa jaa, ja jatkaa työtänsä.😳

Varakkuus on mainittu siksi, että rahalla ei voi ostaa naista, kuten tällä palstalla aina väitetään. Korostathan itsekin matkustelua niin kuin se olisi positiivinen asia, ei se ole.

Aika harva pitää omat vanhempansa kotona hoidettavana. Kyllä ne lapsia saaneet vanhukset ovat ihan samojen jaa jaa-hoitajien hoidon varassa. Lapsilla ja lapsenlapsilla harvoin aikaa soitella ja vielä harvemmin aikaa käydä piipahtamassa. Naisten elinikä on joka tapauksessa pidempi, joten miehetkin ovat kuolleet jo kauan ennen.

Tutkimukset kuitenkin puhuvat sen puolesta, että naiset ovat avioliitoissaan onnettomampia kuin miehet.

"Naiset ovat onnellisempia ilman miestä tai lapsia, väittää onnellisuusprofessori. Naimattomat, lapsettomat naiset näyttäisivät olevan kaikista onnellisin ihmisryhmä. Näin ainakin väittää onnellisuusprofessoriksikin tituleerattu Paul Dolan, London School of Economics -yliopiston käyttäytymistieteen professori. Naimisissa oleva nainen kuolee hänen mukaansa nuorempana kuin naimaton. Hänen mukaan kaikkein onnellisimpia ja terveimpiä ovat ne naiset, joilla ei ole lapsia tai aviopuolisoa."

Väärinkäsitysten Tonava.

Pointti oli, että vakavaraisenakin voi elää ihan hyvää elämää sitoutuneena perheeseen ja lasten kasvatukseen.

Kokemuksesta tiedän, että varakkaat paiskii paljon töitä, ja ne matkat ja vähät lomat pyhitetään perheelle. Onko siinä jotain väärää?

Totta kai on myös se trash-jengi, velkavetoinen porukka mukarikkaita jotka...No, jääkööt kertomatta.

Huomaa, alkuperäinen kirjoittaja halusi korostaa varakkaita kosijoitansa, passiivisagressiivista hyvesignaliointia, "onpa ollu rikkaita miehiä mulla, potkasin pois mokomat, kun olivat niin rikkaita"

Sääli, olisi voinut saada ihan hyvän elämän,, ja varmasti nämä miehet ovat jatkaneet omaa elämäänsä. Perhettäkin varmaan tullut, life goes on...

Alkuperäinen kirjoittajahan juuri kertoi, että varakkuus oli mainittu siksi, ettei hän ollut ostettavissa. Sinähän se tässä vääristelet.

Vierailija
568/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Miten työpäivä meni?

Thats it.

Lienee yleistä naisille.

Väärinkäsitysten Tonava.

Mitä sellainen ihminen tekisi perheellä, joka ei halua perhettä? Kirjoittajahan sanoi, ettei halunnut perhettä. Aika ikävää olisi, jos hänellä olisi perhe vasten omaa tahtoaan.

Vierailija
569/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on lojaalimpi miehelle, kaverit vai kumppani?

Yli 50% parisuhteista päättyy eroon, 70-80% tapauksista naisen aloitteesta.

Kaverisuhteet kestävät paremmin, eikä kaveria hylätä niin helposti kun omat haaveet on toteutettu mahdollistajan avulla ja on aika siirtyä kohti uusia seikkailuja.

Tämä. Nainen jättää ja satuttaa, kaverit ei.

Minäkin luulin, että vaimo rakastaa ja ollaan yhdessä loppuelämä. Pikkuhiljaa alkoi esiintyä huolestuttavia merkkejä ja niin se kävi minunkin kohdallani, että kun nainen ei enää pystynyt rahallisesti hyötymään niin otti eron ja lähti etsimään uutta miestä.

Vierailija
570/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta toinen puoli. Naisilla on kuitenkin tilastollisesti enemmän kumppaneita elämän aikana. Eli naiset levittää sukupuolitauteja enemmän heterosuhteissa. Aids ja hiv tartunnathan esiintyvät Suomessa lähinnä homojen ja narkkarien keskuudessa.

Toisaalta, jos miehet eivät olisi menneet panemaan apinoita ja simpansseja meillä ei olisi kumpaakaan noista mainituista sukupuolitaudeista.

Oletko muuten koskaan miettinyt, miksi se onkin niin, että taudit on lähinnä narkkien, venäjän matkaajien ja homojen juttu? Voisiko johtua joko elämänhallinnan puutteesta, suojan käyttämättömyydestä tai esim holtittomasta sukupuolielämästä? 

Vierailija
571/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska bros before hoes.

Vierailija
572/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet arvostavat toisia miehiä enemmän kuin naisia.

Vierailija
573/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei ole lojaaleja kummallekaan. Tämän olen huomannut esimerkiksi peruskouluni luokan kaveripiireistä, pojat pidetään yhteyttä keskenämme, tytöt eivät niinkään.

Vierailija
574/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska bros before hoes.

Harmi että joudut tyytymään maksullisiin.

Vierailija
575/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä aviomies tartuttaa vaimon 😄

Vierailija
576/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei ole lojaaleja kummallekaan. Tämän olen huomannut esimerkiksi peruskouluni luokan kaveripiireistä, pojat pidetään yhteyttä keskenämme, tytöt eivät niinkään.

Miesten väliset tunteet, ei niihin naiset väliin pääse.

Vierailija
577/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, jos miehet eivät olisi menneet panemaan apinoita ja simpansseja meillä ei olisi kumpaakaan noista mainituista sukupuolitaudeista.

Oletko muuten koskaan miettinyt, miksi se onkin niin, että taudit on lähinnä narkkien, venäjän matkaajien ja homojen juttu? Voisiko johtua joko elämänhallinnan puutteesta, suojan käyttämättömyydestä tai esim holtittomasta sukupuolielämästä? 

Meinaat että se on jotenkin suomalaisten miesten vika että joku Cameroonilainen mies on pannut simpanssia n.100vuotta sitten? Toivottavasti muistat syyttää omaa mahdollista miestäsi ja poikiasi hiv epidemiasta.

Ja olen miettinyt että johtuu elämänhallinnan puutteesta. Sen takia varmaan suomalaiset saa niitä tartuntoja enimäkseen paikallisilta naisilta(prostitoiduilta) Olisiko kuitenkin niin ettei kumpikaan sukupuoli ole syyllinen hiv epidemiaan tai muiden sukupuolitautien leviämiseen vaan vastuuttomat yksilöt kaikista sukupuolista?

Vierailija
578/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska bros before hoes.

Harmi että joudut tyytymään maksullisiin.

Miksi naiset uskottelevat itselleen, että priorisoimalla muita ihmissuhteita ei voisi saada parisuhdetta? Asiahan on täsmälleen toisin päin. Naiset ovat kuumana miehiin, joilla on omat menot ja oma elämä, ja jotka eivät nosta naista jalustalle.

Vierailija
579/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä

Vierailija
580/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä naiset solmivat pidempiä suhteita kampaajiensa kuin miesten kanssa. 

Keskimäärin on ihan terveellistä arvostaa ystävät korkeammalle kuin ne keskimäärin noin 7 kumppania, joita nykyaikuisella ehtii olla.

Sanna on tästä poikkeus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi