Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ideoita miten lisätä liikuntaa mahdollisimman helposti ja pienellä vaivalla ilman että menee paljon rahaa? Juoksua ei polvet kestä

Vierailija
19.09.2023 |

Mikä liikunta olisi sellaista, mihin voisi helposti löytää motivaatiota ja jaksaisi toteuttaa? Mutta ei tulisi paljoa kuluja.

Syksyllä marjastus ja sienestys käy liikunnasta mutta muuksi osaa vuodesta ei siitä ole.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntolaite tai tanko ja painot kotia ?

Vierailija
62/66 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely ja youtubesta, oku pilates, jooga tms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sätt ett motströmsaggregat i din pool så kan du simma hemma i stället för att kasta fyrk på biljetter till simhallen.

Vierailija
64/66 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän huijata itseäni liikkumaan. Muuten olisin ihan sohvaperuna ja vain lukisin ja soittaisin kitaraa kotona.

Pyöräilen kaikki työmatkat ja kävelen/pyöräilen kirjastoon/kauppaan.

Käyn ihan vaan kävelemässä luonnossa ja ihmettelen, kun on kaunista- nyoin sammalta ja koskettelen kaarnaa. Istun kivellä ja tupakoin.

Välillä laitan "hyvät" vaatteet päälle ja menen yleisillä toiseen kaupunhinosaa ja vaan kävelen siellä ja ihmettelen mestoja. Yritän valita jonkun kauniin paikaan-sataman tai jotain - pyöräilen sinne.

Jos tekee mieli saunoa, niin uimaan. Samalla tulee uitua edes jonkun verran ja vaihdettua muutama sana jonkun vanhan miehen kanssa.

Puol ysin uutisten aikaan venyttelen ihan pakolla, muuten olen ihan jäykkä. Siinä samalla tulee muutama klassinen jumppaliike, vatsa, selkä, kyljet, punnerrus. A-studion aikaan soudan joskus. Omaan soutulaitteen, tai hypin narulla. 

Kesällä käyn höntsäämässä fudista , talvella otan eväät mukaan ja vedän suksilla pertsaa. Välilä juon kaakaota, syön ja poltan tupakkaa- Jääkävely on tosi kivaa, kuten myös retkiluistelu.

Sanon kaikille, että en oikein harrasta mitään. Nykyään kaikki käy salilla. Väärät ihmiset, väärä motiivi. Olen näin viiskymppisenä pysynyt kohtalaisessa kunnossa näillä metodeilla.  Siis tarkoitan, että en ole aivan sohvaperuna, eikä ole vatsaa. Ihan arkiliikuntaa. Välillä toki juon kaljaa ja tilaan pizzaa. 

Tsemppiä kaikille arki/hyötyliikkujille. Juuri nyt suunnittelen sienireissua, siinäkin menee monta tuntia metsässä kävellen. 

Vierailija
65/66 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppareissut kävellen

Vierailija
66/66 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin ton Feelhobbyn käyttöön ja on tullu treenattua paljon enemmän kun koskaan enne. Ja kokemuksia on jos jonkinlaisesta treenivalmennuksesta. Mun ongelma oli se, että ostin aiemmin valmennuksen ja sit joku päivä en pystynytkään tekeen treeniä kiireen tai muun syyn takia ja pikkuhiljaa se sit hiipu pois kun jäin jälkeen ja aika meni umpeen niissä valmennuksissa ja se oli siinä.  Tuolla feelhobbyssa kun on niin paljon vaihtoehtoja niin voi myös "korvata" treenin jollain lyhyemmällä. Seuraan siis tota kuukausihaastetta, jossa vaihtuu treenit joka viikko ja sit vaihtelen yhtä treeniä fiiliksen mukaan. Teen kuukausihaasteesta  2 treeniä viikossa ja sit yks treeni vaihtelee aina joogan ja tanssin välillä fiiliksen mukaan.  Tykkään kun on paljon eri valmentajia ja sit noi tanssikurssit on aika kiva uus tyyli itelle ollu liikkua.Toi on joku 10€ kuussa jos ottaa sen 12kk jäsenyyden eli ei oo kyllä kallis mun mielestä.