Poikani oli kavereittensa kanssa ulkona
Hän soitti yöllä kolmelta ja pyysi että hakisin hänet ja hänen pari kaveriaan. Hänen kavereillaan oli monta kilometriä käveltävänä.
Mieheni kielsi minua hakemasta eikä antanut auton avaimia, koska olisin käynyt heittämässä pojat kotiinsa ja tuonut oman poikani kotiin.
Mies sanoi syyksi, että nämä pojat ovat voineet vaikka käyttää alkoholia tai huumeita ja puukottavat minut samalla.
Ja on poikien oma syy, että eivät aiemmin lähteneet kotio päin.
Ovat 15 v. Poikani ei mitenkään ollut sekava kotiin tullessa. Olivat olleet kaverilla ja akku oli loppunut kun olin soitellut missä menee.
Olen itse taas raivoissani miehelle siitä, että hän on kyllä ollut valmis auttelemaan kaikenmaailman kodittomia narkkareita, mutta tälläisessä tilanteessa ei missään tapauksessa saa nuoria hyysätä.
Koska ovat itse aiheuttaneet ongelmansa.
Lähtisitkö sinä hakemaan omaa lastasi vaikka aamuyöstä jos hän pyytää?
Kommentit (18)
Aprillipäivä meni jo, oot myöhässä tai asut Porvoossa!
Tietysti auttaisin lastani mutta en joitakin narkkareita kuten miehesi. En siis ymmärrä hänen ajatusmaailmaansa lainkaan. Pian lapset oppivat etteivät vanhemmat auta ja tarpeen tullen pyytävät apua muualta ja se ei välttämättä lapselle turvallisin vaihtoehto.
Kyllä lähtisin ja olen lähtenytkin. Oma lapsi kyseessä. Vakavan keskustelun paikka.
Autoni ja senavaimet ovat minun omaisuuttani. Tosin mieheni ei muutenkaan ole törppö joka estäisi auton käyttöä.
Tietysti hakisin. Tai vaihtoehtoisesti soittaisin poliisit jos tilanne vaikuttaisi selkeästi vaaralliselta tai rikolliselta.
Napanuora tulee leikata jo siellä synnärillä.
Tuon ikäisen ei kuuluisi olla kylillä aamuyöhön asti.
Miksi et ole opettanut pojallesi, miten toimia että pääsee kotiin, jos on tuollaisessa tilanteessa?
Ainako soittaa sitten äidin apuun?
Ja kertoo aika paljon, jos ensimmäiseksi miehesi on huolissaan, että ovat narkkareita.
Olisin lähtenyt ja mieheni olisi lähtenyt myös. Sun mies on kamala.
Jos mun mies ois käyttäytynyt noin tyhmästi, oisin soittanu pojille taksin.
Pidän myös uskomattomana, että mieheni, joka oikeasti on kanssani auttanut kodittomia, antanut ruokaa, vaatetta ym, niin nyt tälläinen nuori ja hänen kaverinsa ei saisi mieheni mukaan saada minkäänlaista apua, koska ei voi olla varma, ovatko vaikka huumeita vetäneet.
En enää arvosta miestäni enkä suostu hänen kanssaan avustamaan enää yhtäkään ihmistä.
Ja olisin yksin hakenut nää nuoret, ettei mieheni olisi tarvinnut väsyneenä vaivautua, mutta hän esti minua hakemasta.
ap
Aika lepsusti kasvatettu jos kersalla on lupa herättää vanhempansa kolmelta yöllä ja kavereita kuskaamaan kun pitäis kävellä muutama kilometri. Ei kunnioita vanhempiaan yhtään! Taidat olla curlingmamma.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole opettanut pojallesi, miten toimia että pääsee kotiin, jos on tuollaisessa tilanteessa?
Ainako soittaa sitten äidin apuun?
Ja kertoo aika paljon, jos ensimmäiseksi miehesi on huolissaan, että ovat narkkareita.
Minä oon opettanut, että äidille voi aina soittaa, oli tilanne mikä tahansa.
Joo tollo mies kaikin puolin. Onko lapsen isä?
Olipa aloitus, ei ihme että lapset puukottavat ja ovat hunningolla. Minä en kysyisi keneltäkään autanko lastani ja muiden lapsia. Ihme että lapsi ylipäätään palasi enää moiseen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisen ei kuuluisi olla kylillä aamuyöhön asti.
No ei kuulukkaan, ja olin soittanut hälle, mutta en saanut yhteyttä. Oli ollut akku loppu.
Mutta vaikka hällä ei ollut lupaa olla noin myöhään, niin siltikin olisin hakenut hänet ja vienyt kaverinsa samalla. Olen vihainen siitä, että toinen estää mua tekemästä omat ratkaisuni ja päätökset. Ap
Tuommoista se on kun on huonosti kasvatettu! Meillä tullaB kotio 22 reikä leipä ja sen jälkeen ovi on lukossa. Ei sen jälkeen saapuvat liiku mihinkään talosta seur. 2 viikkoon ku kouluun tai töihin... eli koskee myös aikuisia!
Voitaisko lähteä siitä, että 15 v. Pojat eivät hillu klo 23 jälkeen enää missään ulkona vaan kotona nukkumassa?
Junalauta tää maailma on perseestä.
Vaikka tämä olisi provo, niin varmasti tuolla on 15 -vuotiaita yöllä kulkemassa kaduilla
Olisin jättänyt pojat sinne ja tehnyt uuden paremman pojan.