Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joka toinen 35-v mies lapseton! En voi uskoa!

Vierailija
18.09.2023 |

Elelevät vain ilman perhettä. Ihan käsittämätöntä.

Kommentit (846)

Vierailija
501/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo tilastothan olivat vastaus sen jonkun miehen itkuun, väitti että miehet ovat onnellisempia sinkkuina. Keskimäärin eivät ole. Naisen saaminen on miehelle todennäköisemmin elämän jättipotti.

Missä savupirttiajassa sä elät?

Jätkäporukassa voi tehdä kaikkee siistii, käydä vetään kierrokset vesiskootterilla, pitää saunailta, käydä pelaan lätkää, mitä vaan eikä siihen naisia tarvita. Voi käydä nusasemassa jotain tsekkiopiskelijaa eikä tartte selittää kenellekään. Kaikkee mahdollista safkaakin saa tilattua kotiin joka on 10 kertaa parempaa kuin yksikään suominainen osaa tehdä.

Niin, että mihin sitä suominaista tarvitsee? Ihmissuhde, onko se jotain syötävää? Tekisikö se mun elämän paremmaksi? Mulla on jo kaikkee.

Sitähän me ollaan ounasteltu, hyvä, kun tajuat itsekin. Eikä tuossa ole mitään väärää.

Sitten voi tulla vähän yksinäistä, kun ympärillä olevat kaverit alkaa perustaa perheitä ja katoaa kuvioista yksi kerrallaan. Monella miehellä tuleekin kiirus naisen löytämisen kanssa, mutta naisia ei oikein kiinnosta parisuhde-elämästä mitään ymmärtämättömät ikisinkut. Mutta kukin tyylillään. Itse en alkaisi enää vääntämään asioista jonkun itsekkään ikipikkupojan kanssa ja opettamaan, miten eletään saman katon alla.

Yksinäistä? Aina voi tehdä hyvää työtä, kehittää itseään ja osaamistaan, matkustella. Ihmisiä pääsee tapaamaan aina ja kaikkialla jos se on se juttu miehelle.

Luuletko muuten että noita miehiä kiinnostaa jotku ikisinkkunaiset? Miksi mies jolla on hyvä elämä, pitää huolen omasta kämpästään, ottaisi naisen päsmäröimään ja selittämään miten eletään saman katon alla?  Sinä tässä vaikutat viestisi perusteella olevan sellainen ikipikutyttö jolla on kovat prinsessafantasiat päällä... miksi ihmeessä joku mies ottaisi sinut vaivoikseen?

Siis hyvä mies.

Minä en ole ikisinkku. Olen ollut parisuhteessa yhteensä sellaiset 17 vuotta. Niin ja piti lisätä aiempaan viestiin se, että myöhään pariutuville miehille iskee sekin ikävä tosiasia päin kasvoja, että neljänkympin korvilla melkein kaikilla sinkkunaisilla on lapsia edellisestä liitosta. Se vaikuttaa olevan hyvin suuri ongelma miehille, ainakin tämän palstan perusteella. Lähinnä vaan huomautan siitä, että myöhään pariutuvat eivät välttämättä saa juuri sellaista kumppania kuin haluaisivat.

Unohdat nyt kultaseni että jokaista sinkkumiestä kohden on sinkkunainen. Myöhään pariutuvat miehet? Ei ole mitään myöhään pariutuvia miehiä. Miehet pärjää oikein hyvin ilman naisia. Ei niiden tarvitse tyytyä parhaat päivänsä nähneeseen äippään joka ei kelvannut niille edes nuorena ja nättinä.

Myöhään pariutuva ei saa sellaista naista kuin haluaisi? Se nainen ei saanut sitä edes nuorena vaikka pariutui. Eipä se muuten epäonnistunut äippä olisi  :)

Sinkkumiehiä on nuorissa ikäluokissa kymmeniä tuhansia enemmän, kuin naisia. Eli ei ole sinkkunaista jokaista sinkkumiestä kohden.

Se on prosentuaalisesti 0.2% eli ei mitään merkitystä. Toki sillä olisi väliä jos jokainen olisi parisuhteessa ja tekisi lapsia, mutta koska suurin osa miehistä on jo päättänyt olla ilman naista niin se onko miehiä muutama enemmän on samantekevää.

Prosentuaalinen ero ei ole 0,2. Älä nyt valehtele. Ero on merkittävän suuri ja puhutaan aivan liian suurista prisenttiosuuksista. Sen lisäksi nimenomaan naisissa on merkittävästi enemmän heitä, jotka eivät halua miestä, kuin niitä miehiä, jotka eivät halua naista.

Vierailija
502/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90% miehistä haluaa lapsia, tai ainakin vähintään yhden lapsen. Jos puolet miehistä jää lapsettomiksi, se on tragedia. Asialla on järkyttävät seuraukset koko suomalaiselle yhteiskunnalle, saati sitten, että se on henkilökohtaisesti hyvin surullinen asia lapsettomiksi jääville miehille. Ns. hyvinvointiyhteiskunnalle tulee loppu, eikä edes vanhuksia tulla hoitamaan ja eläkkeitäkin on pakko leikata. Elintasomme lasku tulee olemaan dramaattinen.

Siinä tapauksessa miesten ei kannata vitkutella sinne nelikymppisiin asti ja sanoa, että haluaa lapsia "sitten joskus".

Uusimmat tiedot osoittavat, että niiden suomalaisnaisten osuus, jotka eivät saa lapsia, on suorastaan räjähdysmäisessä nousussa. Nuorten miesten ongelma taasen on löytää edes sitä ensimmäistä naista. Naisten vaatimustaso miehiä kohtaan on noussut viime vuosikymmeninä ja erityisesti viimeisen viidentoista vuoden aikana.

Ongelma löytää naista? Eihän se ole ongelma kun eivät ne enää naisia etsikään. 

Antaa naisten vaatia, ne jotka niille kelpais ei ole kiinnostuneita.

Eipä ne miehet naisten elämässä paina millään tavalla, jotka eivät etsi naista. Minä en etsi naista, ja kukaan nainen ei häviä siinä mitään. Silti seksiä sataa sadoilta miehiltä ovista ja ikkunoista, ei mitään ongelmaa.

Antaa seksiä sataa, reikä se on rotallakin. Parisuhdetta te olette vailla ja jäättekin ilman sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän yli 35 vuotias nainen tule enää välttämättä luonnollisesti raskaaksi tai ei ainakaan mitään katrasta saa tuolla ajalla tehtyä. Eli tarkoittanee sitä, että nämä miehet haluavat tai tarvitsevat vanhempana nuoremman muijan.

Tai todennäköisemmin 35-vuotias lapseton mies ei halua lapsia tulevaisuudessakaan.

Kaiken todennäköisyyden mukaan mies haluaa lapsia, muttei saa.

Vierailija
504/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän yli 35 vuotias nainen tule enää välttämättä luonnollisesti raskaaksi tai ei ainakaan mitään katrasta saa tuolla ajalla tehtyä. Eli tarkoittanee sitä, että nämä miehet haluavat tai tarvitsevat vanhempana nuoremman muijan.

Tai todennäköisemmin 35-vuotias lapseton mies ei halua lapsia tulevaisuudessakaan.

Kyllä minä silti miehenä väitän, että suurin osa 35-vuotiaista lapsettomista miehistä ovat jostain ihan muusta syystä lapsettomia, kuin siitä, että odottavat 45-vuotiaaksi isyyttä omasta vapaasta tahdostaan. Todennäköisin syy 35-vuotiaalla miehellä on joko tahaton lapsettomuus tai sopivan kumppanin puuttuminen.

Vierailija
505/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo tilastothan olivat vastaus sen jonkun miehen itkuun, väitti että miehet ovat onnellisempia sinkkuina. Keskimäärin eivät ole. Naisen saaminen on miehelle todennäköisemmin elämän jättipotti.

Jätkäporukassa voi tehdä kaikkee siistii, käydä vetään kierrokset vesiskootterilla, pitää saunailta, käydä pelaan lätkää, mitä vaan eikä siihen naisia tarvita. Voi käydä nusasemassa jotain tsekkiopiskelijaa eikä tartte selittää kenellekään. Kaikkee mahdollista safkaakin saa tilattua kotiin joka on 10 kertaa parempaa kuin yksikään suominainen osaa tehdä.

Niin, että mihin sitä suominaista tarvitsee? Ihmissuhde, onko se jotain syötävää? Tekisikö se mun elämän paremmaksi? Mulla on jo kaikkee.

Sitähän me ollaan ounasteltu, hyvä, kun tajuat itsekin. Eikä tuossa ole mitään väärää.

Sitten voi tulla vähän yksinäistä, kun ympärillä olevat kaverit alkaa perustaa perheitä ja katoaa kuvioista yksi kerrallaan. Monella miehellä tuleekin kiirus naisen löytämisen kanssa, mutta naisia ei oikein kiinnosta parisuhde-elämästä mitään ymmärtämättömät ikisinkut. Mutta kukin tyylillään. Itse en alkaisi enää vääntämään asioista jonkun itsekkään ikipikkupojan kanssa ja opettamaan, miten eletään saman katon alla.

Yksinäistä? Aina voi tehdä hyvää työtä, kehittää itseään ja osaamistaan, matkustella. Ihmisiä pääsee tapaamaan aina ja kaikkialla jos se on se juttu miehelle.

Luuletko muuten että noita miehiä kiinnostaa jotku ikisinkkunaiset? Miksi mies jolla on hyvä elämä, pitää huolen omasta kämpästään, ottaisi naisen päsmäröimään ja selittämään miten eletään saman katon alla?  Sinä tässä vaikutat viestisi perusteella olevan sellainen ikipikutyttö jolla on kovat prinsessafantasiat päällä... miksi ihmeessä joku mies ottaisi sinut vaivoikseen?

Siis hyvä mies.

Minä en ole ikisinkku. Olen ollut parisuhteessa yhteensä sellaiset 17 vuotta. Niin ja piti lisätä aiempaan viestiin se, että myöhään pariutuville miehille iskee sekin ikävä tosiasia päin kasvoja, että neljänkympin korvilla melkein kaikilla sinkkunaisilla on lapsia edellisestä liitosta. Se vaikuttaa olevan hyvin suuri ongelma miehille, ainakin tämän palstan perusteella. Lähinnä vaan huomautan siitä, että myöhään pariutuvat eivät välttämättä saa juuri sellaista kumppania kuin haluaisivat.

Unohdat nyt kultaseni että jokaista sinkkumiestä kohden on sinkkunainen. Myöhään pariutuvat miehet? Ei ole mitään myöhään pariutuvia miehiä. Miehet pärjää oikein hyvin ilman naisia. Ei niiden tarvitse tyytyä parhaat päivänsä nähneeseen äippään joka ei kelvannut niille edes nuorena ja nättinä.

Myöhään pariutuva ei saa sellaista naista kuin haluaisi? Se nainen ei saanut sitä edes nuorena vaikka pariutui. Eipä se muuten epäonnistunut äippä olisi  :)

Sinkkumiehiä on nuorissa ikäluokissa kymmeniä tuhansia enemmän, kuin naisia. Eli ei ole sinkkunaista jokaista sinkkumiestä kohden.

Juuri näin. Ero on varsin suuri. Sitä pahentaa vielä se, että naisissa on miehiä huomattavasti enemmän niitä, jotka eivät halua parisuhdetta.

Mielenkiintoinen väite. Ei sulla lähteitä olis?

Voisit osoittaa aloitteellisuutta ja ottaa asiasta selvää itse.

Vierailija
506/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90% miehistä haluaa lapsia, tai ainakin vähintään yhden lapsen. Jos puolet miehistä jää lapsettomiksi, se on tragedia. Asialla on järkyttävät seuraukset koko suomalaiselle yhteiskunnalle, saati sitten, että se on henkilökohtaisesti hyvin surullinen asia lapsettomiksi jääville miehille. Ns. hyvinvointiyhteiskunnalle tulee loppu, eikä edes vanhuksia tulla hoitamaan ja eläkkeitäkin on pakko leikata. Elintasomme lasku tulee olemaan dramaattinen.

Mikä tragedia se muka miehille on? Ei miehet kaipaa mitään lastenlapsia syntymäpäiville, se on mummujen juttu. Ja oma vanhuus hoituu siten, että mies maksaa omasta pussistaan ne palvelut mitä tarvitsee, edellyttäen ettei ole hassannut rahojaan jonkun naisen perheleikkiin.

Ne rahatukutko häntä hoitavat? Tuskin silloin on papoille hoitajia. Niillä omat lapset hoitaa, joilla on lapsiinsa hyvät välit.

Höpö höpö. Ei lapset omia vanhempiaan hoida.

Teillä ilmeisesti ei.

Vierailija
507/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisistahan täällä on puute. 35-vuotiaita miehiä on jo paljon enemmän kuin vastaavan ikäisiä naisia.

Poikalapsia syntyy 105, sataa naista kohti. Aikamoista sovinismia luonnolta!!!

Vierailija
508/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin. Itse sain ainokaisen lapseni 28 vuotiaana, yksin oli tehtävä, kun tulin raskaaksi ja halusin perheen. Edelleen 8 vuoden jälkeen tämä äijä huitelee viettämässä villiä "nuoruuttaan" 39 vuotiaana ja minä olen lapsen yksin sitten kasvattanut. Tuskin tämäkään epeli sitten koskaan mitään lasta halusi kuten ei miehet enää nykyään tunne EDES velvollisuutta lapsiaan kohtaan. Tämä on moraalin rappeutumista. En tiedä, halusiko isäni minua, mutta ainakin hän oli loistava isä ja koki edes velvollisuudentunnetta kasvattaa minua ja olla läsnä sekä rakastaa.

Vierailija
509/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani yli 35v lapsettomat miehet ovat sinkkuja, ei siksi etteivätkö haluaisi parisuhdetta ja kaikkea muuta mitä se voisi mukanaan tuoda, vaan siksi etteivät tee asian eteen yhtään mitään. Ovat kotona, pelaavat tietokoneella ja juovat. Valittavat paljon yksinäisyydestä ja siitä miten haastavaa on löytää niitä naisia. Ilmeisesti sieltä online-peleistä. Eivät astu ulos kodistaan, eivät laita tinderiä tms... Odottavat siellä kotonaan että joku tulee ja löytää.

Vierailija
510/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hyvä mies.

Se on prosentuaalisesti 0.2% eli ei mitään merkitystä. Toki sillä olisi väliä jos jokainen olisi parisuhteessa ja tekisi lapsia, mutta koska suurin osa miehistä on jo päättänyt olla ilman naista niin se onko miehiä muutama enemmän on samantekevää.

Prosentuaalinen ero ei ole 0,2. Älä nyt valehtele. Ero on merkittävän suuri ja puhutaan aivan liian suurista prisenttiosuuksista. Sen lisäksi nimenomaan naisissa on merkittävästi enemmän heitä, jotka eivät halua miestä, kuin niitä miehiä, jotka eivät halua naista.

Prosentuaalinen ero suomessa syntyvistä on 0.2%. Tuon lisäksi tänne tulee hieman ulkomaalaisia nuoria miehiä. 

Naisissa ei myöskään ole merkittävästi enemmän sellaisia jotka eivät halua miestä, verrattuna miehiin jotka eivät halua naista. Sun ei kannata katsella koko kansaa koskevia tilastoja kun puhutaan lasten teosta. Se 70-90+ mummeli joka ei halua miestä ei ole mikään mittari tässä keskustelussa.

Vierailija
511/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollutkaan sellaista myyttistä aikaa, jolloin miehet olisivat pääsääntöisesti halunneet lapsia. Ennen piti olla oikea pukki, että oli edes mies. Sosiaalinen kontrolli oli vahva. Nyt miehet ovat vapautuneet odotuksista, joten voi edes tehdä jotain muuta huvikseen jos ei pukin vikaa ole

Vierailija
512/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin. Itse sain ainokaisen lapseni 28 vuotiaana, yksin oli tehtävä, kun tulin raskaaksi ja halusin perheen. Edelleen 8 vuoden jälkeen tämä äijä huitelee viettämässä villiä "nuoruuttaan" 39 vuotiaana ja minä olen lapsen yksin sitten kasvattanut. Tuskin tämäkään epeli sitten koskaan mitään lasta halusi kuten ei miehet enää nykyään tunne EDES velvollisuutta lapsiaan kohtaan. Tämä on moraalin rappeutumista. En tiedä, halusiko isäni minua, mutta ainakin hän oli loistava isä ja koki edes velvollisuudentunnetta kasvattaa minua ja olla läsnä sekä rakastaa.

Sekä myös kun vertaan omaa isäni ja hänen osallistumistaan lapsuudessani, on se valovuosien päässä, verrattuna siihen, mihin nyky-hampuusit pystyvät. Vastuullisuus oli opetettu kotona.

Vierailija
513/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä fiksaatio teillä naisilla on todistaa että miehet haluu lapsia? Kyllä se on kaikilla mennyt niin, että nainen on painostanut. Naiset tulevat myös paremmin toimeen lasten kanssa, siinä missä mies on mörökölli. 

Vierailija
514/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntemani yli 35v lapsettomat miehet ovat sinkkuja, ei siksi etteivätkö haluaisi parisuhdetta ja kaikkea muuta mitä se voisi mukanaan tuoda, vaan siksi etteivät tee asian eteen yhtään mitään. Ovat kotona, pelaavat tietokoneella ja juovat. Valittavat paljon yksinäisyydestä ja siitä miten haastavaa on löytää niitä naisia. Ilmeisesti sieltä online-peleistä. Eivät astu ulos kodistaan, eivät laita tinderiä tms... Odottavat siellä kotonaan että joku tulee ja löytää.

Silloin tuntemillasi miehillä on alkoholiongelma, ei heidän kannata mitään naista vielä tuossa kunnossa lähteä etsimäänkään. Ja Tinderin lataaminen ei ole mikään askel eteenpäin. Sen avulla ei pysty oikaisemaan mitään.

Vierailija
515/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämä pitkällä aikavälillä johtaa mm. ihmiskunnan ja suomen degeneroitumiseen. Toisin kuin luullaan niin nämä monen naisen kanssa lapsia saaneet miehet eivät ole mitään "rotumiehiä". Tiedän mm. sosiaalitapauksia eli juuri huonoin aines sikiää ja hyvinkoulutet jäävät vähemmistöön----

Entä sitten? OIkeasti. Emme me ole tätä todistamassa.

Antaa naisten elää miten haluavat, sama koskee miehiä.

Tiesin jo 80-luvulla ettemme tule koskaan saamaan mitään eläkettä. Lisäksi ilmastomuutokset ja muut pikkuongelmat tuhoavat pallon. Miksi tekisin tänne lapsia kärsimään?

Vierailija
516/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehiä on nuorissa ikäluokissa kymmeniä tuhansia enemmän, kuin naisia. Eli ei ole sinkkunaista jokaista sinkkumiestä kohden.[/quote]Se on prosentuaalisesti 0.2% eli ei mitään merkitystä. Toki sillä olisi väliä jos jokainen olisi parisuhteessa ja tekisi lapsia, mutta koska suurin osa miehistä on jo päättänyt olla ilman naista niin se onko miehiä muutama enemmän on samantekevää.[/quote]

Eipäs nyt valehdella kuitenkaan. Esimerkiksi Oulussa joka on yliopistokaupunki on nuoria sinkkumiehiä yli 20% enemmän kuin saman ikäisiä sinkkunaisia.

Tuo on jo vanha linkki joten  kaikki kuvat ei välttämättä näy mutta kaupunkikohtaiset luvut on alhaalla.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000973325.html

Miehet on lapsettomia koska miehiä on Suomessa valtavan paljon enemmän miehiä kuin naisia, kaikissa alle 55v ikäluokissa. Mieste on toistaiseksi melko hankala keskenään lisääntyä joten naisten krooninen vähyys on ainut todellinen syy lasten vähyyteen, asiaa ei haluta kertoa koska kysymys liittyy suomeen muuttavien ihmisten voimakkaasti vääristyneeseen sukupuolijakauman miehiä noin 80% tulijoista. 

Vierailija
517/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lähipiirissä kaksi yli 40v miestä joilla ei lapsia. Toisella on vaimoke ja toinen ikisinkku.

Itsekin "sain" ekan lapsen 35v ja nyt on 3 lasta saman-naisen kanssa.

En pidä yhtään pöllömpänä vaihtoehtona, että lapsia ei tehdä lapsina. Kyllä minuakin vieras pillu kiinnosti 20v miehenä. Ei sillo paljo paskavaipan vaihdot kiinnostellut.Saati raha minkä palkkatöistä sai sijoitti ja tuhlas itseensä.

Vaihtoehtoja on maailma täynnä. Jokainen elää elämäänsä omilla vahvuuksilla.

Vierailija
518/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä kyllä. Mutta ne 35+ jotka vaimon onnistuvat löytämään, rosvoavat sitten jonkun nuoren miehen mahdollisuuden.

Vierailija
519/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä täydennys edelliseen, että luvut on vuodelta 2014 ja tuon jälkeen miesten määrä on Suomessa lisääntynyt noin sadalla tuhannella ja naisten 20 tuhannella ulkomailta, joten tätä nykyä nuoria sinkkumiehiä on koko massa noin 20% enemmän kuin naisia. Tuosta johtuu miesten syrjäytyminen ja ongelmat parinmuodostuksessa koska naisille tarjonta on niin valtavaa ja vaatimustaso nousee kestämättömälle tasolle.

Vierailija
520/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tragedia se muka miehille on? Ei miehet kaipaa mitään lastenlapsia syntymäpäiville, se on mummujen juttu. Ja oma vanhuus hoituu siten, että mies maksaa omasta pussistaan ne palvelut mitä tarvitsee, edellyttäen ettei ole hassannut rahojaan jonkun naisen perheleikkiin.

Ne rahatukutko häntä hoitavat? Tuskin silloin on papoille hoitajia. Niillä omat lapset hoitaa, joilla on lapsiinsa hyvät välit.

No, miehet yleensä rakastavat teknisiä laitteita. Siispä he saavat sitten vanhana ja liikuntakyvyttömänä hoitoa roboteilta.

Miksi vanhaa ja hyödytöntä pitäisi hoitaa? Eiköhän aika moni haluaisi vain kuolla pois kun sen aika on.

MItä tekee elämällä kun on dementikko joka ei tunnista niitä omia lapsiaan? Elät omassa mielikuvituksessasi ja hämmennyt joka päivä kun näet sen saman hoitajan.

Mummoni eli lähes 100 vuotiaaksi. Viimeiset 10 meni sairastaessa... en halua samaa, oli hoitajana mies, nainen, tai robotti.