Miksi jollakin ei ole MobilePay asennettuna?
Ostetaan fb kirpparilta tavaraa mutta halutaan maksaa tilille.
Kommentit (128)
Syyslomalla oltiin Tampereen Ikeassa ja siellä kaatui pankkiyhteydet. Ei voinut maksaa kuin käteisellä. Siinä piti monen lähteä lihapullajonosta jonottamaan alakerran ottoautomaatille. Onneksi itsellä on aina käteistä.
Koska mulla on ApplePay ja PayPal. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanhanaikaista jengiä täällä on? Itsellä ei ole käteistä ikinä ja mobilepaylla saa kätevästi maksettua. Esim useasti ulkomailla kun ollaan porukalla tulee vain yksi lasku jolloin yksi maksaa ja muut maksaa sen mp:lla. Ja kyllä, monessa maassa on hiton vaikeaa saada lasku erikseen jokaiselle. Mitä ihmettä te pelkäätte? Ja kenellä ei ole älypuhelinta tänä päivänä ????
Niin, siis kuinka usein te käytte siellä ulkomailla? Minä olen käynyt viimeksi 26 vuotta sitten.
Muutamaan myyjään törmännyt ketkä halusivat ehdottomasti että maksan käteisellä eikä tilisiirtokaan kelvannut. En ostanut sillä noissa tapauksissa tulee heti mieleen että kaupittelevat varastettua tavaraa ja siksi haluavat käteistä.
Siksi vain mobilepay tai tilisiirto.
Ei suostunut toimimaan puhelimessani ja päätin etten tarvitse koko sovellusta.
Normaalit maksutavat ovat käteinen ja tilisiirto. Näinpä näille lasten virityksille ei aikuisten mailmassa ole tarvetta.
Kaikki ei vieläkään omista modernia puhelinta.
Minulla ei ole. Ei ole mobiilipankkiakaan, koska jostain syystä sitä ei saanut asennettua tähän, tai en ainakaan osannut. Pärjään sillä luottokortin kokoisella numerolätkällä ja verkkopankkiyhteydellä ihan hyvin. Käteistä on aina mukana, sitä tarvitaan monessa paikassa. Varsinkin joulun alla on taas monenlaista keräystä. Älypuhelimen hommasin vasta vuosi sitten, että voin olla videopuheluyhteydessä koulun aloittaneen lapseni kanssa, ja Bookbeatin takia.
Ulkomailla on tullut reissattua kavereiden kanssa, eikä Euroopassa ainakaan ole ollut ongelma jokaisen maksaa oma ateriansa.