Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäri ei suositellut kolesterolilääkitystä

Vierailija
16.09.2023 |

Kokonaiskolesteroli 6.8. Ennemmin elintavoilla alentaa. Olin ihan ihmeissäni kun ainahan nykyään tuputetaan lääkettä.

Kommentit (162)

Vierailija
161/162 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegaaniruokakin voi olla epäterveellistä

Nimenomaan, ihminen kuitenkin tarvitsee myös eläinkunnasta saatavaa ruokaa.

Vierailija
162/162 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa fiksu lääkäri.

Niinpä. Kardiologi jopa, olin ihan ihmeissäni tuosta lausunnossta, joka ihan kirjattiin omakantaan. Ap. Toki hän tutki yleisriskiäni noin muuten.

Noin minullekin aina sanottiin. Olin hoikka, en tupakoi, ei sukurasitusta noiden sairauksien suhteen, ei liiallista alkoholin käyttöä, liikunnallinen jne. Kolesteroli oli lähellä 8, mutta koska muita riskejä ei ollut, asiaan eipuututtu. Sain sitten aivoverenkierto häiriön.  Ja rosuvastatinin. Myt on arvo joku 1,6 se riittää.

Sisarellani oli korkea kolesteroli myös ja hänelle joku sairaanhoitaja sanonut, että ei kannata aloittaa lääkitystä ja niinpä sisareni sai sydänkohtauksen. Monta suonta jouduttiin ohittamaan, kun kohtaus iski (varmaan 6) Sisareni on sitä mieltä, että jos hän olisi aloittanut lääkityksen, olisi ehkä tuolta säästynyt.

Ystävä sai myös sydänkohtauksen. Ei ollut korkeaa kolesterolia, vaan piikkihaitta. Lääkäri oli sitä mieltä, että ilman rokotetta olisi tuolta säästynyt. Tuttu sai saman jutun ja ehti pöydälle, jolla menehtyi. Oli saanut tehosteen 2 ov aiemmin. Ei tarkoissa tutkimuksissa ja verikokeissa muutama kk ennen ollut todettu mitään sairauksia.

Mikähän ihmeellinen piikki se on ollut. Esim. Covid-rokotetuilla on tavallista vähemmän sydäninfrkteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla