Mistä verkkokaupasta tilasit viimeksi ja mitä?
Minä EMP:ltä talvitakin kun entinen villakangastakki ei enää mahdu päälle. Arvioissa kehuivat tuota Hell Bunnyn Sarah Jane Coatia että olisi suht lämminkin. Saapa nähdä :)
Kommentit (36)
Kansallisesta kirjakaupasta yhden kirjan tutkimusmenetelmistä.
Aliexpressiltä uima-allassuodattimeen suodatinpallerot. Kilo samaan hintaan kotiin toimitettuna kuin biltema myy 500g ja ne pitää itse ajella hakemaan. Samaan pakettiin parit menkkapikkarit lisää a 6€.
Sitä ennen verkkokauppacomista lukiolaiselle langaton hiiri ja itselle rannetuki 20 vuotta vanhan ja räjähtäneen tilalle
Kirja: Mari Silva, The Pineal Gland. Apteekista Histec.
Vierailija kirjoitti:
Aliexpressiltä uima-allassuodattimeen suodatinpallerot. Kilo samaan hintaan kotiin toimitettuna kuin biltema myy 500g ja ne pitää itse ajella hakemaan. Samaan pakettiin parit menkkapikkarit lisää a 6€.
Sitä ennen verkkokauppacomista lukiolaiselle langaton hiiri ja itselle rannetuki 20 vuotta vanhan ja räjähtäneen tilalle
Siis lukiolaiselle langallinen hiiri. Ihme ajatuskatkos.
Jus tilasin pumpun ja pari pönttöä Tummelia. Sain viime jouluna lahjaksi Barbaran. Olekin ihmetellyt kenelle semmoisesta littanasta muovihässäkästä on iloa.
yliopiston apteekista monenlaista, kun vkl ajan -20%, niin säästipä vähän ja nyt löytyy perus vartalonhoito ja hammashoitojuttuja pariksi kuukaudeksi eteenpäin. yli 60e ilmaiset postikulut.
Kärkkäiseltä sokerittomia kekseja.
T-paitoja 2,60eur, hyviä
Sukkia
Kaionationista ostin taidetta (animepatsaan).
Linkki taiteeseen:
https://www.kaionation.com/en/shop/preorder/attack-on-titans-lx-studio-…
Eilen tilasin Amazonilta
-Pesupusseja sukkien ja alusvaatteiden pesuun
-Flash cardeja opiskeluita varten (en tiedä miksi noita sanotaan Suomessa)
-Sellaisia jalkojen kovettumien poistoon tarkoitettuja erikoislaastareita
Ei todellakaan mitkä kovin kiinnostavat ostokset
Etsystä korutarvikkeita ja AliExpressistä tarroja ja siveltimiä.
Etsystä Genshin Impact Kaveh dakimakuran (vartalotyyny)
Vierailija kirjoitti:
Kirja: Mari Silva, The Pineal Gland. Apteekista Histec.
Kuulostaa kiinnostavalta kirjalta. Jos aihepiiri kiinnostaa niin YouTubeen kannattaa laittaa hakusanaksi 'third eye opening binaural beats'
Kaksi kasvivaloa Amazonista, lisää valoa viherkasveille
Kivuttomalta koiran tossut ja puruherkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Kaionationista ostin taidetta (animepatsaan).
Linkki taiteeseen:
https://www.kaionation.com/en/shop/preorder/attack-on-titans-lx-studio-…
Hieno. Ja kyllä on myös kallis. :D Mutta niin taisi olla, että taide usein on kallis harrastus.
Tokmannilta 3 lomakelaatikkoa. Olisin hakenut kaupasta, mutta ei ollut missään pääkaupunkiseudun myymälässä. Joten tiulasin netistä. Noin muuten olen tilannut viimeisen 1,5 kuukauden aikana niin paljon kaikkea, että kun tänään tuli tekstari Matkahuollon paketista, mulla ei ollut aavistustakaan, mitä paketissa olisi :D
Suomalaisesta Kirjakaupasta Ebba Masalin -palapelin ja Bookylta kasvikirjan.
Pojalle sähkörummut synttärilahjaksi.
Thomann