Mistä verkkokaupasta tilasit viimeksi ja mitä?
Minä EMP:ltä talvitakin kun entinen villakangastakki ei enää mahdu päälle. Arvioissa kehuivat tuota Hell Bunnyn Sarah Jane Coatia että olisi suht lämminkin. Saapa nähdä :)
Kommentit (36)
Vitamiineja, luontaistuotteita ja huonetuoksuja Kärkkäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäiseltä sokerittomia kekseja.
T-paitoja 2,60eur, hyviä
Sukkia
Kärkkäiset on rasseja, mutta ehkä sinä olet persu.
Oletpa sä lapsellinen.
Oon tilannut viime aikoina sitä sun tätä itselleni ja lapselle. Leluja, lehtiä, vaatteita, suunhoitotuotteita ja cd-levyjä. Kauheaa shoppailua, mut en käy shoppailemassa missään vaan aina tilaan. Nyt kukkaron yritä kiinni ja jouluna hieman raotan seuraavan kerran.
Itseasiassa juuri hetken sitten tilasin pidemmän foam rollerin ja lihashuoltovasaran itselleni.
Fysioterapeutti totesi tänään, ettei ole aikoihin, jos koskaan, tavannut ihmistä jolla niska/hartiaseutu näin jumissa ja "kovana".
Enkä edes kys ongelman takia hänen luonaan ollut, käsivarsi/olkapää/ranne paskana, olin kesäkuussa rannealueen leikkauksessakin.
Vierailija kirjoitti:
Oon tilannut viime aikoina sitä sun tätä itselleni ja lapselle. Leluja, lehtiä, vaatteita, suunhoitotuotteita ja cd-levyjä. Kauheaa shoppailua, mut en käy shoppailemassa missään vaan aina tilaan. Nyt kukkaron yritä kiinni ja jouluna hieman raotan seuraavan kerran.
Kukkaron yritän= kukkaron nyörit.
korona meni jo nyt mitä lie huijareita tuotteet eivät todella ole kuvien selitelmien kaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaionationista ostin taidetta (animepatsaan).
Linkki taiteeseen:
https://www.kaionation.com/en/shop/preorder/attack-on-titans-lx-studio-…Hieno. Ja kyllä on myös kallis. :D Mutta niin taisi olla, että taide usein on kallis harrastus.
Thanks. Joo, mutta pitää muistaa, että taide ei menetä arvoaan, usein se jopa myös nousee. M28
Vierailija kirjoitti:
Nythän kannattaa alkaa ostaa joululahjoja jos ei vielä ole. Tulee syksyn alepäivät yms huomattua niin säästää rahaa kuin ostaisi kaiken jouluna
Vierailija kirjoitti:
Kivuttomalta koiran tossut ja puruherkkuja.
Ai kauhee, luin ensin että karvattomalta ja ihmettelin mikä kauppa sellainen on.
Kosmetiikkaa, vaatteita, julisteita kehystettäväksi, matto seuraavaksi Stokkalta.
Tilasin wc-istuimen korokkeen, kun on kipeä polvi, niin on helpompi nousta pytyltä, kun ei tarvitse niin kyykyssä olla.
Kissanhiekkaa ja -ruokaa zooplussalta ja herkkuja kissalle kun sain niitä alennuksella.
Dna kaupasta tilasin ps 5 konsolin pari viikkoo sitten.
Kärkkäiset on rasseja, mutta ehkä sinä olet persu.