Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te introvertit sinkut teette tänään?

Vierailija
15.09.2023 |

Minä tulin töistä kolmen maissa, kävin kaupassa kotimatkalla ja ostin sieltä ruokaa(ja herkkuja) viikonlopuksi.
Kotiin kun pääsin niin tein kalakeittoa kattilallisen, sitten lämmitin saunan ja tulin juuri saunasta.
Tässä nyt alkoholittoman siiderin korkkasin ja surfailen netissä, kohta varmaan käynnistän ps5 konsolin ja pelailen sillä.
Mitä te meinaatte tänään tehdä ja miten päivänne menny?
M32

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan väsynyt, joten olen tänään vain kotona. Huomenna sitten vähän lenkkeilyä ja muita aktiviteetteja.

Vierailija
22/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin lämpimiä tonnikalaleipiä ja myt neulon kolmiohuivia äidille joululahjaksi. Perjantai-illat on parhaita :). N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä introvertit löytävät kumppanin parisuhteeseen vai kannattaako introverttinä edes pyrkiä sellaiseen? Välillä yksinäisyys vaivaa, vaikka suurimmaksi osaksi se on mukavaa ja ihan välttämättömyys oman mielenterveyden kannalta.

Meinasin tulla vain lukemaan, kun en ole nykyisin sinkku, mutta yhteisten tuttujen kautta löytyi yhtä outo ja introvertti kumppani. Ei asuta yhdessä mutta viestitellään päivittäin, ja kummallakin on paljon omaa aikaa.

24/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lyhyemmän työpäivän, käytin koiran päivälenkillä ja lähdin sen jälkeen käymään kauppakeskuksessa. Piti ostaa sellaisia kiinnikkeitä, millä saa isot kaapit, lasivitriinit yms kiinnitettyä seinään. Kohta vielä koira iltalenkille ja sitten lähden kotiin siivoamaan vaatekaappeja. Taidan jäädä myös yöksi kotiin. Jos alakerrassa olohuoneessa olisi ollut jo lattianpäällysteet, olisin ottanut koiran mukaan kotiin, mutta nyt se jää tänne siskolleni yöksi. Tulen taas aamulla viemään sen ulos.  

Vierailija
25/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo ihanaa syksyn tuntua ilmassa. Aion juoda teetä ja käpertyä katsomaan Sohvaperunoita ja Vain Elämää. 

Vierailija
26/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailen, syön. Illalla ajattelin katsoa leffan Teemalta.

Vierailija
27/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pvp:vaan ja farmaan Irregular Tomestoneja Final Fantasy XIV pelissä.

Vierailija
28/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon viinaa ja pelaan.

Vierailija
29/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin töistä kotiin kesken päivän flunssan vuoksi, kotona hoidin läheisen kuolemaan liittyviä asioita (hautajaiset, postin kääntö ym.), nyt juon lonkeroa ja kuuntelen radiota. Kohta alan lukea, ja sitten kissojen kanssa nukkumaan. ensi viikko on raskas.

Vierailija
30/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleja introverttien asioita. Ensin katselen kun pyykki kuivuu. Seuraavaksi perjantainen päivällinen, syön joka perjantai päivälliseksi 4 kalapuikkoa, 150g riisiä johon lisään 5ml soijakastiketta ja 6 höyrytettyä ruusukaalia. Ruokailun jälkeen jatkan palapelin kasaamista 50 palaa eteenpäin.

Vierailija
31/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kohta töihin yövuoroon! Tämä päivä mennyt aikalailla palstaillessa. Yhden koneellisen pyykkiä pesin ja kävin kaupassa, siinä saavutukset. Moneen otteeseen olen koettanut nukahtaa niin sohvalle, sänkyyn kuin olohuoneen matollekin, mutta eipä ole uni tullut. Pitkä yö siis edessä, kun kuitenkin olen herännyt aamulla jo klo 8.

Vierailija
32/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uppoutunut tähän ketjuun...

Vierailija
33/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitim saunan ja nyt odotan ystävätärtä saapuvaksi. Saunotaan otetaan skumppaa ja puhutaan pahaa miehistä.

Vierailija
34/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen hetken vielä kirjaa, ja sitten menen nukkumaan

Vierailija
35/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt tänään kirjastossa ja kaupassa. Olen yrittänyt lukea kirjaa ja katsoa elokuvaa.

Vierailija
36/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin työt viideltä. Teen etätyötä, joten kotona heti töiden päätyttyä. Sen jälkeen kävin kävellen lähikaupassa ja hain hiukan ruokaa. Teini tämän viikon mun luona ja pelailee netissä.

Tein hiukan ruokaa meille, käytin tiskikoneen. Illan olen ollut netissä. Kurkkasin käyttämäni deittisovelluksen ja annoin yhdelle miehelle tykkäyksen. Ei sieltä muuta löytynyt, samat kasvot pyörii.

Nyt varmaan katson netissä leffoja loppuillan. Olis kiva kun jostain löytyisi elämänkumppani mutta en tiedä mistä. Olen introvertti joten en hyppää baareissakaan.

N47

Vierailija
37/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit tulossa... kitarani kanssa.

Vierailija
38/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen kauniiden naisten kuvia internetistä ja koskettelen samalla itseäni.

Olen ikisinkku ja neitsytmies.

Vierailija
39/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen kauniiden naisten kuvia internetistä ja koskettelen samalla itseäni.

Olen ikisinkku ja neitsytmies.

Olis kiva jos tulisit minun luokse.

Vierailija
40/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin iltavuorossa töissä, kotiuduin just. Vähäksi aikaa sohvalle toipumaan. Sitten haen varmaan naapuripizzeriasta ruokaa, juon lasin pari lemppari punkkuani, katson frendejä ja pelaan samalla puhelimella. Myöhemmin aion vielä lukea, mulla on hyvä kirja kesken ja olen yökukkuja. Huomenna on pyykkipäivä ja aion mennä myös salille. Sitten taas töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä