Mitä te introvertit sinkut teette tänään?
Minä tulin töistä kolmen maissa, kävin kaupassa kotimatkalla ja ostin sieltä ruokaa(ja herkkuja) viikonlopuksi.
Kotiin kun pääsin niin tein kalakeittoa kattilallisen, sitten lämmitin saunan ja tulin juuri saunasta.
Tässä nyt alkoholittoman siiderin korkkasin ja surfailen netissä, kohta varmaan käynnistän ps5 konsolin ja pelailen sillä.
Mitä te meinaatte tänään tehdä ja miten päivänne menny?
M32
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin iltavuorossa töissä, kotiuduin just. Vähäksi aikaa sohvalle toipumaan. Sitten haen varmaan naapuripizzeriasta ruokaa, juon lasin pari lemppari punkkuani, katson frendejä ja pelaan samalla puhelimella. Myöhemmin aion vielä lukea, mulla on hyvä kirja kesken ja olen yökukkuja. Huomenna on pyykkipäivä ja aion mennä myös salille. Sitten taas töihin.
Oletko pluskokoinen nainen?
Mitä se sulle kuuluu?
Yksin olen mökillä metsän keskellä, järvestä heijastuu vähän valoa, takassa tuli. Kävin kävelyllä päivällä, ruokin lintuja, oravia ja poroja ja juttelen niille. Nyt illalla kävin saunassa ja lueskelen.
Soppa porisee liedellä ja luen kirjaa. Aiemmin olin töissä ja pesin pyykkiä
Mun sosiaalinen kiintiö tuli täyteen sukulaislapsen synttäreillä tänään. Juttelin vain muutaman ihmisen kanssa. Nyt nautin hiljaisuudesta kodissani.
Heräsin puoliltapäivin, tajusin olustelleeni eilen 6 asti aamulla. Join kaffeet ja söin jotain. Join teetä ja pelailin kännykkäpeliä. Nukuin sohvalla parin tunnin päikkärit. Join aamukahvi numero kakkoset. Kävin kaupasta hakee röökiä. Join teetä ja pelailin kännykällä. Söin jugurtin ja pari keksiä. Pelailin taskubiljardia. Söin omenan. Avasin ensimmäisen oluen ja kirjoitan nyt tätä viestiä.
Yritän pitää juomisen tänään jossain 6-päkissä ja mennä aikaisin nukkumaan.
M42
Menin töiden jälkeen käsityökurssille. Olo on aika puhki. Tuli sosialisoitua kurssilla liikaakin. Huomenna käväisen puutarhamyymälässä. Vois löytyä uusia kivoja kasveja. Hoidan pyykit. Käyn pitkällä lenkillä (2h). Sitten päivä taitaa olla ohi. Ai niin, pitää kirjata alkukuusta lähtien menot exceliin, etten kuluta yli budjetin. Taidan syödä eineksiä, kun en jaksa laittaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä introvertit löytävät kumppanin parisuhteeseen vai kannattaako introverttinä edes pyrkiä sellaiseen? Välillä yksinäisyys vaivaa, vaikka suurimmaksi osaksi se on mukavaa ja ihan välttämättömyys oman mielenterveyden kannalta.
Minä löysin netistä, ihan sellaiselta treffipalstalta.
Iäkkään isän avustajana, illat ovat omaa aikaa. Istun terassilla, sytytin tuikkuja, luen nettiä, rentoudun. Avasin viinipullon. Tylsää elämää, mutta minkäs teet. Näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin iltavuorossa töissä, kotiuduin just. Vähäksi aikaa sohvalle toipumaan. Sitten haen varmaan naapuripizzeriasta ruokaa, juon lasin pari lemppari punkkuani, katson frendejä ja pelaan samalla puhelimella. Myöhemmin aion vielä lukea, mulla on hyvä kirja kesken ja olen yökukkuja. Huomenna on pyykkipäivä ja aion mennä myös salille. Sitten taas töihin.
En ole, kiitos kysymästä. Me normaalipainoisetkin herkuttelemme viikonloppuisin.