Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS kertoo naisesta, jolla menee "luonnonkauneuteen" 5000 e vuodessa

Vierailija
15.09.2023 |

Paljonko sinulla suunnilleen menee ja mihin?
Ja ennen kaikkea: koetko olevasi luonnonkaunis?

Kommentit (162)

Vierailija
141/162 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheen kanssa sama shampoo. Tämän lisäksi vuodessa menee yksi tuubi perusvoidetta, kun talvella iho kuivuu ja kutiaa, ja yksi puteli aurinkorasvaa, kun ei kesällä voi koko päivää sisällä piilotella. Siinäpä se. Omaan silmään olen ihan kivan näköinen ja puolisoni pitää naisellisena, seksikkäänä ja kauniina (kroppa on mallia tiimalasi ja hymyilen paljon). Insinööri 43 v.

Tällä palstalla esiintyy ihmeen paljon naamakauniita ja tiimalaseja. Olin tänäänkin uimahallilla. Ilmeisesti nämä tyypit eivät käy siellä. Varsinkin tiimalaseja saa todella etsimällä etsiä ja käyn siis uimassa usein.

Av-palstalla on aina tusinoittain esimerkiksi tiimalaseja ja paksuhiuksisia suomalaisia naisia, vaikka itsekin olen tuntenut/tietänyt  tähän ikään mennessä vain pari oikeasti tiimalasivartaloista naista ja kourallisen naisia joiden hiuksia voi sanoa normaalia paksummiksi.

Minä taas näen hyvännäköisiä ja viehättäviä naisia päivittäin! Tiimalasilla on selkeästi erottuvat kurvit, onhan noita. Koska ominaisuudet ovat luonnossa yleensä normaalijakautuneet, ihan tilastollisesti on keskimääräistä paksumpihiuksisia n. puolet ihmisistä.

Veikkaan, että sinunkin silmille tekisi ihan hyvää vähän positiivisempi ote. T paksuhiuksinen nainen

Vierailija
142/162 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdotonta sanoa, koska mielestäni terveelliset elämäntavat on ne, joilla luonnonkauneutta ylläpidetään. Liikuntaa, terveellistä ruokaa, unirytmi jne. Mutta jos puhutaan ihan vaan kosmetiikasta ja sellaisesta, niin... En osaa sanoa. Kyllä tuo summa kuulostaa ihan uskottavalta, ei mielestäni edes superpaljon. Jos siis laskee mukaan ihonhoidon, hieronnat, kasvohoidot, hiustuotteet, jne. Itse olen joutunut tähän leikkiin pahan aknen takia, josta kärsin muutaman vuoden ajan alkaen kymmenisen vuotta sitten. Sen jälkeen on mennyt paljon rahaa arpien hoitamiseen ja muuhun. Vielä pitäisi mennä mikroneulaukseen tai laserointiin, niin olisin tyytyväinen. Mutta joo, jos ei ole mitään erityisiä iho-ongelmia, niin perus ihonhoito ja elämäntavat kun on kunnossa, niin ei tarvitse kyllä tuollaista rumbaa. Ehkä sitten joskus nelikymppisenä, kun on rahatilannekin parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/162 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheen kanssa sama shampoo. Tämän lisäksi vuodessa menee yksi tuubi perusvoidetta, kun talvella iho kuivuu ja kutiaa, ja yksi puteli aurinkorasvaa, kun ei kesällä voi koko päivää sisällä piilotella. Siinäpä se. Omaan silmään olen ihan kivan näköinen ja puolisoni pitää naisellisena, seksikkäänä ja kauniina (kroppa on mallia tiimalasi ja hymyilen paljon). Insinööri 43 v.

Tällä palstalla esiintyy ihmeen paljon naamakauniita ja tiimalaseja. Olin tänäänkin uimahallilla. Ilmeisesti nämä tyypit eivät käy siellä. Varsinkin tiimalaseja saa todella etsimällä etsiä ja käyn siis uimassa usein.

Av-palstalla on aina tusinoittain esimerkiksi tiimalaseja ja paksuhiuksisia suomalaisia naisia, vaikka itsekin olen tuntenut/tietänyt  tähän ikään mennessä vain pari oikeasti tiimalasivartaloista naista ja kourallisen naisia joiden hiuksia voi sanoa normaalia paksummiksi.

Minä taas näen hyvännäköisiä ja viehättäviä naisia päivittäin! Tiimalasilla on selkeästi erottuvat kurvit, onhan noita. Koska ominaisuudet ovat luonnossa yleensä normaalijakautuneet, ihan tilastollisesti on keskimääräistä paksumpihiuksisia n. puolet ihmisistä.

Veikkaan, että sinunkin silmille tekisi ihan hyvää vähän positiivisempi ote. T paksuhiuksinen nainen

Hyvännäköinen ja viehättävä voi olla kaikenlaisilla vartaloilla ja hiustyypeillä, ja kaikenikäisenä. Paksuhiuksisia suomalaisia naisia vain on harvassa, samoin tiimalaseja, sen pystyy jokainen toteamaan omin silmin kun käy tilaisuuksissa missä on suomalaista syntyperää olevia naisia.

Vierailija
144/162 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki juttuun:

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009630079.html

Juttu aukeaa vain tilaajille, muille näkyy vain lyhyt alkupätkä:

Kun Julia Kokin, 29, kauneudenhoidon kalenterissa vaihtuu vuosi, se alkaa täyttyä kuukausittain erilaisilla merkinnöillä: kynsien geelilakkaus, kulmakarvojen muotoilu, Botox-pistokset, ripsihuolto, sokerointi, suihkurusketus.

Kuukaudessa Kokki käyttää kauneudenhoitoonsa noin 150400 euroa. Jos samaan kuukauteen osuvat kampaaja ja kosmetologi, hinta voi harpata 500 euroon.

Eniten ihmetyttää, mihin 29-vuotias muka tarvitsee botoxia. Sen ikäisellä ei ole mitään ryppyjä, mitä siloitella. Voisiko joku jutun lukemaan päässyt kertoa, avaako Julia asiaa enempää?

Botoxia on "järkevintä" käyttää juurikin estämään ryppyjen syntymistä. Kun vaikka otsan liialliset liikkeet blokataan, niin ei niitä ilmejuonteitakaan luonnollisesti synny.

Otsan liialliset liikkeet OK. Oliko tuo siis Julian kertomaa vai oma mielipiteesi?

Ihan missä tahansa muussakin asiassa ennaltehkäisy on tehokkaampaa kuin jo muodostuneen ongelman hoitaminen. Otsarypyt syntyy otsan liikkeistä ja kun tämä rypistelyn mahdollisuus blokataan, niin silloin ilmejuonteita ei otsaan tule kovin helpolla. Siksi "nuoret" laittavat kasvoihinsa botoksia. Onko tämä jotenkin yllättävä tieto?

Väärää tietoa. Otsarypyt syntyvät huonosta ryhdistä ja pään asennosta, päänahkaan on syntynyt kiinnikkeitä kalloon, hartiaseutu ja kaula on jumissa ja kireänä. Nämä kaikki venyttävät ja kiristävät kasvojen lihaksia vääränlaisesti ja lopputuloksena on erilaisia ryppyjä, sibeliusryppyjä, nasojuonteita, jne. Silmänympäryksiin syntyy nauruhyppyjä, mutta nauraminen parantaa elinlaatua enemmän kuin yksikään voide.

Vierailija
145/162 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten rahaa kuluu varmaankin kasvovoiteisiin ja öljyihin, iho on hyvin kuiva ja herkkä. Meikkejä ostan joskus alesta, meikkaan kerran pari kuukaudessa jos viitsin. Hiukset leikkaan itse, kulmat nypin kun muistan.

Vierailija
146/162 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoille laitettaviin kosmetiikkatuotteisiin (puhdistusaineet, voiteet, kasvovedet, seerumit yms) menee ehkä n.500-600€/vuosi. Kampaaja noin 40€ kerta, 4 kertaa vuodessa = 160€. Shampoo + hoitoaine, hiuslakka yms yht n. 200€/vuosi. Meikkeihin n. 50€/vuosi. Dödöt, suihkusaippua, perusvoiteet vartalolle yms ehkä 100€/vuosi.

Kyllä siitä reilu tonni tulee vuodessa. Muistinkohan edes kaikkia🤔

Vierailija
147/162 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi summa menee varmaan ihan heittämällä. Kampaaja n. 300€ X4/vuosi, tohon päälle geelikynnet 100e/kk, kalliit hiustenhoito ja ihonhoitotuotteet, kalliit laatumeikit. Vaatteita ostan myös joka kuukausi muutamilla sadoilla.

Luulen että jutun naisella menee todellisuudessa paljon enemmän, samoin kaikilla tän ketjun kommentoijille, jotka väittää ulkonäköön menevän vain muutama satku vuodessa. Oletan että kaikki kuitenkin pesee naamaa/hiuksia, käy ehkä kampaajalla ja ostaa vaatteita, monet jopa meikkaa joka on yllättävän kallista lystiä

Vierailija
148/162 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Radiofrekvenssi ja mikroneulaus hoito n 900-1200v , riippuen otanko kasvot ja kaulan

-mesoterapiahoitoja vaihtelevasti n 800e

-Botox bruksimiaan (vaikuttaa kauniisti myös kasvojen muotoon) n 840 e

-sokeroin itse, n 120e 

- huulten mutoilu n 420e 

-hiusten leikkaus n 100e

-botox harakanvarpaat n 500e

-botox lip flip (n 250-500e riippuen kuinka monta kertaa otan)

-voiteet, puhdistustuotteet yms n 400e

-meikit n 200e

Aika paljon menee! Ikää 34, näytän ikäiseltäni. Omasta mielestäni kaunis ja freessi

Vierailija
149/162 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen ja aina ollut, tissit löytyy, pieni vyötärö, paksut hiukset ja kauniit silmät. Kynnet teen itse, rusketuksenkin saa tehtyä kotona, hiukset värjättyä kotona..meikin saa tehtyä itse..niin miksi menisin jonnekin käyttämään liian suuria summia? Ripset käyn ottamassa, sillä niitä melkein mahdoton laittaa itse että pysyisivät. Muussa säästää olemalla diy. Kokoajanhan sais ravata jossain salongissa laittamassa jotain uusiksi..kynnet kasvavat 3-4 viikossa niin että ne pakko uusia. Jos tippuu ja tarvikkeet kotona, voit fiksata itse mitä pitää.

Vierailija
150/162 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole luonnonkaunis mutta en myöskään hae kauneutta purkeista enkä puteleista sen paremmin kuin kirurgin veitsestäkään.

En tiedä paljonko rahaa menee hyvään kosteusvoiteeseen joka on välttämättömyys kesät talvet erittäin kuivaihoisella.  Kasvovoide on ooltava laadukasta ja herkälle iholle tarkoitettu koska muuten kasvot on tulessa ja tulipunaiset. Ei kestä tavallisia voiteita.

Shampoon ja hoitoaineen haen apteekista ja maksan niistä mielelläni koska tulos niillä on aivan eri luokkaa kuin kaupantuotteilla.

Hammastahna ei maailmoita maksa. Sen ostan marketista kun käyn ostoksilla.

Meikkaa en ollenkaan joten siihen ei mene rahaa.  Tekokynsiä tai hiustenpidennyksiä en ole edes harkinnut. Olen vain minä, sen näköinen kuin olen ja tyytyväinen itseeni.

Vierailija
151/162 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo 5000 ole yhtään mitään. Tuon verran menee helposti jo vuodessa kampaajalle ja kosmetiikkaan. En tosin osta mitään halpaa skeidaa. 

Vierailija
152/162 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali hygieniasta huolehtiminen ei mielestäni kuulu kauneudenhoitoon. Joku mainitsi myös hieronnassa käymisen, en ole itse kokenut sitä kauneudenhoitona, mutta kai se jollakin voi ryppyjälievittää...

Vierailija
153/162 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Radiofrekvenssi ja mikroneulaus hoito n 900-1200v , riippuen otanko kasvot ja kaulan

-sokeroin itse, n 120e 

- huulten mutoilu n 420e 

-hiusten leikkaus n 100e

-meikit n 200e

Aika paljon menee! Ikää 34, näytän ikäiseltäni. Omasta mielestäni kaunis ja freessi

Luonnonkauneus on aika kallista.

Vierailija
154/162 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin itseäni. Lidlin shampoot ym, kalliimpi putsari, halpa kosteusvoide, mies leikkaa hiukseni, kynsilakka varpaankynsiin, halpa kumakarvageeli, sävyttävä marketin huulivoide.

Olen jo nelikymppinen, joten en ole mikään kaunotar, mutta ihan sellainen tavallinen varmaan. Rahaa ei todellakaan mene paljoa kauneudenhoitoon.

Luulisi, että Hesarin jutun naisella on itsensä kanssa aika ahdistavaa, kun pitää tuolla tavalla puunata.

Ap

Miten ikä korreloi kauneuden kanssa? Kaunis on kaunis iäkkäämpänäkin, jollei ole pilannut itseään jotenkin.

Vierailija
155/162 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sokeroin itse, n 120e 

- huulten mutoilu n 420e 

-hiusten leikkaus n 100e

-meikit n 200e

Luonnonkauneus on aika kallista.

Tämä on se pohjataso, mitä miehet vaatii. Köyhillä tai alempaan keskiluokkaan kuuluvilla naisilla ei ole mitään mahdollisuutta.

Vierailija
156/162 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suominaisellehan se on aina ihmetys, jos rahaa kauneuteen menee tyyliin yli 100€ vuodessa. Oikeasti pelkästään yksi kampaamokäynti maksaa enemmän. Siihen päälle kynnet, varpaat, ripset, brassi, jalka- ja kasvohoito sekä kotiin vähän laadukkaita tuotteita, niin siinähän se alkaa jo olla.

Varmaan siksi että lähes kaikilla on kynnet, varpaat ja ripset ilman että ne pitäisi rahalla ostaa. Ovatkohan he sitten niitä luonnonkauniita?

Vierailija
157/162 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aina kuulla olevani luonnonkaunis. Luonnostaan tummat pitkät kastanjanruskeat hiukset ja vihreän ruskeat silmät. Hyvä iho. En juuri meikkaa ja leikkaan hiukset pari kertaa vuodessa. Kauneudenhoitoon ei menee paljon rahaa.

Vierailija
158/162 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että jutun nainen ei todellakaan näytä luonnonkauniilta, vaan epätoivoiselta. Kyllähän tuollaiset suihkurusketukset ja botoxit huomaa. Uskon, että myös miehet vaistoavat tämän.

Tosi moni mies pitää tuollaisesta tyylistä. Ja suurin osa, lähes kukaan mies ei edes erota milloin naisella on meikkiä ja milloin nainen on "luonnonkaunis", joita ei ole edes olemassakaan. 

Vierailija
159/162 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalikortti 500€/vuosi ja suihkun jälkeen hiukset ponnarille. Siinä on luonnonkauneutta 👍

Vierailija
160/162 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuaineisiin muutama kymppi.

Kokki ei ole luonnonkaunista nähnytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi