Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**HUHTIKUUNhelmet** vk 36

01.09.2008 |

Huomenta, toivottavasti kukaan muu ei ole samaan aikaan tekemässä uutta viikko pinoa.

Täällä sairastellaan mukavasti, hoitolapsista sain kauheen räkätaudin ja pitäs jaksaa viiteen asti:S Mutta ihanaa voimaa antaa vasmasti tämän päivän eka neuvola ja ultra:)) tulenpa sitten kertomaan kuulumiset!

hentsu86 ja maha-asukki 9+2

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja ultrakuulumisia monelta suunnalta! Verticia pohti jo vauvaelämää, hurjaa! Mulla oli ekaa odottaessa pari läheistä ystävää raskaana ja ajattelin, etten mä mitään lähiseudun mammakavereita tarvi, hurautan aina autolla omiani moikkaamaan. Pienen vauvan kanssa ei sit niin hurauteltu, kun pikku-ukko ei viihtynyt autossa. Tutustuin sit kuitenkin lähiseudun äiteihin ja nykyisellään sanoisin, että mulla on kolme hyvää hiekkalaatikkokaveria, eli kun menee lähipuistoon, niin lähes aina on seuraa. Niin se vaan on, että samassa tilanteessa olevien kanssa tulee "väkisin" juttuun. Rohkeesti vaan vaihtamaan puhelinnumeroita synnytysvalmennusryhmäläisten kanssa ja sit karistamaan ylimääräisiä kiloja kevätauringossa vaunukävelyillä. Ja luulis että turussa on kans jotain äiti-lapsitoimintaa, eli vauvamuskariin sit syksyllä ja seurakunnan perhekerhoon tai perhekahvilaan tai johonkin vastaavaan. Pienten lasten äideillä on pienet piirit ja ainakin meidän puistossa on otettu innolla uudet tulokkaat vastaan.

ON: Ostin lisää b-vitamiinia, niin ei ole paljoa etonut. Pitää vain muistaa syödä joka päivä. Muuten ei kuulu kummia, ekat farkut puristaa, mutta ne olikin jo valmiiksi tiukat... Neuvola joskus parin viikon päästä, eli ei mitään uutta luvassa vähään aikaan (kopkop, koputtaa puuta)

tuuti ja nappula, rv 7+2

Vierailija
42/42 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koko viikkoon ole päässyt koneelle, kun ollaan oltu reissussa. Tänne on tainnut tulla vieläkin lisää porukkaa, Tervetuloa!

Lueskelin jonkun verran noita teidän viikon kuulumisia. Verticialle tsemppiä työnhakuun!!! Kyselit myös sokerirasituksesta. Minäkin joudun siihen.. En vaan muista milloin se sit oliskaan, joskus myöhemmin kai kuitenkin.

On: Luulin jo pahoinvoinnin hellittäneen kun aamuisin ei tarvinnu vessaan juosta, mutta se muuttukin koko päivän kestäväksi öklötykseksi :( ei kiva.. Myös väsymys on lisääntynyt..

Himoa sen kummemmin mihinkään ei ole ollut enemmälti. Paljon tekee mieli kevyttä syödä, kuten hedelmiä ja salaattia. Liha meinaa vaan yököttää, joten en tiedä oikein mitä tehdä. Yrittäny olen kuitenkin ees pienen palan lihaa syödä joka ruoalla. Myöskään karkkia ja suklaata ei haluta. Karkin läheinen ystävä en oo kyl kovin ollu mutta suklaan kylläkin.

Meen huomenna sopimaan työsopimuksen :) en kyllä kertonut olevani raskaana :/ en usko että olisin saanut sitä paikkaa jos olisin paljastanut tilani...

Taidan mennä taas pitelee tuota meidän sohvaa paikallaan, ettei se vaan karkaa ;)..

Jaksamista kaikille!

Terv.Sivri ja Masukki 9+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla