Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**HUHTIKUUNhelmet** vk 36

01.09.2008 |

Huomenta, toivottavasti kukaan muu ei ole samaan aikaan tekemässä uutta viikko pinoa.

Täällä sairastellaan mukavasti, hoitolapsista sain kauheen räkätaudin ja pitäs jaksaa viiteen asti:S Mutta ihanaa voimaa antaa vasmasti tämän päivän eka neuvola ja ultra:)) tulenpa sitten kertomaan kuulumiset!

hentsu86 ja maha-asukki 9+2

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unista piti vielä sanoa että mulla on painajaiset lisääntynyt =( ja muutenkin näen joka yö unia et ei oo unetonta unta ollut :D

Verticia

Vierailija
22/42 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verticia, onnea työnhakuun. Tollainen syyttely yms on tosi ikävää ja siihen syyllistyy yleensä kaikkein säälittävimmät tapaukset. Älä niistä välitä!

Mäkin piipahdin ultrassa, vaikka ei mun pitänyt. :-o Tuli vaan sellainen olo, että halusin käydä nappulaa moikkaamassa. Hienosti sydän siellä pompotteli :-) Olen ensi viikolla menossa työpaikan tyttöjen kanssa viihteelle, joten silloin "jään kiinni" niin on kivempi sit, kun tietää että kaikki on hyvin. Ja viikonloppuna jouduin kahdesti tilanteeseen, jossa piti väkisin juoda kahvia. Ens kerralla voin sit sanoa, ei kiitos :-)

Mä olen kans miettinyt tuota lapsille kertomista. Meidän poitsut on siinä iässä, että äidin ja isän päällä hyppiminen on ihan parasta ja jossain vaiheessa tarvii ruveta estelemään. Tai olen jo aloittanut, mutta ei ne ihan vähällä usko... Varmaan kuitenkin ainakin kuukauden odottelen vielä.

Nyt tarvis varmaan esittää työntekoa...

tuuti rv 6+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään neuvolassa höpöttämässä normaalit höpinät. Koska en arvatenkaan tullut hullua hurskaammaksi menin illalla yksityisen ultraan tarkistamaan onko asukkia nyt näkyvillä.

Mieheni ei ilahtunut kun lääkäri oli taas mies. Tuli kuitenkin mukaan ja sanoi käynnin jälkeen, että kylläpäs se oli ammattitaitoinen kaveri eikä yhtään epämiellyttävän oloinen. Lääkäri oli joku naistenklinikan erikoislääkäri ja selvästikin osasi asiansa vaikka oli hyvin "proffamainen". Käynti oli vähän kalliimpi kuin viimeksi, mutta niin oli tuloskin paljon parempi kuin viimeksi. Siellä oli kaveri kotona ja sydänkin näytti sykkivän nätisti.

Tarkennettu rv tuli sikiön pituudesta pääteltynä 6+3, la siis 28.4. Pysyin sentään huhikuisten puolella :-). Näin ne vaan ne viikot kummasti heittää.

Nyt jaksan kummasti odotella seuraavia ultria ja mielikin rauhoittui heti. Neuvolassa pitää käydä vasta viimeistään rv:llä 22.

Jäänkin vain tässä kaihoisasti odottamaan pahan olon loppumista. Se alkaa kohta vaikuttamaan jo työntekoonkin. Siihen ei edes mieliteot auta; vanilija rahka mustikoilla (nam) tai fetasalaatti.

Mukavaa loppuviikkoa ja viikonloppua kaikille!

Päkkänä rv 6+3

Vierailija
24/42 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka eipä siellä tosiaan hirmusti tapahdu, niin jotenkin todellisemmaksi taas muuttui tämä "projekti" - mulle ainakin. Mies ei päässyt mukaan, mikä vähän harmitti, vaikka melko turhaahan sen läsnäolo olisi ollutkin. Nyt sitten odotellaan vaan kutsua ultraan. Ennen sitä en uskalla kenellekään kertoa, kun en yhtään tiedä mitä masusta löytyy vai löytyykö mitään.. Mieskin haluaa vielä totutella asiaan, taitaa olla vielä hämmentyneempi kuin minä :) Kaikesta huolimatta tekisi kovasti mieli kertoa omalle perheelle asiasta! Milloin muuten aiotte/ootte kertonu työpaikalla..? Sitäkin tahtoisin pitkittää niin pian kuin mahdollista..

Seulonnoista: ajattelin, etten tahtoisi mihinkään ylimääräisiin seuloihin ultrien lisäksi. Mahdanko olla ihan tyhmä? Kuinka te muut toimitte? Ajattelin vaan, että kun en varmastikaan pystyisi kuitenkaan raskautta keskeyttämään, niin haluanko tietää etukäteen mahdollisista ongelmista.. Vai olisikohan kuitenkin parempi, että ehtisi totutella ajatukseen, jos ongelmia on luvassa? En ollenkaan tiedä..

Olo on ollut ehkä AAVISTUKSEN parempi, en nuku ihan koko aikaa eikä "krapulakaan" ole ihan jatkuvaa. Tosin lisäkiusaksi olen tällä viikolla saanut päänsäryt, pöh. No, on ollut kyllä tosi kiireinen ja pitkä työviikko, että jospa ne johtuiskin vaan siitä. Housut kiristää varsinkin iltaisin, ja ihan alkuraskaudessa (rv 2-4) pudonneet pari kiloa ovat tulleet iloisesti takaisin. Vatsa näyttää tosi turpealta varsinkin iltaisin, mikä on outoa, kun ennen ollut suht pieni vatsa. Oon tottunut pukeutumaan vyötäröä korostaen ja nyt mietinkin, mihinkä säkkeihin alan verhoutumaan. Kun vielä lantio ja rintamus on leveä, vaikea enää pukeutua edukseen. Olisin toivonut, että nää pukeutumisongelmat alkais vasta sit kun oikee vauvamasu näkyy ja voi käyttää oikeita mamma-asuja. No, näköjään osaan kehittää ongelmia mistä vain ;)

Joku puhuikin nälästä muistaakseni viime viikkopinossa. Mulla alkanut nyt ihan kiljuvat näläntunteet parin tunnein välein. Ja jos ei saa ruokaa, tulee huonompi olo. Ja jos nälissään syö liikaa, tulee taas huonompi olo. Tässä opettelen kultaista keskitietä, vielä ei oo löytynyt sopivaa rytmiä.

Toivon että jaksaisin taas pian ulkoilla ja harrastaa liikuntaa ja muitakin asioita, ettei vaan menis aika työpaikan ja sängyn välillä sahaamiseen..

Onnellista odotusta teille kaikille!

emoko2009 7+6

(virallisesti ottaen päivät väheni ja LA siirtyi neljä päivää, kun ne ei tosiaan neuvolassa näemmä huomioi kierron lyhyyttä)

25/42 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on kohta taas viikonloppu.. jotenkin niitä odottaa aina vaan enemmän, töissä ajatukset pyörii ihan muissa asioissa kuitenkin:D

Kiva kuulla näistä ekoista ultraajista. Saapi nähdä tuleeko itselläni kans menemään laskettu aika uusiksi, omien laskujen mukaan olisi 29.4. eli meneekö toukokuun puolelle. Vappuvauva ois aika pop! :)

Mä oon kans Emoko miettiny tota millon kertois töissä. Pakkohan ei ole kertoa ennen kuin 2 kk ennen ä-l aloitusta mutta voi olla aika vaikea piilotella siihen saakka ja mä en kehtais niin kauan pimittää koska sijainen pitää etsiä ja täällä on muutenkin vähän liikaa hommia niin tulis vihat niskaan varmasti. Mä mietin et joku rv 15-20 kieppeillä vois olla ok, olettaen että maha siis ei ole karttapallon kokoinen jo ennen sitä ja näin paljastuu. Mut ois kiva jos pahin keskenmenonriski jne ois ohi. Kavereille ajattelin kertoilla siinä rv 12 jälkeen, sama varmaan muu perhe. Nyt tietää vaan aviomies ja toinen sisko :)

Mukavaa ja rentoa viikonloppua kaikille!

Vierailija
26/42 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellurei ja sateista aamua =)

Eilen oli ensimmäinen neuvolakäynti sitten. Yksin olin siellä ja eipä siellä mies olisi mitään tehnyt kyllä suoraan sanottuna. Itselläkin meinasi aika mennä pitkäksi, kun täti vaan istuu koneel ja välil kyselee jotain.. Noo onneksi sain paaaljooon kaikkea materiaalia kotiin katsottavaksi/luettavaksi. Neuvolassakin laskettu aika pysyi samana =)

Sain ajan seulonta-ultraankin jo. Se ol 7.10. Mies haluaa, että mennään seulontaan niin kait se on pakko ja saa sitten ainakin ylimääräisen ultran :D , kun normaalisti turku näemmä tarjoaa sen yhden ultran.. Plaah!

Mulla huono-olo vaan jatkuu ja väsymys! Nukahan naps sormia napsauttamalla. Huono-olo alkaa vaikuttaa työntekoon hyvinkin paljon. Mietein kun on yövuorot tulossa, että kehtaanko hakea sairaslomaa, mut jotenkin en uskalla ottaa yli 30 potilasta vastuulleni kun oksennan siel ja ei ihme jos nukahtaisinkin.. ..

Niin ja huimaus on lisääntynyt, tuli mieleen kun alkoi juuri huimaamaan..

Meillä tietää tänään sitten lähes kaik sukulaiset. Ultrakorttia laitettiin menee molempien vanhemmille ja minun mummuille, kun miehel ei sellaisia ole. Ja sitten sisko nyt tietää jo mut molempien lopuil sisaruksil ilmoitellaan tekstiviestil.. Oli pakko kertoa, kun tässä tulee kahen viikon sisään vierailua suuntaan jos toiseen ja yhdet valmistujaiset niin ei tarvii sit selitel miks en juo..

Joku muuten jossain kysyi siitä, että millaiseksi kunto on mennyt raskauden myötä.. Mä olen ihan rapa kunnossa. Kyllä mä salilla käyn, eilenkin kävin ja tänään menen treenaamaan treinerini kanssa. Mutta hengästyn helpommin ja ei vaan jaksa! Ja nyt on sitten polvessakin jotakin vikaa, kun ei sil pysty kävelee eikä mittää :/ ..Ei lattialta ylös, ei wc-pytylt ylös.. Tai pääsee kun laittaa sattumaan.. Saa sit nähä miten lämmitellään tänään salilla alkuun..

Pakko mennä kattoo onko meillä yhtään mitään aamupalaa, karsee olo =/ ja leipomaan isännälle huomiseksi synttärikakkua.

Verticia & masukkiasukki Rv 8+0

Vierailija
27/42 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ajattelin nukkua pitkään mutta heräsin seitsemältä kun miehen kello soi, en saanut sitten unta enää, maha ihan sekaisin ja koko aamun vaan ravannut vessassa. Jalkoja särkee kamalasti ja vatsaa turvottaa. Tänään pitäisi mennä käymään miehen vanhempien luona ja huomenna minun vanhempien luona, ja tarkoitus olisi kertoa perheenlisäyksestä.. Täytyy myöntää että jännittää :)

Raskaus on alkanut tulla uniin nyt ainakin parina viimeyönä, toissayönä synnytkin 10viikkoiset kolmoset ja viimeyönä kaikki kumminkaimatkin odotti mun kanssa vauvaa :D

Eilen juuri puhuin miehelle että kyllä pelottaa että mihin sitä on taas tullut ryhdyttyä mutta eiköhän tämä tästä. Onhan se kuitenkin erilaista itse odottaa kun vierestä seurata kun toisilla vain maha kasvaa. Kokea oikeasti miltä se tuntuu jne. Ja synnytys pelottaa edelleen kovasti.

Puhuttiin myös etten varmaan mene noihin seuloihin. Ensinnäkin on niin kamala piikkikammo etten halua mitään ylimääräistä jne. Toisekseen olemme tyytyväisiä siihen vauvaan mikä sieltä tulee. :)

lennameli ja möykky 8+6

Vierailija
28/42 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mennään seulontoihin sen takia että osaa sitten varautua.. Näin mies sen selitti :D . Mutta tervetullut on joka tapauksessa lapsi sellaisenaan =)

Sitä unohtuipi kysästä, että kun neuvolois olette jo käyneet niin joutuuko kukkaan sokerirasituskokeesee? Minä joudun =(

Verticia

Vierailija
29/42 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun on paljoon samassa tilassa olevia. mä en ole käyny 4d ultrassa koskaan.... joten mitkä ovat 3d ja 4d erot? aajattelin nyt mennä.miksi munulla ei ole paha olo ollenkaan........kaikki hyvin??????

flunssassa olen ja koitan parannella oloa...väsyttää todella paljon-

Vierailija
30/42 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin sitten työt taas maanantaina ja nuorempi poika aloitti samalla päiväkodin. Varmaan täällä aikaisemmin mainitsin, että hain myös toista työtä ja tänään sain vastauksen: minut on valittu! Jee! Hyvästi vanha, ankea, stressaava työpaikka ja selkään puukottavat työ"kaverit"!

Itse en kyllä raskaudesta vielä mitään maininnut, sillä sehän ei saisi estää palkkaamista mitenkään, mutta todellisuudessa niin käy, että paikka menee jollekin muulle jos raskaus haastattelutilanteessa ilmi tulee... Ajattelin, että raskaudesta kerron sitten, kun siitä muutenkin julkisen asian tehdä haluan. Ennen toki kerron, kun mitään alkaa näkyä, jotta arvailujen perusteella ei koeaikapurkua pystytä tekemään. Raskaus on sellainen asia, että mitä vaan voi koska vaan tapahtua niin en sitä tässä vaiheessa vielä kaikelle maailmalle kuuluttele...

Ultraan tuli aika eilen, 18.9 nähdään millainen mönkijä masussa vipeltää. Oireet on helpottanut sellaiselle siedettävälle tasolle, toivottavasti paluuta vanhaan ei enää tapahdu. Hirveästi en vauva-juttuja ole nyt ehtinyt edes miettimään, kun töissä on aika kuumat paikat (kolleegaa odottaa potkut ja ensi viikolla yt-neuvottelut niin työntekijät ovat levottomia) ja kotona tämä nuorimmainen koirailee poskihampaiden puhkeamista eli toisin sanoen: kukaan ei öisin nuku. Väsy on ihan järkyttävä tälläkin hetkellä...

Jotta ei pelkäksi oman navan kaiveluksi mene, niin Verticialle (muistinkohan nimen oikein) vinkkinä, että hakemukseen ei kannata siitä raskaudesta laittaa. Jos haluat asiasta kertoa niin ehdit sitten haastattelussakin, kunhan ensin saat kasvokkain vakuutettua haastattelijalle olevasi niin hyvä työntekijä, että he haluavat sinut raskaudesta huolimatta.

Niin ja joku iloitsi turvotuksen kadonneen... Mullekin mahtui taas keväiset farkut jalkaan! :)

Oikein hyvää alkavaa viikonloppua kaikille! Meillä kuluu se perinteisesti agilitykisoissa :D

Vierailija
31/42 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsisikö ketjuun mukaan yksi uusi tulokas??

oi siitä on niin kauan aikaa kun viimeksi näillä sivuilla vierailin. viimeksi olin aika aktiivi käyttäjä kun odotin nyt jo 4v poikaani. tällä hetkellä olen raskaana ja rv on 9+3 aika jännittävää ja väsyttävää tämä homma. ihana lukea että on muitakin jotka potevat kamalaa oloa. itse olen taas tänään sairaslomalla töistä. ei vaan jaksa tehdä mitään ja oksettaa aamusta iltaan. välillä tuntuu niin epätoivoiselta koko homma ettei jaksa uskoa että pystyy menemään kunnialla tämän ajan ohi. :_| mihin aikoihin teillä on neuvoloita??? itsellä vasta eka neuvola 15.9 ja ultra vasta 22.9 tosi myöhään musta toi eka neuvola käynti, melkein viikolla 11 vasta.

Vierailija
32/42 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siitä raskaudesta ei kannata kertoa haastattelussa, eikä koeajalla jne.. Tosin jos nyt sattuisin saamaan vakipaikan jostakin ja olisi taas uusi 4kk koeaika niin sitten on kyl pakko kertoo. Mut sijaisuudessa kun on 2vko niin ei kannata sitten ei..

Huomenna pitäisi mennä iltavuoroon ja nyt jo stressaan sitä ja itkeskelen. Olen kaksin jonkun toisen kanssa illassa ja kun siellä ei ole ketään kenen kanssa tulisin toimeen tai kuka ei "kiusaisi" niin.. Aikas tuskainen ilta tulee. Ja etukäteen pelkään sitäkin et jos joudun hakemaan sairaslomaa nyt kaiken töissä tapahtuneen jälkeen niin ei olisi mikään ihme jos tulisi potkus sairasloman takia..

Mites muuten, kun kaikissa lehdiköissä ym on että odottavat äidit miettii sitä ja tätä ja tota. Niin kuinka paljon te murehditte etukäteen (nyt jo) sellaisia asioita? Eli synnytys, talous, parisuhde, hoitopaikat jne.

Minä kun en jaksa murehtia ainakaan vielä mistään. No talous välillä mietityttää, mut en mä sitäkään niin mieti.. Synnytystä en lainkaan. Parisuhde voimistuu.

Ainoa mitä murehdin on se, että me ollaan ihan kaksin täällä Turussa. Sukulaiset kaukana, ei saa hoitoapua sieltä suunnalta ja meillä ei ole kavereita ei mitään täällä. Eli kuinka yksinäiseksi sitä tulee, vielä tästä..

Tänään on sit puhelin laulanut koko ajan kun nyt on suvulle kerrottu :D .. Heh. Iloisia, onnellisia kaikki.. Ja kaikki ostamassa jo vaikka mitä meille :D

Eikös muuten vauva-lehti jaettu tänään koteihin? Minulle kun ei tullut :( ..ilmeisesti tilaukseni ei ehtinyt :( ..Täytyy laittaa asiakaspalveluun viesti et jos sais jo tämän numeron..

Verticia & masukkiasukki Rv 8+0

Vierailija
33/42 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt nettiin aikoihin, kun ukkonen hajoitti modeemin, enkä sitten saanut aikaiseksi hankkia uutta, mutta nyt vihdoinkin on kone kunnossa.

Mä kävin maanantaina ekan kerran neuvolassa ja siellähän vierähti heti 1,5h. Painoa ei ollu tullut kuin kilo lisää (ja se on mulle vähän, kun edellisissä raskauksissa ekassa neuvolassa on painoa ollut jo 5-6kg). Yritettiin kuunnella sydänääniä, mutta eihän ne vielä kuuluneet, kun viikkoja oli vasta 9+jotain. Yläpaine oli hieman koholla, ehkä vähän jännitin, kun mulla yleensä ei ole ollut ongelmia verenpaineiden kanssa.

Terkka laittoin mulle lähetteen sokerirasitukseen sukurasitteen takia (mun isällä ja veljellä on diabetes) ja se ei oo mikään kiva juttu tän pahoinvoinnin kanssa. Toivottavasti pahoinvointi hellittää siihen mennessä.

oon kertonut vauvauutisesta jo mun vanhemmille ja työpaikalla, mun äiti kertoi sitten kaikille muille, joten enää tämä ei ole mikään salaisuus. Alunperin oli tarkoitus pitkittää kertominen siihen asti kun ollaan käyty ultrassa, mutta en jaksanut töissä enää salailla, kun pahimmillaan piti käydä puolen tunnin välein oksentamassa.

Oireina ovat siis inha pahoinvointi, joka tuntuisi kuitenkin pikkuhiljaa jo helpottavan ja järkyttävä väsymys, voisin nukkua varmaan 20h vuorokaudessa. Pikkuvintiöt pitävät kuitenkin väkisin liikkeessä, joten sohvaperunaksi ei pääse jämähtämään. Lisäksi mun alamaha on turvonnut ihan valtavasti, mun mies jo vitsaili, että siellä mahassa taitaa olla kaksoset, kun kasvaa noin vaudilla. heh

Vointeja kaikilla ja kiva kun jollain oli jo positiivisia ultrakuulumisia. Mun ultra on vasta 16.9.

jossu 9+5

Vierailija
34/42 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkista moi, en ole taas hetkeen päässyt koneelle.

Ihana lukea samanlaisista oloista. Olen onnellinen joka hetkestä, jonka jaksan liikkua. Esikoisen aikaan treenasin kuin normaalistikin, 4 tai 5 krt/vk mutta nyt on jäänyt reilusti vähemmälle. Olen käynyt lenkillä ja voimistellut, alkuviikoilla jumppakorttikin oli voimassa mutta nyt tuntuu vaikealta aloittaa/lähteä, kun olo on uupunu ja oksettaa.

Eka neuvola oli, siellä todettiin matala hb, joka osaltaan selittää kalkkilaivan kapteenimaisen olemukseni sekä käsittämättömän kovan vilun. (myös hengästyminen on matalan hemoglobiinin oire)

Laskettu aika on nyt 10.4 ja kiloja oli tullut puolisentoista kun viikkoja 8+5.. Jotenkin tuntuu, että aineenvaihdunta on hidastunut. Kaikissa opuksissa paasataaan pissahädästä, vaan ei vaivaa, johtuisko siitä kun kahvinjuonnin on lopettanut. Mehuhylly kiinnostaa enemmän..Kas kun eivät töissä ihmettele miksen enää ole kofeiinisieppo..

Eilen ja toissapäivänä kohtua repi tasaiseen tahtiin. Siellä tosissaan kasvaa jotakin!!

Ja kyllä, kamut, massua turvottaa. Siinä on kumpu. .. ei nyt näkyvä mutta normaalia pyöriämpi on. Voiko kohtu kääntyä takakenosta etukenoon? ITelläni oli esikoisen jälkeen takakeno-kohtu, nyt ultraaja sanoi varhaisultrassa, että se on etukenossa eli näkyy varsin aikaisin!! Jipii. Mistä nettikaupasta saa kauniita mammavaatteita? En oo kaupoissa kiertelijä..

Vierailija
35/42 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli tosiaan meilläkin eka neuvola ja labrat siihen perään.4 putkea verta imettiin ja lopuksi sai lirittää purkkiin.Verenpaine lievästi koholla tosin mullakin esiintyy julkisenpaikan paineen mittaus ongelmaa :)

Sokerirasitus on edessä rv 26 jos niin pitkälle mennään Ultrakin on varattu rv11+4 päivälle.

Öklö olo jatkuu joskin hieman lievempänä, vihlaisuja alavatsalla ja jatkuvaa vessassa ramppaamista.Aamuisin tekisi mieli kääntää vain kylkeä ja unohtaa muut hössötykset ja velvollisuudet.

Nyt töihin

Tuulenkuiskaus rv 9+5 (la 6.4)

Vierailija
36/42 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoinpa tulee nyt koneella käytyä, kohta 3-v esikoinen pitää päivät kiireisenä.

Mulla ei onneksi ole oireita ole ollut, lukuunottamatta muutamaa aamua jolloin kahvit piti jättää juomatta kun oksetti..rinnat vähän arat mut muuten olo on suht koht "normaali" ;)

Mulla jo eka ultra takana: kävin viime tiistaina Felicitas-klinikalla koska mulla oli viikon ajan ollut verenvuotoa, pakko oli varmistaa et asukki on oikeassa paikassa ja kaikki hyvin. Silloin ainakin sydän löi ja kaikki vaikutti olevan kunnossa.. Nyt rauhallisin mielin odottelen ekaa neuvolaa, joka on ensi viikolla 8.9.

Ei muuta kun mukavaa odotusta kaikille ja yritän aina silloin tällöin seurailla miten teillä menee!!

Äiti-78 ja papu 9+0

Vierailija
37/42 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mitä tässä pitäisi tehä kun olen siis hoitoalalla ja 3-vuorotöissä. Nyt menossa yövuorot ja oon siis aivan rikki. Edellisen yön kärsin kamalasta olosta.. yökötti ja oksetti koko ajan. No päivä menikin sitten kamalassa päänsäryssä ja väsymyksessa. Kiukkunen kun ampiainen koko ajan ja olo siis niin vetämätön. Saikkua varmaan saisi, mutta siinä on se vaan kun ei raaski hakea syystä että tekijöitä on kamalan vaikee saada yövuoroon..

10 tuntia valvomista yössä ja muutama tunti unta päivässä ja olo on kun kuolema tulisi..

En tiiä kuinka kauan tätä jaksaa... =(

mani ja masubamse 9+1

Vierailija
38/42 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin oon siis hoitoalalla töissä. Ens listassa ois taas kolme yötä vaikka mun mielestä sovittiin jo oh:n kanssa ettei mun tarviis niitä enää tehdä...

Sirppu ja itu 10+3

Vierailija
39/42 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan sama ongelma kun _mani_lla! Tän viikon oon vaan tylysti sairaslomalla kun oli kova flunssa vielä kaiken päälliseksi! Onneksi mun kaksi yövuoroa oli just tällä viikolla :) Oksetus ois muuten jo ehkä helpottanu mut kun tuli yskänkohtaus (limaa tuli jotenkin tosi syvältä) niin perään tietty yrjöt...

Mietin ja puntaroin kyllä kans pitkään että otanko saikkua vai en. Toi flunssa tietty helpotti päätöksen tekoa, mut edelliset yövuorot oli kyllä ihan tuskaa sen väsymyksen kanssa! En mä kyllä enää hajota itteäni yövuoroilla jos tää väsymys ei ala vähän helpottaa. Aamuvuorossakin meinaa nukahtaa pystyyn niin sit pitäis vielä yöt valvoa ja olla vastuussa ihmisten hengistä! Ei onnaa!

Saikkua vaan sanon minä! Kun saa edes pari päivää levättyä kunnolla ni sillä jaksaa painaa taas muutaman päivän töissä paremmin ja oksetuskin helpottt ainakin mulla kun sai nukkua kunnolla!

Vierailija
40/42 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikainen aamu..kuopus 1,5v herätti jo 5.45...enpä olis jaksanut nousta mutta minkäs teet:) Isompi, kohta 3v, kömpi sitten vasta 7 jälkeen meidän seuraan. No, onneksi on sunnuntai ja mahdollisuus ottaa lasten kanssa päiväunet.

Olin työreissulla Tukholmassa loppuviikon ja onneksi pahoinvointi loppui just vähän ennen reissua niin oli oikein onnistunut reissu.

Varhaisultrassa kävin pari viikkoa sitten ja sen mukaan la on 10.4. Neuvolan mukaan 4.4. Np-ultra sitten näyttää siirtyykö "virallisesti" tuonne 10.päivään. Maaliskuun puolella luultavammin syntyy jokatapauksessa, edellinen käynnistettiin ison koon vuoksi 38+0 ja näin toivon tehtävän nytkin jos samoissa mitoissa mennään.

Sokerirasitus kuuluu myös mun tulevaisuuden näkymiin, joka kerta olen käynyt ja arvot on kyllä olleet aina ihan hyvät. Muuten vaan isoja nuo mukulat.

Veriseulaan en halunnut, koska kahden aiemman kohdalla sellaista mahdollisuutta ei edes ollut. Np-ultra on 20.9.

Aika hauskaa muuten, että kaksi hyvää ystävääni odottavat myös vauvoja, la:t huhtikuun alussa. Onpahan ainakin vertaistukea:)

Jep mutta nyt pitää lähteä pelastamaan piirakka uunista.

Mukavaa sunnuntain jatkoa vaan kaikille!

Aaku ja pikkukolmonen 9+3