Haittaako naista jos miehen rintalihakset ovat isommat kuin naisen rinnat?
Kommentit (21)
Miks haittaisi? Ihan vilpitön kysymys, miksi kuvittelet että kaikki naiset on sitä mieltä, että mitä isommat rinnat, sen parempi? Newsflash, ei se ihan niin mene.. :)))
Ei haittaa jos ovat lihasta. Miestissit ei käy.
Miehenä haittaisi minua. Pidän isoista rinnoista naisella.
Häh? Minun miehelläni on. Minulla rinnanympäriys on 110 ja miehellä 120 cm. Ei tod haittaa.
Ei. Monella miehellä olen uimahallissa nähnyt isommat gynot kuin minulla. Kivemman näköistä tietenkin jos on isot rintalihakset. Mutta olen ihan ok sen kanssa ettei minulla ole rintoja paitsi jos menisin ottamaan silikonit.
Miehille myydään myös omia rintsikoita miestisseille.
Haittaisi. Itsellä c-cup ja sen kokoiset ja sitä isommat rinnat miehellä on turn off.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Minun miehelläni on. Minulla rinnanympäriys on 110 ja miehellä 120 cm. Ei tod haittaa.
Jatkan: miehelläni ei siis olle miestissejä, vaan rinnanympärys vain on tuo. Myös kädet ovat kuin lapiot ja jalka kauhean leveä.
No, isommat manboobsit haittaa, lihakset ei haittaisi. ..
Kun naisella on isot rinnat? Kyllä mua haittaa.
en tykkää, näyttää luonnottamalta ja todnäk onkin jollain aineilla tehty jos isommat kun normirinnat naisilla
Rasvaprosentti tuohon vaikuttaa. Voi olla isokin rinta, mutta siinä aika vähän rasvaa. Se on vaan näyttävää kun on leveät hartiat ja leveä rintakehä. Enemmän huomiota tulee. Etenkin silloin tuli kun oli jo friikkimäinen rintakehän ja vyötärönympäryksen suhde.
Joo. En etsi lihapalaa vaan sielua.
Vierailija kirjoitti:
Oma ennätys 126 cm rinnanympärys jännitettynä. Kun vyötäröllä oli vain 87 cm mittaa samalla, huomiota jo tuli yllättävän paljon, myös miehiltä. Rasvaprosentti oli varmaan siinä 17-18 tienoilla.
No kyllä olisi aika oudon näköistä, että miehellä on isommat rintalihakset kuin mitä mun H-kupin rinnat on.
Vierailija kirjoitti:
Niin sun miehellä tuskin on kuitenkaan todella isoja rintalihaksia vaan rinnanympärykseen tuo lisää mittaa rintalihakset leveys sekä selän leveys.
Se haittaisi jos miehen kivekset olisivat isommat kuin naisen rinnat.
Paljon sulla on penkkipunnerrus?