Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset on vähän hassuja siinä, että pukeutuvat syyskuussa toppatakkeihin, vaikka olisi yli 20 asteen lämpötila

Vierailija
10.09.2023 |

Vain siksi koska on syyskuu. Eivät kuitenkaan viitsi katsoa ulos, että millainen ilma siellä on, eivätkä vilkuilla myöskään lämpömittarin lukemia.

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pukeudun aina mieluummin liian lämpimästi kuin keikistelen puolipukeissa kylmällä syyssäällä. Tervejärkinen ihminen pitää luonnollisesti enemmän lämmöstä kuin palelemisesta. Mutta eihän nuoret osaa edes vaatteita pukea, kärsiköön sitten vanhana reumatismista kun menivät itsensä palelluttamaan.

Nimim. Ei lämmin luita riko

Minä taas pukeudun mieluiten sään mukaan sopivasti. Miksi syyskuussa shortsit ja t-paita +20 asteessa on typerää keikistelyä ja itsensä jäädyttämistä, mutta heinäkuussa samassa lämmössä ihan normaalia?

Jos vain päivällä liikkuu, niin eipä kai mikään. Mutta yölämpötiloissa on valtavat erot ja se vaikuttaa aamuihin ja iltoihin.

-eri

Vierailija
42/115 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia kuin minä! APUA, PANIIKKI

t. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/115 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pukeudun aina mieluummin liian lämpimästi kuin keikistelen puolipukeissa kylmällä syyssäällä. Tervejärkinen ihminen pitää luonnollisesti enemmän lämmöstä kuin palelemisesta. Mutta eihän nuoret osaa edes vaatteita pukea, kärsiköön sitten vanhana reumatismista kun menivät itsensä palelluttamaan.

Olen terve ja pidän kylmästä enemmän kuin kuumasta. Mieluummin pukee lämmintä vaatetta päälle kuin hikoilee eikä edes riisuminen auta. Äärimmäisen ahdistavaa.

Vierailija
44/115 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, TAAS kerran.

Ap, sinulla on erittäin paha ongelma josta sitten jaksat ja jaksat jankata.

Hanki nyt jo apua!

Vierailija
45/115 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten pukeudutaan, miltä tuntuu.

Ei kalenterin saati muiden mukaan.

Piste.

Vierailija
46/115 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä ihmeellisempää on se kun jotkut pitävät edelleen shortseja ja t-paitaa vaikka on jo syyskuu.

Mikä tuossa on ihmeellistä? Niin mäkin olin tänään pihatöissä, oli 23 astetta lämmintä. 

En ole vielä kertaakaan käyttänyt edes pitkiä housuja. Aamuisin on ollut välillä vähän viileää, jotain 13 astetta lämmintä, mutta iltapäivällä parinkympin paikkeilla. 

Vierailija
47/115 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon vaan 20-astetta, mutta syksyn kylmyys tuntuu ilmassa. Vain lapsi ei ymmärrä tätä.

Vierailija
48/115 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muiden pukeutuminen kutittaa teidän pyllyä?!

Kun kuljen T-paidassa syyskuussa, se vaikuttaa kutittavan vilukissojen takapuolta. Vastaan asiaan. Vaikka olisi 0 astetta, en vilustuisi enkä saisi edes räkää nenuun. MINULLA ON HUPPARI SITTEN KUN ON VIILEÄÄ. Takki sitten kun on -10

Vierailija
49/115 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoon vaan 20-astetta, mutta syksyn kylmyys tuntuu ilmassa. Vain lapsi ei ymmärrä tätä.

Juuri näin.

Vierailija
50/115 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen terve ja pidän kylmästä enemmän kuin kuumasta. Mieluummin pukee lämmintä vaatetta päälle kuin hikoilee eikä edes riisuminen auta. Äärimmäisen ahdistavaa.

Älä sitten vanhana valita kun on nivelrikko ja reumatismi ja joka paikkaa kolottaa.

Vierailija
51/115 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä valitetaan paljaasta pinnasta ja vartalon esittelystä... Valitetaan myös ihon piilottamisesta vaatteiden sisään.

Vierailija
52/115 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kipeänä ja siksi umpijäässä ja koira ulkoilutettava. Flunssa ei vain näy ulospäin muuta kuin lämpimästi pukeutumisensa. Sori.

Vierailija
53/115 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on takki päällä myös heinäkuussa mikäli on vain +20 lämmintä, koska eihän tuo ole edes lämmin lämpötila, ainakaan minulle!

Vierailija
54/115 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut tuon etenkin pääkaupunkiseudulla. Itse kävin eilen vielä uimassa meressä 18 asteisessa vedessä ja ilma oli yli 20 asteista, ja porukkaa kulki rannalla toppatakeissa. Mitä järkeä on tuijottaa kalenteria, kun lämpömittari kertoo totuuden?

Ja joskus minua on paheksuttu ääneen kun olin ilman pipoa marraskuussa. Lämpötila oli yli 10 astetta. Plussan puolella. Ja minulla on vieläpä paksut hiukset.

Vierailija
55/115 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ihmiset on todella erilaisia. Minä taas en kestä kylmää, mutta lämpöä oikein hyvin. En hikoile helposti enkä tiedä, mikä on tukala olo kuuman sään vuoksi. Minulle se on mukavuutta. Varmasti olisin toista mieltä jos kesän lämmössä olisin pää märkänä ja paita liimautuneena.

Vierailija
56/115 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko aloitus tästä teemasta.

Vierailija
57/115 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihmettelin hikisenä lyhythihaisessa tunikassani tuota toisten pukeutumista. Tuli vielä kuumempi, kun vastaan tuli leukaan asti topattuja kävelijöitä ja pyöräilijöitä. Kotoa lähtiessä oli 23 astetta lämmintä viime torstaina. Minun lisäkseni oli eräs toinenkin, joka erottui katukuvasta shortseissaan ja hihattomassa paidassaan.

Kyll mä mietin, ett oikeesti, kalenterin mukaanko ihmiset pukeutuvat.

Vierailija
58/115 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta on taas joka aamu hanuri kuurassa. Orpon ruoska vaan viuhuu pakkasen purressa. Tai voi se olla riikkakin kun puree. 

Mä repesin 😂hanuri kuurassa mahtavasti oivallettu!

Vierailija
59/115 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli miehillä kesäisinkin puvut päällystakkeineen ja hattuineen. Myös naisilla oli pitkät hameet, paksut sukkahousut ja huivit eikä kukaan valittanut kuumuudesta.

Vierailija
60/115 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä