Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ihminen on kirjoittanut molemmat kommentit. Ei tarkoita Kta missään.
Actually he is in Helsinki. I bumped into him today after the 30 seconds to Mars gig.
Leena Lehtola Was he with Bojan or alone?
Silvana Dolenec I just run into Bojan
Eli molemmat on nähty.
Toka kommentti on vähän epäselvästi kirjoitettu mutta mun mielestä hän tarkoittaa että törmäsit ainoastaan Bojaniin kun ottaa huomioon kysymyksen.
Voi olla, että molemmat kirjoittajat ovat törmänneet vain Bojaniin, mutta eiköhän se Kärtsäkin ole kuitenkin myös mukana ollut, kun aikaisemminkin on niiden keikalla käynyt. Joka tapauksessa taitaa olla suhteellisen varmaa, että Suomeen on matkan
Joku sanoi, että Bojan tosiaan diggailee ko. bändiä ja Kärtsäkin siis tykkää? Itse olen missannut molemmat aikaisemmin. Onko tämä nyt se mikä yhdistää heidän muuten varmaan aika erilaiset musiikkimakunsa. :)
Olen itse kuullut että K fanittaa ja on käynyt heidän keikallaan lavalla asti. Bojanin fanituksesta en ollut tietoinen, osaako joku sanoa missä tuo on käynyt ilmi?
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa kun ihmiset x:ssä ja Jodelissa aloittivat taas paskamyrskyn niistä NFT asioista 😅
Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että molemmat kirjoittajat ovat törmänneet vain Bojaniin, mutta eiköhän se Kärtsäkin ole kuitenkin myös mukana ollut, kun aikaisemminkin on niiden keikalla käynyt. Joka tapauksessa taitaa olla suhteellisen varmaa, että Suomeen on matkannut Kyprokselta ihan Bojan itse eikä pelkästään
On vain yksi kirjoittaja, molemmat kommentit ovat hänen kirjoittamiaan.
Tarkoitin kirjoittajilla siis Leenaa ja Silvanaa, ja että molemmat ilmeisesti ovat törmänneet vain Bojaniin.
Silvana ei ole törmännyt keneenkään, hän vain kyseli siellä lisätietoja. Kyseessä on slovenialainen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Actually he is in Helsinki. I bumped into him today after the 30 seconds to Mars gig.
Eli molemmat on nähty.
Toka kommentti on vähän epäselvästi kirjoitettu mutta mun mielestä hän tarkoittaa että törmäsit ainoastaan Bojaniin kun ottaa huomioon kysymyksen.
Voi olla, että molemmat kirjoittajat ovat törmänneet vain Bojaniin, mutta eiköhän se Kärtsäkin ole kuitenkin myös mukana ollut, kun aikaisemminkin on niiden keikalla käynyt. Joka tapauksessa taitaa olla suhteellisen varmaa, että Suomeen on matkan
Joku sanoi, että Bojan tosiaan diggailee ko. bändiä ja Kärtsäkin siis tykkää? Itse olen missannut molemmat aikaisemmin. Onko tämä nyt se mikä yhdistää heidän muuten varmaan aika erilaiset musiikkimakunsa. :)
Miten niin erilaiset musiikkimakunsa?
Miten täällä nyt yhtäkkiä saa puhua näin avoimesti yksityishenkilöistä KOKO NIMELLÄ? Aiemmin tää yks palstapoliisi ois jo tarttunut aiheeseen ja riehunut asiaan kuuluvasti. Onko säännöt muuttuneet ehkä jotenkin?
Kärtsä pistänyt poikkiksen kuuntelemaan lempimusiikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan nauruista ei.ole kyllä Bojanin . Todellakaan.
Miten voit olla noin varma? Onko sulla tallessa Bojanin naurut -kokoelma?
No siis toi viimeinen nauruhan on K:n omaa hinkumista. Ja ensimmäinen räkätys maailman selvin Mikke. Siten voi olla varma, kun mulla on pelittävä kuulo.
Joo ymmärrän kyllä. Mutta mä en yhtään ees muista millanen nauru Mikellä on. :D Joten yritän vaan jotenkin saada kiinni tästä että miten jengi voi noin hyvin tietää/muistaa? Onko Miken naurusta joku klippi jossain?
En muistanut itsekään kunnes kuulin ton 🤣
Bojan, Bojan, Bojan, Bojan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli molemmat on nähty.
Kummallakin tuntuu olevan todella laaja musiikkimaku ja kuuntelevat monia eri genrejä. Fanittaahan ne molemmat myös Basshunteria, 30STM:sta en tiedä.
Tuli mieleen, että vain yksikö on nyt sitten bongannut B:n siellä keikalla? Sitten on tosi hyvä, että sai sen valokuvan, koska kyllä B varmaan on oikeasti tosi mielissään, jos hänet täällä Suomessa tunnistetaan.
Eihän tää ole kuin Bojanin viides kerta Suomessa 16kk sisällä. 😄 Tasaisesti jaettuna se olisi hieman useammin kuin 3,5kk välein. Pisin "Suometon" väli NT - Kultsa 5kk.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen, että vain yksikö on nyt sitten bongannut B:n siellä keikalla? Sitten on tosi hyvä, että sai sen valokuvan, koska kyllä B varmaan on oikeasti tosi mielissään, jos hänet täällä Suomessa tunnistetaan.
No en usko. Eiköhän hän saa ihan tarpeeksi huomiota muutenkin. Varmaan tykkää hengata ihan tuntemattomana.
Aika uskomatontahan tää on kaikki. 💚💙
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on puhunut että ei pidä yhtään siitä kun häntä vapaa-ajalla kytätään.
Vierailija kirjoitti:
Sori muuten eilen. Mä sekoitin Norjalaisen Tanskalaiseen. Se oli Tanskalainen joka sanoi mulle siitä lennosta 🤣 hyvää Bojere päivää kaikille 💚
Tulen tänne tuntikausia myöhässä Espresso Housen kahvin kera (ei ole Starbucksia täällä) sanomaan, että anteeksi kun kutsuin sua trolliksi eilen. Olin väärässä. Tosin ens kerralla en tiedä, haluatko kertoa ekana mitään vauvapalstalla, kun täällä ollaan niin turruttu ankeuttajien ja trollien hyökkäyksiin, että eka reaktio on huutaa trollia. Ihanaa päivää sulle ja siunatkoon Bojere viikkosi.
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa oli myös jonkun kaveri bongannut ellei sitten ollut tämä sama ihminen FBstä mutta en usko.
Ei ollut tuo jälkimmäinen nauru K:n. Oli jonkun, joka ihan kameran vieressä. Voisi olla Miken, vaikka alku olikin vähän erilaista ja hieman kuulosti B:ltä. Mutta en usko, että on B:n. Olisi kikatellut jo ekan oton aikana, jos olisi ollut paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän häntä tietääkseni ole kytätty tai salakuvattu, vaan pyydetty yhteiskuva kun sattumalta törmätty häneen keikan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törmääminen isossa tapahtumassa ja tunnistaminen tuskin on kyttäämistä.
Mä en voi vieläkään tajuta, että ollaan täysin sattumalta saatu tietää tää Bojanin vierailu 😵!