Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli ihanin yksityiskohta tai asia Bojeren lomaviikolta, jos jokin pitää valita?
Kärpyn onnea hehkuva ilme dinnerillä 💚
Juu tämä ja "Is this love?" klippi.
Vierailija kirjoitti:
En oo ihan varman miten umk fanit ottaisi sen, että osa juonettaisiin enkuksi.
No en tiedä, mutta viime vuonna koko Areena repes kun Bojanin nassu ilmestyi screenille. Ja umk fanejahan siellä nimenomaan oli paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Umk on varmaan yksi suomen vuoden isoin musiikkitapahtuma, kyllä se tulee olemaan suomeksi kokonaan. Melkeen uskallan lyödä vetoa.
Kansainväliset raadit on englanniksi. Siihen voisi sopia aisapariksi. Boitsu puhuu Espanjaakin. Haber taisi vetästä saksaksi viimeksi hyvin ja Tuisku espanjaksi ja jollain muullakin kielellä mutta en enää muista millä kaikilla.
Mulle oli, kun B laittoi sen lol you are not käärijä paidan ja piteli sitä koko illan päällä ja mietin miksi piti sitä julkisella paikassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli ihanin yksityiskohta tai asia Bojeren lomaviikolta, jos jokin pitää valita?
Tämä 💚💙!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keittiöpätkä ja Boitsun paita sekä Boitsun kuvaama Kärtsän allas video <3
Nämä ja tulisydän karaoke.
Vierailija kirjoitti:
Umk on varmaan yksi suomen vuoden isoin musiikkitapahtuma, kyllä se tulee olemaan suomeksi kokonaan. Melkeen uskallan lyödä vetoa.
UMK:ssa on ollut englanninkielistä ohjelmaa ennenkin.
Ihana UMK mayhem, lähden mukaan 🤡 matti hoitaa boitsun messiin
Mä oon ihan varma et umk tulee olemaan suomeksi juonnettu. En nää mitenkään muuta mahdollisuutta, koska se pitää olla kaikkien suomalaisten juttu. Ehkä b voi tehdä jotain muuta siellä, mutta en usko juontamiseen.
Tossa UMK tiiserissähän on joku lokki, joka sopis hyvin K&B saagaan, jos sattuu olemaan shippaaja kyseessä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Tulisydän. 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu tämä ja "Is this love?" klippi.
Mulla nää kans, varsinkin jälkimmäinen. 😭
Mä ajattelin että UMK:n voisi juontaa kaksikielisesti niin että toinen puhuu suomeksi ja välillä toinen suunnilleen samat asiat englanniksi. Niin kuin viisuissa tehdään välillä (enkku/ranska, ja ukrainaa kuultiin 2023 paljon myös). Tämä palvelisi Suomen ulkopuolisia katsojia joita on nykyään paljon.
Vierailija kirjoitti:
No voishan se Boitsu siellä suomeakin puhua ;D
Yle on tunnettu siitä, että suomea pitää puhua täydellisesti :D tämä on siis huono asia.
Vierailija kirjoitti:
https://areena.yle.fi/tv/ohjelmat/57-jW13z0rXB
Täällä näkyy et on erikseen english commentary
Viime vuoden UMK
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UMK:ssa on ollut englanninkielistä ohjelmaa ennenkin.
Kuten?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan varma et umk tulee olemaan suomeksi juonnettu. En nää mitenkään muuta mahdollisuutta, koska se pitää olla kaikkien suomalaisten juttu. Ehkä b voi tehdä jotain muuta siellä, mutta en usko juontamiseen.
Kaikkien suomalaisten ensimmäinen äidinkieli ei ole suomi, joten eipä se nyt tollaisenaankaan ole ihan 'kaikkien suomalaisten juttu'. Näkisin ihan hyvin, että juonnot olisi osittain englanniksi ja osittain suomeksi ja erityisesti kun ovat muihin kansallisiin finaaleihin nähden panostaneet paljon myös ulkkarikatsojiin 🤔 Mut ite siis ihan delulu tasolla kuvittelen tuohon käärijää ja bojaniaa, ois kyllä hauska 😁
En vieläkään usko tätä todeksi💚💚
https://www.tumblr.com/tulisydan/763067728346087424/i-wanna-love-you-an…