Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
17381/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä mitään oikeita harrastuksia ? Tai ihmissuhteita ?

On, onks sulla? Tarviitko vinkkiä?

Vierailija
17382/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ihan varma et umk tulee olemaan suomeksi juonnettu. En nää mitenkään muuta mahdollisuutta, koska se pitää olla kaikkien suomalaisten juttu. Ehkä b voi tehdä jotain muuta siellä, mutta en usko juontamiseen.

Eikös se striimattu englanniksi ulkolaisille katsojille netissä ? 

Oli oma striimi joka juonnettiin englanniksi. Oli myös saameksi ja ruotsiksi jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17383/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän tietty kävi yhdessä hakemassa väriä pintaa että voi näyttää UMK promokuvissa yhdessä hyvältä 🙊🤩 ja nyt ovat tulleet yhdessä lennolla Suomeen ja ehtivät ottamaan kuvat ja tehdä muutamat muut valmistelut UMK tiimin kanssa ennen Kärtsyn Euroopan turneen valmistelua. 

Vierailija
17384/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli ihanin yksityiskohta tai asia Bojeren lomaviikolta, jos jokin pitää valita? 

Mulle vaan se kun Boitsun nassu ilmestyy siihen ekaan yhteiseen videoon :D Se oli kyllä niin iiik-moument ettei tosikaan 😄😍

Vierailija
17385/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ihan varma et umk tulee olemaan suomeksi juonnettu. En nää mitenkään muuta mahdollisuutta, koska se pitää olla kaikkien suomalaisten juttu. Ehkä b voi tehdä jotain muuta siellä, mutta en usko juontamiseen.

Oli oma striimi joka juonnettiin englanniksi. Oli myös saameksi ja ruotsiksi jne

Ei  ollutkaan ruotsiksi vaan ukrainaksi ja viittomakieleksi

Vierailija
17386/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja kommentaari löytyi myös saameksi, venäjäksi, ukrainaksi ja olisiko ollut espanjaksi, englannin lisäksi siis. Juontajat toki puhuivat suomea koko ajan.

Vierailija
17387/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen saa areenasta selostuksen, englanniksi, saameksi, ukrainaksi ja venäjäksi mutta ei se tarkoita ettei jonain vuonna voisi olla ulkomaailaista juontajaa.

Vierailija
17388/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän tietty kävi yhdessä hakemassa väriä pintaa että voi näyttää UMK promokuvissa yhdessä hyvältä 🙊🤩 ja nyt ovat tulleet yhdessä lennolla Suomeen ja ehtivät ottamaan kuvat ja tehdä muutamat muut valmistelut UMK tiimin kanssa ennen Kärtsyn Euroopan turneen valmistelua. 

Ja tää on fakta kunnes toisin todistetaan 🤡🤡🤡 

Vierailija
17389/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ vie kaiken mehun, lapset ja koira ruokittu ja ulkoilutettu, joten täällä hetki ennen nukkumaan menoa. Miksi se sinun persvakoa hiertää?

Vierailija
17390/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen saa areenasta selostuksen, englanniksi, saameksi, ukrainaksi ja venäjäksi mutta ei se tarkoita ettei jonain vuonna voisi olla ulkomaailaista juontajaa.

Ihan totta, miksi olisi? ei ne halua rikkoa tätä suosiota mikä umk:lla on

Vierailija
17391/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mulla ystäviä ja lukemista harrastan. Olin jo pari viikkoa irtikin tästä jutusta, mutta niin vaan taas tuhlaan elämääni täällä kirjoitellen ja itsekseni myhäillen. 

Vierailija
17392/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan pitää uudistua, jotta ihmiset ei kyllästy.

Vierailija
17393/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan ja töissäkin pitää käydä. Et ole nyt ilmeisesti hahmottanut, että täällä ei kirjoittele vai pari ihmistä vaan aika monta, joten sen vuoksi viestejä tulee paljon ja nopeasti. Itse olen tänään ehtinyt käydä töissä, harrastuksissa, auttamassa äitiäni sekä laittanut ruokaa, puhunut ystävän kanssa puhelimessa jne... sekä palstaillut 🤷🏻.

Vierailija
17394/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toisena juontajana olis yks suomalaisten rakastetuimmista viimeaikaisista edustajista ja toisena sen komea bestis viisuista, niin en näkisi miten tää vaikuttaisi mitenkään suosioon. Enemmän siihen suosioon vaikuttaa muutenki ne kisabiisit, jos tulee yhtä kökköä ku viime vuonna, nii ei niillä juontajilla ole juuri mitää väliä kisan ns. suosion kanssa

Vierailija
17395/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi Jokereiden postauksen alla toistuva kommentti Is the Balkan tour in the room with us?" oikein on? 

Vierailija
17396/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mietin kiinnostaisko Kärppää juontaa koko ohjelma, no kai se vois suostua jos saa Bojanin mukaan juontajapariksi.

Vierailija
17397/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ois enkku/suomi niin eiköhän suututettaisi sillä vähintään ruotsinkieliset 

Minä olen suomenruotsalainen ja voin kertoa, että ei suututtaisi ollenkaan. Bojan saa mieluusti tulla juontamaan englanniksi, tai vaikka sloveeniksi halutessaan.

Vierailija
17398/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset ottas kun verorahoilla otetaan juontajaksi jostain muusta maasta joka ei puhu suomea? 

Vierailija
17399/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuten joku muukin haluaa fiilistellä niitä Never forget -ensihetkiä kun Bojan oli drinkkien kanssa Kärtsän stoorissa Kyproksella, niin löytyy tältä sivulta. :) https://www.vauva.fi/keskustelu/5279728/joker-out-fiilistelyketju?page=…

Vierailija
17400/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä toi Jokereiden postauksen alla toistuva kommentti Is the Balkan tour in the room with us?" oikein on? 

Meemi asioista, joita ihmiset kuvittelevat ja terapeutti kysyy tämän kysymyksen.

Ketju on lukittu.