Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Mietin, että voiko Bojanilla / Joksuilla olla muita projekteja syksyn aikana, jos heillä vaan muutamia keikkoja? En tarkoita, että pitäisi aamusta iltaan painaa töitä, mutta tuli vain mieleen.
Abreu, Isac Elliot, Poets of the Fall ja Isaac Sene on jo aika nähtyjä. Sitten oli jotain uudempia nimiä muttei nekään vakuuttaneet. Kissan kuitenkin haki ihan laadukasta uutta porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäikö se Härtsä sinne Kouvolaan vai joko se sen yllätys paljastui?
K.n ja B.n "loma"
Siis mainosti sitä loman lopulla? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K.n ja B.n "loma"
Mitä höpäjät ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K.n ja B.n "loma"
Mitä höpäjät ?
Kun edellinen yllätys tiisaus taisi tulla reilu vuorokausi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Siellä UMK:ssä ne muuten vois esittää yhteisbiisin väliaikanumerona 🤩!
Aivan! Edellisenäkin vuonna juontajat oli väliaikanumeroissa, sekä Benjamin että Pilvi.
Se ensimmäinen yllätystiisaus taisi koskea sitä.KisaKisaa, joka taidettiin julkaista lopulta vähän myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan! Edellisenäkin vuonna juontajat oli väliaikanumeroissa, sekä Benjamin että Pilvi.
Benjamin on söpö
Ja kilpailijoille haluaisin sanoa että nauttikaa tästä illasta! UMK oli paras päätös mun elämässä, sillä pääsin Euroviisuihin ja viisujen kautta tapasin tämän Bojanin tässä. Bojanilla on kyllä sydän paikallaan. Bojan on yksi mun parhaista ystävistä, se on mun brother and maybe something more. Meidän välillä vaan on jotain, mä tunsin sen heti. Jotain hyvää. Me käytiin puoli vuotta sitten Kyproksella yhdessä ja se lauloi mulle karaokea tulisydän lattiassa. Mä oon pyykännyt Bojanin alushousut ja esiintymisvaatteet, siis miten voi noin kauniin miehen vaatteet haista niin pahalle, kattokaa nyt sitä. Ihan silmiin sattuu toi kroppa, mut se on mun, Bojan on mun, mä oon koskenut tätä kroppaa.. * Liu'uttaa kättä Bojanin vartalolla * Niin joko mä sanoin, että Bojan on parasta mitä mulle on koskaan tapahtunut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Independent finnish project=UMK
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K.n ja B.n "loma"
Mitä höpäjät ?
Kun edellinen yllätys tiisaus taisi tulla reilu vuorokausi sitten.
Eri juttu. Älä vänkää vastaan. Et ole niin tyhmä ettet tajuaisi että ne pahvikärtsät oli oma juttunsa numeroituna ja vihjailivat tasan tarkkaan siihen asti kunnes B ja K paljastuivat Kyprokselta.
Kukahan tuo bojanin postaama mararogelja nainen on, marc ainakin seuraa sitä🤔 Joku tunnettu slovenialainen?
Vierailija kirjoitti:
Ja kilpailijoille haluaisin sanoa että nauttikaa tästä illasta! UMK oli paras päätös mun elämässä, sillä pääsin Euroviisuihin ja viisujen kautta tapasin tämän Bojanin tässä. Bojanilla on kyllä sydän paikallaan. Bojan on yksi mun parhaista ystävistä, se on mun brother and maybe something more. Meidän välillä vaan on jotain, mä tunsin sen heti. Jotain hyvää. Me käytiin puoli vuotta sitten Kyproksella yhdessä ja se lauloi mulle karaokea tulisydän lattiassa. Mä oon pyykännyt Bojanin alushousut ja esiintymisvaatteet, siis miten voi noin kauniin miehen vaatteet haista niin pahalle, kattokaa nyt sitä. Ihan silmiin sattuu toi kroppa, mut se on mun, Bojan on mun, mä oon koskenut tätä kroppaa.. * Liu'uttaa kättä Bojanin vartalolla * Niin joko mä sanoin, että Bojan on parasta mitä mulle on koskaan tapahtunut...
Bojan, haluatko kertoa jotain Jerestä? Juu haluan... Bojan osaa kertoa niin ihania tarinoita. Se on niin fiksu ja tietää niin paljon kaikesta. Ja se on niin kaunis! Katsokaa nyt kun se muka mököttää, kaunis mies ja kokonaan mun. Sanoinko jo, että sen kroppakin on ihana. Mä oon ainoa joka siihen saa koskea, koska se on mun, mun, mun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta K ja B juontajana parina olisi paras ja kaottisin idea koskaan
Niin olosi ja pelastaisi UMK jos sielä on jotain menneitä tähdenlentoja esiintymässä
Toisaalta en haluaisi tuhlata heidän energiaansa huonon umk vuosikerran isännöimiseen.
Onkos kukaan deluillut vielä noilla lentoaikatauluilla? Kävin uteliaisuuttani katsomassa nettisivuilla saapuvia lentoja ja ilmeisesti Larnakan lento on ollut pahasti myöhässä ja laskeutunut vasta vähän seitsemän jälkeen. Ja B:n tuorein stoori tuli 5-10 minuutin sisällä tuon koneen laskeutumisesta. 😉
Vierailija kirjoitti:
Onkos kukaan deluillut vielä noilla lentoaikatauluilla? Kävin uteliaisuuttani katsomassa nettisivuilla saapuvia lentoja ja ilmeisesti Larnakan lento on ollut pahasti myöhässä ja laskeutunut vasta vähän seitsemän jälkeen. Ja B:n tuorein stoori tuli 5-10 minuutin sisällä tuon koneen laskeutumisesta. 😉
Siis mikä lento?
Vierailija kirjoitti:
Kukahan tuo bojanin postaama mararogelja nainen on, marc ainakin seuraa sitä🤔 Joku tunnettu slovenialainen?
Laulaja ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä lento?
K:n mahdollinen paluulento.
Vierailija kirjoitti:
No ei se nyt suomeen tulisi kun Kärpyllä alkaa kova duuni eurokiertueen eteen ja uus biisikin on julkaistava ja ties mitä.
Jep. Viime vuoden vuoto voi laittaa ammattitaidottomuuden piikkiin mutta toinen kerta kertoo sen että kyse tahallisuudesta, siis ihan UMK:n itsensä taholta.