Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Siis kuudes päivä pojilla kahdestaan, ja vieläkin se ottaa ankeuttajilla niin koville, että pitää tyhjästä nyhtästä sinne matkalle muita seuralaisia. Kumma kun jaksaa kiinnostaa tämä kahden ystävyksen reissu niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Bluzan promo. Koiran rapsuttelua Kärtsä ja Boitsu.
Never forget.
Olin viikon alusta itsekseni sitä mieltä, että B. ei laita Kyprokselta someen mitään itsestään ja K:sta sen takia, että se veisi liikaa huomiota varsinaiselta Joksujen Bluzan promolta.
Eilen:
"V..tut, kuinka väärässä ihminen voikaan olla?" 🤣
Vierailija kirjoitti:
Jeren viikon kestänyt intensiivikielikurssi by B ennen eurotourin alkua 💚💙💚💙💚💙
Hei tää on muuten tosi hyvä pointti! Kielitaito on varmasti sujuvampaa eurotourilla. (Ja en nyt laita tähän mitään sopivaa pervompaakin viittausta😛)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ymmärrä sellaisia keloja ollenkaan, koska itse toimin aikalailla päöinvastoin. Jos innostun jostakusta ihmisestä, kaikki tapahtuu heti, jos se on minun vallassani. Eli mikä tuossa on sitten voinut kestää?"
Tekee ihan hyvää joskus kiinnittää huomiota siihen, että kaikki ei toimi samalla tavalla kun sinä. Jos mä esimerkiksi innostun jostakusta, vaistomainen reaktio olisi melkein ottaa takapakkia. Tämä ei toki ollut Jerpan tapa reagoida, mutta halusin tuoda ilmi et me reagoidaan eri tavoilla eri asioihin. 8
Niin kyllä, kyllä mä sen ymmärrän, siksi kysyinkin, että miksi joku ei toimi sillä tavalla? Kun se on itselleni tosi vieras suhtautumistapa.
Ihmiset on erilaisia. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vielä tuosta Balkanin kiertueesta. Kuinka laajan uskotte sen olevan? Olisiko mahdollista, että se jatkuisi ensi vuoden puolelle? Vai milloin voisi realistisesti odottaa jotain Eurotouria? Helmi- vai maaliskuussa? Nimittäin joudun oikeasti kikkailemaan lomapäivien kanssa ja lätkimään ehdotuksia jo nyt pitkälle ensi kevättä.
Uskon, että kaikki Balkanin keikat on tän vuoden puolella. Jos Euroopan kiertuetta oikeasti aletaan vasta suunnitella niinkuin q&a:ssa sanoivat, niin en usko sen olevan ennen maaliskuuta. Mutta voihan myös olla, että Euroopan keikat eivät ole yksi esim. kuukauden mittainen kiertue, vaan niitä on pitkin kevättä. Brittikeikat oli viimeksikin erikseen ja jos menevät vaikka Espanjaan, niin sinnekin on pakko lentää. Myös Nordic tour tai Suomi ja Baltia voisi olla erikseen lentäen.
Jääkää te tappelemaan, mä meen tekemään voisilmäpullia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aiemminkin sanonut jotain tämän tapaista, mutta uskon tosissani, että kun K:n kielitaito on mitä on. Ei ainakaan kovin laajaa sanavarasto tai sulavaa, niin näillä kahdella on ollut alusta alkaen suuuri fyysinen vetovoima yhteisen huumoritajun lisäksi. Sen näkee pre partyista lähtien kuvatuista klipeistä. Enkä tarkoita, että loppuun saakka olisi fyysisesti menty. Vaan ovat olleet olemukseltaan selkeästi toisistaan niin ihania, että hädin tuskin ovat pystyneet pitämään näppejään irti toisesta. B huomasi tämän jo ehkä CCC musavideosta.
Sehän tässä erityistä onkin, että kaikki alkoi lähes ilman sanoja. Heti tiedettiin ennen kuin oli edes käyty mitään keskusteluja, että tässä on jotain meidän välillä. B tietenkin tiesi K:n jo etukäteen, mutta uskon että K:lla ei ollut B:n tavatessaan mitään tietoa Slovenian edusta
Just turn around
Glance towards me
Silence alone will
Pass kilometers between us
In a single heartbeat
Hmm, hyvin mietitty. Siihenkin se voisi viitata. Miten toi pass teidän mielestänne tässä parhaiten tai lähiten kääntyy? Siis en mieti sloveenista, sitä emme osaa, mutta jos joku kirjoittaa noin englanniksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä tuosta Balkanin kiertueesta. Kuinka laajan uskotte sen olevan? Olisiko mahdollista, että se jatkuisi ensi vuoden puolelle? Vai milloin voisi realistisesti odottaa jotain Eurotouria? Helmi- vai maaliskuussa? Nimittäin joudun oikeasti kikkailemaan lomapäivien kanssa ja lätkimään ehdotuksia jo nyt pitkälle ensi kevättä.
Uskon, että kaikki Balkanin keikat on tän vuoden puolella. Jos Euroopan kiertuetta oikeasti aletaan vasta suunnitella niinkuin q&a:ssa sanoivat, niin en usko sen olevan ennen maaliskuuta. Mutta voihan myös olla, että Euroopan keikat eivät ole yksi esim. kuukauden mittainen kiertue, vaan niitä on pitkin kevättä. Brittikeikat oli viimeksikin erikseen ja jos menevät vaikka Espanjaan, niin sinnekin on pakko lentää. Myös Nordic tour tai Suomi ja Baltia voisi olla erikseen lentäen.
Hehän sanoivat jo yli 2 kk siitä, että seuraava Suomen keikka oli jo suunniteltu, vai suunnitteilla. Tietysti suunnitelmat ovat voineet sen jälkeen muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole Häärijän pahvin kanniskelulle edelleenkään ilmennyt muuta syytä kuin tämä historiallinen lomaromanssi.
Vastahan se eilen vihjasi taas jostain tulevasta Instassa. Kylläpä nyt on vaikea odottaa paljastusta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en varmaan koskaan tule pääsemään yli siitä, miten nuo kaksi tapasi ja loi heti syvän yhteyden, ihan ilman kieltä. Ja kuinka ujo ja epävarmakin K oli alussa, vähän ujosti sanoi että on "ehkä" ystävystynyt Slovenian edustajien kanssa, muttei tiedä, mitä he hänestä ajattelee. Ja samaan aikaan muualla B rallattelee taukoamatta CCC:ta ja puhuu kaikkialla, kuinka se on hänen suosikkinsa.
Se oli myös symppis mitä ensitapaamisestaan kertoivat Tavastian haastattelussa, K: "En puhunut paljoa, joten minä vain katselin ja hymyilin." B: "Nyt hän puhuu. Silloin hän vain söi illallista." 😄
Mielikuva siitä kun Kärppy hiljaisena katselee Bojania ruokalautasensa ääressä, että kuka hitto tää takaisin ilmeilevä tyyppi on. 🥹 Tekis hulluna mieli tutustua ja tuntuu outo vetovoima, mutta ujostuttaa englannin käyttö.
Ja vajaa vuosi siitä hetkestä eteenpäin tämä sama tyyppi saunoo hänen lapsuudenkodissaan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Olin vastaamassa viestiin, joka näköjään on poistettu (miksi? turhaa poistelua), jossa mm siis epäiltiin lomaviikon tappavan kavereruuden, koska eivät ole aikaisemminkaan olleet kaksin. Mielestäni viesti oli jotenkin hupaisa. Ihan kuin kaksistaan oloa täytyisi jotenkin harjoitella pieninä annoksina 😄.
Nämä kaksi ovat kaivanneet kauan sitä omaa rauhaa ja yhdessäoloa, tämän K on sanonut jo aikaa sitten.Myös kielitaitoa moitittiin, mutta sanoisin, että kyllä se keskustelu huomattavasti hankalampaa on huonolla kielitaidolla puhelimen välityksellä kuin kasvokkain. Ja siitä huolimatta ovat sitkeästi jatkaneet yhteydenpitoa tällä tavoin, kun muutakaan vaihtoehtoa ei ole ollut välimatkan takia.
K ja B ovat alusta asti kommunikoineet keskenään myös fyysisesti ilman sanoja, tämäkin fakta tiedetään, koska K niin on kertonut. Kun yhteys on kahden ihmisen välillä tarpeeksi vahva, niin sanoja ei yksinkertaisesti tarvita, toinen ymmär
Ihana kirjoitus 💚💙. Oon täsmälleen samaa mieltä. Tällä kertaa niitä häiriötekijöitä ei ympärillä ollut ja varmasti tuollainen random lomapaikka valikoituikin juuri sen takia ensimmäiselle yhteiselle lomalle. Sloveniassa eivät esim olisi pystyneet viettämään niin paljon aikaa pelkästään kaksistaan.
Sit taas riita poikki tai voi siirtyä muualle vänkäämään.
Minä ja ehkä muutama muu, ehkäpä penkkirivillinen, haluais varmaan fiilistellä vielä viimeistä kokonaista lomapäivää.
Toivottavasti murut laittais jonkun pienen kuvan tänään vielä <3
Ei taida 112:aan pystyä vinkkaamaan ja saamaan Kärppänää kiinni, kun ripset pitkinä katselee poikkistaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finnairia, ettei se lennä ympäri vuoden Sloveniaan? Eli kuinka harkitsee osallistumista Balkanin keikoille?
Itse harkitsin jossain vaiheessa, mutta en taida enää pystyä lähtemään minnekään tämän vuoden puolella, kun menossa jo K:n Lontoon keikalle ja muitakin reissuja luvassa loppuvuodelle. Olisivat voineet julkaista nuo keikat vähän aiemmin. :( Ja sit tuo on just aika iso ongelma et kun Finnair ei lennä suoria lentoja ympäri vuoden ja tulee kalliiksi nuo välilaskulliset.
Air Balticilla on tosi halpoja lentoja Ljubljana
No kyllähän siellä Balkanilla itsessään on faneja myös, jotka on Joksuja odottaneet kauan. Eiköhän ne liput myy myös ilman ei Balkanilaisiakin ja kun ne keikkapaikatkin on ilmeisesti suht pieniä
Sloveniassa ja Serbiassa kyllä, mutta jos tulee laajempi kiertue, niin paikalliset fanit ei välttämättä riitä täyttämään keikkapaikkoja. Paitsi jos ne on tosi pieniä. Mutta toivotaan parasta, ihan pianhan se nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en varmaan koskaan tule pääsemään yli siitä, miten nuo kaksi tapasi ja loi heti syvän yhteyden, ihan ilman kieltä. Ja kuinka ujo ja epävarmakin K oli alussa, vähän ujosti sanoi että on "ehkä" ystävystynyt Slovenian edustajien kanssa, muttei tiedä, mitä he hänestä ajattelee. Ja samaan aikaan muualla B rallattelee taukoamatta CCC:ta ja puhuu kaikkialla, kuinka se on hänen suosikkinsa.
Se oli myös symppis mitä ensitapaamisestaan kertoivat Tavastian haastattelussa, K: "En puhunut paljoa, joten minä vain katselin ja hymyilin." B: "Nyt hän puhuu. Silloin hän vain söi illallista." 😄
Mielikuva siitä kun Kärppy hiljaisena katselee Bojania ruokalautasensa ääressä, että kuka hitto tää takaisin ilmeilevä tyyppi on. 🥹 Tekis hulluna mieli tutustua ja tuntuu outo vetovoima, mutta ujostuttaa englannin käyttö.
Ja vajaa vuosi siitä hetkestä eteenpäin tämä
Tämä 🥹🥹🥹🥹💚💙💚💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole Häärijän pahvin kanniskelulle edelleenkään ilmennyt muuta syytä kuin tämä historiallinen lomaromanssi.
Vastahan se eilen vihjasi taas jostain tulevasta Instassa. Kylläpä nyt on vaikea odottaa paljastusta.
Eikö se liittynyt johonkin ohjelmaan, podcastiin tmv., jolla ei ole mitään tekemistä Käärijän kanssa?
Bluza on noussut nyt tämän hetken kolmanneksi kuunnelluimmaksi biisiksi Joksuilla. Outoa muuten, että nämä biisien nousut ko. listalle tapahtuvat eri aikaan vuorokaudesta kuin niiden kuuntelumäärien päivitykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
Ja Jerpan" en mä tiedä tykkääkö he musta mut mä tykkään heistä" tms. Ei sanasta sanaan välttämättä näin, mutta tämä idea.
Vierailija kirjoitti:
Pidän sitä edelleen outona, jos se viittasi vain tuohon lomaan. Jos K olisi sieltä tykittänyt sisältöä jatkuvalla syötöllä, niin se jotenkin olis käynyt järkeen, että sitä olis "mainostettu" etukäteen. Mutta tämä lomahan on kaiken kaikkiaan vaikuttanut yksityisemmältä kuin mikään aikaisemmista Kn lomista.
"Hmm, hyvin mietitty. Siihenkin se voisi viitata. Miten toi pass teidän mielestänne tässä parhaiten tai lähiten kääntyy? Siis en mieti sloveenista, sitä emme osaa, mutta jos joku kirjoittaa noin englanniksi?"
Mulle tuli tosta säkeistöstä semmonen kokonaiskuvitelma, että jos ajatellaan, että kappale kertois nyt siitä finaaliyöstä, niin säkeistöllä tarkotettais jotain tämmöstä:
Kertoja ei ehkä ole tilanteessa kaksin kohteensa kanssa, mutta toivoo että tämä edes vilkaisisi häntä, koska se jo pelkästään, ilman sanoja (silence) riittää yhteyteen, koska yhteys on niin vahva että pysyy ilman sanoja vaikka välillä olisi kilometrejä, ja siksi vilkaisukin riittää. Huh, taitaa kuulostaa erittäin sekavalta.
Aaaaww, kiitos sinulle joka tuot näitä vanhempia lausahduksia muistiimme! Tuostakin ymmärsin sen olevan ärsyyntynyt kommentti turhasta kysymyksestä, mutta pieni kaiherrus mietitytti, että missä mennään. Nyt tuonkin kommentin näkee juuri siinä valossa, joka sille kuuluukin. Ihana!